Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

Hitrost

Hitrost

Pripeta datoteka(e)

Pripeta datoteka honda1.bmp ( 900.05k ) Število prenosov: 26

Pripeta datoteka honda2.bmp ( 900.05k ) Število prenosov: 10

Pripeta datoteka honda3.bmp ( 900.05k ) Število prenosov: 8

Pripeta datoteka honda4.bmp ( 900.05k ) Število prenosov: 7

jebote kaki fotošop! Da bi jaz tak znau!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil sem, da moraš nekim včasih povedati več, ker preprosto ne znajo sklepati. Tvojo pripombo, da si peljal 230 km/h razumejo kot tvojo povprečno, stalno hitrost in ne hitrost v enem delu ravnice, ko si zategnil. Pustimo sedaj pametovanje o nespameti, riziku, zakonu, pravilih,... Dejtvo je, da se to da bp z dobrim motorjem, proba se pa lahko na Grobniku v ravnici iz zagrebškega ovinka. Torej, da skrajšam, verjetno ni mišljena povprečna hitrost, ampak maksimalna!!!! O:-)

Napačnemu se spravljaš za advokata. Možakar je hotel:

A ) povedati nekaj o nevarnosti bežanja pred policijo in se BTW pohvaliti, kako ga policist ni štrafal, ker je bil prehiter zanjga;

B ) povedati nekaj o nevarnosti bežanja pred policijo in podati lasten primer, ki pa je, žal, čisto zgrešen v smislu opozorila drugim.

Ker je tako zagrabil ob mojem izražanju dvoma v resničnost njegove zgodbe, bi rekel da bolj drži varianta A ).

Poanta zgodbe pa je v naslednjem. Če bi se možakar kvalitetno raztreščil pri 230 km/h, na javni cesti in vsled pregona s strani policije, bi verjetno spet kdo pameten zaključil, da so ga UBILI policisti. Ti bi seveda morali (po takšnem mnenju) lokalca poznati in strokovno oceniti, da tip nima treh čistih in ga je bolje ne lovit, ker bo spravljal v nevarnost sebe in vse ostale na tistem odseku ceste. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenija 2006:

54 mrtvih voznikov enoslednih motornih vozil (od tega 12 mopedistov).

Ostane 42 motoristov.

2 sta bila čoperista, ostalo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenija 2006:

54 mrtvih voznikov enoslednih motornih vozil (od tega 12 mopedistov).

Ostane 42 motoristov.

2 sta bila čoperista, ostalo ...

Čoperisti so najboljši vozniki... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenija 2006:

54 mrtvih voznikov enoslednih motornih vozil (od tega 12 mopedistov).

Ostane 42 motoristov.

2 sta bila čoperista, ostalo ...

Hudo! Imaš podatek, koliko od teh 42 je po svoji krivdi, koliko zaradi krivde drugih udeleženih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo! Imaš podatek, koliko od teh 42 je po svoji krivdi, koliko zaradi krivde drugih udeleženih?

Obdobje 1.1.2007 - 31.10.2007, Slovenija

Nesreče med vozniki motornih koles

Mrtvi: 39, povzročitelji 24 (61,5%)

Hudo poškodovani: 162, povzročitelji 121 (74,7%)

Lažje poškodovani: 518, povzročitelji 296 (57,1%)

Brez poškodb: 263, povzročitelji 194 (73,8%)

Skupaj: 982, povzročitelji 590 (60,0%)

Vir: Statistika policije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdobje 1.1.2007 - 31.10.2007, Slovenija

Nesreče med vozniki motornih koles

Mrtvi: 39, povzročitelji 24 (61,5%)

Hudo poškodovani: 162, povzročitelji 121 (74,7%)

Lažje poškodovani: 518, povzročitelji 296 (57,1%)

Brez poškodb: 263, povzročitelji 194 (73,8%)

Skupaj: 982, povzročitelji 590 (60,0%)

Vir: Statistika policije

Tu bi še bilo zanimivo razčlenit te številke na motorna kolesa nad in pod 125 ccm. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdobje 1.1.2007 - 31.10.2007, Slovenija

Nesreče med vozniki motornih koles

Mrtvi: 39, povzročitelji 24 (61,5%)

