Skoči na vsebino

Tomozukijeve ultramocne zavore


Tomozuki

Priporočene objave

ceco je proti 1:1 razmerju teza:moc pri motorjih za cestno uporabo. torej debata v tej temi gre v zgorasj zacrtani smeri. ice

Osebno se zavzemam za omejevanje možnosti registracije in uporabe tovrstnih motociklov na navadnih cestah, kjer se odvija promet.

Zakaj? Ker na navadne ceste to sploh ne spada (več) ali/in ker povprečni konzument tovrstnega motocikla le - tega ne obvlada (več).

Navalite.

Se strinjam, da bi se ta tekmovalna meja morala nekje zaključiti, saj firme že močno pretiravajo. Poleg tega so takšni motorji nevarni navadnim cestam in njihovim voznikom predvsem zaradi brutalnih zavor, ki niso prilagojene razmeram s prometom. Veliko voznikov se je, pri odvzemu prednosti avtomobilista, ustrašilo in stisnilo na prednjo zavoro, ki je premočno prijela in prevrnila motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: A zdaj bodo pa proizvajalci krivi za neumnosti voznikov njihovih motorjev? Ker ne znajo prilagoditi vožnje svojemu znjanju in razmeram na cesti? Svašta. :wacko:

Alla :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ceco, tomozuki (o ja, zavore so nevarne :kva2: :lol1: :BUA: ) in podobni - ti motorji so high tech in dosti bolj varni kot vsi ostanki tehnično pred WW2 motorjev, če pa glava ni na mestu je čisto vseeno kaj voziš.

Očitno motorja tipa ZX-6R še nisi imel, ker drugače nebi takšnih strelal. Lahko je nekomu rečt, da ni problem skočit iz 10m skakalnice na glavo pa to še nikdar ni probal. Kupi si ga in ugotovil boš, da je motor nevaren že pri 50km/h. Če ne verjameš te povabim k fotru na kavo. Če še potem ne boš verjel pa poznam še ene dva primerka. Če boš še potem skeptičen pa ti bom dal v roko revijo Motorrad, kjer je to bilo povdarjeno (to, da je težko dozirat moč zaviranja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj ne bluzi pubec, prvo nabij nekaj km (kilometrov mislim, ne konjskih moči) potem pa pametuj. vsak motor, ma kaj motor, še skuter je težko (lahko) kontrolirat v zakonsko dovoljenih mejah. A imajo ti motorji gas vedno (tovarniško) do polovice odprt?????

da ti malo pojasnim tehniko vožnje motorja - hitrost je odvisna od tega koliko odpreš gas (to je tista desna ročka ki se suče navzdol, pa tudi nazaj gre, ne ostane vedno spodaj), ročko obračaš s tvojo roko, ki za to prejme impulz iz možganov. če se ti kaj čudnega dogaja v možganih potem lahko ročka pozabi it nazaj v prvotno zgornjo pozicijo - to ni serijski tovarniški problem SS motorjev - to je problem, ki je bolj kompleksen in težje rešljiv kot omejiti moč motorja.

Vauuuuu a ZX-6R ima svinjske zavore, ki so samo za na pisto ker gre motor kar na sprednje kolo????? ja ja za tebe taki motorji res niso, ma ne, to bi pa bilo že preveč da bi se nam potem po sprednji skoz vozil (sicer lahko en disk odklopiš, ampak....).

glej pri optimalnem zaviranju MORE zadnje kolo v zrak kak cm, če pa se ti bojiš, da bi predoziral zavoro in zablokiral kolo ali celo poletel na nos, potem ne šinfaj zavor ampak se nauči zavirati. takšne zavore so NAJBOLJŠE kar je lahko na motorju, so močne ko šus (svinjske), a se obenem da zelo dobro kontrolirati moč zaviranja. zaviranje ne pomeni samo panično stisnit bremzo na polno ko je panika!!!!!

PS: kupi si motor z ABS - bremze so isto svinjske, le elektronika dela na mesto tebe, čeprav ne garantiram da tudi z ABS nebo šlo vseeno malo za prednje kolo.

Čuj, ne rabiš ti meni nič pojasnjevat, ker sem imel že ZX-6 in Blackbirda in nisem več 20 letni smrkavec brez izkušenj <_< Glede prvega dela, dobro da si si razjasnil stvar, ker me je blo že strah, da nimaš pojma ;)

In ja, spet tvoje pametovanje, a v rokah nisi mel druga od natunanega APN-a. Tak ko sem reko, kupi si točno TA motor, bodi njegov uporabnik 2 leti in se potem pederiši, kako se voziš po prednjem kolesu. Dokler tega ne izkušiš na lastni koži pa ne serji banan, ker se samo smešiš pred takimi ko je moj foter in podobni, ki so poleteli čez prednje kolo. Pa verjemi, da je motor vozo že takrat, ko sva še ti in jas vlekla zizo. Ko en 3 metre pred tabo zapelje na cesto nimaš kaj dosti srat. Sploh pa ne na takem motorju. Ko boš obvladal TA motor pa ti palamudi o pravilnem zaviranju, razmišljanju, pravilnem doziranju itd. Do takrat pa silencio! :nono:

