greg570 Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 sm mel šanso pelat par kilometrov...ufff :yea2: malenkost širok med nogami in sedež mal preveč nazaj (govora je o cm ali dveh in nekako primerjam z mojmu LC4,še zmer je velik ožji od konkurence,ki je ni..triumph tiger? :hmm: ) vibracij se ne spomnim,motor vleče ko sam satan,sicr res manj od superduke-a,ampak dovolj.mogoč bi si želel mal več brutalnosti,k sm jo navajen pri enem cilindru :devil: po zadnji gre še lepše in predvsem stabilnejše kt lc4,ovinkov ni blo kej dost,mogoč skoz ovink malo manj stabilen k adventure 950 :hmm: predvsem pa daje občutek da se z lahkoto opravi osmico in slalom v avtošoli :D pa auspuhe je treba ofnat matr,če maš enkrat litrski twin med nogami more grmet! hud motor,ampak bi vseen rajš mel adventureja :) ← In kdo ti je odstopil motor?
GUMY Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 Ja se strinjam z Batzajlo. Ko se vsedeš gor je kar malo glomazen, pelje se pa lahkotno kot LC4. Mašina kultivirana, mogoče celo preveč, zavore odlične. Vendar, če bi odštel toliko $$, bi se tudi jaz odločil za adventureja ki je precej bolj univerzalen motor.
batzajla Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 In kdo ti je odstopil motor? ← testni od motorjeta :)
elbarto Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 :D :OK: :D :OK: :D :OK: Jako fino, navdušen, vesel, mega! Najbolj mi je všeč uglajenost motorja - ko sem prvič speljal, sem mislil, pa to je ko BMW F650, kje so konji....pol pa me je vseh 95 brcnilo v hrbet...všeč mi je, da ne "pokne" takoj iz nule, okretnost za motor take kubature, o zavorah, legi na cesti in vzmetenju nebi zgubljal besed - :yea1: , presenetila me je edino malce "nestabilnost" bilance ko sem si z eno roko popravljal vizir - ipak nisem vajen vozit tovrstnih zadev ampak bi se z lahkoto navadil. Pa auspuhe da grmi :devil: Svaka čast El Barto
SiR Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 barto, se ti je zdelo, da ftrga bolj ali manj od tvoje falkice? :afro1:
elbarto Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 Po ritnem občutku manj, ker ne "pokne vun iz nule" tako kot moj ampak šele od polovice naprej, zato je sila na roke manjša. Na svojem se moram bolj prijet, da me dol ne porine. Kaj pa pove štoparica do 100 km/h pa ne vem, lahko pa probamo pa ti javim, ako te jako zanima. Seveda je pa v head2head dosti odvisno od voznika, tako da nebom imel lahkega dela, če se spravimo v to, glede na to, kdo bo na KTMu.. :devil: LP, El Barto
greg570 Objavljeno Avgust 8, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2005 Razlika SM950 vs SD990? Moč, potisk, okretnost, položaj za krmilom?
SiR Objavljeno Avgust 8, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2005 en je streetfigter, drugi pa supermotard ...
bLuZoNdEr Objavljeno Avgust 8, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2005 sm950 naj bi bil manj brutalen, manj zahteven do voznika, med tem ko je sd990 že ob speljevanju brutalen, bolj "divjaški" .......... vsaj tako piše v novem motoSi (če sem si prav zapomnil :blush: )
IKE Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 sm950 naj bi bil manj brutalen, manj zahteven do voznika, med tem ko je sd990 že ob speljevanju brutalen, bolj "divjaški" .......... vsaj tako piše v novem motoSi (če sem si prav zapomnil :blush: ) ← Razumel si popolnoma pravilno. Agregat v KTM 950 SM je skoraj identičen agregatu ki ga ima 950 Adventure, gre za enako kubaturo 942 ccm in moč 72 kW ( 100 KM ) pri 8.500 o/min ter 90 Nm navora pri 7.000 o/min s klasičnimi uplinjači. Primarni prenos je 67 / 35, sekundarni pa 17 / 41. Motor je nekje do 4.500 o/min dokaj miren in kultiviran, se mirno odziva na dodajanje plina, nad 5.000 o/min pa se zavrti v polni sapi in vsekakor je moči popolnoma dovolj. Kar pa se tiče KTM 990 SUPERDUKE gre v tem primeru za okroglih 1.000 ccm in moč 88 kW ( 120 KM ) pri 9.000 o/min ter 100 Nm navora pri 7.000 o/min. Primarni prenos je ravno tako 67 / 35, sekundarni pa 17 / 38. Motor ima elektronski vbrizg goriva in lepo ter gladko deluje nad 2.500 o/min. Svojo moč izkazuje dosti bolj odločno in grobo in zahteva umirjeno roko na ročici plina. Oba motorja sta zelo dobro vodljiva in samo obnašanje ne enega ne drugega ne da vedeti da sta to litrska motorja, kar pa ročica plina hitro oznani. Prav tako so na obeh motorjih zelo zmogljive in učinkovite zavore ... sploh sprednje, ki motor dobesedno zagrizejo v podlago. Ročica na 990 SUPERDUKU je bolj občutljiva in zavora je dokaj brutalna, medtem ko je pri 990 SM zavora bolj uglajena in se jo da lepše dozirati.
