Skoči na vsebino

Omejevanje na cesti


ceco

Priporočene objave

ceco je proti 1:1 razmerju teza:moc pri motorjih za cestno uporabo. torej debata v tej temi gre v zgorasj zacrtani smeri. ice

Suha teža 166kg, 180KM !!!

Osebno se zavzemam za omejevanje možnosti registracije in uporabe tovrstnih motociklov na navadnih cestah, kjer se odvija promet.

Zakaj? Ker na navadne ceste to sploh ne spada (več) ali/in ker povprečni konzument tovrstnega motocikla le - tega ne obvlada (več).

Navalite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj tukaj je šarm tovrstnih motorjev. Če ne, je (vozna) konfekcija, a nedede?

In kaj te potem tako moti pri GSX-R 1000 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno nimam nič proti GSX RR in podobnim R motorjem. Lepe, manj lepe ali grde; dušne, poldušne in brezdušne skulpture vrhunske dirkalne tehnike. In tu se začne problem. Dirkalna tehnika za vožnjo po običajni cesti. Z miljon izgovori, da se tovrstnih motorjev ne da peljat po predpisih (pregrevanje agregata, piš vetra ne drži nazaj voznika v znosni legi, ... - same zadeve, ki se na dirkališču načeloma ne dogajajo. Razen v boxih.

Mogoče je V Max namensko na x/4 (iksčetrt) vozen motor z beštijo od agregata :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco a gre tvoj avto (motor, whatever) hitreje od največ dovoljenih 130 km/h. Bi ga morali zato prepovedat ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah skoda da taki motorji pridejo v roke raznim frajarjem k se pol izzivljajo s to mocjo...

sem proti omejevanju ker marsikdo pa tak motor se vedno kupi z glavo in ga tko tud vozi-po dirkaliscu.... men bi se brezveze zdel,ce se z istim motorjem neb mogu peljat na izlet :hmm:

ceprov po svoje pa res pretiravajo,kam to pelje :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je treba videti kolikšno je število nesreč s takšnimi motorji glede na njihov delež v celotnem številu registriranih motorjev. Temu primerno bi se morale odzvati zavarovalnice in povečat premije za rizične skupine ali modele, ostalim pa premije spustiti, če so redkeje udeleženi v prometnih nesrečah.

Svojčas sem živel v Nemčiji, in tam je bilo tako za avtomobile. Majhni dirkalniki, ki so jih povečini kupovali mladi (majhna masa in veliko KM), so bili pregrešno dragi za zavarovat, še posebej če nisi imel bonusa.

Splošno prepovedovanje se meni osebno ne zdi smiselno. Višji davki/zavarovanja za ekstremne zadeve in boljši nadzor policije na cesti pa ja.

Se pa strinjam s Čečom, da so zadeve pri tej tehniki šle predaleč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na količino adrenalina ki se sprošča pri "zalaganju" ovinka z MiZo 150 pri 90kmh, se lahko kosa kvečjemu kak GSX-R pri 220kmh. IMHO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je treba videti kolikšno je število nesreč s takšnimi motorji glede na njihov delež v celotnem številu registriranih motorjev. Temu primerno bi se morale odzvati zavarovalnice in povečat premije za rizične skupine ali modele, ostalim pa premije spustiti, če so redkeje udeleženi v prometnih nesrečah.

Mogoce bi bilo prav, ce bi bilo res tako, AMPAK zaenkrat ni in tudi ne kaze da bo....

Kolikor jaz opazam, je kakrsnokoli razlikovanje (glede cesarkoli, ne samo motorjev) samo izgovor, da lahko podrazijo za "rizicne" skupine. Po drugi strani pa se za ostali nic ne spremeni. Se pravi poceni izgovor za podrazitev (in seveda vecji dobicek).

Potem je bolje, da vse ostane kakor je... Ker potem nikoli ne ves kdaj bos sam rizicna skupina...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem proti takemu omejevanju, ker dvomim da bi kaj pozitivnega prineslo. "Tahitri" bi pač še vedno snemali blokade.