Ja, delam na tem, da bo enkrat doma PanEuropean ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še malo tehničnih razlag iz priročnika "Motocikli za telebane":

1. na ovinkasti cesti ne "porabljaš" KM. ključna stvar pri ovinku je hitrost in vodljivost motorja. motor z 60 KM se lahko pripelje v ovinek z enako hitrostjo kot motor z 180 KM. čudežna stvar, ki to omogoče je MENJALNIK. motor z 60 KM bo v ovinek prišel v 5 prestavi z 150 km/h, motor z 180 KM pa v 3 prestavi, lahko tudi višji če bo voznik malo kruzal na easy.

Kot si ugotovil je pomembna teža, velika verjetnost je, da bo motor z 60 KM zaradi svoje zastarele konstrukcije in uporabe težjih materialov (kovinski okvir, drugi kovinski deli, težja platišča, itd...) TEŽJI od motorja z 180 KM. če k temu prištejemo če odlično ciklistiko motorja z 180 KM je jasno, da je z tem motorjem LAŽJE speljati ovinek kot z 60 KM motorjem, sploh če je ta še kak predstavnik predpotopnega konstruiranja motociklov (čoper).

kaj imajo zavore z vožnjo ovinka mi ni jasno, saj menda veš da v ovinku NE zaviraš, hitrost prilagodiš pred pred ovinkom, če pa bi že moral zavirati v ovinku ti dobre zavore in dobre vozne lastnosti motorja z 180 KM to boljše omogočata.

glede na to da ceco vozi motor, ki bi po tvojih merilih očitno bil najbolj primeren za vse motoriste (dovolj močen in hiter, a ne preveč z neumne glave) ti priporočam, da ga prepričaš in si ga sposodiš (ali kaj podobnega) in lahko potem pri ENAKI hitrosti testiramo dolžino zavorne poti in obnašanje v ovinkih, pa boš sam presodil kaj je bolj varno.

2. Škoda je ker nekateri ne vejo kaj govorijo, pa jih to vseeno ne ustavi, da nebi pametovali. Si kdaj razmišljal o politiki, nedvomno bi imel dosti dobrih idej, pa tudi kak zakon o prometni varnosti bi lahko suvereno napisal brez pomoči stroke.

Povedal si mi vse to, kar jas že vem, torej nevem, ali hočeš samo izpadet pameten ali pa imaš večvrednostni kompleks. Nikjer nisem primerjal čoperja in supersporta, lahko pogledaš kjerkoli želiš. Jasno, cestni motor je (začuda) narejen za cesto in predvsem za hitro vožnjo skozi ovinke. V ovinku je vseeno s katerim motorjem bremzaš, ker močno po bremzi itak ne smeš stisnit. Važno je predvsem, da ga korigiraš z zadnjo (ker pri prednji ti ga, kot si že verjetno sam poizkusil) postavlja pokonci. Pa vbistvu sploh nisem nikoli govoril o bremzanju v ovinkih. Torej še ena stvar, ki je plod tvoje domišljije. Govoril sem, da so zavore na supersportu nevarne za vožnjo med prometom, ker ob instinkitvem bremzanju (nočem več poslušat pametnih besed, raje pokaži v praksi razmišljanje kaj boš ukrenil v ključnem trenutku v stotinki sekunde) postane motor nevaren zaradi blokiranja prednjega kolesa. Za prometno cesto, bi pač morali vgrajevat v vse motocikle ABS ali CBS ali kar oboje, in da bi lahko to kot opcijo tudi izključil. Kaj ti pri pospeševanju nuca 180KM res nevem. Ko mi boš en taki ovinek našel, kjer boš izkoristil vso moč motorja se mi javi. To, da pa lahko izpelješ iz ovinka v 3-tji, ta je pa bosa, da ni res. Kdo ti pa pravi, da z 80KM manjšo močjo ne moreš enako hitro speljat istega ovinka? Pri pospeševanju iz njega pa si lahko pogledaš tudi kdaj kakšno revijo in boš videl, da velike razlike v pospešku iz 50-100km/h ni. Važno je, da ga vrtiš na visokih obratih. Nekateri pa so narejeni tudi tako, da ni potrebno dosti pretikat menjalnika (VTR, 998). Mogoče ti bo enkrat uspelo z takim motorjem speljat celo v 6-ti ;) Sploh če vzamem Aprilio RS250 in R6 recimo, ima slednji z njo že kar težave po ovinkih pa je razlika v končni hitrosti očitna. Tak, da najprej razmisli malo, pol pa izjavljaj kar hočeš. Za moje pojme razne R1 in podobni motorji niso glih primerni za na prometno cesto, ampak so dosti bolj kakšni V-Stromi, SV-ji, GS-i itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Omejevanje? Hmmm, kaj pa razno razni choperji z težo 250 kg + in z enim diskom spredaj in bobnasto zavoro?

