Skoči na vsebino

Tomozukijeve ultramocne zavore


Priporočene objave

Objavljeno

Poslušajte raje Bajsija (no pa še njegovo slikico glejte, da se malo pomirite :wub: ), vozite motorje ki vam pašejo (v to je vključen tudi zavorni komplet), če pa vseeno mislite, da ne bo šlo, pa kupite motor z ABS-om. Višji kot je letnik, več jih je/bo.

lp

Rudi

Objavljeno

Tomozuki

1.če se enkrat naučiš pravilno zavirati, to znanje brez problema zlahka preneseš na drug motor, seveda z nekaj vaje

2.poznam ogromno voznikov, ki so šli skozi šolo varne vožnje, ne nazadnje sem sodeloval pri treningih vsaj 100 motoristov (številka je sicer verjetno bistveno večja, pa ni pomembno). Da ti nikogar ne poznaš, ki je bil v šoli varne vožnje je skoraj grozljivo (po moji oceni se sploh ne zavedajo potencialnih nevarnosti, ki jim grozijo)

3.po moji oceni nobene zavore niso premočne, če veš kaj počneš, poleg tega pa se jih da ustrezno nastaviti (vsaj delno). Finta treninga je prav v tem, da v kritičnem trenutku reagiraš pravilno, to pa so sposoben samo, če si to prej preizkusil X – krat (beri poligon, šola varne vožnje)

4.sam nisem navdušenec nad ABS, je pa dober pripomoček za tiste, ki nimajo »filinga« in v določenih situacijah, ko tudi izkušnje ne pomagajo 100 %

Objavljeno
1. SS motorji imajo strupene zavore in če se ti hočeš naučiti pravilno zavirati moraš obiskati kakšno šolo varne vožnje. To še ne pomeni, da boš znal pravilno zavirati na kakršnemkoli motorju, ker, kot smo ugotovili, zavore delujejo pri vsakem drugače. Pri nekaterem se moraš obesit z vsemi prsti na njo, pri nektarih pa je dovolj stisk z enim prstom za blokiranje prednjega kolesa.

ni res. ok, bil sem na ulici varne voznje, kjer pa nisem zaviral pol tolk ostro kot v real life, ker so bile hitrosti doooooooosti manjse. pa nimam slabih zavor, vse prej k to (320 mm Brembić za 117 kil - kapo dol! :notworthy: ), sicer pa dokler ne poznas reakcij motorja se nimas kaj tak vozit da ga neb obvladu!

2. In zdaj mi ti povej, koliko voznikov poznaš, ki so dali skozi šolo varne vožnje. Jas nobenega pa jih poznam precej  :unsure: Razlog? Vsak misli, da vse sam zna. Isto je pri avtomobilih.
poznam jih kr neki. ne moznam pa nobenga, ki bi ga "nevarne" bremze zjebale do te mere, da bi mel nesreco.

3. Sam sebe nič ne zabijam z odgovori. Hočem ti dopovedat, da so zavore za večino voznikov (izvzamem tebe kot heroja) premočne, še posebno, če je to njihov prvi motor. Pa ne mislim tako, da so premočne tako, da bi se vsak dan hudoval nad njimi, ampak tako, da ko nastane kritična situacija, kirtično zagrabi tudi zavora (ne na vseh motorjih, na omenjenem pa ziher).
to se dogaja le zacetnikom. ko mas motor dva tedna tocno ves kok bo v kaki situaciji reagiral. ce ne ves, pol pa brezveze da mas motor - ubijes se lahko tud na kak cenejsi nacin - pes, recimo.

4. Nikoli nisem bil nasprotnik ABS-a, ampak sem že kar na začetku trdil, da bi ga morali vgrajevati v vse motorje, saj je za cestno rabo bistveno efikastnejši (še posebej pa, če nisi heroj). To pomeni, da peskasta podlaga, mokra podlaga itd. ne delajo več motoristu takšnih težav kot bi mu delale brez tega.
preberi si avgustovski MotoSi in clanek o tistmu bemflu s 167 konjev, kaj se je zgodilo zaradi ABSa.