Rešitev je v zvečanju premij za rizične. Pa ne pavšalno, ampak individualno, glede na število povzročenih nesreč ali celo glede na število prekrškov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj že motocikliramo? Morda zato ker vožnja z motorjem nudi tisti nekaj več?

Osebno sem proti omejevanju. Omejeni motocikli niso za 100% izkoriščanje pri vsakodnevni vožnji. Toda saj tudi Ferariji niso, pa jih kljub vsemu prodajajo.

Najbrž me boste spet povozili, a mislim, da je omejitev na cesti dovolj, le upoštevati jih moramo oz. plavci jih morajo uvljaviti.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tudi res, da na ovinkasti cesti ne moreš porabiti vseh tistih 180KM, ampak kvečjemu kakih 60KM (recimo med Dravogradom in Velenjem). Večji problem se mi zdi teža motocikla, ki je po eni strani primerna za takšne ovinke, saj ga je lažje popravljati, po drugi strani pa, kot sem že rekel, so zavore prilagojene pisti in ne razmeram na cesti. To obratno sorazmerje moči glede na težo se bo še vedno strmo stopnjevalo, saj je povpraševanje kupcev (pre)veliko. Jas zase vem, da takšnega motocikla za navadno cesto nikoli nebi kupil, bi ga pa mogoče kdo drug. Škoda pa je, ker se nekateri ne zavedajo, kaj kupujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink:  A zdaj bodo pa proizvajalci krivi za neumnosti voznikov njihovih motorjev? Ker ne znajo prilagoditi vožnje svojemu znjanju in razmeram na cesti? Svašta.  :wacko:

Alla  :xx:

Dejstvo je, da bojo manufakterji takšne motorje proizvajali tako dolgo, dokler bo dovolj interisentov za njih. In teh nebo nikoli zmanjkalo. Po eni strani je res nonsens da delajo tovarne prevozna sredstva, ki prekršijo po končni hitrosti vse omejitve, ki so recimo pri nas dovoljene :hmm: Ampak, če bi vsi avtomobili in motorji bili blokirani, kdo bi pa pobiral kazni? :rolleyes: Poleg tega nobeden od nas ne vozi po omejitvah (vsaj mislim, da se vsak kdaj prekrši). Ljudje imamo radi hitrost in vsi proizvajalci motornih koles in avtomobilov to točno vejo. Ni jim važno, koliko je letno nesreč, važen je koliko imajo letno profita. R1 peljat po kakšnih zaprtih ovinkih 200km/h pomoje še Supermanu nebi uspelo. Ja, res je, za nesreče je kriva tudi vozniška neizkušenost in slab občutek za hitrost. Ampak, takšne zverine je (če ste že probali) težko kontrolirat v zakonsko določenih mejah. In potem tu dodajo svoje še močne zavore (ki so pri ZX-6R svinjske), ki ob močnem stisku motocikel postavijo na prednje kolo. Lahko se seveda vsi vozimo po omejitvah in bomo tako (v večih primerih) pravilno obvladovali motocikel (ali pa tudi ne), ampak zakaj potem rabimo 180KM? :unsure: Vsi smo prepričani, da imamo znanja o kontroli "stroja" dovolj. In tu se spet ves problem ponovi :doze:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debilna zadeva. kdor se bo hotu hitr pelat bo restriktorje lepo snel, pa bo na istem. ko bodo omejili moc pri avtomobilih, da se bodo razni mamini, fotrovi in drzavini sinkoti in ostala visoka zvina vozili v Enzotih, Murcielagotih, Carrerah GT in M5kah s 60 konji, bom pa js vozu zablokiran motocikel. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debilna zadeva. kdor se bo hotu hitr pelat bo restriktorje lepo snel, pa bo na istem. ko bodo omejili moc pri avtomobilih, da se bodo razni mamini, fotrovi in drzavini sinkoti in ostala visoka zvina vozili v Enzotih, Murcielagotih, Carrerah GT in M5kah s 60 konji, bom pa js vozu zablokiran motocikel. <_<

bravo :OK: js tudi, prej pa :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

omejevanje? cemu? bmw je dolgo prakticiral omejevanje moci, pa so pogruntali, da tako ne gre. napredek je napredek in vedno bo tako. zakaj bi omejevali celotno clovestvo zaradi nekaterih posameznikov, ki niso sposobni kontrolirati samega sebe??? moc motocikla nima veze, ker ne vozi on motorista, ampak motorist vozi motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žalosten je dan, ko se motorist zavzema za omejevanje moči motorjev in se postavlja v vlogo "čuvaja" drugih ker so očitno ti drugi preneumni, da bi vedeli kaj je pametno za njih.

