Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

pod to se jaz podpišem :)

od kje pogum, jajca? je to posledica izkušenj, poznavanja motorja v nulo, tveganje, adrenalin, vsega po malo? :)

jest priznam, jest nimam tok jajc, da bi prehteval katerokoli kolono, razen čist čist stoječo. :unsure:

Prehitevanje kolone sploh ni problematicno, ce to pocnes s pametjo in ga ne uzges mimo po sredini 100kmh hitreje od ostalih..

Enkrat smo sli na morje.. Zabasalo se je vse in to full.. Avtocesta, navadna cesta, kolona ciser ni stala, se je pocasi premikala.. Jaz sem imel 125, z mano sta bila pa se dva kolega, en na 50ccm skuterju, drug pa na apn6.. Lepo smo vozili mimo kolone in prehitevali, glih sponat ga itak nismo mogli s takimi "mopedi", nevarnosti kake velike ni bilo nikjer, vsaj meni se ni zdelo.. Na morju smo bili v slabih 2 urah, medtem ko so kolegi v avtomobilu prisli po nekaj vec kot 4, vsi skuhani :)

Tudi to je ena prednost motorja, ki se jo da s pridom izkoristit, pa ni treba, da nevem kako ogrozas sebe in ostale, ce to pocnes s pametjo.

Se pa strinjam, da so eni po domace povedano prfukneni in prehitevajo tako, da te srat prime. Ampak ekstremi se najdejo povsod ne samo v motorizmu..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pac vsak naj vozi, kakor hoce vozit. Konec koncev, sam sedi na svojem motorju in v tistem sam upravlja s svojim zivljenjem. Ze ve zakaj in kako!

To nikakor ne drži. Na cesti v normalnem prometu pri vožnji z motornim vozilom na nek način upravljaš tudi s tujimi življenji, saj tvoja neprevidnost ali nesreča lahko dobesedno ubije tudi nič hudega slutečega.

Namig: Nesreča na Dolenjski ko so s kamiona padli avtomobili in pod seboj zakurili 8 ali 9 ljudi (se ne spomnim več točno), vsega pa je bil kriv voznik kombija (ki sicer zaradi tega tudi sedi)

To zgornje delno drži le na dirkališču pa še tam se včasih zgodi da se kdo zapelje v drugega voznika.

Vazno je da se pri - kakrsnikoli hitrosti ze- se vedno pocutite varno!

Nekateri ko vozite hitreje, drugi pocasneje.

To še manj drži. Ljudje imamo zelo subjektivno naravnane "občutke". Zato pa imamo prometna pravila, da se nebi kar povprek vozili po občutkih. To, da je že kdo zaradi "občutka varnosti" z avtom na cesti ali motorjem pretiraval in se ubil in po možnosti ubil še koga drugega, lahko bereš skoraj vsak dan v črni kroniki.

Ne bom trdil, da se vedno vozim v skladu z CPP, vendar pa mi gredo na živce take izjave o "občutkih varnosti" pri hitri vožnji in da s svojo vožnjo (pametno ali nespametno) lahko "ogrožamo LE sebe".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci1973, kje pa je napisano, da so vsi divjaki?

Tukaj:

Tudi mene skoraj vsi prehitevajo...tudi sredi ovinka. Navadno se držim omejitev, sploh v naseljih, pa me kljub temu vedno prehitijo... Izven naselja vozim od 100 do 140 pa me tudi večinoma vsi prehitijo... Ovinke peljem bolj na izi, normalno (ne vlečem se...) pa spet mimo padajo...

Ne razumem pa tega, če je neprekinjena kolona npr. 50+ vozil, ki se premika s hitrostjo 90+, nasproti tudi kolona...zakaj je treba ves čas ven skakat in lovit centimetre? To se dogaja tudi pred nepreglednimi ovinki... Takih zadev ne razumem...me kar stisne, ko jih gledam...Zgleda, da taki primeri pričakujejo, da jih bodo avtomobilisti "pazili" in se jim umikali... Ali je res tako težko z motorjem peljat v normalno tekoči koloni par minut?

1. Ja, težko se je z mopedom peljat v koloni. Tudi z avtom se je težko peljat v koloni, ampak tam ponavadi ni druge možnosti...

