Skoči na vsebino

Pucanje motocikla


aletej

Priporočene objave

luftpištola s posodico spodi z bencinom dela čudeže za ketno pucat :OK: bil fertik za 5 minut, pol pa samo lepo ketno našprejal in je blo to to :)

Z bencinom naj se ne bi čistilo verige, saj je bencin topilo, ki lahko precej poškoduje/uniči tesnila med členi verige. Za pucanje verige se uporablja petrolej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se puca 2 - 3x v življenski dobi. Največ 1x na sezono. Takrat pa oreng! Da se preveri, očisti, podmaže ipd. Predpriprava za pucanje motorja:

[attachmentid=93218][attachmentid=93219]

post-499-1173295815_thumb.jpg

post-499-1173295843_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej petrolej ali nafta na poškodujeta gumic v verigi?

Mislim da če nafto oz petrolej kasneje(na koncu) očistiš z cleanerjem nebi smelo bit težav z izmetavanjem po plastikah, platišču ipd.

Sam sem do sedaj prakticiral cleaner in wap pa vseeno ni želejenega učinka, oz za eno malo bolj zašmirano verigo porabiš 3/4 cleanerja, kar se mi zdi bzv.

Po mojih izkušnjah je bistvenega pomena, da mažeš verigo na kateri je čim manj starega šmira ker le ta preprečuje dobro vezavo novega maziva na kovino(beri verigo) in kasneje ne pride do izmeta kompletnega maziva, zato bi z isto količino cleanerja verigo očistil najmanj 3x več oz bolj pogosto kar je zelo pomembno za življensko dobo le te in verižnika.

Sam sem do sedaj prakticiral zmerno mazanje na vsakih 500km, in čistil vsakih 2-3k km. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mazanje verige in posledično čiščenje tiste svinjarije z verige dol, da ne govorim o zaprtem prosoru pri prvem verižniku in umazani plastiki bo pri meni stvar preteklosti! Ne bo mene ena piksna teflona je...a! :angry:

Naročen je nov Scott oiler in dual injector. :OK: Pričakujem ga v nekaj dneh in adijo spreji za verige in čiščenje in premišljevanje o nafti, petroleju, kerozinu in kaj vem vse čem še!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HHV

... ali ti lahko jeseni pripeljem svojega ... B)

Seveda, mi bo v veselje pogledat kakšen je odznotraj. Veš, sem dober mehanik. Nikoli mi noben šravf ne zmanjka. Kvečjemu kakšen ostane! .)

KARDAN JE ZAKON

:OK: :OK: :OK:

Kar se tiče čiščenja, sigurno.

Kar se pa tiče vožnje, pa stvar okusa. Čeprav se sodobni kardani že ne razlikujejo pri vožnji. Seveda za nas turiste! Na GP verjetno še ne bo kmalu kardanov. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej petrolej ali nafta na poškodujeta gumic v verigi?

Mislim da če nafto oz petrolej kasneje(na koncu) očistiš z cleanerjem nebi smelo bit težav z izmetavanjem po plastikah, platišču ipd.

Sam sem do sedaj prakticiral cleaner in wap pa vseeno ni želejenega učinka, oz za eno malo bolj zašmirano verigo porabiš 3/4 cleanerja, kar se mi zdi bzv.

Po mojih izkušnjah je bistvenega pomena, da mažeš verigo na kateri je čim manj starega šmira ker le ta preprečuje dobro vezavo novega maziva na kovino(beri verigo) in kasneje ne pride do izmeta kompletnega maziva, zato bi z isto količino cleanerja verigo očistil najmanj 3x več oz bolj pogosto kar je zelo pomembno za življensko dobo le te in verižnika.

Sam sem do sedaj prakticiral zmerno mazanje na vsakih 500km, in čistil vsakih 2-3k km. .)

Petrolej je velikokrat priporočeno čistilno sredstvo za verige že s strani proizvajalca motornih koles. Sem videl že v par knjižicah z navodili, da je kot primarno čistilno sredstvo naveden petrolej. Pri meni ga priporočajo celo kot mazivo, ampak ostajam pri Motulu. :) Kako je z nafto ne vem, definitivno je pa boljša kot bencin, se pa vseeno malce razlikuje od petroleja.. Bo kdo, ki je malce bolj podkovan na kemičnem področju povedal kako pa kaj.. Petrolej je pa ziher OK.