Hudo poškodovani: 162, povzročitelji 121 (74,7%)

Lažje poškodovani: 518, povzročitelji 296 (57,1%)

Brez poškodb: 263, povzročitelji 194 (73,8%)

Skupaj: 982, povzročitelji 590 (60,0%)

Vir: Statistika policije

Glede na to, da se pojem 'neprilagojena hitrost' na veliko zlorablja kot vzrok nesreče, je podatek o povzročiteljih nerealen. Na primer - po cestišču razlito olje, motorist je padel. Kaj so ugotovili policisti? Neprilagojena hitrost... :rolleyes: Seveda je ta primer v zgornji statistiki med povzročitelji... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... po cestišču razlito olje, motorist je padel...

Za sabo imam kar veliko prevoženih km, tudi časovno to kar nekaj znese, pa sem v vsej svoji motoristični karieri na olje naletel morda dvakrat ali trikrat. Pa še to vedno na ravnem odseku, ne v ovinku. Sem pa kar nekajkrat v ovinkih naletel na razlito nafto, ki je skoraj ravno tako nevarna kot olje. Pa še to na levi ali desni strani voznega pasu, kar je nekako logično - slabo ali sploh ne zaprt rezervoar, pa v ovinkih nafta pljuska ven.

Pa me vsaj do sedaj tako vozišče ni spravilo na tla, ker sem imel vedno čas odreagirati in malo bolj nagniti ali pa nasprotno malce zravnati motor, pa sem se lepo odpeljal naprej mimo madeža po suhi cesti. Seveda pa je tako reagiranje možno le v primeru, če ne voziš kot Rossi, ampak nekje v višini omejitve + max. cca 20 - 30 km/h. Če pa je slučajno ovinek nepregleden in ga ne poznaš, je pa kolikor toliko pametna hitrost POD omejitvijo, ki veljajo na naših cestah.

Seveda vsi vemo, da se da ovinke voziti različno hitro. Čez Gorjance greš lahko veliko hitreje kot čez Vršič! A če voziš na ful, nimaš časa za reagiranje. In potem sledi padec, ki se lahko konča tako ali drugače. Če pa pelješ počasneje in si pustiš malce rezerve, lahko adrenalinskemu odvisnežu postane vožnja dolgočasna in nezanimiva.

Danči je sicer za primer dal olje na cesti, jaz bi raje dal pesek na ovinkih! Zelo mala je verjetnost, da na cesti naletemo na olje ali nafto, veliko večja je verjetnost peska. In običajno 'luža' peska prekrije več voznega pasu kot olje ali nafta. Vsaj po mojem mnenju je rešitev iz take situacije možna le, če imaš čas za reagiranje. In tega imaš le, če ne voziš prehitro. Višina tega 'prehitro' pa je seveda odvisna predvsem od izkušenj in pa seveda od tega, na kakšni oddaljenosti opaziš svinjarijo na cesti.

Kajti svinjarija je na cesti za vse, tako cestake, kot tudi za enduraše in čoperiste. In vsi vemo, da najhitreje vozijo cestakarji, sledijo jim enduraši, čoperisti pa so najpočasnejši. In tu - spet po mojem mnenju - leži odgovor na vprašanje, zakaj sta bila med 42 mrtvimi motoristi le 2 čoperista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danči je sicer za primer dal olje na cesti, jaz bi raje dal pesek na ovinkih! Zelo mala je verjetnost, da na cesti naletemo na olje ali nafto, veliko večja je verjetnost peska. In običajno 'luža' peska prekrije več voznega pasu kot olje ali nafta. Vsaj po mojem mnenju je rešitev iz take situacije možna le, če imaš čas za reagiranje. In tega imaš le, če ne voziš prehitro. Višina tega 'prehitro' pa je seveda odvisna predvsem od izkušenj in pa seveda od tega, na kakšni oddaljenosti opaziš svinjarijo na cesti.

Pesek na cesti je dokaj pogosta zadeva, zato tudi lahko rečemo da je predvidljiva.

Olje pa ne in še tako majhna hitrost (konkretno je šlo za državno cesto izven naselja, omejitev je torej 90km/h) je verjetno previsoka za na debelo zaoljeno cesto. Olja se ni opazilo 'pravočasno' zaradi vožnje v koloni.