2. Prehitevanje z mopedom je doakaj varno - za prehitevanje povprečnega avta potrebuje povprečen moped 2 sekundi, poleg tega potrebuje moped dosti manj prostora... Kar je za avto neprekinjena kolona, so za motor še posamični avtomobili in kar je za avto 'tik pred ovinkom' je za moped še daleč od tega.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Marko55:

Bila je misljena voznja na dirkaliscu. In prav je, da tisti ki v sebi nosijo zeljo po hitrosti to pocnejo tam. Jih podpiram. Ce bi imeli v Sloveniji drugi Grobnik, verjamem da bi bilo vseh teh "divjakov" kot jih splosno imenujejo(mo) na cesti manj. Zal pa kot posameznik, tezko naredis kaj, da bi bila varnost motoristov na cesti boljsa. Razen tega, da pazis na svojo voznjo, da skrbis in opazujes dogajanje, okolico, predvidevas,... Pa se tu se dostikrat zalomi. Saj ce ti pazis, se ni receno da pazijo drugi in teh akcij, ko se motoristi trudijo javnost opozoriti nase, na svoje potrebe, itd... je kar nekaj. Kaksni pa so odzivi organov nanje, pa ni potrebno izgubljati besed, ker je to ze druga zgodba.

In ker vemo, da skoraj nihce kjer je omejitev 50km/h ne vozi s tako hitrostjo, ampak ponavadi malenkost cez-recimo 60km/h, to verjetno ne vozi, ker bi mu pri tej hitrosti rastel adrenalin, ampak ker se pri njej -recimo da, se vedno pocuti varno. (ta varnost je bila misljena v tem pogledu in ne ce nekdo kjer je omejitev 50km/h pripelje 100km/h ali vec).

(Tisti, ki vozijo znatno hitreje cez ovinke, naselja, to predvidevam pocnejo zaradi uzitkov. Varnost pri takih hitrostih je res vprasljiva. Marko hvala za popravek ;) )

Popravljeno . Popravil gorskaroza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Marko55:

Bila je misljena voznja na dirkaliscu. In prav je, da tisti ki v sebi nosijo zeljo po hitrosti to pocnejo tam. Jih podpiram. Ce bi imeli v Sloveniji drugi Grobnik, verjamem da bi bilo vseh teh "divjakov" kot jih splosno imenujejo(mo) na cesti manj.

Grobnik je zelo blizu. Od LJ do Grobnika je 131 km, od Postojne do grobnika 81km.

Postojni je bližje Grobnik kot Vransko (107 km).

Od LJ do Marofa je 200km, po avtocesti prideš tja v dveh urah, od Postojne do Marofa je 256 km, 2uri in pol vožnje. Cena steze pa je tudi primerno nizka (30 EUR), hitrost vožnje na tem dirkališču pa je enaka ali večja kot na Ridah. V vsakem primeru lep izlet oziroma športni dan.

"Divjaki" na cesti bodo vedno. Naj pa se zavedajo, da s svojim početjem ogrožajo tudi druge in da so lahko v primeru povzročene nesreče (če preživijo) zaradi tega zaznamovani celo življenje, tako mentalno (da so ubili ali pohabili še koga drugega) kot tudi z zaporom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ta tema o hitrosti je izredno razstegljiva. V razmislek.

Naselje in omejitev.

Table za omejitve hitrosti ali vsi prometni znaki morajo biti postavljeni za najneugodnejše vremenske razmere. - tema, megla in še dež. Potem vršijo svojo funkcijo opozarjanja, prepovedi itd. Pri lepem, jasnem in sončnem vremenu dober in izkušen voznik ne potrebuje znakov prepovedi, ampak samo znake obvestila. Vožnja mora biti prilagojena razmeram na cesti in tekoča. Če je omejitev 50 km pri tabli začetka naselj, to pomeni da te samo idiotski policaj lahko j.be za prekoračitev. Pred začetkom naselja. En tak tipični primer je na relaciji Maribor - Lenart, kjer pri zapuščeni gostilni Črni les stoji znak za omejitev 50 km(ali 60?). Preglednost ceste je naprej, levo in desno nekaj 100 m!!! Zaradi gostilne je vrisan prehod za pešce, ki ga uporabljajo samo mravlje... AMPAK policaji z velikim veseljem tam postavljajo radar. Na delu ceste, kjer lahko brez problema pelješ dobro stotko - tudi z avtom. In veselo kasirajo :headbang: .

