Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

Usposobljeni za vožnjo motorjev smo, vprašanje pa je, koliko se zavedamo svojih sposobnosti.

ja nekateri... spet drugi ne ...

drgač bi jaz nad določeno starostjo (recimo okoli 65 let) obvezno strog zdravniški pregled če je oseba še zmožna za vožnjo, in ta zdravniški pregled bi morali opravljati na vsake 2 leti... in pa njim bi tako kot mladim voznikom prepovedal dovoljeno mero alkohola ( torej 0.0 ) saj sta starci ki že tko niso preveč sposobni za vožnjo zelo radi pijejo.

da ne bo kdo misliu moj star fotr ima 75 let in ima parkinsovo bolezen in tudi doživel je lažjo kap, tako da težko hodi , težko govori, reakcije ma ko crkav kojn, vendar ima vozniško dovoljenje še 3 leta ... :kva2: tazga pa pol za volan ja ... sej ni krize da bo seb kej naredu... kriza je da bo komu drugmu kej naredu ... no hvala bogu mu ne stara mat ne moj fotr ne pustita več vozit... vendar se on še zmeraj lahko čisto legalno vozi :)

katastrofa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja nekateri... spet drugi ne ...

drgač bi jaz nad določeno starostjo (recimo okoli 65 let) obvezno strog zdravniški pregled če je oseba še zmožna za vožnjo, in ta zdravniški pregled bi morali opravljati na vsake 2 leti... in pa njim bi tako kot mladim voznikom prepovedal dovoljeno mero alkohola ( torej 0.0 ) saj sta starci ki že tko niso preveč sposobni za vožnjo zelo radi pijejo.

da ne bo kdo misliu moj star fotr ima 75 let in ima parkinsovo bolezen in tudi doživel je lažjo kap, tako da težko hodi , težko govori, reakcije ma ko crkav kojn, vendar ima vozniško dovoljenje še 3 leta ... :kva2: tazga pa pol za volan ja ... sej ni krize da bo seb kej naredu... kriza je da bo komu drugmu kej naredu ... no hvala bogu mu ne stara mat ne moj fotr ne pustita več vozit... vendar se on še zmeraj lahko čisto legalno vozi :)

katastrofa..

Bom kratek: somo to bi ti rad povedal,ko si tako nastrojen proti "starejšim" voznikom.Moj stric(na žalost dve leti že pokojni)je vozil do svojega 86-tega leta BREZ IZPITA in nikoli ni bil vlpleten v karambol.Par mesecev predno je umrl zaradi bolezni ga je ustavil policist,moral je pihat alkohola ni bilo in ko ga je vprašal za vozniško mu je odgovoril,NIMAM JE (verjetno je policist mislil,da je nima s seboj)bil je obrtnik imel je več avtomobilov poznali so skoraj vsi v mestu,policistu je odgovoril saj lahko žena naprej pelje ona ima izpit in policaj mu vljudno odgovori,ne če ste do sedaj vozil vozite kar naprej.Verjetno to spet nekateri neboste verjeli ampak je resnica. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[bom kratek: somo to bi ti rad povedal,ko si tako nastrojen proti "starejšim" voznikom.Moj stric(na žalost dve leti že pokojni)je vozil do svojega 86-tega leta BREZ IZPITA in nikoli ni bil vlpleten v karambol.Par mesecev predno je umrl zaradi bolezni ga je ustavil policist,moral je pihat alkohola ni bilo in ko ga je vprašal za vozniško mu je odgovoril,NIMAM JE (verjetno je policist mislil,da je nima s seboj)bil je obrtnik imel je več avtomobilov poznali so skoraj vsi v mestu,policistu je odgovoril saj lahko žena naprej pelje ona ima izpit in policaj mu vljudno odgovori,ne če ste do sedaj vozil vozite kar naprej.Verjetno to spet nekateri neboste verjeli ampak je resnica. :whistle:

......... no pa naj kdo reče, da ni cviček zakon :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne verjamem, da ga je spustil. Če pa ga je, je pa spet tisto, kar smo že za Strojane ugotovili, da zakon ni enak za vse. Za tiste, ki ne bodo razumeli: obrtnik z več avtomobili je pač ''ugledna'' osebnost, in ne rabi izpita, ker zna vse. Pa registriranega avta mu tudi ni treba imeti, ker je varen voznik.. Zakaj, hudiča, pa potem ostali delamo izpite, plačujemo zavarovanja, se držimo zakonov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

drgač bi jaz nad določeno starostjo (recimo okoli 65 let) obvezno strog zdravniški pregled če je oseba še zmožna za vožnjo, in ta zdravniški pregled bi morali opravljati na vsake 2 leti... in pa njim bi tako kot mladim voznikom prepovedal dovoljeno mero alkohola ( torej 0.0 ) saj sta starci ki že tko niso preveč sposobni za vožnjo zelo radi pijejo.

