Skoči na vsebino

Potovanja ter Aprilia 250


Puhek

Priporočene objave

Lep pozdrav vsem skupaj!

Zanima me, kaj vi, izkuseni bikerji, menite o potovanju na daljse proge (recimo po Evropi) z Aprilio 250? Motorja se nimam, a tudi ne najdem kakega podobnega ki bi ga smel vozit. Cestnih do 250 ccm enostavno pri nas ni, razen ZZRa. Ce imate kakrsnekoli predloge, se toplo priporocam, da se nebom nasral z nakupom.

Najlepsa hvala vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš rs 250.

Mislim da z motorjem nebi smelo biti težav če je dobro vzdrževana je pa problem na njej kam s prtljago za po evropi in z držo na daljšo razdaljo.

KOMAJ ČAKAM NASLEDNJE FS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem.Kakor sem obveščen iz parlamenta bo sprejet nov zakon in boš lahko vozil tudi večji motor z manj kw.Zato ti priporočam da malo počakaš.pa tudi premisli ali rabiš motor za dirkanje ali potovanja in udobnost. VIVA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez problema. Sam sem naredil že kar nekaj ekstremno dolgih tur. Motorčina ima že 24000 prevoženih kilometrov (prvi lastnik, kupil julija 2000) in gre kot švicarska ura. Res. Tudi drža me ni ravno utrujala, pa sem bil lani popoln začetnik.

Edina pripomba, ki bi jo mogoče lahko imel je ta, da na veliki nadmorski višini malo slabo vleče (bi bilo treba dize menjat vsaj vsakih 500 metrov nadmorske višne )

Kar se pa prtljage tiče; tudi nikakršnega problema. Samo znajdit se je treba (glej sliko). Če rabiš kaj podobnega, mi javi - ti dam telefonsko od šlosarja, ki mi je nastavek naredil.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med 6 in 7 litri, smo imeli "civilen" tempo. Tudi olja je šlo bolj malo, ker nisem ravno _pritiskal_. Pri 16.5 literskem tanku je bil domet torej nad 200 kilometri.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Furioso čestitam! Dober si, da zdržiš v takšni drži toliko kilometrov...

Tudi jaz sem se odločal med RS 250 in ZZR 250. Na koncu je pravzaradi daljših razdalj in udobja prevladal ZZR. Zadnji sedež RS 250 sploh ni sedež ampak okrasno-zasilna varianta za koga peljati (je celo iz trfe plastike, ki zelo žuli, na grbinah pa boli). Tako da lahko pozabiš, da boš koga peljal več kot 20 km - razen če je mazohist. Ne pozabi - RS je čistokrvni dirkalnik in ni namenjen potovanjem. Nima niti prisilnega hlajenja (beri ventilator na hladilniku za kakšno gnečo ali mestne ulice), da ne omenjam, da ni električnega štarterja, nosilcev za prtljago. Ima pa motor odlične vozne lastnosti - problem je vzdrževanje (na predvidoma 16.000 km menjati bat, glavo,...)

In še in še... Poglej si mojo stran na: www.geocities.com/koroskimotorist , kjer je primerjava med obema motorjema in odločitev za moj nakup ali piši na mail: vili.pecnik@email.si

Pa veliko sreče pri nakupu in lep motoristični pozdrav vsem!

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več ali manj vse kar si napisal drži.

Sva pač imela malo drugačne predispozicije, kar se motorja tiče. Jaz sem se po nekaj letih "losal" gokarta, ker se s kolegi nismo mogli več uslkadit, kdaj bi šli v Hajdoše divjat. Torej sem potreboval nekaj strupenega; ker pa za hiter avto ni bilo denarja, je to moral bit motor.

Do 350 ccm nisem imel praktično nobene izbire, odločitev za RS 250 je bila jasna kot beli dan.

Električnega štarterja ne pogrešam (to mi je absolutno prvi motor, pred tem nisem imel nobenega, samo tu in tam sem se s kakšnim kolegovim malo "provozao"). V 99% vžge na prvo, tako da mi "automatsko paljenje sa nogom" ne dela problemov. Tudi v gužvi ne čakam nikoli kaj ekstra dosti, na semaforju pa praviloma samo en interval.

Sopotnikov sedež sem namontiral samo enkrat, da sem sprobal, kako se to naredi. Nimam nobenega namena koga vozit, da mi užitek vožnje ubija. Naslednji motor bo verjetno čisti enosed (Mille-R), ali pa kaj drugega z "nachbau" plastiko, ki ne bo dopuščala sopotnika.

Za prtljago sem si omislil unikatno rešitev, ki se je izkazala za zelo uporabno.

Vzdrževanje dvotaktnika je res dražje. Redni servisi na 4.000 km pridejo okoli 15k, servis pri 16.000 km, ko so bili po predpisu Aprilie zamenjani tudi bati in ostala solata, pa je bil 88k. Na batih ni bilo videti praktično nobenih sledov obrabe in jih imam doma za rezervo.

Drža na motorju me ne utruja niti malo. Ko ga takole popoldne blicnem na kakšnih 200 km "blitzkriega", se ob prihodu domov počutim bolje, kot ob odhodu.

Po 24.000 kilometrih motor teče kot švicarska ura in komaj čakam, da bo vreme ponovno primerno za kakšen "dogfight".

