Skoči na vsebino

Članek v Delu - Kar kupit si ga grem


directory

Priporočene objave

Se mi zdi, da Brrrm hoče na stvari gledati predvsem objektivno in zato zgleda, da ni za "našo stvar". Recimo temu, da včasih prevzema vlogo hudičevega advokata, kar pa še ne pomeni, da po srcu ni motorist. (Vsaj upam, da je tako)

Pa vseeno mislim, da bi bilo treba narediti gonji proti motoristom konec in jasno in glasno povedati, da nismo mi tisti, ki ogrožamo življenja drugih, ampak prej obratno. Kaj je prehitra vožnja, pa malo čez črto, pa med avti do semaforja proti ogrožanju, ko te objesten voznik štirikolesnika ne spusti naprej, te rine s ceste, vozi 20cm za tabo ko npr. dežuje ponoči itd itd ? Koliko smrti, invalidnosti drugih udeležencev povzročimo motoristi ? In obratno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da odličen čalnek vsaj malce razsvetli um nevednim avtomobilistom, ki nas majo za divjake, prerivače...

Res dober članek!! Sam objavit ga je še treba v Delu pa bo!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da odličen čalnek vsaj malce razsvetli um nevednim avtomobilistom, ki nas majo za divjake, prerivače...

Res dober članek!! Sam objavit ga je še treba v Delu pa bo!!

Če se jim ga bo sploh dalo brat. Glavno, da majo prilogo v kateri opisujejo popolnoma novi model kake 4 kolesne gajbe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da Brrrm hoče na stvari gledati predvsem objektivno in zato zgleda, da ni za "našo stvar". Recimo temu, da včasih prevzema vlogo hudičevega advokata, kar pa še ne pomeni, da po srcu ni motorist. (Vsaj upam, da je tako)

Pa vseeno mislim, da bi bilo treba narediti gonji proti motoristom konec in jasno in glasno povedati, da nismo mi tisti, ki ogrožamo življenja drugih, ampak prej obratno. Kaj je prehitra vožnja, pa malo čez črto, pa med avti do semaforja proti ogrožanju, ko te objesten voznik štirikolesnika ne spusti naprej, te rine s ceste, vozi 20cm za tabo ko npr. dežuje ponoči itd itd ? Koliko smrti, invalidnosti drugih udeležencev povzročimo motoristi ? In obratno ?

Vsi smo tukaj po duši in telesu motoristi, eni pa tudi avtomobilisti, kolesarji, pešci, traktoristi ...

Problem je v tem, ker se žal ogrožamo vzajemno. In če ima slovenija recimo 500.000 avtomobilistov in 50.000 motociklistov, ni hudič, da vsak dan ne bi recimo 1000 avtomobilistov in 100 motoristov vstalo z levo nogo ... tudi, če so dost razpršeni po Sloveniji, se zlahka zgodi, da naletita skupaj dva levaka in pizdarija je tu ... potem pa se ostalih 499.000 avtomobilistov in 49.900 motoristov zgraža, kakšne pizdarije da se dogajajo... in naenkrat začne recimo 25.000 motoristov pizdit, da je vsaj 499.999 avtomobilistov pizde (ker jasno, vsak sebe izvzame, ker zasveto obvlada avto in je ful obziren do kolegov motoristov), pa vsak avtomobilist pravi, da je 50.000 motoristov bebcev ...

Skratka - sama obtoževanja in užaljenosti.

Dejstvo pa je preprosto razumljivo: motor je bolj dovzeten za pizdarije, lažje ga odnese, težje ustavlja in hitreje gre od večine avtov ... zato je motofahrer hitrje in bolj izpostavljen pogosto veliko hujšim poškodbam. Če je zaradi tega užaljen - jebiga... sami smo si izbrali to... Isto, kot če delaš v vojski - pa bi se potem pizdil v smislu "pizda, neki norci streljajo na nas". Valjda da streljajo, saj si v vojski in ti je to služba.

Mogoče zgleda moj pogled defetističen, resigniran... Ampak taka so dejstva. Spremeniti se jih povečini ne da... Le malenkostno, pa še vedno se bo isto dogajalo. Še vedno bo določen procent vstajal z levo nogo ... tako motoristov, kot avtomobilistov...