Sicer pa se bo 'žrtev' morda sama javila in povedala bolj podrobno, kako so to nesrečo obravnavali policsti... :rolleyes:

My point - pri nas se vzroki nesreč ugotavljajo tako 'čez palec' in večinoma na koncu prevlada 'neprilagojena hitrost'.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

My point - pri nas se vzroki nesreč ugotavljajo tako 'čez palec' in večinoma na koncu prevlada 'neprilagojena hitrost'.

D.

Smo že ugotavljali, da je to posledica zakonodaje in dejstva, da se nihče podrobno ne ukvarja z nesrečami motoristov. Da bi pa to počel, potrebuješ dostop do zapisnikov, ugotovitev izvedencev (če so bila podana), fotografij z mesta nesreče in vsega ostalega, kar se za določen primer nabere. Tako ostane samo ZVCP ki pravi:

Hitrost vožnje

30. člen

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

...

Drugi odstavek enostavno pomeni, da si v primeru nesreče, za katero nedvomno ni odgovoren nekdo drug, vozil neprilagojeno pa četudi samo 3 km/h in ti uspe motor položiti. Pa vsi dobro vemo, da ni možno vsega in vseh nesreč pokriti s tem odstavkom tega člena ZVCP. Za policijo pa je to verjetno sprejemljiv zaključek primera, saj se verjetno ukvarjajo še s čem drugim. To ne pomeni, da je tako prav a takšno je trenutno stanje in takšno bo še nekaj časa, dokler na tem področju ne bo doseženih sprememb. Tako kot bo še zmeraj večina odbojnih ograj motoristom smrtno nevarnih, dokler se jih počasi ali hitreje ne bo zamenjalo za varnejše. In kot tolikokrat napisano, lahko sam kaj narediš v tej smeri ali pa lahko vsaj maksimalno poskrbiš za lastno varnost. Odgovornost do sebe in odgovornost do drugih je osnova, vse ostalo sledi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

My point - pri nas se vzroki nesreč ugotavljajo tako 'čez palec' in večinoma na koncu prevlada 'neprilagojena hitrost'.

Se strinjam s teboj, kajti pojem 'neprilagojena hitrost' je zaradi splošnosti raztegljiv kot čikgumi. Morda bi bilo bolje, če bi bobu rekli bob in v večini primerov enostavno napisali 'previsoka hitrost'.

In da ne bo spet kakšnih nesporazumov: napisal sem 'v večini primerov'. To pomeni, da obstajajo tudi izjeme, ko je nalepka 'neprilagojena hitrost' čista neumnost.

Kot je pri tem tipu, katerega omenjaš pri olju. Mislim, da govoriva o istem, saj je pred časom dal na MS celo slike tega madeža na cesti. In komentar policije, da je vozil z 'neprilagojeno hitrostjo', pa čeprav je vozil v koloni! Čista bedarija! Saj je vsakemu bedaku jasno, da je padel zaradi mastnega madeža in ne zaradi 'neprilagojene' hitrosti. Če pa ne govoriva o istem, se nič ne spremeni, kajti dejstva ostanejo ista. In eno od teh dejstev govori, da ravno zaradi vožnje v koloni njegova hitrost očitno ni bila tako visoka, da bi se ubil!

Sedaj samo ugibam: ČE ne bi bilo kolone, BI zelo verjetno vozil precej hitreje. In ker ne bi bilo kolone, BI (spet verjetno - a odvisno od hitrosti) pravočasno opazil madež in bi se mu lahko izognil. Ali pa tudi ne. A predvidevam, da bi bile zaradi višje hitrosti tudi posledice eventualnega padca PRECEJ hujše, kot so bile.

Pa smo spet na začetku. Možnost preživetja je žal obratnosorazmerna z višino hitrosti ali kmečko povedano: višja kot je hitrost, manjša je verjetnost, da bomo preživeli nesrečo. Ali če stvar interpretiram malce drugače: večja kot je hitrost, hujše so poškodbe, če pride do nesreče. DA ali NE?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s teboj, kajti pojem 'neprilagojena hitrost' je zaradi splošnosti raztegljiv kot čikgumi. Morda bi bilo bolje, če bi bobu rekli bob in v večini primerov enostavno napisali 'previsoka hitrost'.

