Skoči na vsebino

Novosti 2005: KTM LC8 950 SUPERMOTO


Priporočene objave

Objavljeno
sm mel šanso pelat par kilometrov...ufff :yea2:  malenkost širok med nogami in sedež mal preveč nazaj (govora je o cm ali dveh in nekako primerjam z mojmu LC4,še zmer je velik ožji od konkurence,ki je ni..triumph tiger? :hmm: ) vibracij se ne spomnim,motor vleče ko sam satan,sicr res manj od superduke-a,ampak dovolj.mogoč bi si želel mal več brutalnosti,k sm jo navajen pri enem cilindru :devil: po zadnji gre še lepše in predvsem stabilnejše kt lc4,ovinkov ni blo kej dost,mogoč skoz ovink malo manj stabilen k adventure 950 :hmm: predvsem pa daje občutek da se z lahkoto opravi osmico in slalom v avtošoli :D pa auspuhe je treba ofnat matr,če maš enkrat litrski twin med nogami more grmet!

hud motor,ampak bi vseen rajš mel adventureja :)

In kdo ti je odstopil motor?

Objavljeno

Ja se strinjam z Batzajlo. Ko se vsedeš gor je kar malo glomazen, pelje se pa lahkotno kot LC4. Mašina kultivirana, mogoče celo preveč, zavore odlične.

Vendar, če bi odštel toliko $$, bi se tudi jaz odločil za adventureja ki je precej bolj univerzalen motor.

Objavljeno
In kdo ti je odstopil motor?

testni od motorjeta :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

:D :OK: :D :OK: :D :OK:

Jako fino, navdušen, vesel, mega!

Najbolj mi je všeč uglajenost motorja - ko sem prvič speljal, sem mislil, pa to je ko BMW F650, kje so konji....pol pa me je vseh 95 brcnilo v hrbet...všeč mi je, da ne "pokne" takoj iz nule, okretnost za motor take kubature, o zavorah, legi na cesti in vzmetenju nebi zgubljal besed - :yea1: , presenetila me je edino malce "nestabilnost" bilance ko sem si z eno roko popravljal vizir - ipak nisem vajen vozit tovrstnih zadev ampak bi se z lahkoto navadil. Pa auspuhe da grmi :devil:

Svaka čast

El Barto

Objavljeno

barto, se ti je zdelo, da ftrga bolj ali manj od tvoje falkice? :afro1:

Objavljeno

Po ritnem občutku manj, ker ne "pokne vun iz nule" tako kot moj ampak šele od polovice naprej, zato je sila na roke manjša. Na svojem se moram bolj prijet, da me dol ne porine.

Kaj pa pove štoparica do 100 km/h pa ne vem, lahko pa probamo pa ti javim, ako te jako zanima. Seveda je pa v head2head dosti odvisno od voznika, tako da nebom imel lahkega dela, če se spravimo v to, glede na to, kdo bo na KTMu.. :devil:

LP, El Barto

Objavljeno

Razlika SM950 vs SD990?

Moč, potisk, okretnost, položaj za krmilom?

Objavljeno

en je streetfigter, drugi pa supermotard ...

Objavljeno

sm950 naj bi bil manj brutalen, manj zahteven do voznika, med tem ko je sd990 že ob speljevanju brutalen, bolj "divjaški" .......... vsaj tako piše v novem motoSi (če sem si prav zapomnil :blush: )

Objavljeno
sm950 naj bi bil manj brutalen, manj zahteven do voznika, med tem ko je sd990 že ob speljevanju brutalen, bolj "divjaški" .......... vsaj tako piše v novem motoSi (če sem si prav zapomnil  :blush: )

Razumel si popolnoma pravilno.

Agregat v KTM 950 SM je skoraj identičen agregatu ki ga ima 950 Adventure, gre za enako kubaturo 942 ccm in moč 72 kW ( 100 KM ) pri 8.500 o/min ter 90 Nm navora pri 7.000 o/min s klasičnimi uplinjači. Primarni prenos je 67 / 35, sekundarni pa 17 / 41. Motor je nekje do 4.500 o/min dokaj miren in kultiviran, se mirno odziva na dodajanje plina, nad 5.000 o/min pa se zavrti v polni sapi in vsekakor je moči popolnoma dovolj.

Kar pa se tiče KTM 990 SUPERDUKE gre v tem primeru za okroglih 1.000 ccm in moč 88 kW ( 120 KM ) pri 9.000 o/min ter 100 Nm navora pri 7.000 o/min. Primarni prenos je ravno tako 67 / 35, sekundarni pa 17 / 38. Motor ima elektronski vbrizg goriva in lepo ter gladko deluje nad 2.500 o/min. Svojo moč izkazuje dosti bolj odločno in grobo in zahteva umirjeno roko na ročici plina.

