Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

.... in si rečem, kam hudiča se mi tako mudi, uživaj medtem ko voziš.

Tudi za hitrimi se nabere kolona. :hmm:

Pa varno na cesto in lp

That's the point of all points

:notworthy:

mislim, da sem ravno zaradi tega uspel preprečiti nekaj nesreč, ki bi pri nekoliko večji hitrosti imele katastrofalne posledice

npr.:

naselje, živa meja ob cesti, omejitev 40km/h & točno toliko peljem in ne jebem kolone za mano, kolerikov, ki trobijo, žugajo ...

v nekem trenutku iz dvorišča skritega za živo mejo, tako da res ni bilo nič videti, pred moj avto pripelje majhen otrokec na bicik'lčku

:o

uspel sem ustaviti nekaj centimetrov pred njim

še danes hvalim Boga, ki mi je v glavo natresel dovolj soli, da se ni zgodilo najhujše

:notworthy:

definitivno ni junaka in vozila, ki bi lahko preprečil/o katastrofo pri 60km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne me razumet tako, da zagovarjam divjanje po cestah, sam dober šofer za volanom bo rešu več situacij kot pa povprečen(nedeljski) šofer ki vozi po omejitvah in vse kar zna je "zamrznit za volanom" al pa blokirat kolesa; tisto vmes navadno ne obstaja(čeprav tega noben ne prizna).

Vse skupaj je v veliki meri gonja proti tistim, ki vozimo 20 -40 čez omejitev, ampak izključno iz enega razloga: filanje buđeta!!!

Najlažje se je skrivat z radarji za kandelabri in kasirat "norcem" ki norijo 110 izven naselja.

@ Premza, če bi peljal hitreje, tudi pleha nebi zvil.Če bi šel pa še malo bolj počasi, pa vprašanje, če bi še kdaj karkoli pisal.

@ Jur, kaj pa če bi otroče na biciklu priletelo predte ENO SEKUNDO KASNEJE???

In kaj bi blo, če bi skozi tisto naselje vozu 60 km/h??? Ti bi bil že "doma" ko bi mulc prletu na cesto!!!

Vse skupej je relativno in skor nikoli ni en sam razlog za kreš, ampak kombinacija več faktorjev je velikokrat razlog.

NIKAKOR pa ne zagovarjam tistih idiotov, ki s par piri u riti postavljajo hitrostne rekorde!!! Sm za to, da se kombinacijo hitrosti in alkota kaznuje še 10 krat strožje!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za naše policaje je itak hitrost vedno glavni krivec, čudno zakaj recimo po Nemških statistikah ni (pri njih je namreč odvzem prednosti motoristu - tudi iz lastnih izkušenj je tako). Ampak najlažje je rečt, da je motorist prehitro vozil :BUA: Sramota za policaje, saj še statistike ne znajo naredit objektivne :BUA: In potem namesto, da bi drkali avtomobiliste zaradi odvzema prednosti, dregajo po motoristih in nas ustavljajo, ker smo ponoči ob 0:00 mimo šole pripeljali 45km/h :BUA: Glede na to, da imajo kup letečih policajev, bi jim vsaj ti lahko lastne izkušnje podali :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, hitrost ubija, tudi, poleg vseh drugih dejavnikov. Mimo tega ne moremo, pa če še tako razpravljamo ali pametujemo.

Res bi bilo lepše in varnejše za nas motoriste če bi država vlagala tud v druge varnostne ukrepe (zaščitne ograje za motoriste, luči prižgane izključno motoristi.menim da bi bili tako bolj opaženi!, manj lukenj na cesti, itd.), ampak kaj čmo.. tko je:?

Me pa vsaj ti jumboplakati mal opomnejo (in upam da tud kakšnega avtomobilista, tovornjakarja itd., da ne seče glih vsak ovinek),kaj te lahko čaka zaradi prevelike hitrosti in takrat, raje mal zabremzam ter vsaj za kratek čas počasneje vozim.

Lp in srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojih izkušnjah v avtu s(m)o motoristi vedno prehitri. Zato je potrebno okoli in mimo avtomobilov peljati tako, da oni ne dobijo takšnega občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj tovrstnih nezgod priča o tem, da se očitno motiš.

Mogoce sem malo nerodno napisal in se opravicujem in bom poskusil se enkrat:

Peljes za avtom z isto hitrostjo kot on, potem se premaknes na njegov rob, tako da te lahko vidi v ogledalu (ce slucajno gleda), in ce vse OK, potem gasa in avspuhi naredijo svoje preden sploh zacnes prehitevati.

