Skoči na vsebino

Pucanje motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Aaaaaaaaa :kva2:

A boste res našli čisto vse prastare teme, samo da se nekje vserjete?! :headbang: :slap:

Sem mislil nekaj napisat , pa sedaj ne upam več :kva2:

Objavljeno

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :angry:

Evo pa je! :OK:

Matr je pasalo. :blush:

Objavljeno

pogosto sploh ne gre za debato, pač pa za tekmovanje v tem, kdo bo na bolj duhovit način povedal nekaj, kar je bilo povedano v tisti temi že nekajdesetkrat... no, nisem še videl kake prave duhovitosti v stilu "Baba glanca, jaz pa sedim ob hladilniku s pirom in samo čakam s ključi v eni roki in z pirom v drugi."

Al pa recimo "Kaj bi glancal motor - pr nas doma glancamo traktorje!

ali pa "Ducati se ne _puca_, ampak se ga nežno boža s svilenimi krpami, dokler ni še lepši, kot je bil ob nakupu..."

:naughty:

Evo, o takih govorim ...

Ej ne se preveč razburjat, prit k men pa ti bom moped spucu da boš samo gledal .)

Objavljeno

No jaz sem ga zdejle brez duhovičenja lepo očistil, nakar sledi panika. Motor ne vžge več !!! :eek: :cry: :blush:

Ga porinem v garažo in se tolažim, da se bo že posušil :blush: :cry: :cry: :cry: :angry: :eek: :cry:

Nakar mi sine, da sem (kreten) pozabil z avspuha gumi čep potegnt :slap: :slap: :slap:

Potegnem ven, vžge kot minca :kva2:

Ja živmu človeku se vse zgodi :fredy:

Objavljeno

:eek: :eek: :eek: zakaj čep ???????????????????????????????????

Objavljeno

Verjetno zato da voda nebi vanj tekla? Logika :blink:

Objavljeno

:eek: :eek: :eek: zakaj čep ???????????????????????????????????

Zato da ne vliješ vode not

[attachmentid=93061]

:headbang:

post-5391-1173117320_thumb.jpg

Objavljeno

Ne saj tudi nikjer ne piše, da motosvet ne sme postati odlagališče the đekcev pekcev.

In to tudi postaja. Pospešeno. Iz informativne strani, kjer se je dalo marsikaj naučiti, je nastala kakofonija in poligon za preseravanje tistih, ki nimajo česa povedati in enostavno citirajo cele plahte in užaljeno blejajo, ko jim spustiš kakšno pod nos. Pač čvekalnica čvekalasta. A ker je to pač glavna značilnost pubertete, kar tako naprej. Se boš še najbolje počutil. Pa moped si pejt spucat!

:hmm: Res ne vem kaj hočeš doseči, a si se ti rodil vseveden in izkušen ? :grrr

Motor imam pa spucan vedno u nulo ! če bi administratorji na začetku omejili registracijo v letih se verjetno nebi imel s kom prepirat !? :topic:

:yea1:

Objavljeno

Zato da ne vliješ vode not

ne tko :headbang:

a u dežju pa ne teče ? :eek:

Objavljeno

Jaz pa k nimam čepa kar eno malo vrečko z elastiko nataknem ko ga izpiram :OK:

Objavljeno

:hmm: Res ne vem kaj hočeš doseči, a si se ti rodil vseveden in izkušen ? :grrr

Motor imam pa spucan vedno u nulo ! če bi administratorji na začetku omejili registracijo v letih se verjetno nebi imel s kom prepirat !? :topic:

:yea1:

Ne, nikakor, ker za vsevednost in izkušenost moraš vsaj in predvsem nekaj tisoč postov na Motosvetu napisat. Poseben bonus pa prinese oživljanje prastarih tem.

Objavljeno

:( :( :( jaz nimam čepa nimam vrečke pa ne dam nč :?

Objavljeno

Noo, da vidimo, koliko je to oživljanje krepnjenega smiselno in efikasno.

Kako temeljito očistiti zavorno čeljust?

Pa ne samo tisto kar se vidi iz zunanje strani! In brez demontaže zavornih cevk!

Skratka, čeljust odviješ z vilic, odstraniš ploščice in potem želiš res temeljito očistiti črno svinjarijo, ki se je zavlekla v hrapavo površino čeljusti. In seveda je osnovni pogoj, da se ne poškoduje zlate barve!

Z bencinom in S100 čistilom, čopičem in zobno ščetko je šlo kar veliko stran, Nikakor pa še ni očiščeno temeljito.

Torej, predloge na podlagi izkušenj prosim! Pa brez "mislim", in "poskusi"! Želim preverjeno formulo!

Objavljeno

:( :( :( jaz nimam čepa nimam vrečke pa ne dam nč :?