...

a) Pod prvo ti manjka vedenje o obveznosti zdravnikov in samega lastnika izpita, da tega v določenih primerih vrne.

B) Pod drugo ti manjka osnovno vedenje o delovanju družbe.

c) Pod tretje pa se v neki meri celo strinjam s teboj s pripombo, da bi bilo ta strožji režim možno uvesti a seveda za vse starostne kategorije voznikov enako.

In pod zdravniški pregled bi seveda spadal tudi psihološki pregled, kjer bi se ugotavljala poleg običajni reči tudi tiste ki se ali bi se morale ugotavljajti za npr. nošenje orožja. In tu bi v veliki meri popadali ravno mladci, ki še nimajo izdelanega odnosa do družbe. Pač mladost kot norost.

In zakaj to pod tretje © ne drži vode? Ravno zaradi napisanega pod b!

Tako da je tako modrovanje kako bi nekdo drugim prepovedal ali predpisal nevemkajvseže navadna gnila buča!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

najprej tisto o starih voznikih - motoristih pregovor pravi da brez starca ni udarca, vem za mlade voznike B kategorija,ki imajo dovoljenje vendar iz zdravstvenih razlogov sploh ne sodijo za volan, kdo jim je dal zdravniško spričevalo nimam pojma....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAvnokar s obila na POPTV trenja, kjer so vrteli ta slogan.

Govora je bilo o mladih voznikih, ocestah, policajih.

Gospod Ficko (Ali nekaj podobnega) je ves čas trdil, da je v Sloveniji vsaj 50% cest v slabem ali zelo slabem stanju. To mi je všeč, da končno uradno priznajo.

Bojda se na nivoju EU tudi sprejema predpisje, ki naj bi nekoliko "popravilo" procedure pri ocenjevanju, ali smo res sami krivi za večino nesreč, ali pa je kdaj kriva tudi slaba cesta.

Padel je tudi podatek, da je v Nemčiji za 23% prometnih nezgod krivo slabo stanje cestišča, pri nas pa le 0,1 %. Torej imamo pri nas očitno 230-krat bolje vzdrževane ceste? Ali pa ... ;)

Skratka - zanimivo je bilo.

Edino Žlender ... njega bi pa res izrezal iz slike in sploh iz oddaje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAvnokar s obila na POPTV trenja, kjer so vrteli ta slogan.

Govora je bilo o mladih voznikih, ocestah, policajih.

Gospod Ficko (Ali nekaj podobnega) je ves čas trdil, da je v Sloveniji vsaj 50% cest v slabem ali zelo slabem stanju. To mi je všeč, da končno uradno priznajo.

Bojda se na nivoju EU tudi sprejema predpisje, ki naj bi nekoliko "popravilo" procedure pri ocenjevanju, ali smo res sami krivi za večino nesreč, ali pa je kdaj kriva tudi slaba cesta.

Padel je tudi podatek, da je v Nemčiji za 23% prometnih nezgod krivo slabo stanje cestišča, pri nas pa le 0,1 %. Torej imamo pri nas očitno 230-krat bolje vzdrževane ceste? Ali pa ... ;)

Skratka - zanimivo je bilo.

Edino Žlender ... njega bi pa res izrezal iz slike in sploh iz oddaje.

Oddaja je bila nažalost eno skrupucalo. Sicer sem samo poslušal in razbral, da vsak na moč tuli v svoj rog in da se eni in isti prestavljajo iz enega na drug položaj, problemi pa ostajajo isti. Če bi začel sukat pesti, bi se še obrnu proti TV-ju :) Ja pa blo razvidno, da bi radi kaznovali še bolj. V Nizozemski??, ki je v cestnem prometu najbolj varna država je kaznovan vsak drug voznik, pri nas pa skoraj vsak šestnajsti, tak da tukaj moramo še nekaj postoriti :headbang: , čeprav so policisti nabrali krepkih 63M€ kazni. Ta 0.1% je manjši (samo en je uspel z dobrim odvetnikom dokazat, da je za nezgodo krivo slabo stanje cestišče)....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koncno omenili stanje cest oz. kolovozov, nesmiselno postavljanje znakov,famoznih policijskih zapisnikov itd! Bilo zanimivo in dam cisto prav tistemu iz zdruzenja soferjev,da se ne bo nic spremenilo,dokler cestarji ne bodo zaceli odgovarjat za svoje nedelo!