Tud sam sem pogosto hudičev odvetnik itd ... oz. kar večino življenja, žal.

Še vedno pa si želim videti statistiko, ki bi rekla: letno od X motoristov umre XX motoristov, od Y avtomobilistov pa YY, poškodbe nosi XXX motoristov in YYY avtomobilistov... Me zanima, ali je možen tak rezultat, da bi lahko nekdo rekel - motoristi, nehajte, saj je delež smrtnosti sorazmeren tistem pri avtomobilistih.

In ja - varnost pri vožnji je pomembna. Ampak nedavno sem tudi sam ugotovil, da je najpomembnejša pri vsem hitrost motorista, varnostna razdalja, previdnost, predvidevanje, zaviranje, manevriranje, ... samo sebi lahko naprtim tisto pizdarijo, ne pa voznici avtomobila, ki je pred menoj v dežju in na (baje) najslabšeč asfaltu v Ljubljani sunkovito, nepričakovano in ostro zavirala na zelenem semaforju...

PS: Samokritika je zelo dobra stvar. Kritiziranje drugih, sploh takrat, kadar verjetno ni učinka, pa razjeda duha in telo tistega, ki kritizira. Če ni učinka se kopiči frustracija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se tudi jaz vprašam

Punči, ne sprašuj se več.

Brrrrm je zelo dober in v naših krogih spoštovan motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS. ko mso že pri člankih v Delu - je kdo zadnjič opazil, da so zapisali v prilogi Na kolesih, da je CBF600 šestvaljnik? :D

Hint: podpis pod levo spodnjo sliko :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS. ko mso že pri člankih v Delu - je kdo zadnjič opazil, da so zapisali v prilogi Na kolesih, da je CBF600 šestvaljnik? :D

Celoooo :o A ma od Goldwinga mašino, predelano na 1200ccm manj? :lol1: Se vidi njihovo spoznavanje na motocikle :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celoooo :o A ma od Goldwinga mašino, predelano na 1200ccm manj? :lol1: Se vidi njihovo spoznavanje na motocikle :grrr

napačen zaključek. gre zgolj za lapsus. samo podpis pod sliko je fouš. v tekstu je pravilno štirivaljnik. je pa šeststotak. mogoče se je kdo zatipkal.

ne smeš bit tolk trigger-happy... temu se reče zagrenjenost. I know one when I see one :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno pa si želim videti statistiko, ki bi rekla: letno od X motoristov umre XX motoristov, od Y avtomobilistov pa YY, poškodbe nosi XXX motoristov in YYY avtomobilistov... Me zanima, ali je možen tak rezultat, da bi lahko nekdo rekel - motoristi, nehajte, saj je delež smrtnosti sorazmeren tistem pri avtomobilistih.

Dovolj je če spremljaš črno kroniko, pa boš ugotovil, da temu še zdaleč ni tako. Motoristov umre nekajkrat več glede na njihov delež v prometu, stavim da je tako.

Če pa bi se slučajno izkazalo, da imaš vendarle prav, bi s tem dokazal, da je pravzaprav vsa varnost, na katero prisegajo proizvajalci avtomobilov totalen larifari, če je pa motor enako varen.(statistično gledano) .)

Drugače ti dam pa uglavnem prav, sami smo se odločili za to ogroženost, mene moti samo to, da se zraven na nas še pizdijo. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napačen zaključek. gre zgolj za lapsus. samo podpis pod sliko je fouš. v tekstu je pravilno štirivaljnik. je pa šeststotak. mogoče se je kdo zatipkal.

ne smeš bit tolk trigger-happy... temu se reče zagrenjenost. I know one when I see one :afro1:

Ok, ok, I`ll listen to your advice ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače ti dam pa uglavnem prav, sami smo se odločili za to ogroženost, mene moti samo to, da se zraven na nas še pizdijo. B)

Vendar si vsi želimo, da bi je bilo čim manj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ike

Motoriste ni potrebno zatreti v kali, ker večina, velika večina je čist OK ;) ...

Sam sem šel še enakrat prebrat Brmmm - ove poste ...

Dejstvo je, da si motoristi zaradi posameznikov ...

Sicer pa, motoristi bomo največ naredili, če bomo najprej "pometli pred svojim pragom"

Vsa čast Maksiju in podobnim aktivnim organizacijam, ki se trudijo na tem področju. :notworthy: :notworthy:

P.S.

