Skoči na vsebino

Omejevanje na cesti


ceco

Priporočene objave

pol cestakov bo padlo na psiho testih in več kot pol čoperistov in ostalih na fizičnih.

:lol1: :lol1: :lol1:

:D

-ce mislis da motorja ne obvladas, si ga ne kupi

-ce mislis da motorja SE ne obvladas, ne divjaj

-ce mislis da motor obvladas, ga odbvlajuj na pisti, na cesti se pa vozi kolkrtolk normalno

:doze:

se popolnoma strinjam s PERVYjem in Fazererjem. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vendar, kdo od povprečnih uporabnikov motornih koles si upa trditi, da lahko 100% obvladuje na cesti tako raketo v vsej razkošnosti moči in tehnologije?

Prvič, motorji o katerih je tu govora niso motorji za povprečne voznike. Povprečen voznik naj si raje kupi povprečen motor in konec debate.

Drugič mi gre že hudo na živce, ko iz dneva v dan berem na tem forumu (tudi od ljudi od katerih tega ne bi pričakoval) o tem kako nekega stroja na cesti ni mogoče 100% izkoristiti. Pa kaj zaboga s tem sploh mislite ? Po mojih merilih še starega Spačka z 12 konji ne moreš do konca izkoristiti na cesti ne da bi pri tem tvegal življenje v vsakem ovinku. To pač pomeni izkoristiti zadevo 100%, do skrajne meje (in cesta definitivno temu ni namenjena). Ne vidim pa nevarnosti v tem, če mašina potegne od 3 ali 4 tisoč obratov, namesto da moraš pri vsakem prehitevanju vrteti nad 10000. Kdo pa koga sili, da motor vrti v prvi ali drugi na 11000, ko doseže maksimalno moč in je res težje obvladljiv? Pa še glede mase je čisto jasno, da je motor bolj vozen z manjšo težo, sploh pa če je manjša nevzmetena teža. (za tiste, ki veste kaj to pomeni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žalosten je dan, ko se motorist zavzema za omejevanje moči motorjev in se postavlja v vlogo "čuvaja" drugih ker so očitno ti drugi preneumni, da bi vedeli kaj je pametno za njih.

V pojasnitev in mogoče v usmeritev debate. Jaz se nikjer in nikoli nisem zavzemal za omejevanje moči motorja, sploh pa ne razmerja teža/km in se ne postavljam v vlogo "čuvaja" drugih.

Svojo funkcijo "čuvaja" sem izpeljal na način, da sem malce pripomogel k temu, da za spodobne denarje lahko drgnete varno vožnjo na profesonalno urejenem poligonu in v profesionalni oskrbi.

Trdim pa nekaj drugega. Da je dirkalna tehnika preveč lahkotno dostopna za uporabo na cesti in s tem zlorabljana za dirkanje in ne za vožnjo po navadni cesti.

Večina dosedanjih predlogov, dragi kolegi motoristi, je pravzaprav še slabše kvalitete, kot so jo sposobni sproducirati državni uradniki ali pa zavarovalničarji.

To be continued ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco a gre tvoj avto (motor, whatever) hitreje od največ dovoljenih 130 km/h. Bi ga morali zato prepovedat ?

V kakšni drugi državi v Evropi, kamor veselo zahajam, je "največ dovoljena" pomaknjena tudi višje, zato seveda gre več kot 130. Razen dveh skuterjev in enega motorja v moji zbirki cestne ropotije. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žalosten je dan, ko se motorist zavzema za omejevanje moči motorjev in se postavlja v vlogo "čuvaja" drugih ker so očitno ti drugi preneumni, da bi vedeli kaj je pametno za njih.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

To je pa res žalostno. Ma kakšno omejevanje nekaj?

Samo za primer: cesta na Rakitno

Tam lahko noriš z GPZ 500 ali pa z Ninjo 10 ali 12. Z vsako se boš ubil! Ker od 0 do 100 GPZ pospeši v 4 sekundah, ninje pa malce pod 3. Razlika je minimalna.

Itak bi pa tisti, ki bu mu omejili motor, takoj našel varianto, da bi ga odblokiral.

