premza Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Aja, mimogrede... z osnovnošolskim znanjem se tega ne da izračunat! Da, da. Pospeške in izracune poti smo se ze v osnovni soli ucil. Ste v osnovni šoli reševali tudi kvadratne enačbe? :P
.T. Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 (popravljeno) Pomembno je KDO vozilo vozi ne KAJ vozi... Pomembno je oboje. Tudi od avtomobila je odvisna zavorna pot. Tako imaš pri vsakem testiranju avtomobila tudi rubriko, v kateri je poglavje zaviranje od 100 km/h do 0 km/h. Nekateri avtomobili se ustavijo v 36 metrih, nekateri v 46. Če bo v avtu, ki za ustavljanje porabi 36 metrov sedel neki stari ata z zakrnelimi refleksi, bo ustavljanje podobno ustavljanju vlaka. Tadej Popravljeno Julij 26, 2004. Popravil Tadej
Zok Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 ...marsikdo pa ima težave tudi kasneje (a ne Zok) :naughty: ...kot sem ti napisal v PM, si videl d sem se zajebal pri poenostavljanjem - izpit iz fizike I je med mano (8/8, btw), in se z dinamiko ne obremenjujem vec. ce naredis v praksi, da se iz 60 km/h s polnim zaviranjem ustavis 0,5 metra od ovire ki skoci predte 25 m pred teboj, in ce pri drugem poskusu z 58 km/h na polno zavrt trcis v njo, ti dam za pir. ma ne za pir, za tank bencina! Pomembno je KDO vozilo vozi ne KAJ vozi.... primer. se pelema z best frendom v avtu njegove mame (konkretno Daewoo Matiz, mislim d '00 letnik, brez ABSa, originalne gume - 145/70-13, neko korejsko sranje), pa ko pohod bremzo je bol malo od njega. kolesi blokirata, avto gre naravnost, ustavi se kar predalec. na istem mestu ponovima situacijo v avtu moje mame (Ford Fiesta '02 z ABSom, originalne gume - 195/50-15, continental), tolk przlajfa d glih tolk d ne zagrizem v volan, varnostni pas naju nekako obdrzi na sedezu. nobenih spur, kontrola ostaja tud med zaviranjem na polno (ABS). ceprav sta oba mestna avtomobila nizjega cenovnega razreda - od tehnike je lahko odvisno ali bos prezivel ali ne!
MaraudeR Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 (popravljeno) ...spet se primerjajo hruške in jabolka... ...v primeru je lepo navedeno, da imata dve enaki vozili, ob enakih pogojih pri različni hitrosti (40 in 60 km/h) precejšnjo razliko v zavorni poti... ...ABS nikakor ni pripomoček, katerega namen je skrajšanje zavorne poti - omogoča le boljši nadzor nad vozilom med zaviranjem...v določenih pogojih imajo vozila opremljena z ABS znatno daljšo zavorno pot kot enaka vozila brez ABS... Popravljeno Julij 26, 2004. Popravil MaraudeR
Zok Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 ...ABS nikakor ni pripomoček, katerega namen je skrajšanje zavorne poti - omogoča le boljši nadzor nad vozilom med zaviranjem...v določenih pogojih imajo vozila opremljena z ABS znatno daljšo zavorno pot kot enaka vozila brez ABS... z dobrim ABSom imas na normalni podlagi (asfalt) krajso zavorno' pot kot brez njega, namrec blokiranje kolesa je vse prej kot kvalitetno zaviranje. .) z ABSom je pa daljsa zavorna pot ce je v igri zelo slaba podlaga, kjer kolesa bi kao prehitro zablokirala, z ABSom pa ne, in tako se pred njimi ne nabere materjal (pesek, itd.), ki bi vozilo bolj zavrlo. .)
Gallus Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Zavorna pot z ABS je vedno daljša od OPTIMALNEGA zaviranja in krajša od zaviranja z blokiranimi kolesi !!!!! ABS je pripomoček, ki vozniku pomaga priti kar se da blizu oprtimalnemu zaviranju in pri tem mu dovoli, da se z vozilom še da upravljati (spreminajti smer). Podlaga pri tem skoraj nima nobenega pomena. Namesto noge - roke (beri možganov, ki ponavadi v kritičnem trenutku "zablokirajo" - t.i. sekunda strahu) zavira tehnika.