Me pa zanima,koliko drzijo navedbe gospoda policista,ki je dejal da sodniko predlozijo kompletno dokumentacijo,ki vsebuje tudi izvedenisko mnenje o stanju cestisca na kraju prometne :hmm:

Zlendra mi pa ne spominjat,ker vecjega filozofa v zivljenju nisem videl!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta še mene prekaša, priznam!

To praviš samo zato, da bi ti zdaj zborovsko odrecitirali: "Ah, kje pa!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa zanima,koliko drzijo navedbe gospoda policista,ki je dejal da sodniko predlozijo kompletno dokumentacijo,ki vsebuje tudi izvedenisko mnenje o stanju cestisca na kraju prometne :hmm:

ammm tole izvedensko mnenje si pomoje policaj kr sam napiše nekako takole:

1.) cesta je bila suha in normalno prevozna, kriv si si sam.

2.) cesta je bila mokra in spolzka, nisi se prilagdoil razmeram, kriv si si sam.

3.) na cesti je bila velika neoznačena udarna jama, kup peska, gnoja in listja. Nisi se prilagodil razmeram na cesti. Kriv si si sam.

V vsakem primeru potegnemo kratko. Vseeno pa sam osebno mislim, da cesta ni kriva za prometno nesrečo v več kot 5% primerov. Če se držiš predpisov in si vsaj malo sposoben predvidevati, je po moje zelo majhna verjetnost da te bo sama cesta kot taka vrgla iz sedla.

To praviš samo zato, da bi ti zdaj zborovsko odrecitirali: "Ah, kje pa!"

:lol1::lol1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrost vožnje

30. člen

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(5) Z globo 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.

(6) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.

Sporen 30. člen ki ščiti vse upravljalce in vzdrževalce cest.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No in zaradi takih členov imamo ceste tok razjeb..e kot so! Za vsak drek smo krivi sami, šefi cestnih podjetji pa si tlačijo denar ne vem kam. No ja, pa znake postavljajo. Po eni strani je lepo, da priznajo kok cest mamo razbitih, ampak žalostno je pa to, da bo čez pet let podatek v najboljšem scenariju padel za kak procent al pa dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ ''3.) na cesti je bila velika neoznačena udarna jama, kup peska, gnoja in listja. Nisi se prilagodil razmeram na cesti. Kriv si si sam.''

sam sem imel primer, ko sem padel, ker sem pač prepozno zagledal, stoječ avto pred mano, ki je čakal da zavije levo. Policaji so zapisali, kaj pa drugega, ni prilagodil hitrosti stanju in razmeram na cesti. Seveda sem potem v zagovor napisal dvostransko modrovanje, kaj vse je bilo vzrok mojemu padcu. Nekaj v smislu: -sonce je sijalo avtu v zadek, nisem videl smernika in stop luči

-hitrosti nisem prekoračil, ker se s chopperjem ne divja

-avto je stal v kotanji -zavijal na neko stransko cesto, se ga vidi šele par metrov prej

Skratka, sodnica je verjetno iz mojega pisanja videla, da se najbolj sekiram zaradi motorja, ki je bil poškodovan, pa ni bilo nobene kazni, -oproščen. Samo sem se res zelo sekiral zaradi nekaj prask na motorju. Aja, ni bilo stika z avtomobilom, oziroma nobene druge škode na tujih stvareh. Mogoče je bila tudi zato malo bolj tolerantna. Pa seveda 0,0 alkohola.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj imajo potem Nemci 23% ?

Jah težko ti rečem. Sam težko me bo kdo prepričal, da je za vsak četrti karambol kriva cesta, sploh pa nemška za katere vemo da so v "rahlo" boljšem stanju kot naše. Tudi bolj težko verjamem da nemška cestna podjetja krijejo škodo za četrtino vseh karambolov, ki se zgodijo v nemčiji. Malo morgen.

Nevem iz katere riti so potegnali ta procent. Mogoče so noter ušteli vse prometne nesreče, ki so se zgodile na mokri cesti oz. spolski cesti. Tako velikemu procentu nebi verjel tudi če bi bil samo za motoriste, kjer te cesta precej lažje sklati dol kot v avtomobilu.

Mene osebno najbolj motijo na naših cestah prometni znaki, ker so prevečkrat postavljeni napačno in skrajno neživljensko. Zakaj lahk vozim po avstriji po omejitvah, pri nas pa ne? Zato ker v avstriji tabla za naselje stoji trdo pri prvi hiši v naselju in ne 200m prej. Zato ker lahko prevozim pol avstrije in bom moral podnevi z lučjo iskat tablo 60. Če jo bom našel bo to sigurno na takem mestu, kjer mi ne bo padlo na pamet, da bi se ta ovinek dalo speljat z 80. Preštejte table 60 ali manj na naših cestah, pa vam bo vse jasno. Potem pa poglejte še na kakšnih mestih so postavljene. Da te srat pritisne. Prav zanima me, kako avstrijcem rata, da imajo tako malo prometa na cestah. Povsod kamor grem lahko pičim izven naselja 100km/h (kolikor je tam tudi omejitev) edino čez križišča imajo 70 kar se tudi da preživet in zelo redko naletim na kakšno počasnejšo kolono pred mano. Pri nas je cincanje v koloni za "ceradarjem" čisto vsakdanja praksa.