Poglej v Nemčijo. Motorji na max 100 konjev in avti na maximalno 250 km/h. Pol pa obstaja kup na pol ilegalnih delavnic, ki ti vse te blokade odpravijo v nekaj urah oz. ti še tko preštimajo elektroniko, da blokado nadzoruješ - vklapljaš in izklapljaš s "skritim" gumbom nekje pod volanom.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trdim pa nekaj drugega. Da je dirkalna tehnika preveč lahkotno dostopna za uporabo na cesti in s tem zlorabljana za dirkanje in ne za vožnjo po navadni cesti.

Takih stavkov pa ne maram. Vsakdo si bo kupil tisto, kar mu ustreza in nič ni preveč dostopno. Nekdo bi lahko rekel, da je motor tvojega stila preveč dostopen glede na neokretnost, težo in slabše zavore od SS motorjev. Nekdo bi lahko tudi motor, ki je podoben tvojemu uporabil za "dirkanje" na cesti. Vsakdo naj vozi to kar hoče s tem, da naj bo pozoren na promet. Raje recimo kakšno o varni vožnji kot pa o preveliki dostopnosti.

Pa brez zamere,

LS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoManiac

Da pojasnim svoje navedbe, ker očitno ne govoriva o isti stvari.

Moja trditev se nanaša na povprečnega voznika motornega kolesa, ki vozi povprečno motorno kolo in potem dobi še možnost, da kupi tak dirkalnik.

Ne razumem, zakaj ti gre na živce, če nekdo napiše, da stroja ni mogoče 100% uporabiti na cesti? Zakaj sem to napisal ……

Vsakodnevno srečujem ogromno lastnikov motornih koles, ki ne vem iz katerega razloga hlepijo po ne vem kakih motorjih, z ne vem koliko kubikov in so jih polna usta, kako in koliko so kje »leteli«. Že pogled na njihovo zadnjo gumo, pa pove o njihovem zanju vožnje motorja vse.

O pravilih varne vožnje oziroma o zakonitostih, ki pri tem veljajo ne vedo skoraj nič (vključno od zaviranja, pogleda, pravilnih linij itd. itd ….).

Pred kratkim sem se na Mobi krogu pogovarjal z nekaterimi, za katere osebno menim, da vedo o športni hitri vožnji bistveno več kot jaz (gre za stare mačke, ki jih tam lahko pogosto srečate) in vozijo že zelo dolgo, bolj dolgo kot jaz, ki vozim le 10 let. V debati smo prišli prav do teh spoznanj, ki sem jih hipotetično omenil v prejšnjem postu. Nekateri od njih sploh nimajo registriranih motornih koles, pa ne zato ker si tega ne bi mogli privoščiti, pač pa preprosto zato, ker je na cesti preveč nevarno voziti te »super sport« mašine.

Za vsakim izmed nas na zadnjem sedežu sedi »teta s koso«. Razlika je samo v tem, da se eni tega zavedamo, skušamo čim več nevarnih dejavnikov odpraviti (tako ali drugače) in to na začudenje nekaterih celo javno povemo.

Predvsem pa je bila moja želja ta, da se razvije zdravo - razumska debata, ki jo bodo prečitali tudi tisti, ki tako nikoli ne razmišljajo. Če taka debata spodbudi še kakšno trezno razmišljanje, sem jaz in tisti, ki razmišljajo podobno naredili veliko (mogoče bomo komu prihranili solze).

Pa veliko varno prevoženih kilometrov Vam želim, ne glede na kakšnem motorju sedite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svojo funkcijo "čuvaja" sem izpeljal na način, da sem malce pripomogel k temu, da za spodobne denarje lahko drgnete varno vožnjo na profesonalno urejenem poligonu in v profesionalni oskrbi.

Trdim pa nekaj drugega. Da je dirkalna tehnika preveč lahkotno dostopna za uporabo na cesti in s tem zlorabljana za dirkanje in ne za vožnjo po navadni cesti.

OK pohvalno za trud.