Točno, kot recimo Kawasaki VN-800 Classic, ki se je ustavljal kot vlak, sploh če sva bila dva gor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK pohvalno za trud.

Se tudi strinjam z določenimi pomisleki glede vseh vrhunskih sposobnosti in dirkalne tehnike ter zlorabe na lokalnih cestah, A:

- "dirkalna" tehnika sama po sebi ni slaba, omogoče bolj VARNO vožnjo ker je motor lažje vodljiv, boljše zavira in boljše pospešuje (varnejše prehitevanje). vse ostalo pa je odločitev posameznika.

Ja, to pomeni, da bolj zaupaš tem 180KM, ker je motor lažji in lepše se drži in lepše leži v ovinku in se že sama hitrost, glede na kak drug tip motorja, poveča, potem pa je takoj treba vedet, da je za ovinkom lahko že en traktorist, ki ravno zavija na glavno cesto, v zadnjem hipu ga vidiš, stisneš po bremzi in vsekaš v njega ali se obrneš preko prednjega kolesa. Hočem ti dopovedat, da več sigurnosti kot imaš v motor, hitreje voziš in tu spet nastopi nova težava (ki je ti nočeš ali pa ne moreš razumet) :rolleyes: Seveda so tu tudi zavore, ki zavirajo še bolje kot prejšnje, pa če si pogledal tehniko zaviranja neprofesionalnega voznika v Moto.si (?), je zavorna pot še zmeraj enaka starim zavoram na prejšnjem modelu. To pomeni, da so namenjene profesionalcem (če si pa ti med njmi pa točno veš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Umirite malo konje in se ne spuščajte na osebni nivo. Sploh ne v smislu "sranja, nabijanja, 'sranja banan' " in podobnem, ker očitno eden za drugega NIMATE POJMA kakšne izkušnje ima, kdo je že kakšne motorje vozil, koliko kilometrov je naredil in kaj mu trenutno sedi med nogami. Širokoustenje v stilu "foter/baba/frend mi je povedal" je tudi :topic: . Mnenja naj bodo zgrajena na vaših izkušnjah, statistiki, skratka, nečem preverljivem.

Pa bo debata definitivno plodnejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki pa ti si kaliber, rekel ti bom samo "bla bla" (by SYMRU) in "Šola varne vožnje Brane Legan" - idi tja pa se nauči PRAVILNO in optimalno zavirat potem pa treniraj še to na pisti na maksimumu in mogoče boš nekega dne sposoben vozit tudi ZX-6R brez nevarnosti, da odletiš na gobec.

ker vidim da si načitan pubec (motorrad, moto.si, itd.) malo preberi kaj pišejo o novih radialnih zavorah, ki jih vgrajujajo na vse nove SS motorje in mi najdi ENO mnenje kjer bo pisalo da so NEVARNE. jaz sem jih že probal (Aprilia RVS Mille Factory 2004 - Brembo serija Oro, boljše težko sploh dobiš) pri krepko čez 200 polno bremzanje do cca 60 km/h, zadnje kolo v zrak, pa nisem na nos letel, OOOOOdlično se ustaviš. in preden skočiš v zrak, bilo je na dirkališču (Mugello).

pa da ti naštejem kaj sem med cca 30 do 50 motorji, ki sem jih vozil (pa ne samo en krog - po par dni ali tednov) najbolj radikalnega peljal, bremzal na polno, bil na sprednjem pa še vedno ohranil lepo čelado in obraz:

- Aprilia Mille R (letniki 2000, 2002, 2004)

- Aprilia Falco (2001)

- Aprila Tuono (2003, 2004) - vse Aprilie imajo Brembo zavore, mille R serija pa Brembo Oro

- Triumph Daytona (letnik 2001)

- Yamaha R1 (letnik 2002)

- Ninja 9 (letnik 2000)

- ZX-12R (letnik 2002)

bo dovolj izkušenj al nimam pojma ker nisem peljal točno ZX-6R, ki je tooooliko bolj nevaren od vseh drugih in ima toliko bolj hude bremze?

in ne pameti solit drugim, tvojega očeta ne poznam in ne mislim komentirat(čeprav mi tisto, da je letel na glavo preko da mislit.....), TI pubec pa nimaš pojma in v to si me prepričal s svojim pametovanjem. če pa ni tako mi vedno lahko dokažeš, pa ne z dirkanjem po cesti, ampak vajami pravilnega zaviranja in vožnjo po poligonu.

ma vidi se ti da si celi posran na motorju, kupi si varnega čoperja pa piči image, za vozit itak nisi, mogoče kdaj pozneje ko te bo puberteta minla.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z zgornjo objavo :OK: :OK: !