Sedaj samo ugibam: ČE ne bi bilo kolone, BI zelo verjetno vozil precej hitreje. In ker ne bi bilo kolone, BI (spet verjetno - a odvisno od hitrosti) pravočasno opazil madež in bi se mu lahko izognil. Ali pa tudi ne. A predvidevam, da bi bile zaradi višje hitrosti tudi posledice eventualnega padca PRECEJ hujše, kot so bile.

Pa smo spet na začetku. Možnost preživetja je žal obratnosorazmerna z višino hitrosti ali kmečko povedano: višja kot je hitrost, manjša je verjetnost, da bomo preživeli nesrečo. Ali če stvar interpretiram malce drugače: večja kot je hitrost, hujše so poškodbe, če pride do nesreče. DA ali NE?

Da, da in še enkrat, da!!! Boljša je tudi pripomba, za "previsoka" in ne "neprilagojena" hitrost.

Glede mastne ceste. Vemo, če je cesta valovita, tovornjak na koncu vala, ker ga "dvigne", spusti kaplico olja. Včasih je bilo tega še več, sedaj vidiš to po Bosni,... odvisno od dotrajanosti vozil...

Takoj, ko začne deževati, nastane drsalnica.Priporočam tistim, ki še ne vedo. Med vožnjo spusti podplat škornja na cesto (ne pred stopalko!!!!). Takoj čutiš "vazelino". Kljub temu pa je treba pričakovati pri pumpah, da se pri izhodu s pumpe in še nekaj ovikov levo - desno, dodatno cesta poliva iz prepolnih rezervoarjev.

Še dodatni hec so pralnice ob cestah. Ko ti moker avto še kar nekaj dobrih metrov od pralnice navoska cesto....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krive so tudi avtošole in zakonodaja ki daje izpite ljudem ki so nesposobni za vožnjo in nimajo niti najmanj občutka za vožnjo, kaj šele globinske predstave in sposobnost predvidevanja...naj avtošole malo bolj poostrijo opravljanje vozniškega izpita in malo pazijo komu dajo izpite...ker vsak inštruktor vidi, kdo je primern za vožnjo in kdo ne...slabo vidni, naglušni, nesposobni predvidevanja in taki pri katerih se vidi da jim je obvladovanje vozila eno najhujših zadev, niso primerni za na cesto in pika. taki vozniki namreč v rizičnih sitacijah reagirajo panično, otrpnejo ali naredijo nekaj nepredvidljivega,

Vendarle se je zgodilo, da ti dam v eni točki popolnoma prav. :worship: 30- 50% folka bi treba trajno vzeti izpit, ker so več ali manj nesposobni vožnje in predstavljajo nevarnost ostalim. Kako za vraga lahko dobimo izpit pri 20ih letih, potem ko smo že 14x padli, do 80ega leta starosti??????? Kretenizem prve vrste. Istočasno bi rešili še problem z gužvo na cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ...slabo vidni, naglušni, nesposobni predvidevanja in taki pri katerih se vidi da jim je obvladovanje vozila eno najhujših zadev, niso primerni za na cesto in pika. taki vozniki namreč v rizičnih sitacijah reagirajo panično, otrpnejo ali naredijo nekaj nepredvidljivega, s čimer imam že sam izkušnje...in so lahko dosti bolj nevarni kot kaki mladec, ki sicer vozi malo hitreje, vendar ima vseeno nek filing za vožnjo in zna reagirat v neprijetnih situacijah!!!

Točno tako. Pol pa z leti ugotoviš, da preživijo samo tisti, ki pričakujejo nepričakovano. Če jaz pripeljem v križišče, kjer voznik na neprednostni cesti gleda v nasprotno smer, če je "fraj", sem takoj na žlajfih. Jasno mi je, da me je spregledal ali misli, da sem zaradi majhnosti še daleeeeeč...pa ni neke hitrosti - globinska ostrina jaha mnogo ljudi. Velikost nasproti vozečega vozila mu navidezno veča hitrost, majhnost pa manjša. V bistvu pa je ravno kruto nasprotno. Pri otrocih pa je ocena hitrosti sploh pogojena z velikostjo vozila, zato lahko pričakuješ, da ti bo otrok stopil direktno pred motor. Misli, da si mali in zato počasen. Tovornjaka bo pa čakal, da pride mimo, ker je velik...

