Skoči na vsebino

Članek v Delu - Kar kupit si ga grem


directory

Priporočene objave

Brrrm, to kar pišeš, je sicer res.

Vendar je članek v Delu na način kot je bil napisan, hujskaški.

Vse motoriste postavlja v slabo luč in kot poznam slovenske pametne samozvane šerife na štirih kolesih, zna biti tak članek kaplja čez rob in ga pripraviti, da bo naslednjič, ko bo npr. nekdo neškodljivo lezel mimo kolone, nalašč odprl vrata ali zavil predenj. In to bo naredil tudi, če bo motorist zakonsko pravilno "mimovozil" po desni strani ob zastoju in to ne bo na križišču. Ker se slovenski povprečni voznik prometnih predpisov ne uči iz zakona, ampak iz dnevnega časopisja, in drugih medijev, po možnosti rumene barve.

Zato podpiram umirjeni članek g. Vuka, ker vsaj predstavlja zadeve skozi motoristove oči.

In za vse še enkrat. Nismo vsi enaki, najsi bo na dveh ali štirih kolesih, zato so taki članki, če ne drugega, vsaj krivični!

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj bi vi sploh radi videli, da bi v časnikih z mastnimi črkami pisalo:

motoristi so frajerji, ker vozijo čez polne črte, izjemno elegantni se mi zdijo, ko se pred semaforji rinejo naprej, punce postajajo mokre med nogami, ko jih gledajo, kako na koprski ovoznici potegnejo 200+ km/h, zaspim šele, ko se mi na ulici naslika V-twin brez avspuha, ...

Pa menda ja živite v realnem svetu, ali kje?

kaj bi mi radi videli??? da ne bi pisalo čist nič !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Horjo, skrajšani v HHV,

ja, tu pa nedvomno padeš v past, da je neumno stvar zelo težko popraviti s pametnimi odgovori, veliko lažje je nazaj udariti z neumnostjo.

Zame odgovor g. Vuka ni pameten, ker ne drži vode resnega preverjanja.

Tudi v tistem izvornem članku, ki je vir hude krvi tukaj, ne vidim velikih hujškaških namenov.

Če ocenjuješ, da članek škodi motoristom, ga ne boš izničil z enim ali dvema odgovoroma a la g. Vuk, ker tako pisanje v bistvu potrjuje pisanje v osnovnem članku, temveč z nizom dobro premišljenih, dobro napisanih in dobro nameščenih reportaž o potovanjih in dogodivščinah z motocikli, o tem, kako se je prijetno v hladu poletnega jutra z motociklom peljati v službo. In to vsekakor ni hitri udarec nazaj, temveč dolgotrajno izčrpavanje nasprotnika.

In potem imaš po vseh zvezah in poznanstvih objavljenih že 5 takih člankov, ki so delno že pomirili strasti med bralstvom in ti do konca, da boš vse prepričal, kako smo motoristi fajn punce in deci, manjkajo le še trije objavljeni članki, ko ti bi motoristični prenapetež z 200+ km/h odletel iz tanovega viadukta pod Črnim Kalom in zgrmal tja dol v dolino.

In si zopet na začetku.

In potem se zbudiš in se vprašaš, ali ima vse skupaj sploh smisel.

Koliko ljudem v SLO pa meniš, da se je članek v Delu vsidral v srce?

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nedeljo sem se z ženo vračal z motorističnega dopusta s Hvara. Kolona v Starem gradu za trajekt je bila kot črevo. Ko sem jo v celoti prehitel se ni oglasil nobeden od čakajočih avtomobilistov, čeprav so bili eni tam še od prejšnjega dne. Pridružil sem se gruči motoristov pred trajektom. Mornar s trajekta nam je kot prvim zaklical naj zapeljemo na trajekt v najnižji prostor, kjer nas je razvrstil ob steni. Avtomobilisti so to sprejeli, kot nekaj samoumevnega.