Ne bom nabijal, da mam ne vem kok izkušenj. Zdaj imam Aprilio SL 1000 Falco :D , prej 2 leti nič, še prej pa Virago. :doze:

Glede zavor lahko rečem le to: Falco se postavi na prednje kolo, ampak z malo truda, saj je treba kar močno pritisnit na zavoro. Ampak zaradi dobrih zavor imam boljši občutek na cesti in se počutim bolj varnega. Sej je logično!

Govort, da so "predobre" zavore nevarne (a so sploh lahko predobre) je mal brez veze. Tko k bi reku, da je ročna zavora pr avtu ful nevarna, k če jo potegneš v ovinku greš s ceste :? . Prepovejmo ročne zavore :devil: .

Za zavirat moraš imet občutek, sam sem se zavor na Falcotu zlo hitr navadu. Če pa nimaš potrebne motorike za zaviranje z občutkom je bolš, da hodš peš.

A ja Tomozuki, a si se kdaj pelu s kolesom, ti majo tud premočne prednje zavore in če jo stisneš do konca padeš na zobe :xx: . Ampak jih še zmerej vgrajujejo in tud še nisem nikjer zasledu, da bi se kakšen kolesar prtožu zarad tega.

Tomozuki na biickel pa trenirat :P (pa čelado dej na glavo).

:kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam preveč konjev in prehude bremze, zato raje ne stisnem in ne pritisnem do konca ampak raje z občutkom. :yea2:

Drugo je, če imaš kak zračen mehurček v zavornem sistemu, v tem primeru pa res dobiš tisti občutek, da bremze prehitro oz nepravilno primejo.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomozuki pa ti si kaliber, rekel ti bom samo "bla bla" (by SYMRU) in "Šola varne vožnje Brane Legan" - idi tja pa se nauči PRAVILNO in optimalno zavirat potem pa treniraj še to na pisti na maksimumu in mogoče boš nekega dne sposoben vozit tudi ZX-6R brez nevarnosti, da odletiš na gobec.

ker vidim da si načitan pubec (motorrad, moto.si, itd.) malo preberi kaj pišejo o novih radialnih zavorah, ki jih vgrajujajo na vse nove SS motorje in mi najdi ENO mnenje kjer bo pisalo da so NEVARNE. jaz sem jih že probal (Aprilia RVS Mille Factory 2004 - Brembo serija Oro, boljše težko sploh dobiš) pri krepko čez 200 polno bremzanje do cca 60 km/h, zadnje kolo v zrak, pa nisem na nos letel, OOOOOdlično se ustaviš. in preden skočiš v zrak, bilo je na dirkališču (Mugello).

pa da ti naštejem kaj sem med cca 30 do 50 motorji, ki sem jih vozil (pa ne samo en krog - po par dni ali tednov) najbolj radikalnega peljal, bremzal na polno, bil na sprednjem pa še vedno ohranil lepo čelado in obraz:

- Aprilia Mille R (letniki 2000, 2002, 2004)

- Aprilia Falco (2001)

- Aprila Tuono (2003, 2004) - vse Aprilie imajo Brembo zavore, mille R serija pa Brembo Oro

- Triumph Daytona (letnik 2001)

- Yamaha R1 (letnik 2002)

- Ninja 9 (letnik 2000)

- ZX-12R (letnik 2002)

bo dovolj izkušenj al nimam pojma ker nisem peljal točno ZX-6R, ki je tooooliko bolj nevaren od vseh drugih in ima toliko bolj hude bremze?

in ne pameti solit drugim, tvojega očeta ne poznam in ne mislim komentirat(čeprav mi tisto, da je letel na glavo preko da mislit.....), TI pubec pa nimaš pojma in v to si me prepričal s svojim pametovanjem. če pa ni tako mi vedno lahko dokažeš, pa ne z dirkanjem po cesti, ampak vajami pravilnega zaviranja in vožnjo po poligonu.

ma vidi se ti da si celi posran na motorju, kupi si varnega čoperja pa piči image, za vozit itak nisi, mogoče kdaj pozneje ko te bo puberteta minla.

No, ker si ravno omenil Tuonota, pri katerem ni bilo težav imam znanca, ki ga je razbil podobno kot foter ZX-6R. Če bom kje našel revijo (ker jih pridno hranim) ti postrežem s podatkom, ki govori, da ima brutalno nevarne zavore celo prejšnji model ZX-636, ki jih je težko pravilno dozirat. Ja, sej ne rečem, na pisti je možno vse, ker si pač pripravljen na zaviranje in dvigovarnje zadnjega kolesa v zrak, ampak ko ti pa en pred tebe zapelje 5m stran pa tudi pri 50km/h nimaš kaj dosti nardit. In ko se vstrašiš pač stisneš na polno in nardiš puclpan. Drugo je pri 200km/h ko je kinetična sila večja in imajo zavore več dela, tako je tudi težje prevagat motor preko krmila. Jas tudi nisem verjel, da je to možno, ker sem isti motor kar nekaj časa vozil (ni mi nobeden nikoli katastrofalno zaprl poti), ampak so me že trije prepričali, da je. In vsi trije so imeli isto smolo, naleteli so torej na avtomobil, ki jim je odvzel prednost. Lahko, da sva midva (tok tok tok po lesu) zaenkrat še imela dovolj sreče, da se nama to ni zgodilo. Ni pa nujno, da se nama ne more naslednji dan.