Ubistvu me ne zanima, kako vozijo drugi ali pa da bi komurkoli solil pamet, ampak ce priletis mimo avta recimo 50 ali pa 100 km hitreje potem pac ni cudno da te spregleda (ali pa da ga kap zaradi preglasnih avspuhov :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, mene pa tole o preveliki hitrosti zmeraj pogreje. Ker smrt zaradi prevelike hitrosti bi nastopila takrat, in samo takrat, ko bi bila hitrost tako velika, da bi ti zaradi trenja med okolico in telesom in posledično povzročene vročine zgorelo telo. Vsi ostali primeri so samo izkaz neznanja ali pa nezainteresiranosti dotičnih oseb za dejanski vzrok nesreče. In potem pač en študent na praksi samo sešteje vsa poročila in jih preda šefu, ki pravi, da stoji za dejstvi...Ah, ta statistika.

Jap, ampak avtomobili (in motorji) so pa vsako leto hitrejši. In prej dosegajo največjo hitrost. In je tudi prav tako. Tempo življenja je pač hitrejši. In, sory, če hočeš danes priti z enega konca Slovenije do drugega v enem dnevu, in bit doma še dovolj zgodaj, da greš po otroke v vrtec, ti pač ne bo zneslo po trenutnih omejitvah. Lahko to skušaš pojasnit šefu, in potem lepo poslušaš, da bo pač našel nekoga, ki mu to ne bo težko.

Ej, ljudje, časi so se spremenili. In vseeno lahko še vedno registriraš avto Jugo 45, ki je, milo rečeno, za na odpad. In zaradi vseh takih avtomobilov naj bi se vsi prilagajali njim, da je promet bolj homogen. Zanimivo. To je tako, kakor da bi zaradi par ljudi, ki imajo še vedno črno-bele televizorje, vsi morali gledati črno belo sliko...

Torej, novejši ko je avto, bolj je varen. V isti kategoriji, jasno. Zakaj torej nimamo zakona, ki bi omogočal cenejšo registracijo varnejšim avtomobilom? In posledično dražjo ne-varnejšim? In posledično izboljšanje voznega parka v prid varnejšim avtomobilom. Zakaj zavarovalnice nimajo posebnega kriterija za avtomobile, ki so brez osnovnih varnostnih pripomočkov, kot so ABS, vreče, bočne ojačitve?

In zakaj ni izobraževanje voznikov po opravljenem izpitu obvezno?

Zato, ker je veliko veliko lažje narediti akcijo HITROST UBIJA, malepit par jumbo plakatov, in si umiti roke.

Sam naredim cca 80.000 km z avtomobilom letno, + cca. 20.000 km z motorjem.

Torej imam kao nekaj izkušenj na cesti. In ja, bil sem na treningu varne vožnje. Celo na treh. Zakaj? Ker dejansko nekaj odneseš. Kritična situacija na cesti pride. Za nekatere prej, za druge kasneje, pride pa sigurno. In takrat odreagiraš podzavestno. Če si to natreniral, mogoče celo pravilno. Če nisi, mogoče tudi.

Ampak možnosti za to so pa veliko manjše. Če nisi nikoli poizkusil, kako se obnaša avto (motor) v ekstremnih situacijah, ne boš nikoli vedel.

Torej, ljudje, ne nasedajte neki glupi propagandi, raje vprašajte poslanca, ki ste ga volili, kako se je on izjasnil v primeru razdelitve proračuna za namene hitrostnih akcij , in kako je glasoval v primeru novega novega Zakona o varnosti v prometu. Ker gre za naš denar. In za naša življenja. Če povem to na najbolj banalen način: Ko bo vaš mulc, ki je ravnokar uspel obvladat kolo brez zadnjih pomožnih koleščkov, po nesreči zapeljal direkt na glavno cesto, kakšen avto bi rajši videli, da ga zadane? Novejši, ki mora bit prirejen trkom pešcem, ima dobre zavore, kratko zavorno razdaljo; ali pa zgoraj omenjeni Jugo 45? In obadva vozita po omejitvah, torej 50 km/h.

Ali pa drugače povedano, če pustimo te nesrečne otroke pri miru;

Če bi vam vsemogočni Bog Oče ponoči med spanjem namignil, da se boste danes ob petih čelno srečali z nasproti vozečim vozilom, kakšen avto bi si izbrali?

