Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

Ceco, verjetno poznas cesto KK, Zidani most, CE! No zadnjic sem pripeljal po prednostni cesti iz smeri KK v krizisce pri Sevnici, pred kriziscem zmanjsal hitrost na 40 km/h in nadaljeval pocasi voznjo proti Zidanem mostu V krizisce z stranske ceste je 5 m predme, potegnil na glavno cesto srticek z golfom in mi pri tem zaprl pot. Sreca, da nisem bil z mopedom ampak s sposojeno katrco, ki je sicer ni vec ker je totalka! Stricek je dejal, da je po moji hitrosti sklepal, da bom zavil desno na most :wacko: Se pravi, da sem za strickove pojme peljal prepocasi! Na enak nacin mi je pripeljal na cesto voznik fiata pande, ko sem se namenil iz Sevnice v Trebnje, umikal sem se na nasproti vozec pas, zaviral sem energicno in mocno, tako, da sem ga nazadnje obvozil po desni le po prvem kolesu. Ko sem ga zagledal si niti v najhujsi mori nisem predstavljal, da bo zapeljal predme z stranske in zato nisem prej zaviral, dokler mi ni zaprl kompletno cesto. Izognil sem se mu le za cca 30-50 cm in se vedno z brzino okoli 50 km/h. Kaj naj ti recem, da sem ga kojim slucajem nabasal, bi bil verjetno kriv jaz, zaradi prevelike hitrosti, ki pa 100% ni bila prekoracena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pod pogojem, da hitrost sama ze ubija.....kako je sploh mogoce zivljenje na tem kamencku imenovanem zemlja? saj drvimo z nekaj 10k (vec ali manj?!) km/h skozi se se vedno raztezajoc "prostor".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceste in njihovi sopotniki kandelabri se žal ne raztegujejo kot se sicer vesolje. Za slednje velja baje, ker je tudi S. Hawkings pred tednom demantiral svojo teorijo, da črna luknja požre vse in ne pušča sledov. Po novem jih pušča, kot motoristi svoje sledove. Pa ne samo od gum.

Moja skromna ambicija v tej temi je samo vzpodbuditi razmišljanje, na kakšen način se lahko ne/razbiješ z motorjem. Iz izkušenj drugih. Amak kot si že ti sam ugotovil, ljudstva povečini to ne zanima. Kot tudi države ne, kaj so pravzaprav resnični vzroki bum trasov na cesti. In tako blefira dalje vsak po svoje. :stupid:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola, Ceco!

Dober namen veliko pomeni, topic je pa tudi koristen. Meni vsak opis nesreče, skoraj nesreče ali sporočilo o nekomu, ki je na cesti izgubil življenje, da misliti. Ko sem še letel z jadralnim padalom, smo se redno pogovarjali o tem kdo je kaj doživel/ušpičil in kako se je iz tega izvlekel oz. kakšne posledice je imel. Stvari so se tolikokrat ponavljale, da si vsaj podzavestno nekaj pobral, če že nisi zadeve dobro pretuhtal.

Strinjam se s tistimi, ki pravijo, da ponavadi ubija kombinacija dejavnikov. Kakorkoli že, je predvsem motorist tisti, ki si kroji usodo. Priznam, sam ponavadi vozim čez omejitva, trudim se pa vsaj ne početi slednjega:

1. Pretiravati v naseljih;

2. Prehitevati, če nimam pregleda nad celotno situacijo pred seboj vključno z vozniki avtomobilov;

3. Prgonit v ovinek tako, da ne bom mogel obvozit špuro peska ali ustaviti pred traktorjem, katerega prej nisem mogel videti.