Koliko imaš ti izkušenj jas nevem in se niti po motorjih ne da preštet, lahko da imaš dovolj sreče, da na prometni cesti nisi razbil še nobenega (ali pa tudi, če si, ostal cel). Pista je, kot sem že rekel, čisto druga pesem, ker je vse veliko bolj predvideno.

Glede na to da imava različne izkušnje ti ostajaš pri svojem, jas bom pa ostal pri svojem. Foter ima pa za sabo pomoje več kot 300.000km na motorju, torej ni zelenec. Me pa seveda zanima kaj bi ti naredil v primeru, da bi ti nekdo zaprl pot, pes skočil pred motor, avto zavil pred tebe itd. Pa pusti poligon in stezo. Tam te lahko pripravijo na cesto in na rešljive situacije, večino pa naredijo kilometri. Nobeden ne more vedet kaj se bo zgodilo na cesti v naslednji sekundi. In tu pač moraš imeti srečo.

Da sem posran na motorju? Ne bom ti posredoval s podatki s kakšnimi hitrostmi in časom sem potreboval na določeno razdaljo, lahko ti pa povem, da imam v glavi vsaj malo več kot ti in tudi bolj pazim na to. Pa ne da vozim skoz po omejitvah (to skoraj nikoli), ampak nimam samomorilskih nagnenj. Sem se že tudi večkrat uspešno rešil (tok tok) iz raznih skoraj nerešljivih situacij in verjemi, da imam precej izkušenj na cesti. Ja, sem pač človek nezaupljive narave in PREDVIDEVAM (kar ti po tvojem besedičenju nisi sposoben), da je lahko za vsakim ovinkom en voznik, ki seka po moji strani, traktor, ki zavija na cesto, pesek na cesti, olje itd. Pa ko smo že glih pri dreku... Glede na to kar si napisal samo upam, da neboš enkrat podoben čemu takemu na sprednji šipi od tovornjaka recimo. Sej ni nujno, da boš sam čisto kriv za vse, ampak delež krivde boš pa ziher nesel (pa kaj ti to koristi, ko te enkrat ni več - RESTART RACE?). Glede pubertete pa mislim, da ti ravnokar srečuješ eno (jas sem že davno mimo). Taki kot si ti imajo namreč takrat možgane manjše od kurjega jajca (mogoče pa zaradi hormonov, nevem). Ampak ne se sekirat, vsi smo jo še preživeli (no to sem zdaj grdo posplošil) O:-) Aja, pa še to, če misliš da je čoper varen, potem pa res nevem kaj od tistih 30-50 motorjev si ti peljal :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ja Tomozuki, a si se kdaj pelu s kolesom, ti majo tud premočne prednje zavore in če jo stisneš do konca padeš na zobe :xx: . Ampak jih še zmerej vgrajujejo in tud še nisem nikjer zasledu, da bi se kakšen kolesar prtožu zarad tega.

Tomozuki na biickel pa trenirat :P (pa čelado dej na glavo).

:kva2: :kva2:

Heh, seveda, če jo stisneš premočno. Nebom spet dolgovezil, ker sem že vse povedal. Ko boš ti kontrolirano pritiskal na prednjo zavoro v ključni situaciji, potem pa govori ;) In ja, pri ZX-6 je bil ravno to problem, da si lahko z en prstom stinil in pristal na hrbtu ;) Nabiraj izkušnje torej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, seveda, če jo stisneš premočno. Nebom spet dolgovezil, ker sem že vse povedal. Ko boš ti kontrolirano pritiskal na prednjo zavoro v ključni situaciji, potem pa govori ;) In ja, pri ZX-6 je bil ravno to problem, da si lahko z en prstom stinil in pristal na hrbtu ;) Nabiraj izkušnje torej!

Pomoje bi se z vsakim športnim motorjem dalo pristat na hrbet z stiskom enega prsta. (Sam sem to naredil sam z rs250)

Da bi mel zx636 brutalne zavore pa tut prvič slišim al pa berem. Verjetn zato ker berem v glavnem angleško-ameriške teste in nič nemških. Vozil sem ga že tudi in se mi niso bremze zdele prebrutalne.

Mogoče ma tvoj oče u lajtngah kej lufta al pa je dal kakšne čudne ploščice gor al pa je že tolk u letih da nima refleksov in občutka kot ga zahteva takšen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, ko si že glih Legana omenil, tam se res učijo zaviranja po prednjem kolesu ampak zakaj? Ker večina ne zna optimalno zavirat. Torej, ali se prevrže preko ali pa se prepočasi ustvaljajo.