To je samo mojih pet centov.

Nočem nikogar žalit ali zaničevat. Samo izražam svoje mnenje.

Žaba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laži in zavajanje

Včasih se človek resno vpraša, kako je mogoče, da si lahko državni organi privoščijo tako velike neumnosti povsm nekaznovano. Govorim seveda o novi akciji "HITROST UBIJA". Prav žalostno je, da predstavniki policije in SPV brez sramu lažejo o vzrokih prometnih nesreč in da jim mediji tako zlahka nasedejo. Vsakdo, kdor se je kdajkoli poglobil v statistike prometnih nesreč v tujini-recimo v Veliki Britaniji, na katero se predstavniki policije radi sklicujejo kot na prometno zelo varno državo - točno ve, da; ali ne vedo, da Slovenija prave statistike o vzrokih prometnih nezgod nimamo, ali pa so to dejstvo sposobnih mirno prezreti, ker ne ustreza njihovim teorijam.

Naj navedem primer; Velika Britanija se lahko ponaša z rezultatom 65 mtvih na milijon prebivalcev na leto. V primerjavi s slovenskimi 250 resnično ugodna številka. Poleg tega se angleži ponašajo še z nekaj tisoč fiksnimi radarji in stotinami milijonov, ki jih vsako leto leto zberejo s takšnimi kazni. A je najnovejša raziskava njihovega ministrstva za promet pokazala, da obe dejstvi sploh nista neposredno povezani, v Sloveniji tako opevani " neprilagojena hitrost " pa na lestvici vzrokov prometnih nesreč ni uspelo prilesti niti med prvo peterico. Kot razlog so jo pripisali vsega vsega 12,5 odstotka nesreč. In v isti sapi priznali, da je bila celotna usmeritev v preganjanje prehitrih voznikov zgrešena in ni prispevala k povečanju prometne varnosti. Manj radarjev in več policistov na cesti, ki bodo preganjali resnično nevarne voznike (brezobzirna vožnja, izsiljevanje prednosti ipd.) je rešitev za resnično povečanje varnosti, so se odločili.

Sicer pa so že v eni najbolj hitrostni restriktivnih držav, ZDA, ugotovili, da povečanje hitrostne omejitve ( s 55 na 65 ali 75 milj na uro ) ni prav nič poslabšalo varnostnih razmer. Še več, ko so v zvezni državi Montanan odpravili splošno omejitev na avtocestah, se razen začetnega skoka števila nesreč ( ko so se na njihohove ceste zgrnili divjaki iz vseh ZDA ) ni zgodilo prav nič. Promet je enako varen kot pred odpravo omejitve, a precej hitrejši.

Ampak takšna dejstva SPV in policije ( z redkimi izjemami ) prav nič ne zanimajo. Bojan Žlender iz SPV še naprej prodaja demagogijo hitrosti, še huje pa je, da prave statistike vzrokov prometnih nesreč pri nas ni in da delajo na pamet in narobe, ob tem pa zavajajo javnost. Tega nočejo priznati niti poliscisti.

Sicer pa: kaj pa pričakujete od policije, v kateri vodja oddelka za nadzor in prometne nesreče na generalni policijski upravi Robert Sušec ne ve, kaj je glavna naloga policije. Pravi, da je zmanjšanje hitrosti njena primarna naloga. Pravi kriminalci pa v smeh. Očitno so šele na drugem mestu. In očitno se je treba bolj kot na cesti počutiti ogroženega doma!

Avtomagazin št.22. julij 2004

Uvodnik v revijo ( Urednik Dušan Lukič)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Vsaj nekdo, ki upa javno govoriti, kako zares je naša policija, SPV ipd. globoko v K****, in da nekdo za tako usrano delo prejema tako visoke honorarje :kva2:

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim, da ste preveč pikolovski pri besedni zvezi "HITROST UBIJA".

Hitrost jasno, da sama po sebi ni škodljiva, te pa pripelje do nevarnih situacij.

Zaradi prevelike hitrosti, ter posledično nevarnih situacij, sem izgubil že kar nekaj kolegov :cry: , zaradi premajhne hitrosti pa še nobenega. :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem se s štirikolesnikom vozu po mestu, Koper, pa nekje na križišču zavijam levo, no sem reku.. trenutek..ne vem zakaj.. ampak tako sem si reku..preden sem zavil. pa glih ko sem reku, ena mona z sivim mopedom švigne mimo.niti v špeglu ga nisem vidu.