Pa dosti sreče in čim manj "mobitelašev", nedeljskih voznikov in ostalih prestrašencev.... Spomladi se pa tako zmenimo za en skupni giro :beer2: . LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko tako tolčete po cestakarjih, naj še povem nekaj iz lastnih izkušenj, ki sicer niso nevemkako bogate ampak vseeno...trenutno vozim 600ss, prej sem 125-ko, in nisem v življenju še nikomur vzel prednosti oz. da bi zaradi mene moral strašansko zavirati ali se umikati, skratka voziti v skrajnostih, pa ne vozim počasi, niti ne po omejitvah, razen v gostem naselju, kjer se jih pa skoraj vedno držim...po drugi strani pa se je meni že neštetokrat zgodilo, da sem bil žrtev izsiljevanja prednosti, na 125-ki se je končalo celo z nesrečo, vendar sem jo na srečo odnesel le z odrgninami in podpludbami ter materialno škodo...tudi na 600-ki je blo par primerov grobega izsiljevanja prednosti, enkrat zelo zelo kritično , saj je zmedena babnica pripeljala z avtom direktno na križišče, kjer sem jaz mel prednost, in ko me je zagledala preprosto obstala sredi križišča, jaz pa sem se za mišjo dlako uspel izogniti avtu...torej kaj hočem povedat...ni vedno vsega kriva mladina ki mogoče malo bolj hitreje vozi, krive so tudi avtošole in zakonodaja ki daje izpite ljudem ki so nesposobni za vožnjo in nimajo niti najmanj občutka za vožnjo, kaj šele globinske predstave in sposobnost predvidevanja...naj avtošole malo bolj poostrijo opravljanje vozniškega izpita in malo pazijo komu dajo izpite...ker vsak inštruktor vidi, kdo je primern za vožnjo in kdo ne...slabo vidni, naglušni, nesposobni predvidevanja in taki pri katerih se vidi da jim je obvladovanje vozila eno najhujših zadev, niso primerni za na cesto in pika. taki vozniki namreč v rizičnih sitacijah reagirajo panično, otrpnejo ali naredijo nekaj nepredvidljivega, s čimer imam že sam izkušnje...in so lahko dosti bolj nevarni kot kaki mladec, ki sicer vozi malo hitreje, vendar ima vseeno nek filing za vožnjo in zna reagirat v neprijetnih situacijah!!!

Tudi mladec, ki praviš, da naj bi znal reagirat v neprijetnih situacijah, bi le to situacijo v veliko primerih lahko predvidel, sploh v naselju v križiščih...ali je morda tudi nesposoben predvidevanja, morda tudi ne bi smel imeti izpita, ker tega ni predvidel ?:hmm: Sploh pa tak, ki misli, da mu bodo vedno in povsod drugi reševali rit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf tule sem pa veliiiko zamudil!

:evilgrin:

AtaIba

me je v tej temi relativno razočaral - zakaj?

Napisal ni nobene posebno pametne razen tega, da je forumske smrkavce treplajw po rami v stilu: "Tudi mi smo bili mladi, tudi mi smo ga srali!" Ob enem je seveda vehementno pozabil, da je v naši mladosti bilo na ceti nabiranje izkušenj zaradi manjše gostote prometa veliko varnejše.

Postov

nadute mularije, ki je počez požrla vso modrost sveta in se na cestah lahko primerja samo z največjimi dirkaškimi imeni - ne bom komentiral, ker nočem spet prepira.

(Čudn ane?)

:unsure:

Omenil

bi le eno razliko med starimi in mladimi.

Stari smo zaradi izkušenj sposobni pravilno predvidevati razplet glede situacijo na cesti.

Mladi, ki pa teh izkušenj nimajo pa

TEGA NE MOREJO!

Basta

Zato

se velikokrat zajebejo - zadnjič v tem življenju.

Na

mlada srca jim polagam samo eno misel .. en dvom:

Mi smo že stari,

vi pa še ne

in

glede na vaša gledanja

in mnenja o CCP, hitrosti in kaznih -

tudi nikoli ne boste - stari mislim.