Med vožnjo domov sem pred cestninsko postajo pred zagrebom naletel na 10 km kolono. Ko sem vozil med dvema kolonama in se izogibal ogledalom, sem opazil dve vrsti voznikov: tiste, ki so zapeljali desno (oziroma levo) in mi naredili več prostora, in tiste, ki niso naredili nič. Nobeden mi ni namerno zapiral poti. Verjetno so se preveč bali za svoje jeklene lepotce. Prav tako mi ni niti eden zatrobil. Pri cestninski postaji sem se brez težav vrinil v kolono. Zanimivo, da sem opazil motorista, ki je stal v koloni in se po polževo pomikal naprej. Bil je osamljen v svojem početju.

Na vsej 1500 km poti nisem imel nobene negativne izkušnje z avtomobilisti. Na avtocesti me je celo prehitel zagrebčan v Tuaregu, mi signaliziral naj ustavim na odstavnem pasu in mi prišel iz avta povedat, da mi visi trak s prtljage in da se mi lahko ''omota oko kotača''. Prijazno od njega, ni kaj. Doživel sem le eno jezno trobljenje, ko sem na kačastem ovinku malo na tesno prehiteval čez polno črto. To je vse. Hvala bogu je videti, da so slabo razgledani in klišejski avtomobilisti, kot je g. Milošič, v manjšini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

statistika: država SLO in njeni "dacarji št. 2" - policaji, letno skasirajo za 6,5 miljarde SIT mandatnih kazni ! Se pravi kazni, ki jih prekrškarji plačajo na kraju prekrška !

..dvomim da kasirajo na mestu! Že nekaj časa se ne plačuje(uradno) na "mestu zločina" ampak na pošti/banki v 8 dneh......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kasiranje na mestu so ukinili, ko so se pričeli porajati utemeljeni dvomi, verjetno tudi dokazi, da se vse pokasirane kazni niso odlile v državni proračun.

Uradni izgovor je sicer bil, da policaji niso blagajniki in da zato ni razloga, da bi kasirali v gotovini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem se zbudiš in se vprašaš, ali ima vse skupaj sploh smisel.

Koliko ljudem v SLO pa meniš, da se je članek v Delu vsidral v srce?

;)

Ma, smo kako rekli. Mal lajali v luno. In nobenmu nič hudega storili (upam). Pa kdo je še kaj novega zvedel ali pa se nasmejal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da smo Slovenci zavidljiv narod in pomoje še lep čas ne bomo mogli iz svoje kože. Vožnja motocikla ni enostavna stvar, ampak zahteva precej spretnosti, znanja, sreče in jajc. Pri slednji besedi se lahko dalj časa ustavim. Motocikli so kljub povišanju cene v zadnjih letih še vedno dosegljivo prevozno sredstvo, saj je recimo Hayabusa za cca 2.800.000sit po performansah agregata povsem (in še bolj) ekvivalentna Diablu, ki stane pol miliona evrov. Vendar, Diablo ima varnostno kletko, motor pa nobene. In tu se začne tisto, zakaj se v avtomobilu lahko počutiš varneje in bolj sigurno, saj imaš stik s cesto s štirimi kolesi in ne samo dvema. To pomeni, da ga zna vozit vsak Hanzek, ki naredi izpit. Pri motorju tega ni. In pomoje Francu podobni somišljeniki imajo dovolj denarja, da bi si kupili motor, vendar premalo jajc, da bi se upali z njim postaviti na cesto. To pa za sabo povleče tudi to zavidljivost, da imaš z dvemi kolesi nekaj prednosti (kot je že sam naštel), vendar slabost (varnost), zaradi katere se očitno za motor ne bo odločil. Motijo ga predvsem njegova leta. Torej, če lahko vozi avto pri tej starosti, ni nujno da bo obvladal tudi motor in to je tudi sam ugotovil.