Desna roka ima na gasu funkcijo dodajanja in odvzemanja gasa (malo sarkazma :whistle: ). Če pelješ tekoče in ne "puna bula - bremza", potem ni rečeno, da si divjak. Si pa lahko hiter. Predvidevanje izhodov avtomobilov, zavijanj v levo, izhodi na prednostno cesto pa so pogojeni z vidnostjo ali "nevidnostjo" motorista. Smatrajte vedno, da vas ne vidijo, ker klinc gleda napis na kamnu "tu počiva ..., ki je imel prednost."

Država, ki je finančno na pesu pa mora kasirat na več variantah. Davkov ne more dvigniti, davčni inšpektorji ne morejo več po podjetjih brez osebne odgovornosti "kasirat" (letno se vračajo ogomni zneski z obrestmi nepravilno "pobranega" denarja,...), zato je najelegantnejša kraja na cesti kasiranje v imenu varnosti. Lopovsko postavljanje radarjev na mesta, kjer lahko pri lepem jasnem vremenu brez problema pelješ tudi enkrat hitreje od omejitve(npr. takoj za tablo naselja do prvih hiš) in po pameti. Z zapiranjem plina pripelješ na rizično področje že z normalno hitrostjo in varno za vse udeležene. Glavo moraš imeti za mislit in ne za simetrijo telesa. Klinčevih 10 - 30 km na uro v mnogi pogojih ne pomeni nobenega rizika (pri suhi cesti!!!! in preglednosti!!!!) Prevoženih imam že krepko čez 2 mio km in do sedaj še nobenemu nisem rabil dati kupona, čeprav sem imel zaradi drugih lepe pi..arije na cesti (in pod vodo!!!) in ostal živ.

Z motorjem najraje prehitevam kolono, če mi nasproti pelje vozilo. Potem vsaj veš, da iz kolone noben ne bo začel prehitevati in ti zapiral pot. Takrat potegni, če pa prehitevaš kolono pa naj bo hitrost max 20 km hitreje in glej na glavo vsakega voznika v avtu, ki ga prehitevaš. Vsak pred nenadnim zavijanjem v levo glavo nagne na levo. Takoj zategni levo in bremzaj....

Hitrosti v ovinkih.

Mnogim "šlatekom", ki v ravnici zategnejo, pred ovinkom pa bremzajo, je dobro pokazati, da se lahko pelje tudi hitreje v ovinek. Mejna hitrost mora biti zavorna pot v vidnem polju. Da ne naletiš v nepreglednem ovinku na traktor ali avto z dvorišča... Tudi od zadaj te lahko "nabije" kak prepotentnež z Avdijem (mater, samo Avdiji mi pop..zdijo, ko poknem mimo in podivjajo za mano).

Torej, pred leti smo po naseljih s starimi kantami lahko vozili 60 km/h. Sedaj me j...jo, če peljem 60 z ABS, ASC, ... in za mano z isto hitrostjo šleper s 40 tonami. Če so ob cesti pešci, otroci, kolesarji,gužva,...tako in tako pelješ 30 - 40 km ali celo manj. Ob 2h ponoči pa radar pred šolo, kjer je omejitev 40? Pa kdo koga zajebava??? Torej, dober policaj je tisti, ki nakrade več denarja na cesti od dobrih voznikov, (ki smo tako v večini) in na minimalna odstopanja omejitev hitrosti. Omejitev 40, pelješ 55, je več kot 30 % višja hitrost. 30 % se sliši veliko, 15 km pa je p. dim. In kaj lahko narediš? Policijske neumnosti ne moreš prijaviti njegovemu šefu, če mu je pa on dal nalog. Vsaka višja inštanca pa deluje pridobitniško in ščitijo svoje prihodke - tudi v prihodnje. Lopovščina in legalizirana kraja pod svetlimi parolami ukrotiti hitrost.... :P :hmm: :nono: .