Gospoda. to je blo v mestu. 50 na uro. Uni mona ni vozu 50. definitivno. če ne ga bi opazu v špeglu..zdej pa mi tle tumbaste da kako hitrost ne ubija, pa blablabla..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje dobro preberite Post ( Laži in zavajanje ) in potem z argumenti na dan, nihče ne trdi da Hitrost ne povzroča nesreč, lepo je novinar naredil primerjavo, ko jo pa tako radi "odgovorni", primerjajo z anglijo.

Namen tega članka že pove naslov in odgovorne opozarja na "nenajbolj" pripravljeno akcijo.

Najlažje je Žlenderju in ostalim reči: Hitrost, hitrost.... ki je eden od vzrokov za prometne nesreče ( pri nas nažalost res pogosto ), in potem se naj nekdo vpraša kaj narediti ? Seveda najlažje je kasirat :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram rečt da sem ljubitelj hitrosti...Sam ko sm pa vidu uno reklamo ko se avto pr 50,60,80 zaleti v drog me je pa kr srh spreletel....Nemoreš vrjet kaj naredi z lutko....glavo odtrga itd..... :xx:

Si nemorem predstavljat kaj naredi šele z motorčkom :cry:

To je pa res glupo da take plakate dajo...pa naj potem še dajo slike davki ubijajo pa človeka ko se je obesu pa zapustu 3 otroke ker enostavno nemore več plačvat

Previdna tam zunaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Jur, kaj pa če bi otroče na biciklu priletelo predte ENO SEKUNDO KASNEJE???

In kaj bi blo, če bi skozi tisto naselje vozu 60 km/h??? Ti bi bil že "doma" ko bi mulc prletu na cesto!!!

ne ga no lomit s temi "če"-ji ...

če bi čebula ne imela

če

bi bila čebula bula

mendaveškajsimislimotebipress

tisti trenutek, ko se je zadeva dogajala je bilo to to in fertik, pa če še toliko če-jev napumpaš na tipkovnico

seveda nisem napisal - zakaj sem vozil in še vozim po omejitvah

zato ker:

1 NE SLUŽIM DENARJA, DA BI GA POLICAJEM TALAL

2 sem nekaj prijateljev izgubil v mladih letih, ko smo tudi mi mislili, da smo Fitipaldiji (danes bi rekli Schumacherji)

3 fizika ima svoje meje in vozilo lahko (govorim o nas povprečnežih) obvladaš do neke točke od katere naprej ti ne pomaga ne quatro, ne ABS, ne šola dobre vožnje in ne qracpalac

zakoni in CCP, gospe in gospodje, so pisani za vse, kar pomeni, da so umerjeni po Štefki in Milanu Povprečnežu in ne po posebej treniranih in izšolanih dirkačih

zato so omejitve hitrosti in propaganda, ki naj opozori ga./g. Povprečnik, da s preveliko hitrostjo

ogrožata svoje in tuje premoženje in življenje

dirkači sodijo na Grobnik

ko se pa vozite po javni cesti ste pa in boste v očeh zakona ne glede na spretnosti, katere obvaldate, samo in nič drugega kot XY Povprečnik/ca, še posebej, če boste z demonstracijami svojih veščin povzročili kako škodo, ne daj Bog smrt sočloveka

to = to

sedaj pa lahko naprej pišete svoje spise o tem kaka bedarija je vse skupaj s temi omejitvami hitrosti in kako bi vi ... če bi ... če ... če .......

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da povem jst eno mojo izkušnjo ki je podobna cyc-ovi:

se peljem po zelo ozki ovinkasti cesti skozi naselje, hiše na vsaki strani, tam k ni blo hiš je bla visoka živa meja, omejitev 40, peljem se čist počas 25-30 km/h, kr naenkrat iza vogala hiše (vogal je bil par 10 cm na cesti!) prleti otrok, otrok tk majhen da je komaj hodil. jst na premzo in se komaj ustavim mal pred njem. pol pride pa iza vogala še mama tega otroka, ki je raje v rokah nesla košaro in še eno vrečko kot pa da bi peljala otroka čez cesto. očitno sta imela namen it v hišo nasproti. jst se ustavim ona me pa začne pizdit pa še ata iz sosednje hiše prleti in vsi pizdijo da nič ne pazim. pol sm povedu kar sm si mislu pa šou naprej. sam pol sm začel razmišljat: če bi se jaz pripeljel 40km/h bi otroka verjetno še obvozil, če bi se pa avtopeljal 40 km/h bi blo pa :cry: ... cesta pa mnde ene 2,5 m široka.

hitrost ubija, vendar ni edini krivec za nesreče. zelo pomembno se mi zdi da veš kje lahka prtisneš...