Slovenci pač nismo navajeni nekih novitet, ampak smo zaljubljeni v avtomobile. Tudi prodali bi vse za njih in jedli stari kvas in pili deževnico, samo da bi lahko odplačali kredit, ki smo ga vzeli za novi avto (ker prejšnji je bil že 2 leti star!). In sem prepričan, da gre nekomu močno v nos, če za avto da 8.000.000sit z vso mogočo opremo, s katerim v gneči ostane navadni smrtnik, prehitevajo ga pa kolesa in motoristi. Morala se bo prej spremeniti sama mentaliteta mišljenja (in ukinitev avtomobila kot statusnega simbola), da se bomo lahko poevropili kot druge prestolnice, kjer ni nič nenavadnega če imaš skuter/motor. Samo pri naših zahodnih sosedih se vidi lepo življenje v simbiozi vseh mogočih prevoznih sredstev, pri nas pa še vedno kraljuje avto kot tisto "pravo". In ljudje ne morejo ali pa enostavno nočejo dojet prednosti motorja. Sej ni samo to, kar je pisal gospod Milošič. To je bil zgolj povod v boj, ker mu pač gre na živce, da sam motorja nikoli ne bo imel. In potem preko raznih obtoževanj vse motoriste meče v en koš in jih označuje kot zakonokrivce. Po istem bi se lahko spravil na avtomobiliste (saj vemo, da vsi tudi ne vozimo po omejitvah), kombijaše (ki jim piše dovoljena hitrost 80, vozijo pa 160km/h), traktoriste, kosilničarje itd. Samo bistvo pa tiči v ljudeh samih. Če si se ti odločil, da se boš držal zakona, se ga boš ne glede na motorno vozilo. Če si se odločil, da se ga ne boš, pa se ga ne boš neglede kaj boš vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater, ste patetični v branjenju pridobljenih "pravic" tudi z najbolj neumnimi sredstvi.

Tisto:

zakon v določenih primerih dovoljuje

ni noben odgovor,

je potrebno zapisati:

zakon dovoljuje v sledečih primerih:

-

-

-

-

pa izpolnite vse črtice, da se bo dobro videlo in vedelo.

In boste videli, da zakon v zelo malo primerih dovoljuje vožnjo mimo stoječe kolone, premikajoče se kolone je pa itak prepovedano prehitevati.

Če bi avtomobili imeli dve kolesi bi počeli isto, torej vozili mimo kolone. Vsak voznik izkoristi vsako prednost svojega vozila in to je tudi razlog, da si ga kupi. Z prehitevanjem premikajoče ali stoječe kolone se ta razbremeni in v tem ne vidim nič slabega. Na zakon se pa lepo rečeno posrejem in pohčijem hkrati, ker ga pišejo še vedno takšni, kot je (motorja lačni) Franz .) Pol mi pač naj en avtomobilist, tovornjakar ali kombijaš pove, če bi raje čakal v 2km dolgi koloni pred Lukovico ali v 5km dolgi koloni, v kateri bi bilo še veliko motoristov. Tako kot sem že povedal; manj foušije in več zdravega razmišljanja pripomore k reševanju stvari povsod! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima novinarjevo psihično stanje na vrhu Trojan, ko se je 5km vozil 30 km/h za kakim tovornjakom (obvezno z vzhoda, in starim več kot 10 let.) :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima novinarjevo psihično stanje na vrhu Trojan, ko se je 5km vozil 30 km/h za kakim tovornjakom (obvezno z vzhoda, in starim več kot 10 let.) :hmm:

Razmišljal je, da bi si kupil tovornjak in bil faca. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zakon se pa lepo rečeno posrejem in pohčijem hkrati,

Enako se je na zakon, ki pravi, da ni lepo krasti, posral in poscal tisti, ki ti je sunil skuter. :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo temo oz. članek ne bom komentiral, ker ste že veliko napisali in nima smisla tople vode odkrivat.Rad pa bi samo podal kak komentar na določene objave.

1.

danes je spet en beden članek o nas motoristih v DELU stran 6 KRONIKA z naslovom KAR KUPIT SI GA GREM novinarja Franca Milošiča(pomoje je spet en (ČEFUR) sodeč po priimku ki ne zna niti sedeti na motorju kaj šele vozit)ni čudno da smo očrnjeni in politi z gnojnico tako s strani občanov kot policistov............zdej pa se mi je začelo svitat zakwa so novinarja Petka tko brutalno pref........ 