Po pranju se greš peljat za deset minut, pa je.

Objavljeno

Po pranju se greš peljat za deset minut, pa je.

pa to hočem reč :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Še ena moja modrost: ko operete motor naredite kak krog da se dobro posuši, preden ga za pol leta postavite v garažo :OK:, pa ne škodi kak občutljiv del namazat, preden gre motor na zimsko spanje .

Sem mojo lepotico očistil in nisem namazal zadnje ključavnice pod sedežem, ko sem jo po pol leta hotel odpret in dat pod sedež akumulator se mi je zaradi vode na mehanizmu (posledica: trše odpiranje mehanizma) snela zajla za dvigovanje sedeža in rezultat je bil, da sem moral razstavit skoraj cel zadnji del motorja, da sem lahko odhaklal sedež in nastavil zajlo nazaj :headbang: .

Pa še nekaj, včeraj sem hotel očistiti verigo, porabil sem skor cel sprej pa svinjarija še vedno ni šla dol, ima kdo kako boljšo idejo, da bi zadeva zasijala?

lp

Rudi

Popravljeno . Popravil Saint
Objavljeno

Čišt tak mimogrede, a je že kdo prakticiral čiščenje verige najprej z nafto, petrolejem, da najprej odstraniš tisto najbolj trdovratno umazanijo, šmir... na koncu pa še z cleanerjem da z njim očistiš še nafto ali petrolej ki je ostal gor, ter ostale nečistoče ki so ostale na verigi, pa da ti seveda pol ne meče tistega petroleja gor po motorju.

Saj ne da bi bil cleaner tako drag ampak se mi zdi da če vzameš v roke čopič pa pol litra nafte bi bil učinek mnogo večji kot samo z cleanerjem in krpo z katero se mi zdi da včasih bolj mažeš kot pa čistiš.

Objavljeno

Računat moraš, da bo vse po nafti smrdelo in pa zadnjo gumo je treba še fajn oprati, ker mastna nafta ne paše na gumo. Na koncu verigo še fajn zbrišeš s cunjo, opereš cel zadnji del motorja, posušiš in namažeš ketno.

Se pa s čopičem in nafto super opere verigo. :)

Objavljeno

luftpištola s posodico spodi z bencinom dela čudeže za ketno pucat :OK: bil fertik za 5 minut, pol pa samo lepo ketno našprejal in je blo to to :)

Objavljeno
Čišt tak mimogrede, a je že kdo prakticiral čiščenje verige najprej z nafto, petrolejem, da najprej odstraniš tisto najbolj trdovratno umazanijo, šmir... na koncu pa še z cleanerjem da z njim očistiš še nafto ali petrolej ki je ostal gor, ter ostale nečistoče ki so ostale na verigi, pa da ti seveda pol ne meče tistega petroleja gor po motorju.

Saj ne da bi bil cleaner tako drag ampak se mi zdi da če vzameš v roke čopič pa pol litra nafte bi bil učinek mnogo večji kot samo z cleanerjem in krpo z katero se mi zdi da včasih bolj mažeš kot pa čistiš.

Jp

Platišče dol, da lahko verigo namočiš v nafti ter predrgneš z čopičem. Vmes preveri vse zglobe na verigi, če se normalno pregibajo. V primeru, da se težko pregibajo, vzemi izvijač in jih prepogni. Verigo trikrat operi in predrgni po celotni dolžini, potem pa malo namaži z ketn sprejem, naredi en počasen krog tam do 20 km, da se veriga ogreje, potem pa normalno namaži verigo. Pozor, nafta je pusta, zaradi katere se oringi razmastijo. Jaz sem to opravil, in moram povedat, da se je kar dobro izkazalo. Vseeno pa priporočam cleaner.

LP Klajba

Objavljeno (popravljeno)

Kerozin :grim

Veriga vseeno zdržala 40k kmjev (pa še bi) :devil:

Bi pa rabil kako dobro polir pasto za plastike?!

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Bi pa rabil kako dobro polir pasto za plastike?!

S 100 sem poliral vetrobransko steklo od prejšnjega BMWja in spravil veliko risov ven :OK:

Dobiš v Drešinji vasi ali LOUIS-u ali kje drugje

Objavljeno

Kerozin :grim

Veriga vseeno zdržala 40k kmjev (pa še bi) :devil:

Bi pa rabil kako dobro polir pasto za plastike?!

... kje si dobil kerozin :hmm: ...

... vzdržljivost verige je v obratnem sorazmerju od stila vožnje ... :devil:

Objavljeno

2Gallus: Za Kerozin se obrni na naše letalstvo :naughty:

Objavljeno

Kerozin=petrolej; dobiš ga na bencinski :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!