:evilgrin:

Ker

pa ys osebno tega nočem in si želim, da bi tudi vi dočakali

moja leta - no, ne ravno 3.567 kolikor jih zares štejem .. ampak takole normalno starost, a ne?)

:lol:

torej .. kje sem že ostal?

Fantje .. leta so qrc .. sploh po 2.888 gre s človekom rapidno navzdol ..

ah, ja ...

.. hotel

sem zoprni mulariji predlagati, da si zaradi lastne varnosti

vsaj enkrat tedensko do naslednje motosezone

natančno prečitajo

tole

kjer boste našli tudi nekaj mojih umotvorov za varno vožnjo motorjev.

Če se boste vsaj nekaterih zadev držali, zna biti,

da bom celo pred vami zapustil ta osovraženi Planet Opic.

Ja - da ne pozabim: razni cestni kreteni so mi pobili

sorodnike in najboljšega prijatelja. Najhuje je bilo, ko je

nek bebo ubil 3 otroke naenkrat - med njimi

edinko moje sestrične - med tem, ko so se igrali

30m od roba ceste.

Mulci - pojma nimate, kaj je bolečina in solze!

Ko

ste na cesti VEDNO računajte, da na vas preži morilec, totalen kreten, ki vas bo

pripravljen v trenutku ubiti zato, da dokaže svoj prow - posebej, če ste na motorju.

Če boste stalno mislili na to, stalno predvidevali, da se to lahko zgodi naslednji tzrenutek - boste morda ... powdarjam MORDA - ostali živi še naslednji dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prilagoditi hitrost svojim sposobnostim..... tu je catch vse filozofije naše moto-miselnosti, (govorim v prvi osebi ker s tem mislim tudi sebe) sposobnosti. Precenjevanje istih se ponavadi slabo konča. Ni pa nujno vedno povezano z dokazovanjem, včasih enostavno misliš da bo šlo.... pa se ne izide. Da pa te marsikaj lahko sprovocira pa vemo vsi. Problem je pragmatičen, ker je zelo težko oporekati nekomu glede njegovih sposobnosti, ponavadi daš človeku prav, da ga ne užališ, če že druzga ne.

Ta je bla pa filozofska :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko

ste na cesti VEDNO računajte, da na vas preži morilec, totalen kreten, ki vas bo

pripravljen v trenutku ubiti zato, da dokaže svoj prow - posebej, če ste na motorju.

Če boste stalno mislili na to, stalno predvidevali, da se to lahko zgodi naslednji tzrenutek - boste morda ... powdarjam MORDA - ostali živi še naslednji dan.

In zna biti, da je to kak forumaš, ki je prepričan, da lahko on vozi hitreje, ker je bolj za to usposobljen od drugih državljanov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zna biti, da je to kak forumaš, ki je prepričan, da lahko on vozi hitreje, ker je bolj za to usposobljen od drugih državljanov.

.... točno tako. Sem vozil za Zlatim od Brele do Drvenika pa ga nisem mogel dobit, sem peljal za Motoristkom in Zlatim po Hvaru, zadnjič po Golici, čez Črno, Smrekovec, Šoštanj in se je enako dogajalo. :worship: Ni mi samo jasno, kako to, da sem imel tako dober in varen občutek :whistle: , ko sem ju gledal kako polagata v preglednih ovinkih. Mamico jima poljubim :naughty: , če sta preveč prepričana o svoji usposobljenosti, ker sta forumaša .... Sta me zavajala?....Ali morda že dolgo vozita in celo obvladata? ... Moram ju vprašati kako se bolj usposobiš za vožnjo motorja od drugih. In potem verjetno moraš prepričat najprej druge in če gre vun, še sebe :headbang: ! Verjetno ne s prevoženimi kilometri in leti vožnje, verjetno ti mora kdo to povedat? Koga bi vprašal? Mogoče pa bi se našel kdo, ki rad deli nasvete.... :P . Kako bi to zvedel? Mislim, da smo vsi enako usposobljeni :headbang: !!!! Od začetnika do domišljavih forumašev :lol1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usposobljeni za vožnjo motorjev smo, vprašanje pa je, koliko se zavedamo svojih sposobnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!