Oba motorja sta zelo dobro vodljiva in samo obnašanje ne enega ne drugega ne da vedeti da sta to litrska motorja, kar pa ročica plina hitro oznani. Prav tako so na obeh motorjih zelo zmogljive in učinkovite zavore ... sploh sprednje, ki motor dobesedno zagrizejo v podlago. Ročica na 990 SUPERDUKU je bolj občutljiva in zavora je dokaj brutalna, medtem ko je pri 990 SM zavora bolj uglajena in se jo da lepše dozirati.

Objavljeno (popravljeno)

Ike! V zadnji številki hrvaške revije Motorevija (5/2005) so objavili primerjalni test med 'nakedi' in športniki. KTM 950 supermoto so odlično ocenili, kakor tudi v večini drugih motorističnih revij. Moped je pravi hit letošnjega leta. Zato ni presenetljivo, da je navdušil tudi tebe.

Popravljeno . Popravil Dark
Objavljeno

Tebe bo tudi :naughty: :naughty:

Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh.

LP, El B.

Objavljeno (popravljeno)
Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh.

LP, El B.

Če me bo navdušil - ne bom prav nič zanikal. :yea1: :yea1:

Bi pa na supermotu želel števec vrtljajev in pa da bi bil malček nižji!

Popravljeno . Popravil Dark
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Tebe bo tudi  :naughty:  :naughty:

Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh.

LP, El B.

Dragi Elbarto!

Škoda, da danes nisi videl mojih oči :OK: ! V njih bi videl, da mi je bila vožnja z velikim KTM-ovim supermotom zelo, zelo všeč! Pelje se odlično, skoraj tako lahkotno kot mali Duke. Zavore so odlične (sicer pa KTM vgrajuje samo odlične komponente) in za mojo višino ni previsok, kot sem najprej misli. Če bi se odločil za nakup tega mopeda - bi pa nujno moral dokupiti še Akrapovičeva 'rora', saj je zvok originalnih preveč 'damski' (pač okoljevarstveni zakoni). Kot edino pomanjkljivost bi lahko navedel izredno trdi sedež (kot pri vseh KTM-ih), ki ga moj 'emšo' pač ne prenese več in pa - litrski motor bi pač lahko imel števec vrtljajev!

Končna ocena je kljub vsemu: odlično (10)!!! :yea1: :yea1: :yea1:

Popravljeno . Popravil Dark
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima ,če je kdo že kupil oziroma ima ktm 950 sm (2007) vozne lastnosi,vožnja v dvoje,na dolge relacije itd..Lahko tudi na pm!

Če sem čist iskren me je ta motor res navdušil,no vsaj v salonu in upam ,da ga dobim še na tesno vožnjo! :worship: Lp od Mareta. :krneki:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Tebe bo tudi :naughty: :naughty:

Čeprav boš hotel to globoko v sebi zanikat, ampak se ti bo videlo po očeh.

LP, El B.

Po dveh letih me je še bolj navdušila R varianta velikega KTM supermota! Moped je odličen, le boljšo 'armaturko' še vedno pogrešam!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
mene pa zanima ,če je kdo že kupil oziroma ima ktm 950 sm (2007) vozne lastnosi,vožnja v dvoje,na dolge relacije itd..Lahko tudi na pm!

Če sem čist iskren me je ta motor res navdušil,no vsaj v salonu in upam ,da ga dobim še na tesno vožnjo! :worship: Lp od Mareta. :krneki:

Na kratko: motor ima odlične vozne lastnosti - še zlasti v daljših in hitrejših ovinkih. 98 KM povsem zadošča, tudi za športno vožnjo - pa tudi manj brutalen je od Superduka. Čeprav ima športni sedež, je vožnja zmerno udobna, tudi na daljše relacije, na katerih a je potrebno le večkrat tankati gorivo. Ker se vozim sam, ne morem oceniti vožnje v dvoje.

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

CITAT(MareCBR @ 14 Jul 2007 @ 21:58) mene pa zanima ,če je kdo že kupil oziroma ima ktm 950 sm (2007) vozne lastnosi,vožnja v dvoje,na dolge relacije itd..Lahko tudi na pm!

Če sem čist iskren me je ta motor res navdušil,no vsaj v salonu in upam ,da ga dobim še na tesno vožnjo! worship.gif Lp od Mareta. ph34r.gif

Na kratko: motor ima odlične vozne lastnosti - še zlasti v daljših in hitrejših ovinkih. 98 KM povsem zadošča, tudi za športno vožnjo - pa tudi manj brutalen je od Superduka. Čeprav ima športni sedež, je vožnja zmerno udobna, tudi na daljše relacije, na katerih a je potrebno le večkrat tankati gorivo. Ker se vozim sam, ne morem oceniti vožnje v dvoje.

Kakšna je poraba?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!