Letos sem naredil en lep krog po Avstriji. Čez Celovec - Lienz - Veliki Klek - in okoli Grac - MB. Brez avtocest. Nisem videl enega avstrijskega policijskega vozila. Od Šentilja do Slovenske Bistrice pa v obe smeri 6. Sedaj jih iz zabave štejem (npr. MB - Ptuj, na relaciji 27 km nikoli manj kot 2, povprečno 4 -5 v pol ure). Policijska država :alien1: .

Neumnost besede prekršek!!!

Kazen za prekršek!!! Pa to je izraz pri športu!!! Ne more biti kazen za prekršek večja, kot je kazen za kaznivo dejanje. ITD.... :SS

O hitrosti pa najbolj jodlajo tisti, ki ne znajo voziti (vseeno kaj) in najbolj mi gre na njihovo "modrovanje", ki ne temelji na izkušnjah, ampak na paroli - red mora bit.

Dosti lepih in hitrih ter varnih kilometrov. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri pravijo, da bi bilo potrebno narediti pisto, na kateri bi lahko divjali in bi tako bilo nesreč manj. Jaz mislim, da bi bilo potrebno narediti eno cesto, dolgo vsaj 2 kilometra ob kateri je vsaj 10 lokalov s sedišči pred njimi. Pomembno je namreč, da imaš očividce, ko podiraš zvočni zid, ne samo potrebo po hitrosti :D Okej, ne govorim zase, ker po naseljih vozim točno po omejitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta tema o hitrosti je izredno razstegljiva. V razmislek.

Naselje in omejitev.

Table za omejitve hitrosti ali vsi prometni znaki morajo biti postavljeni za najneugodnejše vremenske razmere. - tema, megla in še dež. Potem vršijo svojo funkcijo opozarjanja, prepovedi itd. Pri lepem, jasnem in sončnem vremenu dober in izkušen voznik ne potrebuje znakov prepovedi, ampak samo znake obvestila. Vožnja mora biti prilagojena razmeram na cesti in tekoča. Če je omejitev 50 km pri tabli začetka naselj, to pomeni da te samo idiotski policaj lahko j.be za prekoračitev. Pred začetkom naselja. En tak tipični primer je na relaciji Maribor - Lenart, kjer pri zapuščeni gostilni Črni les stoji znak za omejitev 50 km(ali 60?). Preglednost ceste je naprej, levo in desno nekaj 100 m!!! Zaradi gostilne je vrisan prehod za pešce, ki ga uporabljajo samo mravlje... AMPAK policaji z velikim veseljem tam postavljajo radar. Na delu ceste, kjer lahko brez problema pelješ dobro stotko - tudi z avtom. In veselo kasirajo :headbang: .

Desna roka ima na gasu funkcijo dodajanja in odvzemanja gasa (malo sarkazma :whistle: ). Če pelješ tekoče in ne "puna bula - bremza", potem ni rečeno, da si divjak. Si pa lahko hiter. Predvidevanje izhodov avtomobilov, zavijanj v levo, izhodi na prednostno cesto pa so pogojeni z vidnostjo ali "nevidnostjo" motorista. Smatrajte vedno, da vas ne vidijo, ker klinc gleda napis na kamnu "tu počiva ..., ki je imel prednost."

Država, ki je finančno na pesu pa mora kasirat na več variantah. Davkov ne more dvigniti, davčni inšpektorji ne morejo več po podjetjih brez osebne odgovornosti "kasirat" (letno se vračajo ogomni zneski z obrestmi nepravilno "pobranega" denarja,...), zato je najelegantnejša kraja na cesti kasiranje v imenu varnosti. Lopovsko postavljanje radarjev na mesta, kjer lahko pri lepem jasnem vremenu brez problema pelješ tudi enkrat hitreje od omejitve(npr. takoj za tablo naselja do prvih hiš) in po pameti. Z zapiranjem plina pripelješ na rizično področje že z normalno hitrostjo in varno za vse udeležene. Glavo moraš imeti za mislit in ne za simetrijo telesa. Klinčevih 10 - 30 km na uro v mnogi pogojih ne pomeni nobenega rizika (pri suhi cesti!!!! in preglednosti!!!!) Prevoženih imam že krepko čez 2 mio km in do sedaj še nobenemu nisem rabil dati kupona, čeprav sem imel zaradi drugih lepe pi..arije na cesti (in pod vodo!!!) in ostal živ.