Sem ziher kaj pozabil vendar je to tisto osnovno zame. Vse ostalo je zavesten rizik. A je treba iti vanjga. Ne ni. Ker te že tako, če voziš po predpisih, lahko nekdo skegla. Saj vsi vidimo kakšno je stanje na cesti in obnašanje precejšnjega dela voznikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo Fritz, samo dejstvo je si lahko pazljiv, predvidevas, vozis po predpisih itd., samo nesteto nesrec se zgodi v trenutku in, ko ne mores predvidevati nicesar! Ti spremljas, vse vidis, nekdo gleda v tvojo smer ti mislis, da te vidi, a on direktno pred tebe, ker te je kratkomalo spregledal. Pa sej ne bos pred vsakim vozilom recimo ustavljal. Zdej je pa tist shit, ce si peljal malo prehitro, si sam kriv, ce si peljal v mejah predpisane hitrosti ti pa en drek pomaga ce te vec ni. Nesteto primerov poznam in zelel bi jih povedat drugim, ce bi to komu pomagalo. Se enkrat poudarjam! Lahko pazis na vse in vsakogar, samo v trenutku nesrece, ki pa se vecinoma zgodi v absurdni situaciji, je premnogokrat za marsikoga prepozno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je zgodba: Kaj je bilo prej: kura ali jajce :hmm:  :?  :hmm:

jajce. dinozavri so legli jajca, in ziveli so pred kurami. :D :D :D (razmisljanja mene ko sem bil se 10letn mulo :P).

In še enkrat...dokler bo najbolj važna stvar v tej dolini, kakšen avto voziš do takrat bojo problemi.

In še nekaj si upam trdit...če bi namesto air baga in vse podpore imeli na volanu helebardo...

ad1: primerjavo sem potegnil le ker si rekla da ni vazno kak avto vozis. razlike med avtomobili so, in to velike.

ad2: airbag itak ne dela. :P vsaj pri meni ni. airbag vun, sportni volan not, dirkaske zice pa rollbar - to zaleze bolj ko 30 airbagov. :)

sicer pa sem danes ugotovil, kdaj vozim najbolj varno, umirjeno, defenzivno (pocasi, a vseeno se skoncentrirano): ko se pelem od punce domov. :) nekako imas v mislih da se ti ne sme nic zgodit, cel si na izi, brezveze ti je divjat, raj si das eno dobro muzko na eno jakost ki ti je vsec (ne na full!), pa uzivas v voznji. :)

sicer po naseljih itak nikol ne divjam (ce se le da, vozim po omejitvah), izven naselij kolk se mi pac zdi, vcasih nad 100, dostikrat tud pod 40 km/h, ce je potrebno - kaksna je pac situacija. tista dva, trije ovinki ki jih pa zvozim bolj na hitro (vseeno se z nekaj rezerve), so pac trenutek igrivosti, ki si jih lahko privoscis na poznanem terenu. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco, študijo prebral in dobil občutek, da nas z njo nekdo zgolj podpira pri naši teoriji, da nismo vedno mi krivi za nesreče. Vse lepo in prav in prijetno za dušo. Vendar - kaj nam pomaga kdo je kriv, če smo razpacani na prikolici šleperja ali pod obračalnikom za travo?

Če smo si edini v prepričanju, da v znatnem delu nesreč niso krivi motoristi, potem bi tema verjetno sodila na kakšen avtomobilistični forum (ali pa na forum Sivih panterjev). In če vemo, da nas v pogubo mnogokrat popeljejo drugi, potem je pač treba voziti s tem v zavesti, mar ne? Oni drugi se bo pač vozil z zvito pločevino (dokler mu naša zavarovalnica ne bo popravila avta), mi pa v vozičku.

Ampak kriv je bil pa oni v avtu!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki

.... v tvoji trditvi je nekaj rasnice, vendar ni vsa ......

Če voznik pripelje v ovinku, kjer je omijetev hitrosti na 90 km/h, s hitrostjo 140 km/h (kar seveda ni nič posebnega - z vidika voznika) in zapelje na pesek ter pade. Kaj je povzročilo nesrečo :? :hmm: :?

Če bi pripeljal 90 km/h, bi se lahko rešil (tega nikoli ne bomo vedeli) ....

To je zgodba: Kaj je bilo prej: kura ali jajce :hmm: :? :hmm:

To je res, vendar tudi če bi pripeljal 90km/h v ovinek, kjer je nasut pesek in bi padel, bi imel neprilagojeno hitrost, kar je najbolj sporno. Potem se lahko vrnem na tisto, da spet krivca policija ne išče na pravem naslovu ;)

To namreč govorim iz lastnih izkušenj, sam še sicer nisem padel (knock knock), foter pa je že v mestu zružu pri dovoljenih 50km/h in ker mu je ena baba vzela prednost, mu je škif napisal, da je imel neprilagojeno hitrost. Torej, motor bi moral tišat poleg sebe B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj nihče ne komentira študije?