5. Deloma se strinjam, ne pa povsem, spet iz sledečih mojih postov, ki govorijo o tem, da ima Ninja 6 premočne zavore, ki se jih ne da lepo dozirat. S tem, da se v šoli ne moreš naučiti pravilno zavirati pa nisem nikoli trdil.
mi das za pelat? zgleda da ti bo en mogu pokazat da se da tud s sestico lepo vozit po prednjem kolesu in tud v kriticni situaciji lepo zavirat. zavore so krive za nesreco le ce odpovejo. ce ne znas zavirat, si kupi BMW R 1100 S + ABS. ne pa okol govorit da so bremze nevarne, da pol pisejo take clanke d smo motoristi prfukjeni k si kupujemo take zadeve pa da smo pol kao zarad tega mislimo d smo tavecji đeki, pa to.

To je to  B)
niti ne.
Objavljeno

Po moje bi blo najbolš, da tole debato o bremzanju preselimo pod drug naslov :topic: , saj očitno ni problem v bremzah, ampak v glavi.

PANIKA JE KURBA!!!

Objavljeno

Se strinjam s Pervyem, trezno glavo je treba obdržat, pa kontrolirat motocikel v vsaki situaciji, drugače se pa ne pelat. Drugače pa ne verjamem v te nevarne bremze, mogoče so nevarne za začetnika oz. neveščega voznika, večina pa take bremze na SS motorju pričakuje in tudi zahteva.

4. Nikoli nisem bil nasprotnik ABS-a, ampak sem že kar na začetku trdil, da bi ga morali vgrajevati v vse motorje, saj je za cestno rabo bistveno efikastnejši (še posebej pa, če nisi heroj). To pomeni, da peskasta podlaga, mokra podlaga itd. ne delajo več motoristu takšnih težav kot bi mu delale brez tega.

Testiral sem BMW motocikel z ABS in namenoma v raznih situacijah zaviral na polno. Rezultat : VEDNO sem se ustavljal precej počasneje kot sem navajen, torej brez ABS. In na pesku (sploh na bolj grobem) ne pomaga nič. (padeš v sekundi) Pri dobrih zavorah brez ABS dobiš s časom občutek kdaj ti hoče kolo zablokirat (ali ti dviga zadek, če je asvalt dovolj dober) in pač ne povečuješ pritiska. Še kar dobro se obnese ABS na mokri cesti, oz. na mastnih flekih, belih oznakah in podobnem, ampak spet, če bi pred sabo imel nekoga brez ABS, ki bi bremzal z občutkom, bi mu bil hitro v riti. Na BMWju mi ni uspelo dvigniti zadka na še tako dobrem asvaltu. (je delalo tktktk :wacko: ) Motor je imel prevoženih cca 1200 km, torej so bile gume praktično nove in bile so dobro ogrete.

Objavljeno
2. In zdaj mi ti povej, koliko voznikov poznaš, ki so dali skozi šolo varne vožnje. Jas nobenega pa jih poznam precej :unsure: Razlog? Vsak misli, da vse sam zna. Isto je pri avtomobilih.

Očitno jih kaj dosti ne poznaš...

Objavljeno

malo preberi kaj pišejo o novih radialnih zavorah, ki jih vgrajujajo na vse nove SS motorje in mi najdi ENO mnenje kjer bo pisalo da so NEVARNE. jaz sem jih že probal (Aprilia RVS Mille Factory 2004 - Brembo serija Oro, boljše težko sploh dobiš) pri krepko čez 200 polno bremzanje do cca 60 km/h, zadnje kolo v zrak, pa nisem na nos letel, OOOOOdlično se ustaviš. in preden skočiš v zrak, bilo je na dirkališču (Mugello).

Živio,

vem da je to off topic, ampak vseeno a mi lahko kdo na hitr pove kaj so to radialne zavore al pa me prosim usmeri na kakno podobno temo.

Hvala

Objavljeno
al pa me prosim usmeri na kakno podobno temo.

Hvala

Kaj misliš kako bi zgledalo če bi sam probal tisto zgornjo funcijo "iskalnik" baje boš čuda našel!

:wacko:

Objavljeno

Živio,

vem da je to off topic, ampak vseeno a mi lahko kdo na hitr pove kaj so to radialne zavore al pa me prosim usmeri na kakno podobno temo.

Hvala

tukaj si preberi

;)

Objavljeno

Nekaj pri tej temi mi ni jasno: Tomozuki, kako lahko nekoga ki bo v paniki na polno pritisnil na sprednjo bremzo označiš kot izkušenega voznika?

To je IMO tipična začetniška napaka...

pa pustimo vse prevožene km, pač človek je v tistem trenutku zajebal.