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja malenkost bi se odločila za ZZR.

Sicer bo pa kolega počasi prodajal 1100... ampak se mi zdi malce prehudo za začetnika. 150KM press.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

moja malenkost bi se odločila za ZZR.

...sicer pa o ZZR malčku nisem slišal dosti dobrega???

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da ni dost za razmišljat. Ali izbereš italjansko šminko (motor je res lep) ali pa japonsko kakovost.

Moj kolega ima ZZR 250 in je z njim čist zadovoljen.

Glede na to da je človek totalno antitehnični tip, kar se vzdrževanja tiče (včeraj je od mene prvič po 20 000 km slišal da bi bilo dobro zamenjati svečke!!!!!!!!!!!!)mu motor v redu laufa in nima problemov z njim.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

moja malenkost bi se odločila za ZZR.

...sicer pa o ZZR malčku nisem slišal dosti dobrega???

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Si slišal kaj slabega?

Ni treba kupovati dvotaktolčka, malo papa, dosti kW za 250, spodoben cruising speed (150+), vsaj zvok ima kolikortoliko (za 250), pospeški so odlični, lega na cesti tudi, prav tako pa tipično ZZRski neutrujajoč položaj voznika, da zaščite pred vetrom, dežjem ipd. ne omenjam. Je nadpovprečna (OK, ni BMW RT).

Pa nekje sem videl neko omenjanje o street credibility.

Po pravici povedano, kjerkoli sem videl kakšnega mulčka na aprilii RS, pa naj bo to 50, 125 ali pa 250, vsi so se šli neke težke frajerje po cesti in samo čakal sem, da jih bom moral strgati z asfalta. O italijanih že tako nimam preveč dobrega mnenja, ampak dvotaktni italjan... ne hvala.

Če se kupuje nova zadeva, potem odvisno kaj ti bolj sede... dirkališče, ali pa sport touring.

Kaj pa tele tanove 350ccm variante od Bete? Še bolje pa je, če stakneš kje kakšnega dobro ohranjenega V35. Poizkusi dobiti v original stanju, sicer pa vem, kdo ima še moje ex dirkalne plastike zanj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ali izbereš italjansko šminko (motor je res lep) ali pa japonsko kakovost.

Ehehehehe... RS 250 ima motor (v letih kar nekaj izboljšan) od Suzukija (Gamma 250). Da pa Aprilia (vsaj športnike, ostalo me trenutno ne zanima) izdeluje kvalitetne stroje, pa menda ni nič novega.

Kot sem rekel, ima pač vsak svoje zamisli in RS ter ZZR spadata v popolnoma drugo kategorijo motociklov.

Da je RS absolutno superioren glede na ZZRa v skoraj vseh pogledih vožnje, je dejstvo. Tisti, ki trdi, da ga vožnja na motorju utruja, pač ni za motor. RS sem imel dva tedna (prvi motor sploh), ko sem se podal na 3000 kilometrov dolgo turo po Dolomitih s kolegi, ki so vozili chopperje. Na tem forumu sem že omenil, da se je edino meni zvečer se vozilo in kar škoda mi je bilo, da je dneva konec. Tudi 800 km na dan sem že naredil brez vsakih težav.

Kar sem o ZZRu slišal; obupno vzmetenje, slaba lega v ovinkih, slabe zavore, _relativno_ šibak motor,.... ...sem slišal že dosti za tem, ko sem RS že veselo vozil...

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Furioso koliko je meni znano zadnje čase nekam dosti časa preživiš v garaži kaj te delaš?

Kot veš, čakam na zobčenike, ker sem si jih dal delat (originalni so dragi, kot žafran). Pa motor malo glancam, da bo lepši poletel v novo sezono. Rutinska opravila torej. Kaj pa si ti počel tukaj??? (Hint: Grobnik-Yamaha R1-olje!)

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ej @Furioso čist tak ti povem pa brez zamere :)... Mel sem dve leti Cagivo Mito 125ccm, res da je šla fejst za 125ccm motor, vsaj po števcu 195kmh (malo prerihtano)... No vglavnem ko sem se odločal za nakup drugega seveda nism mel izbire razen Kawasaki ZZR250, Kawasaki KRS-1, ali pa ZX 2R ki pa ga v SLoveniji žal ni za dobit... :( no obstajajo še neke stare cbr-ke ki pa so prestare in 4 cilindre na 250 ccm hmm I Dont think so... ja pa še aprilija RS 250. Takoj ko sem se vsedu na ZZR-ko sem vedu da to je motor ne pa tiste jajce 2 taktne. Si se že sploh pelal z 4-taktnim motorjem ? Pizda nikol v življenju ne met 2 taktnega, to sem si rek, tak da resno no tist je moped. Pa četudi ma zzrka manj moči... :)

Glede tistega kaj si slišal o njem pa:

-res bremze niso nič posebnega sam en disk aprilija dva vendar čisto zadošča svojim KW

-vzmetenje je mehkejše kar je ker cool saj je bolj touring ane...

-pije sam 5L na 100km, neboš mi pa rek da tvoj pije sam 7, men je Cagiva pila 8L, to je že bolj lovska :)

-ne rabiš olja, in euro95 kuriš...

lep pozdrav

necy

Nejc

Popravil/a - necy dne 12/03/2002 ob 20:34:39

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!