Možni odgovori:

- ker ne znamo angleško,

- ker smo v Sloveniji posebneži,

- ker smo bolj pametni.

Statistika pravi, da je na območju PU Ljubljana v prvih šestih mesecih letos na cestah pod njihovo ingerenco umrlo 6 motoristov. Za vse smrti si naj bi bili krivi izključno sami. Sorči, ampak tega ne verjamem.

Strinjam se, da je treba promet hitrostno umiriti, da se ta prometni kokošnjak umiri. Ampak če bo ostalo samo pri tem, bo žalostno še naprej. Manj mrtvih in več para in tetra plegikov med motoristi, saj hitrost po fizikalnih zakonih ubija, mar ne? Pa še ena malenkost: pogreb je cenejši od vzdrževanja invalidov.

Tudi sam temu ne verjamem in mislim, da prihaja do resnih napak pri statistikah, predvsem šlamparije in neznanja :rolleyes: Kaj lahko motoristi naredimo na tem področju? Nevem, če čez dan nebom uporabljal dolgih luči, ponoči bom pa ovešen ko novoletna jelka ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo Fritz, samo dejstvo je si lahko pazljiv, predvidevas, vozis po predpisih itd., samo nesteto nesrec se zgodi v trenutku in, ko ne mores predvidevati nicesar! Ti spremljas, vse vidis, nekdo gleda v tvojo smer ti mislis, da te vidi, a on direktno pred tebe, ker te je kratkomalo spregledal. Pa sej ne bos pred vsakim vozilom recimo ustavljal. Zdej je pa tist shit, ce si peljal malo prehitro, si sam kriv, ce si peljal v mejah predpisane hitrosti ti pa en drek pomaga ce te vec ni. Nesteto primerov poznam in zelel bi jih povedat drugim, ce bi to komu pomagalo. Se enkrat poudarjam! Lahko pazis na vse in vsakogar, samo v trenutku nesrece, ki pa se vecinoma zgodi v absurdni situaciji, je premnogokrat za marsikoga prepozno.

Seveda, če se onemu, ki ti zapre pot, želiš slučajno izognit in jo povzročitelj odnese brez praske, medtem ko si ti celi polomljen na bližnjem travniku, ti ta da sodnika za prekrške zaradi neobvladovanja vozila. In kaj po policajsko moraš nardit, da dokažeš svoj prav? Zaletet se v vozilo, ki ti je zaprlo pot (to je priletelo direkt iz policijskih ust). Torej, treba se je pohabit ali ubit, da ti zavarovalnica povrne škodo, drugače se lahko obrišeš pod nosom. Sam si kriv, kaj pa nisi obvladoval vozila in vozil prehitro. In, tako kot si rekel. Vse delaš prav in misliš, da te vsi vidijo. Oni čiča pa se ti vrže 2 metra pred tabo, ker se pač njemu zdi da boš zavil (brez smerokaza). In ker si recimo vozil 50km/h in se zložil kot idiot, ko ti je pojebek vzel prednost, seveda ti pokasiraš kazen a neprilagojeno hitrost, saj si sebe želel rešiti težjih poškodb. Mislim, kje je tu logika? :xx: Čisto nobene korelacije :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco, študijo prebral in dobil občutek, da nas z njo nekdo zgolj podpira pri naši teoriji, da nismo vedno mi krivi za nesreče. Vse lepo in prav in prijetno za dušo. Vendar - kaj nam pomaga kdo je kriv, če smo razpacani na prikolici šleperja ali pod obračalnikom za travo?

Ne razpravljajmo o krivdi, ampak o vzrokih. Vzroke se da povečini eliminirati, krivda je le ugotavljanje stopnje odgovornosti za nek dogodek.