da obrnemo zadevo:

- zavzemam se za omejevanje največje mase in prostornine motorja. a kdo vleče bivalno prikolico ali čoln sabo na morje, da potrebuje 100+ Nm navora in prostornine nad 1000,1200 ccm?

- zavzemam se za prepoved vožnje tistim motoristom, ki z vsakoletnimi pregledi ne dokažejo da so njihovi refleksi vrhunski, zdravje in psihofizične sposobnosti neoporečne in ki ne znajo ustaviti motorja v optimalni zavorni dolžini povečani za 10%.

- zavzemam se za prepoved vožnje motorja za tiste, ki niso sposobni narediti brez pavze 20 štemov, 100 sklec, vsaj 50 trebušnjakov v minuti in preteči 5 km. vožnja motorja je fizično intenzivna stvar, zavaljeni in zapuščeni in drugače ne-fit ljudje nimajo kaj iskati na motorju.

- vsak, ki ni sposoben pobrati svojega motorja in ga potisniti v 10% hrib, si takšnega motorja ne sme kupiti.

PA LJUDJE KAJ VAM JE?!?!?!?!

60 ali 180 KM je čisto dovolj, da motor v nekaj sec pospeši preko vseh dovoljenih hitrosti in predvsem preko hitrosti, ki jih za varno vožnjo dovoljujejo naše ceste in drugi udeleženci na cesti. a zdaj je pa problem v tistik nekaj sekundah manj, ki jih potebuje motor z razmerjem 1:1 od motorja z razmerjem 1:3????

ceco, tomozuki (o ja, zavore so nevarne :kva2: :lol1: :BUA: ) in podobni - ti motorji so high tech in dosti bolj varni kot vsi ostanki tehnično pred WW2 motorjev, če pa glava ni na mestu je čisto vseeno kaj voziš.

potem pa naj naredijo stroge psihološke in fizične teste, ki jih moreš podaljševati vsako leto, pa bomo videli koliko motoristov bo še na cestah? pol cestakov bo padlo na psiho testih in več kot pol čoperistov in ostalih na fizičnih.

če ti meniš, da mnogi lastniki cestakov niso dovolj pametni, da vozijo te motorje, potem naj ti povem, da jaz menim da mnogi lastniki čoperjev in tudi drugih motorjev niso fizično sposobni in dovolj izkušeni da bi vozili sploh katerikoli motor.

ma LIVE & LET LIVE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tudi res, da na ovinkasti cesti ne moreš porabiti vseh tistih 180KM, ampak kvečjemu kakih 60KM (recimo med Dravogradom in Velenjem). Večji problem se mi zdi teža motocikla, ki je po eni strani primerna za takšne ovinke, saj ga je lažje popravljati, po drugi strani pa, kot sem že rekel, so zavore prilagojene pisti in ne razmeram na cesti. To obratno sorazmerje moči glede na težo se bo še vedno strmo stopnjevalo, saj je povpraševanje kupcev (pre)veliko. Jas zase vem, da takšnega motocikla za navadno cesto nikoli nebi kupil, bi ga pa mogoče kdo drug. Škoda pa je, ker se nekateri ne zavedajo, kaj kupujejo.

blablabla ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi smo prepričani, da imamo znanja o kontroli "stroja" dovolj. In tu se spet ves problem ponovi :doze:

ne govori v prvi osebi v množini... za take monologe je uporabna prva oseba ednine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak, takšne zverine je (če ste že probali) težko kontrolirat v zakonsko določenih mejah. In potem tu dodajo svoje še močne zavore (ki so pri ZX-6R svinjske), ki ob močnem stisku motocikel postavijo na prednje kolo.