Z motorjem najraje prehitevam kolono, če mi nasproti pelje vozilo. Potem vsaj veš, da iz kolone noben ne bo začel prehitevati in ti zapiral pot. Takrat potegni, če pa prehitevaš kolono pa naj bo hitrost max 20 km hitreje in glej na glavo vsakega voznika v avtu, ki ga prehitevaš. Vsak pred nenadnim zavijanjem v levo glavo nagne na levo. Takoj zategni levo in bremzaj....

Hitrosti v ovinkih.

Mnogim "šlatekom", ki v ravnici zategnejo, pred ovinkom pa bremzajo, je dobro pokazati, da se lahko pelje tudi hitreje v ovinek. Mejna hitrost mora biti zavorna pot v vidnem polju. Da ne naletiš v nepreglednem ovinku na traktor ali avto z dvorišča... Tudi od zadaj te lahko "nabije" kak prepotentnež z Avdijem (mater, samo Avdiji mi pop..zdijo, ko poknem mimo in podivjajo za mano).

Torej, pred leti smo po naseljih s starimi kantami lahko vozili 60 km/h. Sedaj me j...jo, če peljem 60 z ABS, ASC, ... in za mano z isto hitrostjo šleper s 40 tonami. Če so ob cesti pešci, otroci, kolesarji,gužva,...tako in tako pelješ 30 - 40 km ali celo manj. Ob 2h ponoči pa radar pred šolo, kjer je omejitev 40? Pa kdo koga zajebava??? Torej, dober policaj je tisti, ki nakrade več denarja na cesti od dobrih voznikov, (ki smo tako v večini) in na minimalna odstopanja omejitev hitrosti. Omejitev 40, pelješ 55, je več kot 30 % višja hitrost. 30 % se sliši veliko, 15 km pa je p. dim. In kaj lahko narediš? Policijske neumnosti ne moreš prijaviti njegovemu šefu, če mu je pa on dal nalog. Vsaka višja inštanca pa deluje pridobitniško in ščitijo svoje prihodke - tudi v prihodnje. Lopovščina in legalizirana kraja pod svetlimi parolami ukrotiti hitrost.... :P :hmm: :nono: .

Letos sem naredil en lep krog po Avstriji. Čez Celovec - Lienz - Veliki Klek - in okoli Grac - MB. Brez avtocest. Nisem videl enega avstrijskega policijskega vozila. Od Šentilja do Slovenske Bistrice pa v obe smeri 6. Sedaj jih iz zabave štejem (npr. MB - Ptuj, na relaciji 27 km nikoli manj kot 2, povprečno 4 -5 v pol ure). Policijska država :alien1: .

Neumnost besede prekršek!!!

Kazen za prekršek!!! Pa to je izraz pri športu!!! Ne more biti kazen za prekršek večja, kot je kazen za kaznivo dejanje. ITD.... :SS

O hitrosti pa najbolj jodlajo tisti, ki ne znajo voziti (vseeno kaj) in najbolj mi gre na njihovo "modrovanje", ki ne temelji na izkušnjah, ampak na paroli - red mora bit.

Dosti lepih in hitrih ter varnih kilometrov. lp

Pod to se pa podpišem. Meni gre tudi na k,,,, ko legalno kradejo državljane v imenu varnosti v cestnem prometu in to pet centimetrov za tablo par sto metrov od prve hiše, križišča ipd. Kako varno pa je to . da vozniki sploh tisti nedeljski gledajo v naselju na števec, da ne bo slučajno 53 namesto 50, namesto, da bi gledal predse pa nobeden ne pove kot tudi, da potem tudi izven naselja ndaljujejo po ravnini kjer je omejitev 90 veselo 40-50 in delajo kolone. Tudi sam sem naredil preko 2 mio. km pa nikoli povzročil prometno nesrečo in to z hitro vožnjo a po pameti oz. glede na stanje na cesti in vse okoliščine. Tudi s tem, da sem stalno opazoval dogajanje pred sabo, za sabo, levo in desno. Glede na nove kazni pa najbolje pozabiti na vse to in zalepiti oči na števec. Pa ko j...varnost. Naj živi EVRSKA varnost. Al pa vsi na APN-e pa gas do konca ves čas pa se ne bo treba bati, da nas lastna država okrade in to ne zaradi naše varnosti ampak lastne nenasitnosti. Naj imajo vsaj jajca in rečejo bobu bob. Naj prvo pogledajo kako življenske so nekatere omejitve in prepovedi saj verjetno vsi poznamo kakšen odsek kjer je naprimer v pregledni smeri dolgega blagega ovinka neprekinjena črta ko pa se pelješ nasproti in zaradi ukrivljenosti ovinka ne vidiš dobro in ves čas pa je prehitevannje dovoljeno in še bi lahko našteval. Če pa že primerjajo naše kazni s tujimi pa naj primerjajo še plače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