In če študija pravi, da je 1/2 karambolov motoristov povezana s štirikolesniki, se vprašajmo, kako to preprečiti (nisem ga videl varianta!). Pri sebi in po vsebini, ne po formi (kdo je kriv).

Najbrže o tehničnih defektih motornih koles kot vzrokih nesreč ni kaj posebej razglabljati - so minorni. Opozarjam vas le, da če zablokira menjalnik tudi sklopka ne pomaga - kolo blokira.

Da pomagajo tudi sopotniki k nesrečam, je pa tudi zanimivo - poglejte si suzukijevo slikico in topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam temu ne verjamem in mislim, da prihaja do resnih napak pri statistikah, predvsem šlamparije in neznanja  :rolleyes: Kaj lahko motoristi naredimo na tem področju? ...

Statistika na straneh policije je že točna, nič bat. Posnemanje situacije na terenu in odnos policije in javnosti do motoristov je pa druga stvar.

Kaj tu lahko naredimo? Kakor kdo. Lahko poskusimo naslednje možnosti, pa še vsak sam si lahko zase kakšno izmisli...

1 - Nakladamo na raznih forumih

2 - Se pizdakamo v bifeju ob piru

3 - Mečemo matice v avtomobiliste in tolčemo s kiji po pločevini

4 - Kurcamo vsakega policaja, ki ga vidimo

5 - Pametno podebatiramo uvodni post in se nekaj naučimo

6 - Se maksimalno usposobimo za vožnjo v razmerah kakršne so. (poligoni in šole varne vožnje)

7 - Sodelujemo v organizacijah, ki skušajo spremeniti razmere na cestah po poteh, ki veljajo v parlamentarni demokraciji.

Izberi sebi primeren odgovor. :P

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco dokler se motoristi o temu pogovarjajo je popolnoma brezveze, ker nasprotna stvar v temu ne ve nič. Ker sem pred kratkim dela izpit za A sem prisostvovala tudi obveznemu cpp tečaju in v skupini sem bila sam jest za motor...in v celem tednu ni bilo popolnoma nič povedano o motorjih na cesti...o otrocih invalidih in ostalih veliko...tudi o mobitelih pa o nesrečah zaradi pijanosti in reakcijskega časa pa o omejitvah bla bla bla... tudi mene ni noben posvaril na kaj naj pazim

Koliko jim potem inštruktor o temu pove ne vem...sam če sam ni motorist verjetno bolj malo oz. nič.

Število motorjev drastično narašča...ljudje, ki so vozniki še iz prejšnjega režima, ko so imeli motorje več ali manj policaji in nekateri ,,posebneži,, niso vajeni na motorje na cesti, sploh ne pomislijo da lahko en mim pade.......pravtako je tudi z motoristi......če smo čist odkriti je to ratala modna muha....in tako so/smo še precej zeleni (obvladovanje, izkušnje, nobenega spoštovanja do ,,zmogljivosti,, itd)

Po moje bo trajalo še karnekaj let da se vse skup mal pomiri...da se navadimo en na druge, da si kupi motor tisti, ki ima željo voziti se ne sam nastopati....

Sicer pa so motoristi tudi vozniki in več kot jih bo sedalo na motor....več jih bo, ki bojo vedeli kakšne štale mu lohk z avtom naredi.....Torej čas...veliko časa...do takrat pa bo treba vozit tako, kot, da voziš po planetu opic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Torej čas...veliko časa...do takrat pa bo treba vozit tako, kot, da voziš po planetu opic.

To je na nek način rečeno tudi v uvodnem Cecovem postu.

In ne, ni brez veze, da se motoristi o tem pogovarjamo. Ni brez veze, da visimo na forumu in poskušamo kaj koristnega prebrati in napisati.

Če gledam svoj primer, mi je ta forum dal marsikateri nasvet, ki sem ga potem v preksi preizkusil in treniral. Dal mi je tudi prijatelje in znance s katerimi smo ustanovili Maksi, ki je že marsikaj naredil za motoriste.

Nikoli ne bomo izvedeli, ali so te dejavnosti komu prihranile poškodbe ali celo smrt, vendar verjetnost je, da je temu tako, zato se splača truditi in se splača pogovarjati tu gori.