Če bi vsi znali tako zavirat bi v vsakem križišču videl enega, kako se po prednjem kolesu vozi, dejansko pa jih to na prometni cesti zelo malo obvlada.

In zakaj tolikokrat napišejo (v črno kroniko), da je motorist padel zaradi neobvladovanja vozila, pri tem pa pozabljajo, da je lahko povzročitelj padca tudi nekdo drug, ki mu je recimo odvzel prednost. Predvsem so vsi ti padci s športnimi motorji, ker pač zaradi večjega zaupanja tudi voziš hitreje. In potem v ključni situaciji zmanjka prostora za manevriranje.

Po rondoju v Pesnici je bilo včasih vse polno dirkačev, zdaj pa se jih večina raje navija po stezah ala Grobnik. En ex-motorist, znan pod imenom Večerko, se je z svojo R1 ravnotako skotal iz ovinka, pa še sam neve zakaj. Po izkušnjah mu pa ti, PERVY, ne sežeš niti do jajc. Ded se je učil na cesti in celo življenje vozil po cesti. In ta je pač, v nasprotju z pisto, kjer se igrajo otroci, nepredvidljiva ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tomozuki - kaj je boljše da se prevžeš pred oviro ali z nezmanjšano hitrostjo trčiš v oviro, če te prav zastopim zagovarjaš neučinkovite zavore?!? Pa je prevračanje na nos pri zaviranju prav malo odvisno od zavor, so v Motorradu lepo razložili, ga tudi jaz čitam, pa nisem zasledil misli da je učinkovita zavora slaba zavora, marsikateri zavori pripišejo vozniku začetniku neprijazen karakter, kar ni katastrofa, neučinkovite zavore pa zelo kritizirajo - primer Hayabusa!

lp Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bi se z vsakim športnim motorjem dalo pristat na hrbet z stiskom enega prsta. (Sam sem to naredil sam z rs250)

Da bi mel zx636 brutalne zavore pa tut prvič slišim al pa berem. Verjetn zato ker berem v glavnem angleško-ameriške teste in nič nemških. Vozil sem ga že tudi in se mi niso bremze zdele prebrutalne.

Mogoče ma tvoj oče u lajtngah kej lufta al pa je dal kakšne čudne ploščice gor al pa je že tolk u letih da nima refleksov in občutka kot ga zahteva takšen motor.

Tudi meni se niso zavore zdele nič nenavadnega. To pa zato, ker sem vedno kontrolirano bremzal, sploh pri hitrostih nad 160km/h ni blo čutit nobene razlike z ostalimi. Nikoli nisem bremzal v sili na polno, ker pač take situacije na srečo ni bilo. In, kot sem že rekel, tudi meni ni bilo jasno, kako se lahko nekdo prevrže preko, zdaj pa vidim, da jih poznam že kar nekaj (izkušenih motoristov), ki se jim je to zgodilo. Seveda je potrebno povdarit, da se niso metali brezveze preko, ampak je prišlo do nerešljive situacije in so v strahu stisnili prednjo zavoro. Drugače pa foter nima problemov z refleksi, niti ne z občutkom, še pri teh 50-tih veselo trenira shotokan (pa tudi ni zelenec, ampak ima 2. dan črni pas). Vbistvu, kot sem že rekel. Ni problem zavirat predvidljivo, ampak so zavore predvsem nevarne za nepredvidljivo zaviranje :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tomozuki - kaj je boljše da se prevžeš pred oviro ali z nezmanjšano hitrostjo trčiš v oviro, če te prav zastopim zagovarjaš neučinkovite zavore?!?

Kaj pa jas vem kaj je boljše :unsure: Na srečo, še nisem bil v takšni situaciji. Po policistovem mnenju bi bilo boljše, da bi se zaletel v vozilo, saj bi tako točno vedeli, kdo je povzročitelj nesreče. Pa se je res treba pohabit, da dokažeš svojo nedolžnost? :rolleyes: Učinkovite zavore so pomoje sistemi ABS. Sicer ne zavirajo tako kot navadne, ampak dopuščajo možnost, da se oviri na cesti izogneš. In za prometno cesto, kjer je polno nepredvidljivih stvari, se mi zdijo odlična stvar ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na poligonu 100krat na polno bremzaš je večja verjetnost da boš 101 na cesti tudi pravilno zaviral, ker poznaš delovanje svojih zavor, če pa tega nisi nikoli počel pol pa bog pomagaj pač greš v koruzo, po tleh, na nos al kakorkoli že. Najlažje je reč da je kriv motor - najtežje je priznat svojo napako, pa tudi če je situacija brezizhodna.