Pa u p.m., po kateri logiki je on čefur, zato ker je napisal nekaj s čimer se ti ne strinjaš. Kaj so za vse kar je "napačno" krivi čefurji.Ma dej oladi mal.

Žal si ne morem pomagati da ne komentiram, ker me taka nestrpnost vedno vrže iz tira.Spoštovani g.Directory v mojih očeh nisi nič boljši kot g.Milošič, saj je tudi on nestrpen do tistega kar ni pa bi rad bil :P .

Ja, da ti odgovorim na še ne zastavljeno vprašanje JES SM ČEFUR ( po definiciji izvora staršev in moje narodnosti ), sem pa tudi motorist/biker, ki se na cesti pač obnaša kot se obnaša.

2.

V nedeljo sem se z ženo vračal z motorističnega dopusta s Hvara. Kolona v Starem gradu za trajekt je bila kot črevo. Ko sem jo v celoti prehitel se ni oglasil nobeden od čakajočih avtomobilistov, čeprav so bili eni tam še od prejšnjega dne. Pridružil sem se gruči motoristov pred trajektom. Mornar s trajekta nam je kot prvim zaklical naj zapeljemo na trajekt v najnižji prostor, kjer nas je razvrstil ob steni. Avtomobilisti so to sprejeli, kot nekaj samoumevnega.

Med vožnjo domov sem pred cestninsko postajo pred zagrebom naletel na 10 km kolono. Ko sem vozil med dvema kolonama in se izogibal ogledalom, sem opazil dve vrsti voznikov: tiste, ki so zapeljali desno (oziroma levo) in mi naredili več prostora, in tiste, ki niso naredili nič. Nobeden mi ni namerno zapiral poti. Verjetno so se preveč bali za svoje jeklene lepotce. Prav tako mi ni niti eden zatrobil. Pri cestninski postaji sem se brez težav vrinil v kolono. Zanimivo, da sem opazil motorista, ki je stal v koloni in se po polževo pomikal naprej. Bil je osamljen v svojem početju.

Na vsej 1500 km poti nisem imel nobene negativne izkušnje z avtomobilisti. Na avtocesti me je celo prehitel zagrebčan v Tuaregu, mi signaliziral naj ustavim na odstavnem pasu in mi prišel iz avta povedat, da mi visi trak s prtljage in da se mi lahko ''omota oko kotača''. Prijazno od njega, ni kaj. Doživel sem le eno jezno trobljenje, ko sem na kačastem ovinku malo na tesno prehiteval čez polno črto. To je vse. Hvala bogu je videti, da so slabo razgledani in klišejski avtomobilisti, kot je g. Milošič, v manjšini.

Dragi "220VSTROM"sej ne da te strašim, ampak če se ne motim si z motoristično kariero šele začel, tako, da boš nestrpnih avtomobilistov še ogromno srečal, nikar se ne veseli vnaprej.To je zaenkrat pač del našega življenja in moramo biti toliko bolj pozorni.

Bomo pa s svojo vztrajnostjo in komentiranjem takšnih in drugačnih člankov oz. obtožb mogoče sčasom kaj dosegli. Tu bi poredvsem pohvalil MAKSI saj je namen takšne organizacije tudi uradno komentiranje oz. odgovarjanje takšnim nestrpnežem. Pač je tako da posameznik ne zveni tako resno kot neka organizacija.

LP

Uzzy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrrrm ni res, da če ne moreš stati 2 ali 3 ure v strnjeni koloni v polni motoristični opremi pri 40 ali več stopinjah nisi sposoben voziti motorja in bi ti morali odvzeti vozniško. To pač ni normalno za človeško telo in na tak način lahko testirajo mogoče samo marsovce. Kaj povzroča kapi? Dehidracijo? So pač meje, ki jih človeško telo ne zmore. Pa ne, da je vedno tako ampak včasi pa je res pretirano.