Se tudi strinjam z določenimi pomisleki glede vseh vrhunskih sposobnosti in dirkalne tehnike ter zlorabe na lokalnih cestah, A:

- "dirkalna" tehnika sama po sebi ni slaba, omogoče bolj VARNO vožnjo ker je motor lažje vodljiv, boljše zavira in boljše pospešuje (varnejše prehitevanje). vse ostalo pa je odločitev posameznika.

nevem kaj je bolj nevarno, motor, ki ima vseeno dobre sposobnosti (itak jih imajo vsi motorji, sploh v primerjavi z avtomobili) in ki da vozniku LAŽEN občutek obvladovanja motorja ali motor, ki ti da vedeti, da z njim ni šale.

vsak od nas verjetno pozna oziroma je saj srečal kar nekaj motoristov začetnikov, ki so po 2 mesecih na kakšnem manjšem čoperju (750 in manj ccm), ER5, fazerju in podobnih motorjih, trdili da obvladajo motor U NULO (jeah right :wacko: ) in že gledali kaj močnejšega bojo kupili. to je preprosto zato ker je motor preveč lahek za vozit, ne kaže da je lahko tudi zahrbten (kar je lahko vsak) in že kmalu ne vliva več dolžnega spoštovanja, ki bi ga moral imeti do VSAKEGA motorja. vseeno pa so sposobnosti teh motorjev tako dobre, da se z njimi prav tako brez težav spraviš v vse mogoče neumne situacije. čisto vseeno je če do 100 pospešiš v 3 ali 4 sekundah, če to narediš na nepravem mestu bo rezultat isti.

tisti, ki smo že vozili takšne "dirkaške stroje" lahko brez pretiravanja povemo, da ti tak motor zelo hitro vlije spoštovanje in ti pokaže da z njim ni šale. malo preveč gasa in motor je na zadnji ali guma zdrsne v prazno - skratka ni šale. ko to ugotoviš in sprejmeš se boš tega zavedal in vozil temu primerno, predvsem pa se naučiš, da vožnja motorja ne pomeni vedno odprtega gasa na polno.

gallus: nevem zakaj bi moral motor izkoristiti 100%. čudežna beseda, ki te lahko pogosto reši je REZERVA. saj ni nujno, da more biti guma vedno pobrana do roba, glavno je, da veš, da lahko greš do roba brez težav če bi bilo potrebno.

ko sem se večkrat vozil z kolegi, ki imajo (no so imeli pa so hitro menjali) čoperje so v skoraj vsakem ovinku drsali z tačkami in motorje lovili med plesanjem po cesti, jaz pa sem se zadaj dolgočasil in se komaj kaj nagibal in mogoče vozil na 50% zmogljivosti. ko se je kak ovinek bolj zaprl kot bi bilo za pričakovati, so oni imeli velike težave ga zvozit, jaz pa sem pač dvignil nagib na 70% in brez problema zvozil ker je bilo še dosti rezerve.

to je to, da se lahko še vedno vozim hitro, se nagibam, prehitevam, a vseeno še imam rezervo in zato niso KM in navor nič slabega.

kot smo napisali že 1000x - če si neumen ali prepotenten oziroma prepričan da si največji car in da obvladuješ vse, se boš razbil z ninjo 12 ali pa z solexom. edina razlika je, da boš moral bit totalni idiot če boš mislil, da obvladaš ninjo ker ti bo ona vedno dokazovala, da le nisi tak as kot misliš, pri manjših zadevah pa te zaradi nezahtevnosti kaj hitro res lahko zanese in misliš da obvladaš.

pa še primer iz prakse: Aprilia Tuono in Yamaha Fazer 1000 v neposednji primerjavi - oba imata na papirju skoraj identične lastnosti in zmogljivosti, tudi v drag-u se do 150 noben ne odpelje naprej.

Tuono je živčen, hitro se zavrti, spodaj cuka, zgoraj "trga gate" in grobo pospešuje, dosti ga dviga na zadnjo kolo, sklopka je trda in zahteva občutek, zavore so zelo močne (se pa dajo dobro dozirat in zavirat z dvem prstoma - športno) in zahtevajo izkušeno roko. podvozje je odlično in vožnja na koleno ni problem. ko pospešuješ na polno imaš občutek da bo motor razneslo od moči in tebe zraven. nad 200 km/h postane skrajno neudoben in pri 210 imaš občutek podoben kot na kakšnem drugem motorju pri 250.

Fazer je uglajen, motor se enakomerno vrti od 3000 do konca, ni večjih lukenj v krivulji pospeševanja, ne sili v zrak in tudi pri polnem pospeševanju ne da občutka močnega pospeševanja. sklopka je mehka, zavore kultivirane in jih lahko stiskaš tudi bolj grobo in z manj občutka pa ni problema. podvozje je mehko kot čigumi, sprednje vilice so absolutno premehke za grobo vožnjo, sicer gre na koleno, a če ni raven asfalt začne plesat ko nor. tudi nad 200 sploh ni nekega občutka velike hitrosti.