Popravljeno . Popravil HAWKey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si vse lepo prebral in lahko rečem, da se v veliki meri strinjam z Bojčem in vsekakor je vloga če-jev velika, tako da se Jur po nepotrebnem čebuli.

... Brane je napisal ... ČE ga ne bi opazil ...

... HAWKey je napisal ... ČE bi se jaz pripeljal ...

Hitrost kot taka posledično vpliva ( če se lahko tako izrazim ) na velikost poškodbe vendar le v kombinaciji drugega faktorja, ali kot jih je mnogo napisalo oziroma namesto faktor uporabilo besedo ČE ... :hmm:

Lahko poiščemo 10 razlogov za določeno nesrečo in vsi se bodo medsebojno povezovali. Tako kot napreduje celotna tehnika na motorjih ali avtomobil, mi naj prosim nekdo razloži, kako lahko pride do verižnega trčenja sredi mesta, kjer je omejitev 50 km/h ... :hmm: :? ... To je tako počasi, da veliko voznikov dejansko raje gleda okrog, telefonira, nastavlja radio ... skratka ni koncentracije.

Govorim zase : kadar se peljem hitreje, sam precej bolj zbran in opazim veliko več stvari in ne grešim, vendar to počnem tam, kjer je " varno in pregledno " nikakor pa ne po mestu ali naselju.

Jur ... tudi jaz ne služim denarja, da bi ga dajal policistom, a zakonske omejitve so v veliko primerih vredno posmeha. Letno delam cca 15.000 km z avtom in cca 5.000 km z motorjem ... žal ni več časa in bodi prepričan da samo kilometrina ne pomaga, če si voznik ne prizadava postati dober šofer, kar pa nikakor ne enačim z upoštevanjem hitrosti.

Žaba ... ne me narobe razumet, te niti ne poznam, hočem povedat to, da če se je kdo naučil - navadil " neprimerne vožnje " pa naj bo to prehitevanje v škarje, izsiljevanje prednosti, sekanje ovinkov itd ... bo to počel vedno, ne glede na število kilometrov, kar po drugi strani pomeni, da se samo bolj izpostavlja nesreči.

V avtomobilu in na motorju sedim že dobrih 22 let, ne sodim med O:-) po upoštevanju hitrosti, vendar sem prav vesel, ko lahko komu omogočim vključitev v promet iz stranske ceste, ko se ustavim pred prehodom za pešce in jim omogočim varen prehod ... ne prenesem pa, da mi nekdo pogleda v oči in mi vzame prednost ali kako drugače izsili premoč.

Vsa ta leta nisem krivil nobene pločevine, ne sebi ne drugim. Nisem lomil plastike na motorju ali poškodoval tretje osebe. Na žalost me je kot kolesarja čelno nabasal motorist in me odbil dobrih 10 m v mlado koruzo ... kaj hočemo ... usoda nikoli ne počiva in kolesa so nevarna ... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat je bila oddaja po televiziji, kako je avtomobilist motoristu v zvezni državi Utah odvzel prednost (kar je po mojih osebnih izkušnjah najbolj pogost pojav).Vozniku motorja je odtrgalo gleženj s stopalom vred, sopotnik pa je bil hudo polomljen in sleklo mu je čelado. Avtomobilist je ostal nepoškodovan. Ko je na kraj dogodka prispela policja le-te ni zanimalo s kakšno hitrostjo je pripeljal motorist, pač pa so vzrok iskali v povzročitelju nesreče – avtomobilistu. In ker je ded napihal 1,5 promila alkohola poleg tega, je šou za pol leta sedet, potem je moral plačati kazen in še zdravljenje motoristoma, ki sta se ponesrečla. Če bi pri nas uvedli takšne kazni, bi avtomobilisti marsikdaj bolj pozorno gledali (najhujše so ženske voznice – iz lastnih izkušenj, pa ne zato, ker bi se počutil večvrednega zaradi svojega spola). Sam sem v avtomobilu vedno pozoren na te bolj občutljive udeležence v prometu.