Cleanerja jaz nisem še nikoli uporabil, pa vedno očistim verigo v nulo, kadar se spravim to delat. Petrolej res dela čudeže. In ko je stvar fertik, samo počakaš nekaj časa, da izhlapi ter pošpricaš s sprejem za mazanje verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se puca 2 - 3x v življenski dobi. Največ 1x na sezono. Takrat pa oreng! Da se preveri, očisti, podmaže ipd. Predpriprava za pucanje motorja:

[attachmentid=93218][attachmentid=93219]

:grim

post-281-1173343763_thumb.jpg

post-281-1173343784_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se puca 2 - 3x v življenski dobi. Največ 1x na sezono. Takrat pa oreng! Da se preveri, očisti, podmaže ipd. Predpriprava za pucanje motorja:

[attachmentid=93218][attachmentid=93219]

AVE HHV

In kaj vse takrat spucaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok hvala ti Dex za info, se bom kr petroleja poslužil, ga kar ju3 kupim na benciski(upam da ga tam prodajajo), en čopič pa veselo na delo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nafta ni za pucanje verige ker uničuje gumice, postanejo ko čigumi. Treba je čistit s petrolejem ali namenskim čistilom za verige, samo ta čistila so dosti dražja od petroleja so pa nič drugega kot zamaskiran petrolej z barvami in vonji .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok hvala ti Dex za info, se bom kr petroleja poslužil, ga kar ju3 kupim na benciski(upam da ga tam prodajajo), en čopič pa veselo na delo. :OK:

Na bencinski boš zagotovo dobil :) Na petrolu je pakiran v zelo priročni litski embalaži, stane pa cca 3 eur, če se ne motim. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nafta ni za pucanje verige ker uničuje gumice, postanejo ko čigumi.

To bolj velja za bencin. Nafta ni tako agresivna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Apel

Potrebujem dva (do 3) z dobrimi živci, da mi temeljito spucata(jo) motor! :cry:

Namreč, je v groznem stanju! :o :o :o :hmm: :? :?

Štrajfix, krpe, zobotrebci na dosegu roke...:whistle:

Čiščenje poteka poleg soda!!! :grim :D :D :D :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Apel

Namreč, je v groznem stanju! :o :o :o :hmm: :? :?

Moj tudi; bi lahko odprl pokopališče za mrčes s toliko trupli kot jih imam na šipi :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti ni škoda motorja, imaš s štrajfixom v 5min vse oprano. :devil:

Že morda, ampak nisi ga videl kakšen je! :hmm: :hmm: :? :cry: :cry: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na bencinski boš zagotovo dobil :) Na petrolu je pakiran v zelo priročni litski embalaži, stane pa cca 3 eur, če se ne motim. :)

Če komu ni predaleč :? :headbang: , petrolej prodajajo na litre - iz pištole :topic: , na petrolovi črpalki v Slovenskih Konjicah :OK: , je pa bistveno ceneje, kot pakiran v plastenkah. :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za petrolej vprašajte kmete, kje ga kupujejo. Seveda tiste, ki imajo še dobre stare BCS kosilnice, ki grejo na petrolej. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker se je golazen začela flikat,še enkrat ponovimo eno staro vajo za pucanje maske/plastik/rezervoarja in vizirja čelade od muhc.

1. našpricaj z vodo

2. nalimaj papirnate kuhinjske brisače

2.5 našpricaj še malo po naflikanih brisačah, da se namočijo.

3. pusti par minut (5-10)

4. pobriši razmočeno svinjarijo

5. pobriši na suho z eno navadno brisačo ali papirnato brisačo.

čisto dovolj za sproti, pa si nared za nov giro u 10 minutah. .)

voda

papirnate kuhinjske brisače

10 minut

Popravljeno . Popravil GorazdH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Petrolej je velikokrat priporočeno čistilno sredstvo za verige že s strani proizvajalca motornih koles. Sem videl že v par knjižicah z navodili, da je kot primarno čistilno sredstvo naveden petrolej. Pri meni ga priporočajo celo kot mazivo, ampak ostajam pri Motulu. :) Kako je z nafto ne vem, definitivno je pa boljša kot bencin, se pa vseeno malce razlikuje od petroleja.. Bo kdo, ki je malce bolj podkovan na kemičnem področju povedal kako pa kaj.. Petrolej je pa ziher OK.

Cleanerja jaz nisem še nikoli uporabil, pa vedno očistim verigo v nulo, kadar se spravim to delat. Petrolej res dela čudeže. In ko je stvar fertik, samo počakaš nekaj časa, da izhlapi ter pošpricaš s sprejem za mazanje verige.

Sva že dva. S tem, da verigo po čiščenju s petrolejem, ki ga dobiš na vsaki benc. črpalki, dobro obrišem in malo popiham z kompresorjem.

Bencina ali nafte ne uporabljajte za čiščenje verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prebral 4-5 strani nazaj debato o čiščemju ketne, pa nikjer nisem zasledil da bi gdo uporabljal WD-40 :blush:

Meni se zdi prva liga, zlahkoto odstrani staro umazanijo, upam da ne škodi tesnilom.

Zaenkrat še dobro kaže :OK:

Lp, Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!