LP

Popravljeno . Popravil gusti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah težko ti rečem. Sam težko me bo kdo prepričal, da je za vsak četrti karambol kriva cesta, sploh pa nemška za katere vemo da so v "rahlo" boljšem stanju kot naše. Tudi bolj težko verjamem da nemška cestna podjetja krijejo škodo za četrtino vseh karambolov, ki se zgodijo v nemčiji. Malo morgen.

Nevem iz katere riti so potegnali ta procent. Mogoče so noter ušteli vse prometne nesreče, ki so se zgodile na mokri cesti oz. spolski cesti. Tako velikemu procentu nebi verjel tudi če bi bil samo za motoriste, kjer te cesta precej lažje sklati dol kot v avtomobilu.

Mene osebno najbolj motijo na naših cestah prometni znaki, ker so prevečkrat postavljeni napačno in skrajno neživljensko. Zakaj lahk vozim po avstriji po omejitvah, pri nas pa ne? Zato ker v avstriji tabla za naselje stoji trdo pri prvi hiši v naselju in ne 200m prej. Zato ker lahko prevozim pol avstrije in bom moral podnevi z lučjo iskat tablo 60. Če jo bom našel bo to sigurno na takem mestu, kjer mi ne bo padlo na pamet, da bi se ta ovinek dalo speljat z 80. Preštejte table 60 ali manj na naših cestah, pa vam bo vse jasno. Potem pa poglejte še na kakšnih mestih so postavljene. Da te srat pritisne. Prav zanima me, kako avstrijcem rata, da imajo tako malo prometa na cestah. Povsod kamor grem lahko pičim izven naselja 100km/h (kolikor je tam tudi omejitev) edino čez križišča imajo 70 kar se tudi da preživet in zelo redko naletim na kakšno počasnejšo kolono pred mano. Pri nas je cincanje v koloni za "ceradarjem" čisto vsakdanja praksa.

LP

Zato, ker imajo Avstrijci v naseljih omejitev 70 razen v nekaj izjemah 50 ali 60 zaradi tega je promet tekoč in ni skoraj nobene potrebe po prehitevanju ...vse poteka dokaj tekoče in "umirjeno" vsaj takšne so moje iskušnje.

In naši pametnjakoviči se pol sprašujejo, kako smo lahko drugod tako kultivirani vozniki...res pa je da se nesreče dogajajo in se bodo dogajale iz takšnih ali drugačnih vzrokov, pa tudi extremi so tu in tam(alkohol, objestnost)

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato, ker imajo Avstrijci v naseljih omejitev 70 razen v nekaj izjemah 50 ali 60 zaradi tega je promet tekoč in ni skoraj nobene potrebe po prehitevanju ...vse poteka dokaj tekoče in "umirjeno" vsaj takšne so moje iskušnje.

In naši pametnjakoviči se pol sprašujejo, kako smo lahko drugod tako kultivirani vozniki...res pa je da se nesreče dogajajo in se bodo dogajale iz takšnih ali drugačnih vzrokov, pa tudi extremi so tu in tam(alkohol, objestnost)

A si ti prepričan v to? Na državni tabli za avstrijo piše naselje 50. V redkih izjemah pa naletim, da je v naselju 70. Nevem če se strinjam z tabo, kar se naselij tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa zanima,koliko drzijo navedbe gospoda policista,ki je dejal da sodniko predlozijo kompletno dokumentacijo,ki vsebuje tudi izvedenisko mnenje o stanju cestisca na kraju prometne :hmm:

0.0 - nic manj, nic vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam sem imel primer, ko sem padel, ker sem pač prepozno zagledal, stoječ avto pred mano, ki je čakal da zavije levo. Policaji so zapisali, kaj pa drugega, ni prilagodil hitrosti stanju in razmeram na cesti. Seveda sem potem v zagovor napisal dvostransko modrovanje, kaj vse je bilo vzrok mojemu padcu. Nekaj v smislu: -sonce je sijalo avtu v zadek, nisem videl smernika in stop luči

-hitrosti nisem prekoračil, ker se s chopperjem ne divja

-avto je stal v kotanji -zavijal na neko stransko cesto, se ga vidi šele par metrov prej

Po vsem kar si napisal, so policisti čisto prav napisali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!