Termin »neprilagojena hitrost« ne pove druga kot to, da je treba hitrost prilagoditi razmeram na cesti (sneg, dež, otroci ob cestišču, bližina šole, bolnišnice itd.) ne pa temu, da ti lahko voznik iz neprednostne ceste odvzame prednost (kot je recimo pred slabim mesecem zgodilo dvema motoristoma med prehitevanjem na isti dan – eden je razmesarjen končal pod prikolico traktorja). Velikokrat policisti uporabljajo tudi sodnika za prekrške zaradi neobvladovanja vozila. Sam policist ne more postavljati pogojev pod katerimi bi ti moral pravilno ravnati, saj te tega ne naučijo v navadni avtošoli.

Zakaj motoristi vozi(m)o hitro? Preprosto zaradi samih zmogljivosti agregata in tukaj ne smemo pozabiti niti na zavore, ki so hitrostim primerne (boljše ustavljanje od superšportnikov imajo samo še dirkalni avtomobili). Zaradi samih mer z motorjem lažje smuknemo med prometom in si zagotovimo hitrejšo pot. Seveda so pa avtomobilisti vse premalo pozorni na nas. Če gledam recimo Francijo se avtomobilisti izogibajo na stran (kot pri intervencijskem vozilu) in dajejo motoristom prosto pot. Pri nas pa sekajo ovinke po naši strani, se primerjajo z našimi motorji (in zaradi večjih mer avtomobila delajo kozlarije ter ogrožajo tudi nas) itd. Ampak dejsto je, da si v avtomobilu boj varen kot na motorju. In ko poči odneseš takrajšo 

Dodaten nonsens pa se mi zdi blokiranje mopedov in skuterjev na 45km/h, kot da že 50km/h ni dovolj (ne)varno. Sam sem imel zablokiran skuter približno kak teden in doživel sem skoraj 4 nesreče, saj so me pri tako majhni hitrosti dobesedno izrivali na bankine in pločnike. Enkrat me je en skoraj oplazil. Potem se stvar friziral tako, da je letela 110km/h in se počutil mnogo bolj varnega, saj sem se lahko premikal vzporedno s ostalim prometom ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jur ... tudi jaz ne služim denarja, da bi ga dajal policistom, a zakonske omejitve so v veliko primerih vredno posmeha. Letno delam cca 15.000 km z avtom in cca 5.000 km z motorjem ... žal ni več časa in bodi prepričan da samo kilometrina ne pomaga, če si voznik ne prizadava postati dober šofer, kar pa nikakor ne enačim z upoštevanjem hitrosti.

no če sva že pri izkušnjah:

- ys sem do pred 2mi leti delal več kot 100.000 km/leto (do danes več kot 15 mio km)

- 35 let za volanom

- 18 let na motorju

- brez težje nesreče - le manjše praske na plehu

- zadnjih 20 let (hvala Bogu) brez praskice

verjemi, kilometrina zelooo pomaga - seveda pa ne v trenutku, ko ti je sojeno, da doživiš kako nesrečo (recimo, da pade skala direktno na avto)

ko mi je moj oče dajal zadnje napotke (že po narejenem izpitu) na skupnih vožnjah, je zelo rad rekel:

"Juri, zapomni si - vsak bedak zna vreči cegu na gas - voziti tako, da sopotnik NE ČUTI da sedi v avtu, kar ne pomeni, da voziš prepočasi, je pa umetnost, katero obvladajo le najboljši vozniki."

Tudi vožnja motorja na tak način je posebna umetnost.

Predvsem pa to vključuje tudi dobršno mero previdne in varnejše vožnje.

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no če sva že pri izkušnjah:

- ys sem do pred 2mi leti delal več kot 100.000 km/leto (do danes več kot 15 mio km)

- 35 let za volanom

- 18 let na motorju

- brez težje nesreče - le manjše praske na plehu

- zadnjih 20 let (hvala Bogu) brez praskice

... verjemi, kilometrina zelooo pomaga - seveda pa ne v trenutku, ko ti je sojeno, da doživiš kako nesrečo ( recimo, da pade skala direktno na avto

Mogoče se nisem pravilno izrazil ... kilometrina vsekakor pomaga, saj to je neke vrste trening. Kot sem rekel Žabi, voznik mora imeti željo in voljo da postane prekaljen šofer, ker če voziš, ker pač moraš to ni to.