Kje je razlika? Pri Tuonu kar pričakuješ na vsakem pospeševanju iz ovinka, da lahko zadnje kolo zdrsne ali da se dvigne sprednji del zato si bolj previden na gasu, fazerja neusmiljeno ožemaš do konca, čeprav je možnost zdrsa zadnjega kolesa zaradi preveč gasa praktično enaka. ko na tuonu pospešiš nad 150 imaš občutek da se pelješ hitro, na fazerju niti pri 200 ne. ko prideš v ovinek se tuono uleže in drži smer neglede na cesto, fazer se uleže a ga grbine vržejo iz smeri in začne plesati kar te preseneti pa tudi dela imaš dosti, da ga obdržiš v željeni smeri.

point: za tuona bo trajalo krepko časa preden bo nekdo upal trditi, da ga obvlada, fazer nudi PREVEČ lažnega zaupanja in je posledično nevarnejši.

sam imam dosti rajše tuono ker hočem motor na katerem bom delal in na katerem mi ne bo dolgčas, za fazerja pa imam občutek da bi ga lahko vozila tudi moja mama. ampak zanimivo, oba sta še vedno motorja z 1000 ccm in oba sta nevarna če ne uporabljaš glave, le da jo boš pri enem prej izklopil.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omejevanje? Spominja me na prohibicijo. :D

Motor ni kriv če ljudje mislijo, da bojo z boljšim motociklom vopzili bolje...

Tisto o ročici in možganih je prekleto res!

Po tej logiki bi morali tudi slabemu smučarju preprečiti nakup tekmovalnih smuči in rekreativcem ki hodijo na Grmado nakup alpinističnih čevljev za visokogorje...

Si predstavljate to neumnost? Konec koncev bi morali tudi prepovedati prodajo vseh avtomobilov katerih zmogljivosti presegajo zakonska določila... Fantje in dekleta! Ima kdo avto ki ne preseže 130 km na uro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se postavlja v vlogo "čuvaja" drugih ker so očitno ti drugi preneumni, da bi vedeli kaj je pametno za njih.

Hear hear. (medklic: enako kot pri zakonu o rabi slovenskega jezika al kaj je že)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor postane nevaren šele v rokah motorista....sam po sebi ne predstavlja niti minimalne nevarnosti....kaj je v glavah se pa ne da omejit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje in dekleta! Ima kdo avto ki ne preseže 130 km na uro?

Ja, jst..... enga hrošča za gušte :P

@Pervy .... :notworthy: :notworthy:

Motor načeloma ni nevaren oz. nevaren je ipak vsak od solex-a pa do hayabuse ... Nevaren je sam voznik, ki se ne pozna in nima avtokontrole!

Zdravo bi bilo, da bi bili motorji zakonsko razdeljeni v neke skupine in z leti oz. z psyho-fizičnim testiranjem (pervy) tudi dostopni ..... sam to so ipak že neke čudne sanje tko da......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ........... v glavi imam, da so v eni oddaji komentiral, da kot nov lastnik in voznik ferrarija moreš prej nrdit neke teoretični-praktične izpite pri njih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne izumljaj tople vode ! Tak sistem bonusov in malusov je pri nas v veljavi že vsaj nekaj desetletij. (glede na število povzročenih nesreč - kupončki) :lol1:

To že, le lestvica je prepoložna, da bi bila res učinkovita. Malo si poglej tuje forume (predvsem ZDA), boš videl kakšna _bistvena_ razlika je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo bi bilo, da bi bili motorji zakonsko razdeljeni v neke skupine in z leti oz. z psyho-fizičnim testiranjem (pervy) tudi dostopni ..... sam to so ipak že neke čudne sanje tko da......

To je pa ena bolj bolnih zadnje čase... you sicko!

Predlagaš motorje NA RECEPT? :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vsakim izmed nas na zadnjem sedežu sedi »teta s koso«. Razlika je samo v tem, da se eni tega zavedamo, skušamo čim več nevarnih dejavnikov odpraviti (tako ali drugače) in to na začudenje nekaterih celo javno povemo.