MIslim, da se nekateri brez veze prerekate glede omejitev in postavitvijo tabel...

Če cesto poznaš, potem vnaprej veš kje je kakšna tabla in lahko sprostiš gas dosti prej ter s te mohranjaš zavore - vsi se hvalijo kako poznajo avto/motor, nihče pa nima j*jc da bi točno vedel koliko tendene ima njegovo vozilo. Kar opazujte koliko ljudi po nepotrebnem zavira (samo zato, da se vozi 100km/h do rumene, rdeče, bele table).

Če ceste ne poznaš pa naj bi že itak vozil v mejah normale, saj nikoli ne veš kaj te čaka. V obeh primerih pa je poglavitna dinamična vožnja , t.j. vožnja z glavo, kjer ti upravljaš vozilo in ne vozilo tebe (če komu ni jasno, to po domače pomeni, da ti voziš tako, da veš kaj boš naredil za dva ovinka naprej v vsakršni situaciji - ja, pa smo spet pri gasu in zaviranju po nepotrebnem). Vse preveč voznikov se namreč posveča čemu drugemu kot cesti in avtomobilu (tudi tisti z več mio.km)

Mimogrede hitrost ne ubija, ubija neizkušenost voznika...če bi imel izkušnje, bi prepoznal napako in jo uspešno popravil še preden bi se zgodila (velja tudi za poklicne dirkače) - če bi npr. imel izkušnjo, da temperatura asfalta ne dopušča določenega manevra, bi stvar izpelljal počasneje. Nikoli ni za nesrečo kriv nihče drug kot ti. Tudi če kdo drug zakuha, si ti dolžan popravljati napake manj izkušenih, kar pomeni, da se moraš v promet vključevati z največjo možno hirostjo, ki jo lahko še varno obvladuješ...in te so ponavadi urejene z omejitvami, ki so dokazano še varne za okolico.

Kje so postavljene je pa druga zgodba....amapk je*at ga, če s ikupil cestaka ali če rad tiščiš gas, potem imej pamet na pravem mestu in pokaži ostalim, da znaš voziti po omejitvah tam kjer so postavljene al pa pejd na dirkališče.

Samo z umirjeno in nazorno vožnjo si motoristi rešujejo ugled pri ostalih udeležencih v prometu.

(seveda je pa lažje kritizirati sistem kot lastno početje)

(nekatere izuči opomin, druge kazen, tretje pa samo smrt...žal je premalo tretjih, da bi se ostali začeli zavedati varnosti v prometu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede hitrost ne ubija, ubija neizkušenost voznika...

Samo z umirjeno in nazorno vožnjo si motoristi rešujejo ugled pri ostalih udeležencih v prometu.

(seveda je pa lažje kritizirati sistem kot lastno početje)

(nekatere izuči opomin, druge kazen, tretje pa samo smrt...žal je premalo tretjih, da bi se ostali začeli zavedati varnosti v prometu)

... hitrost ubija ... definitivno .... umirjena vožnja ne rešuje ugleda pač pa življenja ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hitrost ubija ... definitivno .... umirjena vožnja ne rešuje ugleda pač pa življenja ...

tole ei pa dober napisu, se čist strinjam :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hitrost ubija ... definitivno .... umirjena vožnja ne rešuje ugleda pač pa življenja ...

Jaz se pa ne strinjam - je preveč splošno napisano... Kolikšna hitrost pa ubija?