Tiščati po ravnem in zavirati pred vsakim ovinkom je največja norija. Tempo vožnjo pa obvladajo le redki in to je zame pravi užitek. Peljati hitro zame pomeni peljati tekoče.

Se mi je že zgodilo, da so nekateri, ki so vozili za mano rekli, da so mislili, da mi ne delajo zavorne luči.

Kot sem rekel, vse se pa žal res ne da predvideti, je pa nujno potrebno prilagoditi vožnjo - hitrost razmeram na cesti in okolici po kateri se premikamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nonsens pa se mi zdi blokiranje mopedov in skuterjev na 45km/h, kot da že 50km/h ni dovolj ( ne ) varno

... zablokiran skuter približno kak teden in doživel sem skoraj 4 nesreče, saj so me pri tako majhni hitrosti dobesedno izrivali na bankine in pločnike

... tako, da je letela 110km/h in se počutil mnogo bolj varnega, saj sem se lahko premikal vzporedno s ostalim prometom

Še en dokaz več, da naše zakone pišejo pravi " pocarji " ki se nikoli v resnici niso nahajali v koži motorista in delajo pač po " tumasti " logiki in nerealnih podatkih takoimenovanih statistik, ki jim jaz pravim "metanje peska v oči "

Tako kot si ugotovil je skuteraš, ki se mora voziti po voznem pasu zakonsko prisiljen, da je moteč element oziroma nepremičnina na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ga no lomit s temi "če"-ji ...

A mi hočes dopovedat, da obe hipotetično dane situacije niso možne in da se ne dogajajo?????????????

Zdej sm si tudi jest ustvaru svoje mnenje o tebi-mr.perfect.

Poslušej, vem da nism angel na cesti in tega ne skrivam. Vem pa tudi to, da je velika razlika med divjanjem in hitro vožnjo, vendar žal vsi, ki mislijo isto kot ti, mečete vse v isti koš.

Jest še NIKOLI nism nobenmu letel v škarje, še NIKOLI nism nobenmu od zadaj prletu(sm enkrat ja, sm se vlaču počasi po cesti, pa sm pol nekej po radiu štrkov in...buum), še NIKOLI nobenga izsilu, še NIKOLI zablokiral več kot dve kolesi naenkrat(na avtu)...

Rešaval sm že vse sorte situacij-najboljše sm jih rešu takrat kdr sm ga mal šponal-pa ne zato ker sm šel hitro, ampak, ker sm bil SKONCENTRIRAN!!!

Pred avto so mi leteli psi, mačke in mularija na biciklih, pa tudi kšn pijanc bi se najdu, če sm kej zgazu sm zgazu mačko, ker nisem hotel zarad mačke reskirat karkoli(prjatu se je ornk razbil, k se je ježu umikal).

Zakaj???

V veliki meri zato, ker klikerji delajo non-stop in opaziš stvari in dogodke, ki bi jih drugače spregledal!! Drugi del zaslug ima to, da NIKOLI ne vozim po rumeni črti, ampak čimbolj po sredi ceste.

In ti Jur si kot že toliko mio km prej(vsa čast) vozu lepo po svoji strani(ob robu ceste), morda si še malo pogledal novo fasado, ki jo je prjatu nardil in lej ga mulca, kaj pa išče tle!!! Ti bi se potem lepo skrival za tem, da si vozu po omejitvah, jest ki bi šel 10 čez, bi bil pa največji kriminalc!!

IRONIJA???

In ja, tudi to VEM, da se bom lahko že dns razbil k grem z avtom na pot, ampak VEM, da temu ne bo kriva hitrost, čeprav bo v statistiki pisalo ZARADI NEPRILAGOJENE HITROSTI!!