daj ne bluzi pubec, prvo nabij nekaj km (kilometrov mislim, ne konjskih moči) potem pa pametuj. vsak motor, ma kaj motor, še skuter je težko (lahko) kontrolirat v zakonsko dovoljenih mejah. A imajo ti motorji gas vedno (tovarniško) do polovice odprt?????

da ti malo pojasnim tehniko vožnje motorja - hitrost je odvisna od tega koliko odpreš gas (to je tista desna ročka ki se suče navzdol, pa tudi nazaj gre, ne ostane vedno spodaj), ročko obračaš s tvojo roko, ki za to prejme impulz iz možganov. če se ti kaj čudnega dogaja v možganih potem lahko ročka pozabi it nazaj v prvotno zgornjo pozicijo - to ni serijski tovarniški problem SS motorjev - to je problem, ki je bolj kompleksen in težje rešljiv kot omejiti moč motorja.

Vauuuuu a ZX-6R ima svinjske zavore, ki so samo za na pisto ker gre motor kar na sprednje kolo????? ja ja za tebe taki motorji res niso, ma ne, to bi pa bilo že preveč da bi se nam potem po sprednji skoz vozil (sicer lahko en disk odklopiš, ampak....).

glej pri optimalnem zaviranju MORE zadnje kolo v zrak kak cm, če pa se ti bojiš, da bi predoziral zavoro in zablokiral kolo ali celo poletel na nos, potem ne šinfaj zavor ampak se nauči zavirati. takšne zavore so NAJBOLJŠE kar je lahko na motorju, so močne ko šus (svinjske), a se obenem da zelo dobro kontrolirati moč zaviranja. zaviranje ne pomeni samo panično stisnit bremzo na polno ko je panika!!!!!

PS: kupi si motor z ABS - bremze so isto svinjske, le elektronika dela na mesto tebe, čeprav ne garantiram da tudi z ABS nebo šlo vseeno malo za prednje kolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Je pa tudi res, da na ovinkasti cesti ne moreš porabiti vseh tistih 180KM, ampak kvečjemu kakih 60KM (recimo med Dravogradom in Velenjem). Večji problem se mi zdi teža motocikla, ki je po eni strani primerna za takšne ovinke, saj ga je lažje popravljati, po drugi strani pa, kot sem že rekel, so zavore prilagojene pisti in ne razmeram na cesti.......................

2. Škoda pa je, ker se nekateri ne zavedajo, kaj kupujejo.

še malo tehničnih razlag iz priročnika "Motocikli za telebane":

1. na ovinkasti cesti ne "porabljaš" KM. ključna stvar pri ovinku je hitrost in vodljivost motorja. motor z 60 KM se lahko pripelje v ovinek z enako hitrostjo kot motor z 180 KM. čudežna stvar, ki to omogoče je MENJALNIK. motor z 60 KM bo v ovinek prišel v 5 prestavi z 150 km/h, motor z 180 KM pa v 3 prestavi, lahko tudi višji če bo voznik malo kruzal na easy.

Kot si ugotovil je pomembna teža, velika verjetnost je, da bo motor z 60 KM zaradi svoje zastarele konstrukcije in uporabe težjih materialov (kovinski okvir, drugi kovinski deli, težja platišča, itd...) TEŽJI od motorja z 180 KM. če k temu prištejemo če odlično ciklistiko motorja z 180 KM je jasno, da je z tem motorjem LAŽJE speljati ovinek kot z 60 KM motorjem, sploh če je ta še kak predstavnik predpotopnega konstruiranja motociklov (čoper).

kaj imajo zavore z vožnjo ovinka mi ni jasno, saj menda veš da v ovinku NE zaviraš, hitrost prilagodiš pred pred ovinkom, če pa bi že moral zavirati v ovinku ti dobre zavore in dobre vozne lastnosti motorja z 180 KM to boljše omogočata.

glede na to da ceco vozi motor, ki bi po tvojih merilih očitno bil najbolj primeren za vse motoriste (dovolj močen in hiter, a ne preveč z neumne glave) ti priporočam, da ga prepričaš in si ga sposodiš (ali kaj podobnega) in lahko potem pri ENAKI hitrosti testiramo dolžino zavorne poti in obnašanje v ovinkih, pa boš sam presodil kaj je bolj varno.