Jaz sem danes npr. vozil celo vrtoglavih 70km/h, pa ni zaradi tega nihče umrl. To pravzaprav počnem vsak dan, pa se ne spomnim, da bi zaradi tega kdorkoli umrl...

Vozil sem tudi že krepko preko 200km/h, pa tudi takrat ni nihče umrl (razen. če štejejo tudi mušice, kar pa je mimo).

In za konec - potoval sem tudi že s hitrostjo preko 700km/h, pa celo takrat ni umrl nihče.

Iz tega sklepam, da HITROST ne ubija.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa ne strinjam - je preveč splošno napisano... Kolikšna hitrost pa ubija?

Jaz sem danes npr. vozil celo vrtoglavih 70km/h, pa ni zaradi tega nihče umrl. To pravzaprav počnem vsak dan, pa se ne spomnim, da bi zaradi tega kdorkoli umrl...

Vozil sem tudi že krepko preko 200km/h, pa tudi takrat ni nihče umrl (razen. če štejejo tudi mušice, kar pa je mimo).

In za konec - potoval sem tudi že s hitrostjo preko 700km/h, pa celo takrat ni umrl nihče.

Iz tega sklepam, da HITROST ne ubija.

D.

Hitrost ne ubija, hitrost je lepa, ubijajo ljudje. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mocno filozofiranje tukaj...

:rolleyes:

Hitrost ne ubija,ubija "neprimerna hitrost"... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej se ti bo en vpičil v to "neprimerno hitrost", češ kaj je to za tebe :whistle:

Dobro se ve, kaj (kdaj in kje) se pod "hitrost" misli, ni potrebno filozofirat in iskat druge razloge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hitrost ubija ... definitivno .... umirjena vožnja ne rešuje ugleda pač pa življenja ...

Se strinjam, saj nastopijo zakoni fizike. Z večjo hitrostjo, ko prileti telo, ...... a do tega mora najprej priti. Kaj je za koga umirjena hitrost? Hitrost vožnje se mora najprej subjektivno oceniti z vidnim poljem in preglednostjo ceste. Če imaš v vse nevarne strani preglednost nekaj 100 metrov (ali vsaj toliko), križišče levo ali desno, kjer vidiš na veliko razdaljo, da nihče ne prihaja, te hitrost 30 - 40 km nad omejitvijo ne bo "ubila". Da te nekaj poškoduje, mora priti do trka, izguba oblasti nad vozilom, slabi pogoji na cesti,.... To je skupek elementov, ki jih hitreje ocenjuješ z izkušnjami. Pa menda je jasno, da samo redki idioti napičijo puno bulo, s tem vzbudijo pozornost. Če povzročijo nesrečo zaradi enormno prevelike hitrosti pa bomo vsi plačevali ogromne kazni zaradi 10 - 30 km prehitre vožnje tam, kjer ne povzročeš nobene nevarnosti. Umirjena vožnja zame je po normalnih cestah in pri dobrih pogojih vožnje z dobrim motojem med 90 in 120 km. V preglednem naselju - takoj za oznakami - 90 do 70. Pri pločnikih polnih pešcev, kjer lahko vsak čas pričakuješ, da ti bo nekdo stopil na cesto pa je tako in tako hitrost kolesarja. Torej, voziti je treba po pameti, imeti dvojno rezervo zavorne poti, table z omejitvo pa morajo biti postavljene zaradi opozorila voznika pri slabi vidljivosti (noč, megla, dež). V takih pogojih te prometni znak opozori, da večja hitrost nad omejitvijo nevarno poveča možnost, da boš spregledal prehod, križišče,.... Idiot si, če takrat teh znakov ne upoštevaš. Pri preglednosti pa nastopi razlika, ko nekaj 10 km hitrejša vožnja ne pomeni tragedije in je tudi ne išče. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da je motorista nevarno loviti saj je pri tem on zelo ogrožen. Večja možnost padca in poškodbe je zaradi straha.