Ostali potrebujejo čas, da se nas navadijo, tu se prav zelo veliko na hitro ne da narediti, čeprav se marsikdo trudi. Mi pa časa nimamo. Takoj se moramo prilagoditi situaciji, kakršna na cestah je, če hočemo preživeti.

In pri tem prilagajanju so vsi nasveti in vse akcije v tej smeri še kako dobrodošle.

Ne Lina, ni brez veze se pogovarjati.

Pa en prav lep pozdrav!

HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hhv--ni bilo mišljeno čist direkt brez veze in pika....bilo je tako kot medmet, k cecovemu priganjanju...kako to preprečiti... samo za nas.....in o temu kako in kaj se na cesti dogaja je veliko predebatiranega.....še vedno pa to ostaja v internem krogu...zato bo potrebno veliko časa...da se bojo stvari zganile in enomajčkeno premaknile v boljšo smer....pa naj gre za varovane ograje, obnašanje voznikov, plačevanje cestnine itd.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se povrnemo na začetek:

Študija je zajela podatke iz 921 nesreč motoristov na področju Francije, Nemčije, Italije in Nizozemske.

Spregledani motorist

V polovici trčenj so nesrečo povzročili vozniki drugega vozila.

Od tega jih je 70% motorista spregledalo (v primerih trčenja dveh vozil).

V 37% je nesrečo povzročil motorist.

V tem odstavku je izpostavljena potreba po svetlih, opaznih motorističnih oblačilih.

Študija v Novi zelandiji je pokazala, da že nošenje bele čelade znatno zmanjša možnost nesreče.

Solo nesreče motoristov

Mnogo motoristov se ponesreči samih. Drugi najpogostejši vzrok je cestišče samo.

Seveda se nekaj takih nesreč brez trčenja zgodi tudi zaradi izogibanja neposrednemu stiku z drugim vozilom, vendar se večina motoristov ponesreči ob izogibanju raznim oviram. Tu v poročilu izpostavijo tudi neprimerne obcestne ograje.

Motoristova nepazljivost

10,6% nesreč povzročijo sami motoristi zaradi nepazljivosti. Spregledane ovire in nenadno pojavljanje objektov izza ograj, grmovja za parkiranim tovornjakom itd, itd.

Alkoholizirani motoristi

Po tej raziskavi je le 5% v nesreče vpletenih motoristov bilo vinjenih. Le ti so bili tudi 2,7 krat več udeleženi v nesrečah v primerjavi z treznimi motoristi.

Neizkušenost

V 24,2% nesreč so bili vpleteni motoristi z manj kot 6 mesečnim stažem.

V večini primerov neizkušeni vozniki niso niti poskušali izvesti manevra s katerim bi se lahko nesreči izognili.

Izkušnje niso vedno dovolj

73,1% ponesrečenih motoristov je poskušalo izvesti izogibovalni manever. 32% jih je pri tem izgubilo kontolo nad vozilom.

Varnostna oprema

90% ponesrečenih motoristov je nosilo čelade, ki so dobro opravile svojo nalogo. 9% pa jih je čelade izgubilo, ker niso bile pravilno nataknjene in zapete ali pa so se poškodovale pri trku. Tudi ostala zaščitna oprema je dobro opravila svojo nalogo.

Itd, itd. Verjetno je bil pravi namen tega topica, da se seznanimo s temi ugotovitvami in si jih vbijemo v glavo.

(GremNaMalcoPress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne samo, da je treba najprej pomesti pred svojim pragom, ampak je to največkrat tudi vse kar lahko storimo! In neglede na to, kako se naš prag sveti (oz. mislimo, da se sveti), imajo drugi pač take kakršne imaje in samo upamo lahko, da jih kdaj pomedejo.

Ampak začeti je treba pa pri sebi, pa če nam to diši ali pa ne.

Zato pametovanje o tem kako narobe vozijo drugi prav nič ne pomaga, pametovanje o tem kaj sami delamo narobe, pa je lahko zelo koristno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sile in hitrosti ob trčenjih

Značilno pri raziskavi je bilo, da so bile hitrosti ob trčenjih nizke. V 70% so bile hitrosti ob trčenjih pod 30mph. Raziskava pravi, da je zelo malo primerov, ko bo neprimerna hitrost povzročila nesrečo. V 18% je pa temu bilo tako. Bodisi da je bila hitrost previsoka ali prenizka.