Pa še en primer ki nazorno kaže, kar hočem povedat: se peljem kšnih 120-130 izven naselja, prehitim en avto(slučajno je bil isti kot moj) in šponam dalje. Čez ene tri ovinke pesek na izhodu iz ovinka, jest pa skor na limitu. Zvozu sm, ampak sm ponucal čisto vse znanje k sm ga imel. Un k sm ga prehitel, je vozu cca 70-80 in mi je še pomahal-češ divjak!!! Takoj zatem sm se spomnu, da sm nekej pozabu in sm šel nazaj-un vozniški talent pa je bil na strehi pod cesto-ga je reveža na šodru zavrtelo. In tipu ni blo jasno kako da sm jest zvozu on pa ne. In če(že spet ta če kaj Jur) bi bla tm ena bukva, bi pisalo ZARADI NEPRILAGOJENE HITROSTI!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

npr.:

naselje, živa meja ob cesti, omejitev 40km/h & točno toliko peljem in ne jebem kolone za mano, kolerikov, ki trobijo, žugajo ...

v nekem trenutku iz dvorišča skritega za živo mejo, tako da res ni bilo nič videti, pred moj avto pripelje majhen otrokec na bicik'lčku

:o

uspel sem ustaviti nekaj centimetrov pred njim

še danes hvalim Boga, ki mi je v glavo natresel dovolj soli, da se ni zgodilo najhujše

:notworthy:

definitivno ni junaka in vozila, ki bi lahko preprečil/o katastrofo pri 60km/h

hja Jur ...

če bi vozil normalno bi mimo tiste hiše promet kapljal v obliki avtomobilskih izstrelkov in bi imel otrok in vsa familija občutek, da je cesta prometna. Ker se vas je pa pripeljala počasna kolonica pred tem pa dolgo nič, so pa mislili "o fajn dons pa ni prometa" ... tudi to je lahko pogled na zadevo :P :devil: B) ... pa čist resno mislm :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni pozabljate da je sama prevelika hitrost še ne ubija

Se strinjam, ker če bi hitrost res ubijala, nas več pol ne bi blo na tem forumu vključno z mano, ker so rabli leto dni da so me porihtali. Pri mojem neljubem dogodku je bila v igri velika hitrost in še 100 drugih vzrokov. Mislim, da ni vse v hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi hočes dopovedat, da obe hipotetično dane situacije niso možne in da se ne dogajajo?????????????

Zdej sm si tudi jest ustvaru svoje mnenje o tebi-mr.perfect.

@ Bojč

:wacko:

Kaj se pa tako razburjaš?

Ys ti nisem hotel dopovedati nič drugega kot to, da (mogoče boš takole lažje razumel) v tisti realni situaciji (ne hipotetični "če" situaciji) se je zgodilo, kar se je zgodilo.

"če" situacije so možne, kar pa pomeni, da se niso zgodile (to ni pretežko, ali ne?).

Sicer začenjam že filozofirati, ampak vse kaže, da ne gre drugače, saj si se tako razjezil, da mi obešaš celo neka imena.

Brez potrebe ... cool down my friend.

:)

Moj namen pisanja v ta forum ni nikakršno poniževanje soljudi in tudi tebi nisem nikoli očital tvojega stila vožnje tega ali onega prevoznega sredstva, zato se po nepotrebnem zagovarjaš in razlagaš kakšnih prekrškov nikoli ne storiš, saj je to samoumenvo, kaj ne?

Povedal sem le kako ys gledam na to in kako je v resnici (nisem opisoval hipotetičnih situacij, ki se lahhko zgode, pa se ne).

:)

Ok?

BTW - v isti koš nas meče CCP, ys pa ne mečem nikogar nikamor.

:D

@ Hočko - na žalost je to zelo prometna cesta skozi gosto naseljeno vas (hiše druga ob drugi ob cesti) in tista omejitev hitrosti služi svojemu namenu.

Jasno pa, da lahko gledamo na situacijo iz raznoraznih extremnozornih kotov, si zamišljamo zblojenih situacij kolikor hočemo, popijemo 3-4 podmornice (per+šnops), pokadimo đointek, si brizgnemo v žilo kak stuff, poližemo LSDjček, njuhnemo koko & 24X udarimo z granitnima kockama v pisker, potem pa prepričani, da smo cannon-ball, odfrčimo skozi naselje v stilu "padavidimokojejačipizdavammaterina"

(hec)

:lol1:

Popravljeno . Popravil Jur
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi se le dalo.. bi jest namesto kazni vsakemu, ki prekorači hitrost v naselju vprogramiral za določen čas, pač odvisno od hitrosti, tisti občutek krivde, ki spremlja normalnega človeka, ko nardi kako pizdarijo, hudo. npr da zaradi prevelike hitrosti povozi al pohabi kakega nič krivega mulčka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ubijajo ljudje in ne neke kvazi-filozofske ideje ali dogodivscine.

in kolikokrat se ista tema? ce se v eni ne morete zmeniti, mislite da se boste v drugi? get real.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!