Gallus Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Dobra podlaga ???? Slaba podlaga ???? Upam, da nisi mislil ravna ali neravna, pač pa z dobrim oprijemom (torni količnik 0,8 - izredno dober asfalt - hrapav) ali slabim oprijemom (torni količnik 0,1 - led) ;)
Zok Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Zavorna pot z ABS je vedno daljša od OPTIMALNEGA zaviranja in krajša od zaviranja z blokiranimi kolesi !!!!! da. je pa vseen ga dobr met, ker izredno malo ljudi zna optimalno zavirat, sploh pa v kriticni situaciji. .)
Zok Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Dobra podlaga ???? Slaba podlaga ???? v mislih sem imel asfalt in makadam. .)
Gallus Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Najbolj žalostno pa je, da ljudje, ki imajo v vozilo vgrajen ABS, ga ne znajo uporabljati. :? :hmm: :? :hmm: :lol1:
HAWKey Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 (popravljeno) zavorna pot na asfaltu je krajša brez ABS sistema. ampak z ABS om pridobimo vodljivost, ki je brez tega praktično ni. največja razlika med zavornima potema z ali brez ABS om je na celem snegu. no ja tk so mene učil... Popravljeno Julij 26, 2004. Popravil HAWKey
IKE Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Če si to priznate ali ne, dejansko ima Žlender prav: HITROST UBIJA ! Dejstvo je, da je hitrost ( seveda v kombinaciji z drugimi elementi - v različnih postoh so jih različni člani zelo lepo zapisali ) Če bi imel Žlender dejansko prav, kombinacij z drugimi elementi ne bi potrebovali !
HAWKey Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 (popravljeno) bistvo teme je: hitreje kot se pelješ, več možnosti imaš da si udeležen v nesreči. to se ne da nikakor obrnat, pravtako je nesmiselno trditi nasprotno. Popravljeno Julij 26, 2004. Popravil HAWKey
andrej Objavljeno Julij 26, 2004 Opozori Objavljeno Julij 26, 2004 Po mojem je smiselna tale primerjava: Tudi trditev na čikih - KAJENJE UBIJA - ne drži čisto zares. Pa vseeno vemo kakšna je korelacija med kajenjem in pljučnik rakom. In podobno je s hitrostjo. Nekateri se slepite, da tehnika kaj bistveno pripomore. Kinetična energija že milione let raste s kvadratom (!) hitrosti. 2x višja hitrost, 4x večja energija. Le poglejte si test zaviranja vrhunskih športnih motorjev iz moto kataloga 2 leti nazaj. Rezultati od 200 - 0 na dirkališču tam od 137 - 150 m. Pa si poglejte koliko je to v naravi. A.
Tomozuki Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Finta je tudi v tem, da razni (nepredvidljivi) pesek v ovinku pravtako lahko povzroči zdrs prednjega kolesa in si hitro v grabnu. In seveda se je to zgodilo zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI in ne zato, ker cestno podjetje ne skrbi za ustreznost cestišča <_< Skratka, krivce, ki jih naša policija išče, vedno napačno kategorizirajo :BUA:
Gallus Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 (popravljeno) Tomozuki .... v tvoji trditvi je nekaj rasnice, vendar ni vsa ...... Če voznik pripelje v ovinku, kjer je omijetev hitrosti na 90 km/h, s hitrostjo 140 km/h (kar seveda ni nič posebnega - z vidika voznika) in zapelje na pesek ter pade. Kaj je povzročilo nesrečo :? :hmm: :? Če bi pripeljal 90 km/h, bi se lahko rešil (tega nikoli ne bomo vedeli) .... To je zgodba: Kaj je bilo prej: kura ali jajce :hmm: :? :hmm: Popravljeno Julij 27, 2004. Popravil Gallus
lina Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Boljša kot je tehnika-abs, servo, air bag, raznorazni računalniško ,,antispodrsavanje,, hitrost, hude gume, ki se lepijo na asvalt kot čigumi.....večji je pogum in sposobnost raznoraznih bebcev, ki seveda iščejo kje je meja...oz ,,do kok se da,, oz. so prepričani, da se da vse.. Še vedno trdim, da je vse v glavi in problem z njo imajo mladi, ki se iščejo pa magari v vlogi F1voznikov...in dober avto jim to omogoča, in pa seveda moški, ki se nekak ne sprijaznijo, da ima nekdo boljši in hitrejši avto. Starjejši oz. ateji imajo probleme z ,,počasnim prenosom vidnih in motoričnih signalov od organov do možganov in nazaj....kolikokrat preberete, da je 70 let star ata ni speljal ovinka zaradi prevelike hitrosti??? Ženske so poglavje zase...tamlade bi bile rade enakovredne, svojim vrstnikom, katere sem že opisala zgoraj, vendar jih pri tem ,,jebe,, tehnika--čeprav se mi zdi, da takih punc ni ravno veliko...ostale so bolj podobne svojim mamicam.....promet jim ni najbolj jasen in gledajo kje so ne kam grejo oz. kaj se dogaja izven radiusa 2 metrov okoli avta sploh ni pomembno. Seveda niso VSI/VSE isti/iste. In še enkrat...dokler bo najbolj važna stvar v tej dolini, kakšen avto voziš do takrat bojo problemi. In še nekaj si upam trdit...če bi namesto air baga in vse podpore imeli na volanu helebardo...ne bi bilo nobenga preseravanja in vsi bi vozili tako hitro, da bi se tudi s Tigar gumami pravočasno ustavili.
