Skoči na vsebino

Bimota Tesi 2D


tejcy

Priporočene objave

Mene pa zanima kej več o temu motorčku?Sm gledala po iskalniku ni nič.Ali je kdo že kje kej prebral,slišal kaj o njemu? jaz sm brala v motosi o temu motorju in mi je full lep,pa tud zelo dobro je opisan,na žalost je izdelanih samo 2000modelov. :(,cena pa je 29.900eurov.Izkušenj najbrz nima nubeden :D tko da z besedo na dan če kdor koli kej ve o temu motorčku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V živo sem videl samo tastaro, na A1 ringu v Avstriji - za moje pojme nič pretresljivega, nisem neki tehnični tip vendar sem prepričan da se z dosti manj denarja da peljat hitreje, oz. je v mojih očeh lepši, ga ne bo treba v Italijo peljat na servis, ne bo vsak del drag kot da si ga kupil v draguljarni itd. itd...... V glavnem mojih simpatij nima.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr,če maš par pirov v riti in gre tole mimo ,si že skor v zadregi kako bi stvar definiral :ph34r: .Drugače se kar strinjam z Bajsijem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah drago je res,sam men je full vsec :) pa ne vem zakj kr tko lepa oblika itd.sam da pa potleh vrzes me je pa groza :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo izdeluje dečko, ki je včasih delel v tovarni Bimota in je lastnik vseh patentov in dizajnov, povezanih s tem motorjem. Iz njegove garaže pripeljejo vse v škatli v novo "Bimoto", kjer jo sešravfajo in prodajo.

Pri stari Tesi je bil glavni problem ležaj sprednjega kolesa/krmilnega mehanizma. Menda je to sedaj odpravljeno.

Pred mesecem sem bral test. Bom poiskal revijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale model je star že skoraj 10 let če se ne motim. Mašina je od Ducatija ( mislim da SS 900 ). Ima drugačne rešitve ciklistike, vendar se zaradi tega ne pelje bolj kot kaka CBR. Bimote so v glavnem jemale mašine od Suzukija ali drugih japoncev ( v preteklosti ), en 2-taktni so pa sami naredili, a se ni najbolj obnesel. Mašino so ponavadi malo navili in jo vstavili v odličen lastni okvir, premze, vzmetenje ipd. pa je bilo samo znanih znamk. Skratka odlični motocikli a za na žalost preveč denarja. Včasih je bila to legenda, a je bolj utonila v pozabo.

Bimota ne izdeluje več motociklov. Nekaj se pa šušlja, da bodo spet začeli.

http://www.bikepics.com/bimota/

TESI 1D letnik 93

bim-Tesi1d-93-bikepics-42946.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rok,

malce zarjavela podatke imaš. Bimota je že ta x tič vstala od mrtvih.

Nazadnje so propadli zaradi 500 ccm dvotaktnika. predtazadnjič pa takrat, ko so japonci začeli delat poštene okvirje, preplonkane od Bimote.

Težka je tale vizionarska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rok,

malce zarjavela podatke imaš. Bimota je že ta x tič vstala od mrtvih ...

In katere modele Bimote sedaj izdelujejo :hmm: ?

No, zadnje kar vem o delu te znamke je tole -> http://www.bimota-central.com/news/0306/24.asp , a to so le prototipi. Proizvodnje ni. Na uradno stran www.bimota.it pa vsaj jast ne morem prit. Morda tam kaj piše.

Če se ne motim je tole prva Bimota iz Leta 75/76. Naredili so jih 10, drugače so pa prodajali dele kot kit.

Reče se ji HB1 in ima mašino od HONDE CB750. Dizajn by Massimo Tamburini.

hb1.jpg

Pa še indeks kaj se je dajalo v nekatere modele...

modelsindexclear.gif

še kakšna zanimiva stvar se pa najde na http://www.bimota-enthusiasts.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA drgac bimota je spet na konju,tole masinco k sm jo jaz objavla bodo prvi let nardili samo 30 modelov naslednje leto 80...Je pa to kull stavrca od ducatija 992 motor.

Drgač pa o motorčkiu par podatkov:

Moč: 62 Kw(84KM) pri 8000/min

NAvor: 94 Nm pri 500/mon

Motor: V90- dvovaljni- zračno hlajen - 2 vetila na valj

Vrtina x gib: 94 x 71,5

Prostornina: 992 ccm

Kompresija: 10:1

Dovod goriva: Vbrizg,Mareli,grla premera 45mm

Sklopka: Večlamelna, suha

Menjalnik: 6 stopenjski,veriga

Okvri: dvojna aluminjasta podkev

Vzmetje spredaj:nihanje vilice,nastavljiv blažilnik z zračno vzmetjo, zadaj:nihajne vilice,nastavljiv blažilnik z zračno vzmetjo.

Gume: spredaj 120/70 - 17 zadaj 180/75 -17

Zavore: spredaj: 2x 320 mm + 4-batna čeljust Brembo,zadaj 1 x 210 mm +-batna čeljust Brembo

MEdnosna razdalja: 1.375mm

Posoda za gorivo: 13 l

Suha teža : 154 kg

tole bo pa vse kar vem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od ducatija 992 motor.

:blink: :blink: :blink: :?

...mislis od Multistrade?? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[TESI 1D letnik 93

men se za ta letnik zdijo linije precej sveže,lepe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: :blink: :blink: :?

...mislis od Multistrade?? :?

to pa prevec zdele prasas se bom pa pozanimala :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja od multistrade je motor

mal je podhranjen glede na izgled.

kar se pa okvirja tiče je pa state of the art

edi mal predraga je

lp boris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se za ta letnik zdijo linije precej sveže,lepe :)

ne pozabi d je to italijanski design....oni so pred vsemi glede tega... samo da se sija :grrr še dobro d majo motorje od japančkov, po večini .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne pozabi d je to italijanski design....oni so pred vsemi glede tega... samo da se sija :grrr še dobro d majo motorje od japančkov, po večini .)

uh ja :D ce ne bi mel drugih motorckov bi blo problem :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem gledu podatke na

Vyrus

In ima motor še celo manj kg. V specifikaciji piše da je suha teža motorja 137 kg! Ekstremno malo! Po moje mora motor letet čez ovinke kot le malo drugih motorjev.

Če ne druga je prav prijetno videt takšne eksote.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!