Lindau Objavljeno Avgust 1, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2004 Lahko bi rekel: "končno", vkolikor seveda ni raca!
IKE Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Lahko bi rekel: "končno", vkolikor seveda ni raca! Vsekakor ni " raca " ... to je 950 SM ... se že lep čas razvija ... prodaja je bila obljubljena za naslednje leto. To bo mlajši brat ali cenejša izvedenka 990 DUKE.
frankie Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 Kaj pa so meli za razvijat? A ni pretty simple nardit SM? Nebi reku, če nebi meli izkušenj... Ni mi blo tut jasno zakaj niso vzporedno takoj vn dali sm-a. Drgač bi si pa želel probat eno tako stvar :ph34r:
simonsi Objavljeno Avgust 2, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2004 (popravljeno) :hmm: klik Popravljeno Avgust 2, 2004. Popravil simonsi
batzajla Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 to je druga stvar, duke II ne bo supermoto ampak streetfighter,kao aprilia tuono.
IKE Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Kaj pa so meli za razvijat ? Ni mi blo tut jasno zakaj niso vzporedno takoj vn dali sm-a. Za razvijat je bilo kar nekaj, ker za prazen nič se odreči kosu pogače ... :hmm: :BUA: Malo bolje poglej prednje vilice in zavore, pa boš videl da je kar nekaj razlike. Pri teh ccmjih in konjičkih, ki jih motor premore se pač enostavno ne da samo menjati koles, pa spet po gasu. Sem letos spomladi sam hotel iz klasičnega LC8 narediti SM in ga uporabljati za cesto, ker DUKE II pride komaj naslednje leto, pa tud ... $$$$$ ... bo veliko, pa sem po pogovoru z tehnično službo KTM ja nehal razmišljati naprej. Na kratko ... problem je v prednjih vilicah ( predolge in premehke ) pa tudi zavore in mešanica oblog ne bi prenesla vseh obremenitev kot je potrebno. Pri veliki hitrosti bi motor zgubil na stabilnosti in še nekaj neprijetnih malenkosti ... :? Nekako mi vloga poskusnega zajca ne ustreza in ne mislim se učit na lastnih napakah ... pogled na bolnico od znotraj pa me tudi ni nikoli osrečeval.
Robtech Objavljeno Avgust 8, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2004 lepo lepo dva krat radialno vpeti brembo, petkraka kolesa, superdukova maska, malo drugače speljan izpuh prvega cilindra, škoda le da ima enake dušilce kot lc8 :(
Burnout Objavljeno Avgust 26, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2004 Evo vam še nekaj slikc LC8 Supermoto: Men se sline cedijo. Jst bi tut meu kaj tacga!
lukec Objavljeno Avgust 28, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2004 lepoooooooooooooooooooo,sam to pa res ni za vsakga pilota ka bo kter se vzletu
frankie Objavljeno Avgust 30, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2004 Ma to ni končna verzija. To se je en stric igral doma. Končna bo mela radialne čeljusti, pa druge vilce in plastike (ne od starih 640sm, kot ta zgori) pa marsikej druzga...
batzajla Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 To se je en stric igral doma. nak,to delajo cehi,smo ze debatiral o tem .)
Robtech Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 oprosti batzajla ampak KMS racing niso čehi ampak švicarji zaenkrat
Robtech Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 evo link http://www.kms-racing.ch/
batzajla Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 oprosti batzajla ampak KMS racing niso čehi ampak švicarji zaenkrat sorry,nism nč not mislu k sm pisal O:-) maš prov!
greg570 Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Ma kdo kej tehničnih podatkov za 950 supermoto? Menda je že bil objavljen test v Motorradu.
Noise Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Tehnični podatki... je pa 950SM PRE-SERIES model in bo na voljo PO SuperDukeu... po moje ga spomladi še ne bo na trgu...
batzajla Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 189kg ready to race, brez goriva.kr vredu.sam kva bo to mogl trgat uffff a je ket podatek na kolk cajta se menja guma :rolleyes:
Noise Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Evo še dve fotki -- iz sejma. #1
batzajla Objavljeno Julij 11, 2005 Opozori Objavljeno Julij 11, 2005 sm mel šanso pelat par kilometrov...ufff :yea2: malenkost širok med nogami in sedež mal preveč nazaj (govora je o cm ali dveh in nekako primerjam z mojmu LC4,še zmer je velik ožji od konkurence,ki je ni..triumph tiger? :hmm: ) vibracij se ne spomnim,motor vleče ko sam satan,sicr res manj od superduke-a,ampak dovolj.mogoč bi si želel mal več brutalnosti,k sm jo navajen pri enem cilindru :devil: po zadnji gre še lepše in predvsem stabilnejše kt lc4,ovinkov ni blo kej dost,mogoč skoz ovink malo manj stabilen k adventure 950 :hmm: predvsem pa daje občutek da se z lahkoto opravi osmico in slalom v avtošoli :D pa auspuhe je treba ofnat matr,če maš enkrat litrski twin med nogami more grmet! hud motor,ampak bi vseen rajš mel adventureja :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se