Hvala za hladne obkladke ( beri : nimam rad os :BUA: )

So mi starši hoteli zbiti motorizem iz glave že takrat ko sem o motorju samo sanjal. Napočil je dan, ko sem to tudi postal in stvari so skoraj zavrele. Ko sem se 30 let star lotil še dirkanja, je hudič sodu še dno izbil. Tudi jaz nisem za zatiranje motorizma v kali, vendar mi tak občutek daje okolica, ki nes pač ne razume in v nas vidi nevarnost. Le zakaj ?

Brrrmovi posti niso slabi ali nasprotujoči motorizmu, vendar nekako ne morem dojet, da se lahko tako trdno in odločno postavi v vlogo nasprotnika in popolnoma zatre ljubezen do motorjev in vsaj malo pogleda skozi prste. Sem se narobe izrazil ... se oproščam.

Spet smo pri posameznikih in ravno ti v nebo iztopajoči posamezniki dejansko zgrinjajo temne oblake nad celo motoristično množico, kar pa le redki nemotoristi sprejmejo in razumejo. Avto je vsakdanjost v lepem ali slabem vremenu, v vročini ali mrazu ... skratka je nuja. Motor pa je čisto nekaj drugega ... veliki večini veselje, zadovoljstvo in duševna hrana.

S pometanjem pred domačim pragom bo šlo zelo zelo počasi in zgodilo se bo še mnogo gorja preden se bo lahko veliki množici nemotoristov in tistim umnim glavam na vrhu dopovedalo, da smo in želimo biti enakovredni udeleženci v prometu, pa čeprav veliko bolj ranljivi.

Kot praviš, vsaka čast Maxiju in vsem ostalim organizacijam in posameznikom, ki so pripravljeni biti neenakopraven boj z oblastjo, ki nima posluha za nas navadne motoristične smrtnike in se gre pametno politiko. Če bi bil kje bližje osrčja dogajanja, se pravi LJ, bi rade volje pomagal. Pri nas v MB smo pred leti tudi že nekaj poskušali, žal zaman.

Kar pa se os tiče, jih pa nihče ne mara ... .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vseeno mislim, da bi bilo treba narediti gonji proti motoristom konec in jasno in glasno povedati, da nismo mi tisti, ki ogrožamo življenja drugih, ampak prej obratno. Kaj je prehitra vožnja, pa malo čez črto, pa med avti do semaforja proti ogrožanju, ko te objesten voznik štirikolesnika ne spusti naprej, te rine s ceste, vozi 20cm za tabo ko npr. dežuje ponoči itd itd ? Koliko smrti, invalidnosti drugih udeležencev povzročimo motoristi ? In obratno ?

Gonja proti motoristom, se bo še lep čas povečevala skupaj s številom oziroma porastom motociklov, dokler motoristična množica ne bo tako velika, da jo bo okolica in ostali udeleženci začeli upoštevati, če ne že spoštovati.

Vsi zunanjo opazovalci dokaj površno opazujejo in si zapomnijo le to kar hočejo videti ali to kar jih preseneti v negativnem ali celo pozitivnem smislu. Le tu in tam se kakšen opazovalec spusti v jedro in razmišlja tudi o tehniki, materialih in ostalih stvareh, ki so v zadnjih nekaj letih naredile ogromen korak naprej in koliko denarja je šlo v razvoj, ki v veliki meri povečuje varnost voznikov, seveda vse do svojih meja.

Nisem najbolj spoštljiv do predpisov in raznoraznih omejitev ali polnih črt, vendar se dobro zavedam kaj zmore motor, ki ga imam pod seboj, še bolj pa lastnih zmožnosti ... vse skupaj pa je potrebno postaviti še v svoj okvir z ozirom na okolje kjer se premikam. Dokler se vsi ti faktorji združujejo v eno množico, ki jo lahko imenujemo " varna vožnja " ne bi smelo biti problemov ... :hmm: ... faktor presenečenja, da gre nekaj narobe vedno ostane.