Pri enih ima teta koso z veliko, rdečo črko R. :P

Nisem mislil nikogar omejevat. Res je, da zavarovalnicam ni treba govoriti, kako naj odirajo folk. To že dolgo uspešno počnejo. Primer iz Nemčije je nastal na podlagi statistično dokazanih dejstev, ki so povezovale visoko število nesreč s tragičnimi posledicami+mlade voznike+majhne dirkalnike. Saj se še spomnite Renaulta 5 GT Turbo in podobnih.

Razmišljam takole - SS mašina ni bogve kako udobna. Narejena je za šporrtno vožnjo in večina ljudi, ki si jo privošči, jo za to tudi uporablja. Na cesti, seveda. Valjda ne plačajo toliko denarcev za lahkotno križarjenje z mašino, ki jo kar razganja. Lahko se pa seveda tudi motim.

Da je vse v glavi je pa itak jasno.

Ker imamo v družini dva motorja - jaz traktor s 50 KM in 200 kg :D , brat pa Yamaho R1 (2001) je jasno, da so mnenja že tukaj deljena. Dosedanje izkušnje:

jaz - motor vozim tri leta, v povprečju vozim prehitro (beri - čez omejitve), 1 padec pri terenski vožnji

brat - motor vozi pet let, v povprečju vozi precej hitreje kot "prehitro", 2 padca in 1 prometna nesreča z udeleženim drugim vozilom.

Na splošno to ne pomeni ničesar, vpliva pa na to, kako jaz gledam na zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa ena bolj bolnih zadnje čase... you sicko!

Predlagaš motorje NA RECEPT?  :notworthy:

Sej sanje so ponavadi pozitivne ali negativne .... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Dr. _MAXXI_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj se seveda bo zgodilo na temo 1:1.

Najbolj preprosto bi bilo, če bi delovali tržni mehanizmi (po žepu glede na /samo/poškodovanje in s progresivno lestvico po andrejevo). Pri nas to ne bo šlo, ker imajo zavarovalnice monopolni dogovor glede "pobiranja" premij z žegnom in spodbudo države.

Z ravbarji in žandarji tudi ne bo šlo, ker je to preveč zahtevno in nenatančno delo, pa še elemente javne represije ima.

Izobraževanje, prosvetljevanje in šolanje - pretežko, pa še kakšnih spomenikov (osebnih) se ne da postavit na to temo. Prej si obtožen za čuvaja drugih - jebi ga.

O dirkališču je bilo prelitega že obilo črnila, zato bom tiho.

Kako na najbolj učinkovit način torej rešiti "problem" dirkanja na cesti? Nizozemski prometni minister je na začetku letošnjega leta javno rekel, da bo storil vse kar je v njegovi moči, da bo eliminiral motorje s ceste (ni šala!), Švicarji so imeli lani v proceduri sprejetje zakona o splošni omejitvi hitrosti za motorje na 80 km/h (spet ni šala), pa še kakšna cvetka se bi našla. Tudi pri nas se bo našel nekdo, ki bo predlagal nekaj še bolj dumastega. Skratka, štos je v tem, da se bo zaradi tržne dirke proizvajalcev motorjev, kdo ima večjega, daljšega ... vse skupaj zgrnilo na zopet vso moto srenjo po dolgem in počez.

O samoregulaciji pa bolj malo slišim v temle topicu (s častnimi izjemami).

Medtem pa za 3 mio SIT lahko kupuješ ekstra izstrelek, ki ga upravlja dostikrat

v glavi nepospravljena duša, ki ta izstrelek uporablja in z njim vijuga med mladimi mamicami, atati, starimi mamami, šleparji, pregnetenimi turisti, glavami družin, mobitel poslovneži, gastrbajterji, čapci, lokalnimi in internacionalnimi dirkači... , največ 4 mesece na leto.

Koga mislite, da bodo šli najprej #urejati#?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z lahkoto se podpišem pod Pervyjeve poste, sam definitivno ne bi znal tako kulturno razložit in zagovarjat svojega stališča. Z mojega stališča ne vidim razloga za omejevanje razmerja teža/moč. Tudi iskanje rešitve se mi zdi utopija - poklicna deformacija kaj češ!? O:-) , dejansko vzvodi in aparati za ukrepanje že obstajajo, vprašanje je koliko smo jih sposobni uporabiti v praksi. Samo omejevanje razmerja se mi ne zdi smiselno. Tudi če bi bila pista zastonj in najbolj varna na svetu, pa v vsaki SLO vasi ena, to ne izključuje divjanja po cestah. Kolko kdo rabi in zmore pa tak nima smisla razpravljat. Za novo Ninjo10 :OK: sem že od parih testnikov slišal/prebral, da je preveč dobrega(beri konjev) pa se vseeno lepo prodaja in še lepše vozi in ne verjamem, da je število žrtev z 10ko večje kot pa s kakšnim drugim motorjem, procentualno mogoče, vendar jih je manj...... Kdor meni da ne rabi naj ne kupi. Še vedno o vsem odloča komunikacija med glavo in desnim zapestjem.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se 100% strinjam z zgoraj napisanim.