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zagovarjam ABS - vendar tudi za ABS velja fizika, ST4 z ABS ima lepo lastnost da se hoče postavit na nos in se prekucnit pri polnem zaviranju, pa vseeno požanje manj kritik kot pa motor z neučinkovitimi zavorami, ki se ne more zaustavit oz. potrebuje preveč metrov.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na poligonu 100krat na polno bremzaš je večja verjetnost da boš 101 na cesti tudi pravilno zaviral, ker poznaš delovanje svojih zavor, če pa tega nisi nikoli počel pol pa bog pomagaj pač greš v koruzo, po tleh, na nos al kakorkoli že. Najlažje je reč da je kriv motor - najtežje je priznat svojo napako, pa tudi če je situacija brezizhodna.

LP bajsi

Se strinjam .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ko se vstrašiš pač stisneš na polno in nardiš puclpan.

eh, ne da se mi z tabo debatirat, samo preberi teh par tvojih izjav, ki jih citiram in razmisli:

če v PANIKI, DO KONCA stisneš zavoro, potem NE znaš zavirati. vsa umetnost je v tem, da v kritični situaciji ohraniš trezno glavo in pravilno reagiraš, to pa se da natrenirati le z vajo, vajo in še enkrat vajo.

tudi na 20 let starem motorju se boš razlimal, če boš bremzo sunkovito stisnil do konca. sicer ne boš letel preko bilance, bo pa gumo spodneslo in boš vseeno na podu, kapiš? če hočeš bremzo, ki ne bo blokirala pri polnem stisku potem si jih načrtno pokvari, vsaka delujoča bremza bo naredila to.

a misliš, da v vseh letih na motorju še meni ni noben vzel prednosti? skoraj vsak dan se zgodi to, in ja po sprednji sem se že pripeljal do vrat avtomobila in ja, v tistem delčku sekunde sem lahko (skoraj) optimalno zaviral in se ustavil brez padca. padel sem skoraj po tem ko se je motor ustavil in je zadnjo kolo padlo na tla, motor pa v desno. takrat sem ga komaj zadržal, a glavno je da nisem letel preko bilance, nisem spodnesel sprednjega kolesa in nisem vdaril v avto.

če sem se kaj naučil v vseh letih alpinizma in padalstva, pa tudi motorizma je to, da znam v kritični situaciji, ko se te loteva panika, ohraniti trezno glavo in ravno to mi je že dostikrat rešilo mojo glavo (in telo).

zakaj ti priporočam čoperja (ne niti slučajno ne mislim da je varen motor)? ker je glede na tvojo logiko (avto-panika-polno po bremzi) edin motor kjer mogoče ne boš letel preko bilance, je pa res, da se 100% tudi ne boš ustavil pravočasno.

Hja, ko si že glih Legana omenil, tam se res učijo zaviranja po prednjem kolesu ampak zakaj? Ker večina ne zna optimalno zavirat. Torej, ali se prevrže preko ali pa se prepočasi ustvaljajo.

no sklepajmo iz tvoje izjave. če se prevržeš preko, ne znaš zavirati optimalno. a je za to kriv motor (ZX-6R, Tuono,...) ozioma njegove zavore ali voznik? zakaj pa misliš da sem ti Legana priporočil?

Heh, seveda, če jo stisneš premočno. Nebom spet dolgovezil, ker sem že vse povedal. Ko boš ti kontrolirano pritiskal na prednjo zavoro v ključni situaciji, potem pa govori ;) In ja, pri ZX-6 je bil ravno to problem, da si lahko z en prstom stinil in pristal na hrbtu ;) Nabiraj izkušnje torej!

Vauu, spet modrost! :wacko: Krivo je premočno in nekontrolirano stiskanje zavore v ključni (ali kritični) situaciji! A to je problem ZX-6R ali voznika? Tudi odgovoril si (sam sebi) lepo - nabiraj izkušnje.

En ex-motorist, znan pod imenom Večerko, se je z svojo R1 ravnotako skotal iz ovinka, pa še sam neve zakaj. Po izkušnjah mu pa ti, PERVY, ne sežeš niti do jajc.....

Večerkotu res ne sežem do jajc, priznam. Ampak a za to da se je razbil je bil kriv motor ali on, ki je vozil vedno na limitu (in potem nažalost tudi preko)? Mogoče so bile krive zavore (R1 ima tudi dobre, mislim nevarne).

ne mešaj zdaj zadev, od nevarnih zavor, si prišel do nesreče, ki se je zgodila zaradi vožnje na limitu, ki bi sodila samo na pisto.

PS: in če bi vprašal večerkota, bi ti lepo povedal da zavore niso nič krive če poletiš preko, kriv si ti ker si preveč stisnil. on je zelo dobro znal zavirat in bi popluval motor če bi bile zavore slabše.