Velikost množice varne vožnje oziroma prag zmožnosti pa je v velikem razponu. Kot prvi, ki bi začeli ta nivo zmožnosti oziroma znanja dvigati, pa so po mojem popolnoma drugače organizirane avtošole, ki bi učile nove voznike na PRIMERNIH POLIGONIH pravilne in varne vožnje, ne pa v glavnem zgolj predpise, saj tako ali tako, se učenje začne takrat, ko se podamo na cesto v resnični svet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ja - varnost pri vožnji je pomembna. Ampak nedavno sem tudi sam ugotovil, da je najpomembnejša pri vsem hitrost motorista, varnostna razdalja, previdnost, predvidevanje, zaviranje, manevriranje, ...

Popolnoma pravilno povedano, le s to razliko, da v bistvu že besede ali stavek VARNOST JE POMEMBNA zame že samo po sebi zajema vse naprej naštete faktorje, ki bi jim jaz dodal predvsem še tehnično brezhibnost motorja ter tudi samo razpoloženje voznika.

Pa še nekaj ... tudi če si predvidel 100 možnih reakcij prometnih udeležencev v tvoji neposredni okolici, si bo nekdo omislil še 101 ... :? .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marauder.......................

Resnično ˝svaka čast˝ - odgovor je res dolg...... Načeloma sovražim bluzenje, ampak sem ga prebral do konca in še jaz zvedel nekaj novega po tolkih kilometrih. No, ja, nikoli ni prepozno. Če se bo gumpec odzval povabilu na ˝ples z motorji˝ (čeprav dvomim, ker se kmet ne upa pokazat izza svojega penkala z roza črnilom), me pliz povabi zraven, da ga slučajno ne ˝zgubim˝ po poti. Gumo moram namazat pred zimo, pa rabim nekaj mastnega........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takoj v ponedeljek (23.avgusta) je ZMKS poslala na uredništvo Dela dopis, v katerem je postavila na laž tri trditve gospoda Milošiča. Zahtevano je bilo, da se dopis objavi na straneh kronike.

No, do danes niso objavili ničesar. Pač objavljajo samo tisto kar jim paše, čeprav bi po zakonu morali objavit tudi dopis ZMKS-ja.

Žalostno!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si v miru prebral zgodbo brez konca na 8 straneh inbom raje kar tiho.

Vsaka čast maxi klubu za ves trud in dober članek. Odgovori določenih oseb so vedno isto obarvani, eni odkriti eni ne ... na koncu pa se vprašam, ali smo res motoristi tisto dno v prometu, ki ga je potrebno še v kali zatreti ? ... zakaj ?

Še eno vprašanje ... Brrrm a si ti po duši sploh motorist ? ... pa brez zamere, ker so me tvoji posti presenetili.

Včasih moraš imeti malo sreče.

Čisto slučajno naletel na tole in danes ravno prav razpoložen za "filozofiranje". :rolleyes:

Ne, nikakor nisem motorist, še manj pa po duši.

Imam izpit kategorije A za neomejeno, imam dva motorciklina in en skuter, imam tri otroke in imam ljubečo Lady.

Da ne bi pisal, kako uporabljam Lady in otroke, zapišem zgolj to, da motorja in skuter uporabljam za dva namena:

1) da se z njimi kam pripeljem

2) da se z njimi vozim za zabavo

V vsakem od zgornjih dveh primerov pa mi je edini cilj, dati poljub Lady, ko pripeljem motorcikel/skuter nazaj v garažo.

In zaradi tega cilja včasih potrpim v koloni in me vroče sonce na usnjenem hrbtu ne moti in, ko mi od dolgih gat kaplja v škornje, tudi ne, in me take "objektivne" okoliščine ne silijo v brezglavo vožnjo. Kadar prehitevam čez polno črto ali počenjam podobne nečednosti, delam to pri polni zavesti in v zavedanju, da to ni prav in da lahko to stane in da me lahko imajo drugi zaradi tega za, recimo, delikventa.

Nikakor pa me ne vozi naokoli nagon, ki očitno mnogim veleva, če sem na motorju, ne more pred menoj po cesti voziti ali stati prav nič, ker imam "pravico...".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih moraš imeti malo sreče.

Čisto slučajno naletel na tole in danes ravno prav razpoložen za "filozofiranje". :rolleyes:

Jaz pa za začasno slovo od tegale foruma in začasno zadnjo hvalo Brmmmčiju.

Tudi jaz grem poljubit svojo Mačko.

Lepo se imejte,

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!