Glede na to, da smo prešaltali iz sistema "prvo družba (in vrli vodje), potem pa posameznik" v ti. demokracijo, z geslom "prvo jaz, ostali pa crknite", ne verjamem, da bi se kakšna samoregulacija prijela.

Nemški primer se mi zdi OK, ker človeka udari po žepu. Na to smo pa tukaj precej občutljivi. Vendar iz tega ne bo nič. Čečo je razložil kako delujejo zavarovalnice in za njimi država. In ker je oblastnikom cilj, da je raja z nečim preokupirana, nam bodo še naprej dovoljevali dirkanje in klanje na cestah. Veselili nas bodo s kvalitetnimi stebrički odbojnih ograd itn. Vse z idejo: "Počnite kar hočete, samo ne motite nas v zaključevanju tranzicije." Sem že zašel v del foruma, ki se mu pravi politiziranje O:-)

Enkrat, ko bomo bolj podobni urejeni državi, se bo kdo res spomnil kakšne ultra represivne ideje s katero bi takoj rešil problem. Proti temu se da ukrepati z lobiranjem skozi politične stranke, skozi medije... skratka varianta MAKSI.

Če bi imeli tovornjake, bi pa lahko ceste zaprli :naughty:. Joke, da ne bo kdo mislil, da res po SAS-ovsko razmišljam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(Žal) ima ceco prav in tudi jaz se bojim, da bo slej ko prej prišlo do (represivne) "ureditve problema, ki se imenuje motoristi" in to na tak način, da bomo nastradali vsi. Od tam naprej bo možna le podreditev ali pa gremo med odpadnike pred zakonom.

Druga stvar ki jo opažam pa je, da se problem dirkačev ponekod sam "ureja". Zadnjič sem govoril z uslužbencem na Petrolu na Brodu na Kolpi (ena najbolj znanih "moto" cest je Kočevje-Brod). Rekel je, da je zadnji dve leti motoristov veliiko manj kot prej. Precej tahitrih kočevarjev se je namreč - ubilo.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debilna zadeva. kdor se bo hotu hitr pelat bo restriktorje lepo snel, pa bo na istem. ko bodo omejili moc pri avtomobilih, da se bodo razni mamini, fotrovi in drzavini sinkoti in ostala visoka zvina vozili v Enzotih, Murcielagotih, Carrerah GT in M5kah s 60 konji, bom pa js vozu zablokiran motocikel. <_<

Jasno, to je pa še bolj debilna zadeva, da ti gre avto 372km/h (McLarenF1), a po avtocestah več kot 240km/h že zaradi prometa težko spraviš B) Mislim, jas niti ne, ker itak nimam takega vozila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neumnost omejevanja je najbolj očitna pri mopedih. Max hitrost je omejena na 45 km/h, po kolesarski stezi pa se ne smeš vozit. Bi rad videl modela, ki stoji za tem zakonom, če bi prišel živ iz Kopra v Portorož s skuterjem ki ima kolesa 10 col. Po predpisih (ker si počasnejši) moraš voziti skrajno desno, kjer je zaradi korenin pod asfaltom prava kros pista. Med tem, pa te razni telebani prehitevajo na par centimetrov. Z motorjem, ki gre vsaj 100 km/h, držiš svoj tempo in si precej bolj varen. Ko (če) se bo moj ta mali začel vozit z mopedom, pade prvi dan frizada. Seveda z detaljno obrazložitvijo čemu je namenjena.

Ja, ker 5km/h je velika razlika od prejšnih 50km/h. Sploh si ne moreš predstavljati, kolko manj mrtvih bo ;) Budale... Včasih sem imel skuter in pri tistih 50km/h si bil v smrtni nevarnosti, ker te je vsak prehiteval na nož ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!