Sem motoist začetnik in sem se letos prvič odpravil na nekoliko daljšo turo po Sloveniji in na morje. Zgodilo se mi je točno to. Nisem želel prehitevati kolon (vedno, včasi pa le ko je bilo dovolj prostora) ampak mi je enkrat na semaforju postalo že malo slabo od vročine. Po celem telesu sem čutil vodo kako teče iz mene in to po kakih 2 ali 3 urah vožnje.

P.S.: Po kakih 40 prevoženih kilometrih na železniškem prehodu v Pragerskem naletimo na (za Pragersko nič nenavadnega) zaprte zapornice. Kolona je bila dolga. Če ne bi prehitevali kolone bi se verjetno še enkrat zaprla preden bi uspel zapeljati preko. V koloni so bili v glavnem tovornjaki. Prehitevamo kolono in se postavimo zraven prvega tovornjaka. Ne pred njega, ker nisem vedel kako se obnaša. Ko se zapornice odprejo nas tovornjak spusti naprej. Jaz prvi zapeljem in vidim z desne strani, da se en domačin tudi preriva z avtom, ampak me opazi in ustavi. Ko pripeljem prek prehoda pogledam v vzvratno ogledalo in prijatelj s punco ter motor ležita na cesti. Obrnem, grem nazaj in vidim kaj se je zgodilo. Za mano je zapeljal pred tovornjak (ki naju je spustil naprej) ampak tisti avto ki je pred mano ustavil je preko stop znaka zapeljal in udaril v njega. On se je celo uspel z motorjem ustaviti avto pa ne in je udaril v motor ter v nogo njegove punce. Reakcija voznika tovornjaka je bila burna. Lepo je preklel voznika avtomobila kam se rine bedak. Pokličemo policijo in bili so super korektni. Voznik avtomobila (ki je živel 10m od prehoda) se je poskušal zgovoriti na to, da je kolega kriv, ker sma prehitevala kolono. Ampak mu je policaj lepo razložil, da četudi bi midva prehitevala kolono z 200km/h sam še vedno kriva samo za prekršek na cesti za povzročitev prometne nesreče pa je kriv on ker je izsilil prednost iz stranske ceste na glavno. Policaj je tudi rekel, da je bl 15 let motorist in da ve kako težko je čakati v koloni in da jij je on tudi prehiteval, ampak da mu mora napisati kazen za prekršek, drugače se bo voznik avtomobila sigurno pritožil Dobil je položnico za 5000 SIT, ampak kaj je to v primerjavi z popravilom motorja. Na prvi pogled skoraj nič, ko pa podrobno pogledaš pa je bilo kar nekaj škode. Tudi punco so peljali v Maribor v bolnišnico kjer je dobila nekaj malo šivov, ker jo je vrezal z počeno registrsko tablico.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm pa bil prepričan da je ĆEFUR bolj stanje duha, tako kot BLOND...

Se strinjam s teboj, zato sem pa napisal da po izvoru in narodnosti :yea2:

Ma sam se mi zdi blazno neumno za vse kriviti južnu braču, netolerantnost na cesti, kraje motorjev, glasno nabijanje muske v avtomobilih itd.

Popravljeno . Popravil uzzy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako se je na zakon, ki pravi, da ni lepo krasti, posral in poscal tisti, ki ti je sunil skuter. :o