Dark Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 (popravljeno) Ike! V zadnji številki hrvaške revije Motorevija (5/2005) so objavili primerjalni test med 'nakedi' in športniki. KTM 950 supermoto so odlično ocenili, kakor tudi v večini drugih motorističnih revij. Moped je pravi hit letošnjega leta. Zato ni presenetljivo, da je navdušil tudi tebe. Popravljeno Avgust 17, 2005. Popravil Dark
elbarto Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 Tebe bo tudi :naughty: :naughty: Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh. LP, El B.
Dark Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 (popravljeno) Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh. LP, El B. ← Če me bo navdušil - ne bom prav nič zanikal. :yea1: :yea1: Bi pa na supermotu želel števec vrtljajev in pa da bi bil malček nižji! Popravljeno Avgust 21, 2005. Popravil Dark
Dark Objavljeno September 25, 2005 Opozori Objavljeno September 25, 2005 (popravljeno) Tebe bo tudi :naughty: :naughty: Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh. LP, El B. ← Dragi Elbarto! Škoda, da danes nisi videl mojih oči :OK: ! V njih bi videl, da mi je bila vožnja z velikim KTM-ovim supermotom zelo, zelo všeč! Pelje se odlično, skoraj tako lahkotno kot mali Duke. Zavore so odlične (sicer pa KTM vgrajuje samo odlične komponente) in za mojo višino ni previsok, kot sem najprej misli. Če bi se odločil za nakup tega mopeda - bi pa nujno moral dokupiti še Akrapovičeva 'rora', saj je zvok originalnih preveč 'damski' (pač okoljevarstveni zakoni). Kot edino pomanjkljivost bi lahko navedel izredno trdi sedež (kot pri vseh KTM-ih), ki ga moj 'emšo' pač ne prenese več in pa - litrski motor bi pač lahko imel števec vrtljajev! Končna ocena je kljub vsemu: odlično (10)!!! :yea1: :yea1: :yea1: Popravljeno September 25, 2005. Popravil Dark
MareCBR Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 mene pa zanima ,če je kdo že kupil oziroma ima ktm 950 sm (2007) vozne lastnosi,vožnja v dvoje,na dolge relacije itd..Lahko tudi na pm! Če sem čist iskren me je ta motor res navdušil,no vsaj v salonu in upam ,da ga dobim še na tesno vožnjo! :worship: Lp od Mareta. :krneki:
Dark Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Tebe bo tudi :naughty: :naughty: Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh. LP, El B. Po dveh letih me je še bolj navdušila R varianta velikega KTM supermota! Moped je odličen, le boljšo 'armaturko' še vedno pogrešam!
Dark Objavljeno September 5, 2007 Opozori Objavljeno September 5, 2007 mene pa zanima ,če je kdo že kupil oziroma ima ktm 950 sm (2007) vozne lastnosi,vožnja v dvoje,na dolge relacije itd..Lahko tudi na pm!Če sem čist iskren me je ta motor res navdušil,no vsaj v salonu in upam ,da ga dobim še na tesno vožnjo! :worship: Lp od Mareta. :krneki: Na kratko: motor ima odlične vozne lastnosti - še zlasti v daljših in hitrejših ovinkih. 98 KM povsem zadošča, tudi za športno vožnjo - pa tudi manj brutalen je od Superduka. Čeprav ima športni sedež, je vožnja zmerno udobna, tudi na daljše relacije, na katerih a je potrebno le večkrat tankati gorivo. Ker se vozim sam, ne morem oceniti vožnje v dvoje.
sen Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 CITAT(MareCBR @ 14 Jul 2007 @ 21:58) ←mene pa zanima ,če je kdo že kupil oziroma ima ktm 950 sm (2007) vozne lastnosi,vožnja v dvoje,na dolge relacije itd..Lahko tudi na pm! Če sem čist iskren me je ta motor res navdušil,no vsaj v salonu in upam ,da ga dobim še na tesno vožnjo! Lp od Mareta. Na kratko: motor ima odlične vozne lastnosti - še zlasti v daljših in hitrejših ovinkih. 98 KM povsem zadošča, tudi za športno vožnjo - pa tudi manj brutalen je od Superduka. Čeprav ima športni sedež, je vožnja zmerno udobna, tudi na daljše relacije, na katerih a je potrebno le večkrat tankati gorivo. Ker se vozim sam, ne morem oceniti vožnje v dvoje. Kakšna je poraba?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se