Nevarna področja

Po študiji je bilo 90% nevarnih ovir , ki so povzročile nesrečo, pred motoristom.

Polovica nesreč se je zgodila na križiščih. 72% nesreč se je zgodilo v naseljenih področjih. V naseljih so bili v nesreče z motoristi vpletena osebna vozila v 64%, zunaj naselj pa v 47%.

V 7,5% je bilo vzrok nesreč vreme, v 3% pa poškodbe cestišča.

Največkrat ponesrečene vrste motorjev

"modified conventional street motorcycles." Dovolj rečeno!

Stari ateki - motoristi

Motoristi med 41 in 55 letom se manj zaletavajo, mladiči pa so nevarni.

No, študija poudarja, da leta sama po sebi niso faktor v nesrečah.

Sopotniki

V 9% so nesrečo povzročili sopotniki s prekladanjem po sedežu v neprimernih trenutkih!

Preverite gume in zavore

V 3,6% so nesrečo povzročile pnevmatike, zavore pa v 1,2%

No takole!

Da vidimo ali se bo tu nadaljevalo samo pametovanje o pametovanju ali pa bodo to prebrali še tisti, ki orig. teksta niso prebrali, ker se jim ne ljubi ali ne znajo in bomo pametovali o vzrokih nesreč in kako se jim izogniti.

Da, seveda je zanimivo tudi to, da so rezultati te raziskave dokaj raziskujejo z dosedanjimi ugotovitvami.

LP HHV

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sopotniki

V 9% so nesrečo povzročili sopotniki s prekladanjem po sedežu v neprimernih trenutkih!

Zdreseirajte sopotnike :huh: ......oz. najboljzihr je, da jih pustite doma, te male nevzgojene spake, ki vam zadaj turizem špilajo....

Ja horjo že grem ven...... :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 70% so bile hitrosti ob trčenjih pod 30mph. Raziskava pravi, da je zelo malo primerov, ko bo neprimerna hitrost povzročila nesrečo.

upam samo, da ne bo kdo iz tega naredil zaključka, da je počasna vožnja najnevarnejša vožnja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HHV, hvala za skrajšano verzijo že skrajšane verzije..... :notworthy:

Že kr pri prvem se je za vprašat, zakaj so spregledal motorista? :kva2:

A se je pripeljal prehitro, a je bil oblečen v oblačila, ki se slabo vidijo, ...

Motorist nič kriv, pa vendar je naje.....

A si bo treba kupt očale, da bomo hitreje vidl motoriste?

A bo treba na motorju met 14 reflektorjev, ki bodo prej obsvetli udeležence v prometu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kr pri prvem se je za vprašat, zakaj so spregledal motorista?  :kva2:

Nekaj ima pri tem tudi zakon o obvezno prižganih lučeh tudi podnevi!

Vozniki smo manj pozorni, motoristi smo manj vidni, kolesarji in pešci pa skoraj nevidni! :doze:

Svetim, torej sem! :yea2:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svetim, torej sem! :yea2:

Se lahk nardi, da ti to nič ne pomaga..... (bog ne daj)!!!

Marsikateri še vidi ne, da mam na motorju prižgano dolgo luč, se prav, da kratke še opazil ne bo! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Svetim, torej sem! :yea2:

Po izkušnjah, ki so jih naši somarsovci že pisali v druge topice se je dobro tudi prepričati, da ostali vozniki te luči vidijo. Npr, da pri avtomobilu, ki smo ga dohiteli, zapeljemo najprej tako, da je luč usmerjena v stransko ogledalo, da nismo v njegovem mrtvem kotu, da pravočasno vklopimo smernik pred prehitevanjem, da pri vozniku, ki prihaja iz neprednostne, vidimo, da nas je opazil, pa še to ni zagotovilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svetim, torej sem! :yea2:

mišljeno je bilo bolj v smislu...

Ne svetim, torej me ni! :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!