Gallus Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 In še nekaj si upam trdit...če bi namesto air baga in vse podpore imeli na volanu helebardo...ne bi bilo nobenga preseravanja in vsi bi vozili tako hitro, da bi se tudi s Tigar gumami pravočasno ustavili. :yea2: :yea2: :OK: :OK: :yea2: :yea2:
.T. Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Boljša kot je tehnika-abs, servo, air bag, raznorazni računalniško ,,antispodrsavanje Ta tehnika pa v bistvu dela iz šoferja bebca, saj vse opravlja namesto njega. Npr, doma imaš stroj z vsemi možnimi elektronsko pomagali (ABS, ASC+T, ......), žena ima pa za po mestu eno staro R5, ki nima nikakršnih elektronskih pomagal. In potem se enkrat zgodi, da greš nekam z ženinim avtom in te ujame poletna ploha, ki ceste naredi mastne in nesreča je tu. Tadej
jezdec Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 To ti dam pa čist prav Tadej. Sem že doživel kako je američan na vlažni cesti letel v jarek. Pol je pa preklel celo Slovenijo, ker avto nima avtomatskega menjalnika. :hmm:
.T. Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Zavorna pot z ABS je vedno daljša od OPTIMALNEGA zaviranja in krajša od zaviranja z blokiranimi kolesi !!!!! ABS je pripomoček, ki vozniku pomaga priti kar se da blizu oprtimalnemu zaviranju in pri tem mu dovoli, da se z vozilom še da upravljati (spreminajti smer). Poznam nekaj folka, ki jim je ABS dal tako samozavest, da so končali v jarku pod cesto - so mislili, da je to vsemogoči sistem. ABS omogoča, da kolesa ne blokirajo in da lahko posledično med močnim zaviranjem spreminjamo smer, česar z blokiranimi kolesi ne bi mogli. ABS pa nikakor ne skrajša zavorne poti. Ne pri avtomobilu ne pri motorju. Pred dvema letoma sem imel na posojo BMW GS 1150 z ABS. Na dobrem asfaltu sem se brez vklopljenega ABS od 100 do 0 ustavil nekaj metrov prej kot z vklopljenim ABS. Ko sem pri vklopljenem ABS stisnil obe zavori na ful, so ti zagrabili in potem začeli spuščati in spet grabiti in spet spuščati. V tistih delčih sekunde, ko ABS popušča, se prevozi nekaj poti. Na makadamu sem se pa s prižganim ABS-om ustavljal kot vlak. Zavorna pot je bila skoraj neskončna. Tadej
ceco Objavljeno Julij 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Zakaj nihče ne komentira študije? Možni odgovori: - ker ne znamo angleško, - ker smo v Sloveniji posebneži, - ker smo bolj pametni. Statistika pravi, da je na območju PU Ljubljana v prvih šestih mesecih letos na cestah pod njihovo ingerenco umrlo 6 motoristov. Za vse smrti si naj bi bili krivi izključno sami. Sorči, ampak tega ne verjamem. Strinjam se, da je treba promet hitrostno umiriti, da se ta prometni kokošnjak umiri. Ampak če bo ostalo samo pri tem, bo žalostno še naprej. Manj mrtvih in več para in tetra plegikov med motoristi, saj hitrost po fizikalnih zakonih ubija, mar ne? Pa še ena malenkost: pogreb je cenejši od vzdrževanja invalidov.
Gallus Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Zato ker ne znam angleško - to je odgovor Ceco :ph34r: :huh: :cry:
gic Objavljeno Julij 27, 2004 Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 zato, ker je napisano na dolgo in široko, pa se mi ne lubi prebrat :kva2:
ceco Objavljeno Julij 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 27, 2004 Študija je dolga 347 strani, skomprimirana verzija, tule objavljena pa eno stran.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se