2. Škoda je ker nekateri ne vejo kaj govorijo, pa jih to vseeno ne ustavi, da nebi pametovali. Si kdaj razmišljal o politiki, nedvomno bi imel dosti dobrih idej, pa tudi kak zakon o prometni varnosti bi lahko suvereno napisal brez pomoči stroke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neumnost omejevanja je najbolj očitna pri mopedih. Max hitrost je omejena na 45 km/h, po kolesarski stezi pa se ne smeš vozit. Bi rad videl modela, ki stoji za tem zakonom, če bi prišel živ iz Kopra v Portorož s skuterjem ki ima kolesa 10 col. Po predpisih (ker si počasnejši) moraš voziti skrajno desno, kjer je zaradi korenin pod asfaltom prava kros pista. Med tem, pa te razni telebani prehitevajo na par centimetrov. Z motorjem, ki gre vsaj 100 km/h, držiš svoj tempo in si precej bolj varen. Ko (če) se bo moj ta mali začel vozit z mopedom, pade prvi dan frizada. Seveda z detaljno obrazložitvijo čemu je namenjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omejevanje razmerja konjskim moči in teže ????

Sam osebno sem že izrazil pomislek v temi o Suzukiju 1000 GSX (novi), ki ima res neverjetnih 180 KM. Vsekakor gre za vrhunsko tehnologijo in ciklistiko, prepričan sem, da je napredek nujno potreben, da razvoj iz GP prinaša marsikaj dobrega tudi v cestne modele …..

Pa vendar, kdo od povprečnih uporabnikov motornih koles si upa trditi, da lahko 100% obvladuje na cesti tako raketo v vsej razkošnosti moči in tehnologije? Kaj 100 % - recimo 70 % sposobnosti! Ali je res potrebno imeti tako moč in navor na cesti, kjer so omejitve takšne kot pač so? Ali je sploh mogoče voziti tak motor po javnih cestah, ne da bi te premagal adrenalin, užitek, radovednost …. ?

Največja »katastrofa« je, da bo kar nekaj teh motorjev kupilo »kvazi« dirkačev po cestah (tisti tapravi, ki gredo na pisto so izvzeti), ki mislijo da vedo ali znajo oz. t.i. »pozerjev« in »cafe racerjev« ……. ki potem debatirajo v smislu moj gre »ne vem koliko« …….

Potem taki »cestni dirkači s pozerskimi navadami« počnejo razne neumnosti po cesti, kar dodatno negativno vpliva na že tako »dobro« mnenje ostalih udeležencev v cestnem prometu o motoristih (za kar pa res človek ne rabi 180 KM – je pa »nobel«).

No, naj si ga kupi kdor si ga hoče in zmore in naj z njim počne kar hoče. Upam le, da se kak tak primerek ne bo znašel na moji strani ceste …… Že tako je preveč nevarno.

Mislim, da je pri zdravem razumu pomislek o omejitvah na mestu, ker tak stroj zahteva vrhunskega voznika z izjemnimi refleksi, sposobnostmi upravljanja, predvidevanja ……

Za konec, da bo lažje »pljuvati« bom napisal, da vozim 1200 kubični motor, ki ga dejansko ne potrebujem (kar se tiče kubikov) in da ga nisem sposoben peljati na 100 % tudi če bi ga imel kje.

(preberitudimojpodpispress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem proti takemu omejevanju, ker dvomim da bi kaj pozitivnega prineslo. "Tahitri" bi pač še vedno snemali blokade.

Rešitev je v zvečanju premij za rizične. Pa ne pavšalno, ampak individualno, glede na število povzročenih nesreč ali celo glede na število prekrškov.

Ne izumljaj tople vode ! Tak sistem bonusov in malusov je pri nas v veljavi že vsaj nekaj desetletij. (glede na število povzročenih nesreč - kupončki) :lol1:

Pri prekrških ki se ponavljajo, pa ima sodnik za prekrške tudi pravico določiti kazen v zakonsko določenemu razponu, potem so tu še kazenske točke itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!