Ja, ampak on se je posral toliko več, da sem jaz oškodovan, če pa stisnem mimo enega pri polni črti pa nebo oškodovan nobeden. Tisto so veliki prekrškarji, jaz pa se tako učinkovito posrejem na zakon, da za sabo ne puščam posledic ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da se zjasnimo glede kolon, ker mi tema že skoraj gre malo na živce. Eni pravimo, da je treba prehitet kolono in sprostit promet (ker si verjetno nobeden voznik dvosleddnega vozila ne želi čakati še dodatni 2 uri zaradi "lepo v koloni stoječih" motoristov) in še profitirati na času, eni pa so tak "trdi", da jim niti pismo g. Milošiča in prednosti motorja kot jih je sam naštel, ne pridejo do živega. Pa prav briga me! Če ne znaš izkoristit prednosti motorja, si pač kupi avto. Cena je itak podobna. Sej nisem nor, da bi čakal pred vsakim semaforjem v vrsti, da bi se mi tretjič le prižgala zelena, skozi katero bi lahko peljal. Policija ni še ustavila nikogar, ki se je pomikal mimo stoječe kolone. Dejstvo pa je, da je treba sproščat prometne zamaške. In to bomo dosegli samo tako, da se nas bo vse več vozilo s enoslednimi vozili. In ko bomo Slovenci to dojeli, se bodo tudi zakoni začeli drugače pisat! Take zakone imamo še zmeraj zaradi ex-komi partije. Nikoli niste podvomili o njihovi nerazgledanosti/zabitosti? Recimo pred leti, ko smo delali še izpit za motorno kolo do 350ccm (a toliko kubičnih motorjev je bilo le za naštet za prste ene roke - pa še to mizarjeve).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrrrm ni res, da če ne moreš stati 2 ali 3 ure v strnjeni koloni v polni motoristični opremi pri 40 ali več stopinjah nisi sposoben voziti motorja in bi ti morali odvzeti vozniško. To pač ni normalno za človeško telo in na tak način lahko testirajo mogoče samo marsovce.

Kdo pa pravi, da moraš biti oblečen kot marsovec? Umetnost potovanja z motorjem je tudi v slačenju in oblačenju. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pa pravi, da moraš biti oblečen kot marsovec? Umetnost potovanja z motorjem je tudi v slačenju in oblačenju. :P

ja, ti ko maš goldwinga si res lahko v kopalkah gor...

LP, M.

PS. PA na kremo za sončenje ne pozabi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Coopertone - da pocrnite a ne izgorite ! Za choperiste faktor 15 za plastičarje 2 !

Vsi ki se v najhujši vročini vozijo z vso "dihtig leder opremo" so bolj ogroženi od tistih ki jim malo pihlja okrog .... česar pač hočejo ! :P

Pa ne sedaj prosim o varnosti, možnosti padca itd. !

Svaki dan u svakom pogledu sve više napredujem ! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem če je že kdo to rekel sam najbolš bi blo da bi vsi v "rushhour" se zbral v mestih pa stal v kolonah pa nebi prehiteval. me zanima kok bi blo pol fajn unim k se prtožujejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden sem si kupu motor sem vedno zavidal motoristom k so ob kakšnem zastoju elegantno odpeljal mimo kolone. Sam sem pa z avtom čakal in se pizdil cez cestarje, polcaje oz. kdorkoli je že bil spredi. Eni so pa zgleda se večji koleriki k jest. Pa se egoisti povrh. Pa so fovš vsem k se lohk elegantno pripeljejo na cilj prej kot oni.

Sicer pa avtomobilisti delajo iste stvari ki nam jih ocita g. Milošič samo na veliko bolj nevaren način in z manj elegance.

A kdo mogoče še ni vidu avtomobila k pelje mimo kolone če me možnost pa če je še tko nevarna. Jest sem jih vidu ze nešteto: po pločnikih, bankinah, na AC izven voznega pasu po desni. Pa še nazaj se težko vrinejo, ampak na silo jim rata.

Al pa a kdo se ni vidu avtomobila k voz več kot je omejitev. Jest vsak dan videm ljudi k tiščijo twingota 160 km/h ipd. Zdej mi pa nej kdo reče, da ista oseba, če bi imela Porsche-ja ne bi peljala vsaj 200 km/h. Pa vprašaj kateregakoli lastnika avtomobila, če ve kok ma končno njegov avto. Ga ni ki ne bi vedel. Jest za svoj motor ne vem.

O prehitevanju čez polno črto pa le en stavek: Kdor za avtomobilom še ni prehitel čez polno črto naj se mi javi.

Vsi bomo lažje živeli ko bodo g. Milošič in njemu podobni postavili enega poleg drugega avto in motor in si po dolgem razmisleku rekli: "Pa sej je to čist neki druzga."

Avto lahko danes vozi že vsak k ma pet minut časa za motor pa je treba met SRCE! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!