Vendar tudi policaji so pravilno ravnali. Saj veš, če delaš 8 ur pa te nekdo jebe se zapališ za njim. Tudi ti če bi me udaril bodi brez skrbi da bi te tresnu nazaj. !!!!!!!!!!!!!-

To je odgovor v rubriki prometne nesreče s smrtnim izidom, kjer so policaji lovili motorista, ki je v paniki izgubil oblast nad motorjem in se ubil!!!!??? Po tej logiki bi moral zapisati:"Če bi me udaril, bi te ubil!" Kakšen nivo inteligence ima človek, ki zaradi "jebanja" zapali za njim? Lahko za pešcem, kolesarjem, avtomobilistom, ne pa za ritjo motorista. Ali ga je lovil, ker je povzročil zločin? Bi s tem, ko bi ga ulovil rešil življenja, dobil iskanega morilca, preprečil velik kriminal,... Protiargumenti morajo biti hudo težki, da opravičijo zločin nad mladeničem. Me zanima, kaj bo preiskava pokazala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju pa so ga čisto upravičeno lovili. Če te policaj ustavlja moraš ustavit in pika.

S tem ko se je podal v beg pred policaji se je za to dejanje sam, zavestno odločil. Noben ga ni silil v to in sam se je tako kot vsi ostali udeleženci v prometu moral zavedati v kakšno nevarnost spravlja samega sebe in ostale udeležence.

Žal je mladeniča v tem primeru doletela najhujša kazen, ki je prizadela predvsem njegove najbližje.

Vsak mora pri sebi razčistit kaj je več vredno... Morebitna kazen (pa čeprav je to tudi odvzem izpita), ali življenje, katerega z begom pred policisti močno ogrožaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hitrost ubija ... definitivno .... umirjena vožnja ne rešuje ugleda pač pa življenja ...

hitrost ne ubija...it's the sudden stop that kills :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da je motorista nevarno loviti saj je pri tem on zelo ogrožen. Večja možnost padca in poškodbe je zaradi straha.

Vendar tudi policaji so pravilno ravnali. Saj veš, če delaš 8 ur pa te nekdo jebe se zapališ za njim. Tudi ti če bi me udaril bodi brez skrbi da bi te tresnu nazaj. !!!!!!!!!!!!!-

To je odgovor v rubriki prometne nesreče s smrtnim izidom, kjer so policaji lovili motorista, ki je v paniki izgubil oblast nad motorjem in se ubil!!!!??? Po tej logiki bi moral zapisati:"Če bi me udaril, bi te ubil!" Kakšen nivo inteligence ima človek, ki zaradi "jebanja" zapali za njim? Lahko za pešcem, kolesarjem, avtomobilistom, ne pa za ritjo motorista. Ali ga je lovil, ker je povzročil zločin? Bi s tem, ko bi ga ulovil rešil življenja, dobil iskanega morilca, preprečil velik kriminal,... Protiargumenti morajo biti hudo težki, da opravičijo zločin nad mladeničem. Me zanima, kaj bo preiskava pokazala.

Ta preiskava ne bo pokazala veliko, saj se že vsak višji predstavnik policije otepa vsakršne izjave okrog tega primera. Dejstvo je, da je policija v trenutku tragedije vozila tik za njim, kar povedo priče in domačini, ki so dogodek videli. (Neuradno!Sumijo celo na dotik policijskega vozila z motorjem, kar naj bi povczročilo nesrečo.)

Dogodek nas je pa dodobra pretresel, saj smo Primoža dobro poznali; kajti bil je sinov sošolec in v redu fant, ki je imel ta teden za opravit še izpitno vožnjo.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko za pešcem, kolesarjem, avtomobilistom, ne pa za ritjo motorista. Ali ga je lovil, ker je povzročil zločin? Bi s tem, ko bi ga ulovil rešil življenja, dobil iskanega morilca, preprečil velik kriminal,... Protiargumenti morajo biti hudo težki, da opravičijo zločin nad mladeničem. Me zanima, kaj bo preiskava pokazala.

Jah, motoristi so nekaj več. Posebna skupina v prometu. Za takšne mentalne invalide, ki delajo sranje in bežijo pred policijo je potrebno narediti posebno nalepko, kot jo imajo invalidi, da bodo policisti takoj ugotovili, da takšnega ne smejo ustavljati in mu ne smejo slediti.

O zločinu boš pa lahko govoril, ko bo preiskava zaključena in bo to tezo potrdila.

Trenutno je dejstvo le to, da je še en mulo umrl na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!