Vbistvu, kot sem že rekel. Ni problem zavirat predvidljivo, ampak so zavore predvsem nevarne za nepredvidljivo zaviranje  :hmm:

ajajaj, še enkrat! kakšne pa so VARNE zavore za nepredvidljivo zaviranje, če pod nepredvidljivo ti pojmuješ, da v paniki na polno stisneš do konca?

navadnih takšnih zavor NI, le ABS pomaga takšnim!

Učinkovite zavore so pomoje sistemi ABS. Sicer ne zavirajo tako kot navadne, ampak dopuščajo možnost, da se oviri na cesti izogneš. In za prometno cesto, kjer je polno nepredvidljivih stvari, se mi zdijo odlična stvar ;)

aha no pa si ugotovil da je ABS dobra stvar, le razlog za tvojo zagovarjanje ABS-a mi ni jasen. Kaj pa ima ABS z izogibanjem oviri? ABS ustavlja varno tudi takrat, ko voznik naredi napako (da ne rečem celo bedarijo). za izogibanje oviri pa spustiš zavoro (ko vidiš da se ne bo šlo ustaviti), stisneš sklopko in oviro obvoziš.

Zagovarjam ABS - vendar tudi za ABS velja fizika, ST4 z ABS ima lepo lastnost da se hoče postavit na nos in se prekucnit pri polnem zaviranju, pa vseeno požanje manj kritik kot pa motor z neučinkovitimi zavorami, ki se ne more zaustavit oz. potrebuje preveč metrov.

LP Bajsi

no celo tomozuki se strinja s tem, mogoče sem jaz pisal preveč nerazločno ko sem mu hotel to dopovedati in motor (zavore) oprati krivde in krivdo prevaliti na voznika, ki je naredil napako.

kakorkoli:

Dragi Tomozuki, ura je 1:14 in jaz imam dovolj, grem domov, sicer pa vidim, da me tako ali tako ne potrebuješ ker sam postavljaš trditve in potem sam sebe zabijaš z odgovori.

sam si lepo ugotovil, da so krive premočne (nevarne) zavore, potem si ugotovil, da je kriv voznik, ki v paniki premočno stisne zavoro, potem so bile spet krive zavore, na koncu si ugotovil da je ABS dober (ker odpravi napako voznika :rolleyes: ), potem pa si pritrdil Bajsiju, da se voznik lahko tega nauči.

Upam da se boš strinjal z mojim nadaljevanjem: "In če je v osnovi kriv voznik in če se voznik lahko nauči odpraviti to napako, potem niso krive zavore ali celo konstruktorji motorja, ampak tisti, ki si tak motor kupi, pa se ne nauči zavirati".

Lp in lahko noč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, ne da se mi z tabo debatirat, samo preberi teh par tvojih izjav, ki jih citiram in razmisli:

če v PANIKI, DO KONCA stisneš zavoro, potem NE znaš zavirati.

Pa daj beri malo človek :angry: Pa ravno v tem je težava, da celi čas razlagam, da je zavora tako občutljiva, da ne rabiš na polno stisnit in se obrneš pri majhnih hitrostih :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka, tudi sam sem že pošteno zmučen in ne da se mi vsega na novo, zato bom kratko povzel v treh točkah, kar je za to temo bistveno:

1. SS motorji imajo strupene zavore in če se ti hočeš naučiti pravilno zavirati moraš obiskati kakšno šolo varne vožnje. To še ne pomeni, da boš znal pravilno zavirati na kakršnemkoli motorju, ker, kot smo ugotovili, zavore delujejo pri vsakem drugače. Pri nekaterem se moraš obesit z vsemi prsti na njo, pri nektarih pa je dovolj stisk z enim prstom za blokiranje prednjega kolesa.

2. In zdaj mi ti povej, koliko voznikov poznaš, ki so dali skozi šolo varne vožnje. Jas nobenega pa jih poznam precej :unsure: Razlog? Vsak misli, da vse sam zna. Isto je pri avtomobilih.

3. Sam sebe nič ne zabijam z odgovori. Hočem ti dopovedat, da so zavore za večino voznikov (izvzamem tebe kot heroja) premočne, še posebno, če je to njihov prvi motor. Pa ne mislim tako, da so premočne tako, da bi se vsak dan hudoval nad njimi, ampak tako, da ko nastane kritična situacija, kirtično zagrabi tudi zavora (ne na vseh motorjih, na omenjenem pa ziher).

4. Nikoli nisem bil nasprotnik ABS-a, ampak sem že kar na začetku trdil, da bi ga morali vgrajevati v vse motorje, saj je za cestno rabo bistveno efikastnejši (še posebej pa, če nisi heroj). To pomeni, da peskasta podlaga, mokra podlaga itd. ne delajo več motoristu takšnih težav kot bi mu delale brez tega.

5. Deloma se strinjam, ne pa povsem, spet iz sledečih mojih postov, ki govorijo o tem, da ima Ninja 6 premočne zavore, ki se jih ne da lepo dozirat. S tem, da se v šoli ne moreš naučiti pravilno zavirati pa nisem nikoli trdil.

To je to B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!