Skoči na vsebino

Bimota Tesi 2D


Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima kej več o temu motorčku?Sm gledala po iskalniku ni nič.Ali je kdo že kje kej prebral,slišal kaj o njemu? jaz sm brala v motosi o temu motorju in mi je full lep,pa tud zelo dobro je opisan,na žalost je izdelanih samo 2000modelov. :(,cena pa je 29.900eurov.Izkušenj najbrz nima nubeden :D tko da z besedo na dan če kdor koli kej ve o temu motorčku.

Objavljeno

to je pa slikca upam da se je prpela

post-4-1092840914.jpg

Objavljeno

V živo sem videl samo tastaro, na A1 ringu v Avstriji - za moje pojme nič pretresljivega, nisem neki tehnični tip vendar sem prepričan da se z dosti manj denarja da peljat hitreje, oz. je v mojih očeh lepši, ga ne bo treba v Italijo peljat na servis, ne bo vsak del drag kot da si ga kupil v draguljarni itd. itd...... V glavnem mojih simpatij nima.

LP Bajsi

Objavljeno

super :OK: sam še akrapoviča pa smo v 22.stoletju :wacko: kam pelje vse to :?

Objavljeno

Sam spredi je pa marsovsko narjeno vse skup. :) Kak to sploh funkcionira?

Objavljeno

matr,če maš par pirov v riti in gre tole mimo ,si že skor v zadregi kako bi stvar definiral :ph34r: .Drugače se kar strinjam z Bajsijem :)

Objavljeno

jah drago je res,sam men je full vsec :) pa ne vem zakj kr tko lepa oblika itd.sam da pa potleh vrzes me je pa groza :wacko:

Objavljeno

Nevem no...meni vse skupaj cudno zgleda :wacko: Ni to to...

Objavljeno

Jaz poznam ta motor pod imenom Vyrus in sem videl to umetnino na dirkah v Zeltwegu in Brnu, kjer jim je šlo odlično. Zelo dodelani stroji kamor je vtaknjena ducatijeva mašina.

http://www.vyrus.it/

Objavljeno

Zadevo izdeluje dečko, ki je včasih delel v tovarni Bimota in je lastnik vseh patentov in dizajnov, povezanih s tem motorjem. Iz njegove garaže pripeljejo vse v škatli v novo "Bimoto", kjer jo sešravfajo in prodajo.

Pri stari Tesi je bil glavni problem ležaj sprednjega kolesa/krmilnega mehanizma. Menda je to sedaj odpravljeno.

Pred mesecem sem bral test. Bom poiskal revijo.

Objavljeno

Tale model je star že skoraj 10 let če se ne motim. Mašina je od Ducatija ( mislim da SS 900 ). Ima drugačne rešitve ciklistike, vendar se zaradi tega ne pelje bolj kot kaka CBR. Bimote so v glavnem jemale mašine od Suzukija ali drugih japoncev ( v preteklosti ), en 2-taktni so pa sami naredili, a se ni najbolj obnesel. Mašino so ponavadi malo navili in jo vstavili v odličen lastni okvir, premze, vzmetenje ipd. pa je bilo samo znanih znamk. Skratka odlični motocikli a za na žalost preveč denarja. Včasih je bila to legenda, a je bolj utonila v pozabo.

Bimota ne izdeluje več motociklov. Nekaj se pa šušlja, da bodo spet začeli.

http://www.bikepics.com/bimota/

TESI 1D letnik 93

bim-Tesi1d-93-bikepics-42946.jpg

Objavljeno

Rok,

malce zarjavela podatke imaš. Bimota je že ta x tič vstala od mrtvih.

Nazadnje so propadli zaradi 500 ccm dvotaktnika. predtazadnjič pa takrat, ko so japonci začeli delat poštene okvirje, preplonkane od Bimote.

Težka je tale vizionarska.

Objavljeno
Rok,

malce zarjavela podatke imaš. Bimota je že ta x tič vstala od mrtvih ...

In katere modele Bimote sedaj izdelujejo :hmm: ?

No, zadnje kar vem o delu te znamke je tole -> http://www.bimota-central.com/news/0306/24.asp , a to so le prototipi. Proizvodnje ni. Na uradno stran www.bimota.it pa vsaj jast ne morem prit. Morda tam kaj piše.

Če se ne motim je tole prva Bimota iz Leta 75/76. Naredili so jih 10, drugače so pa prodajali dele kot kit.

Reče se ji HB1 in ima mašino od HONDE CB750. Dizajn by Massimo Tamburini.

hb1.jpg

Pa še indeks kaj se je dajalo v nekatere modele...

modelsindexclear.gif

še kakšna zanimiva stvar se pa najde na http://www.bimota-enthusiasts.com/

Objavljeno

JA drgac bimota je spet na konju,tole masinco k sm jo jaz objavla bodo prvi let nardili samo 30 modelov naslednje leto 80...Je pa to kull stavrca od ducatija 992 motor.

Drgač pa o motorčkiu par podatkov:

Moč: 62 Kw(84KM) pri 8000/min

NAvor: 94 Nm pri 500/mon

Motor: V90- dvovaljni- zračno hlajen - 2 vetila na valj

Vrtina x gib: 94 x 71,5

Prostornina: 992 ccm

Kompresija: 10:1

Dovod goriva: Vbrizg,Mareli,grla premera 45mm

Sklopka: Večlamelna, suha

Menjalnik: 6 stopenjski,veriga

Okvri: dvojna aluminjasta podkev

Vzmetje spredaj:nihanje vilice,nastavljiv blažilnik z zračno vzmetjo, zadaj:nihajne vilice,nastavljiv blažilnik z zračno vzmetjo.

Gume: spredaj 120/70 - 17 zadaj 180/75 -17

Zavore: spredaj: 2x 320 mm + 4-batna čeljust Brembo,zadaj 1 x 210 mm +-batna čeljust Brembo

MEdnosna razdalja: 1.375mm

Posoda za gorivo: 13 l

Suha teža : 154 kg

tole bo pa vse kar vem :P

Objavljeno
od ducatija 992 motor.

:blink: :blink: :blink: :?

...mislis od Multistrade?? :?

Objavljeno
[TESI 1D letnik 93

men se za ta letnik zdijo linije precej sveže,lepe :)

Objavljeno
:blink: :blink: :blink: :?

...mislis od Multistrade?? :?

to pa prevec zdele prasas se bom pa pozanimala :D

Objavljeno

ja od multistrade je motor

mal je podhranjen glede na izgled.

kar se pa okvirja tiče je pa state of the art

edi mal predraga je

lp boris

Objavljeno
men se za ta letnik zdijo linije precej sveže,lepe :)

ne pozabi d je to italijanski design....oni so pred vsemi glede tega... samo da se sija :grrr še dobro d majo motorje od japančkov, po večini .)

Objavljeno
ne pozabi d je to italijanski design....oni so pred vsemi glede tega... samo da se sija :grrr še dobro d majo motorje od japančkov, po večini .)

uh ja :D ce ne bi mel drugih motorckov bi blo problem :wacko:

Objavljeno

Sem gledu podatke na

Vyrus

In ima motor še celo manj kg. V specifikaciji piše da je suha teža motorja 137 kg! Ekstremno malo! Po moje mora motor letet čez ovinke kot le malo drugih motorjev.

Če ne druga je prav prijetno videt takšne eksote.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!