Poleg tega, na veliko razglabljaš o premočnih zavorah, nikjer pa ne podaš rešitve za to? Back to old times? 636 z enim diskom spredi in bobnom zadi (pretiravam, sam nisem edini ;))?

Kot je nekdo (zdi se mi da Pervy) že rekel, če imaš delujoče zavore in boš pritisnil na polno bo ali zdrsnilo sprednje kolo ali pa te katalpultiralo čez balanco. Logika je simple, a ne? Pritiskaj z občutkom, pa naj bo kritična situacija ali pa ne. Fora je v trezni glavi in NEpaniki.

Objavljeno

Vidim, da ste vsi precej pametni in da točno veste, kako bi bilo potrebno odregairati 5m pred avtomobilom, dejstvo pa je, da v takšni situaciji, na takšnem motorju še niste bili. In ne mislit, da se ne razlikujejo med sabo. Svoje sem povedal, če bi brali revije, bi videli, da moje razmišljanje o ZX-ovih zavorah ni iz trte izvito in kot sem že rekel poznam kar nekaj ljudi, ki se jim je zgodilo isto (pa niso začetniki). Pri tem motorju je pač težko dozirat zavoro, pri XX-u tega problema ni bilo (mogoče zaradi CBS-a). Govorim za točno določen motor. In sem tudi povedal kar sem mislil. Vračal se sem noter več nebom, ker nima smisla. Pač, sej boste sami vidli (upam, da ne).

Objavljeno
Nekaj pri tej temi mi ni jasno: Tomozuki, kako lahko nekoga ki bo v paniki na polno pritisnil na sprednjo bremzo označiš

Vidim, da vas pol ne preber mojega posta natančno, mogoče še več, da ga le redki razumejo. Nikoli nisem rekel NA POLNO! Preberi še enkrat, ker sem v vseh postih poudaril. Stisk z kazalcem ni počasi dvigoval motorja, ampak je prednje kolo na mestu blokiralo. Tu je razlika med drugimi in ZX-6ko. Motorja sploh ne rabiš na polno zavirat, ker te že z malim potegom ročice prekucne :BUA: Dovolj mam, ne da se mi več. Jaz vem, da te Kawe več kupil bom ne.

Objavljeno

In ja, naj me nekdo popravi ali pa hudič sežge, ker nove ZX-6ke več nimajo 6 batnih čeljusti spredaj, ampak samo 4. Torej je blo nekaj resno narobe s prejšnjmi letniki ali pač ne? :rolleyes:

Objavljeno
Vidim, da ste vsi precej pametni in da točno veste, kako bi bilo potrebno odregairati 5m pred avtomobilom,

jap, sploh ti si pameten! :grrr

5 metrov od avta pri normalni hitrosti ti NIC ne pomaga, ni vazn al mas APNove al pa ninjine zavore.

in da, res je nekaj narobe s 6-batnimi celjustmi: prispevajo k vecji ne vzmeteni masi.

Objavljeno

Ej tomozuki .... še moje prispevek zate .....

1. Si pomislu da morda ti razmišljaš narobe in ne 3/4 motomarsa?

2. Nehaj se zgledovat in učit po atah, mama, tetah, stricih, nonotih, nonah, kolegih, kolegicah ..... in kurčevo propagandno usmerjenim revijam!

3. Predlog zate ka se bojiš zavor .... ko boš v t.i. kritični situaciji ne bremzat temveč stopi na sedež spusti belanco in preskoči avtomobil ki ti je pot zapru ... boš vidu tko se boš najmanj poškodoval

.........

ALL ..... A vam, dam en predlog ..... nehajmo nabijat v PM z nekom, ki sam bere pa šank zgodbe posluša .... aja pa takim, ki se pr 21h more še z atijem hvalih :lol1:

Objavljeno

1.

Si pomislu da morda ti razmišljaš narobe in ne 3/4 motomarsa?

2. Nehaj se zgledovat in učit po atah, mama, tetah, stricih, nonotih, nonah, kolegih, kolegicah ..... in kurčevo propagandno usmerjenim revijam!

3. Predlog zate ka se bojiš zavor .... ko boš v t.i. kritični situaciji ne bremzat temveč stopi na sedež spusti belanco in preskoči avtomobil ki ti je pot zapru ... boš vidu tko se boš najmanj poškodoval

.........

ALL ..... A vam, dam en predlog ..... nehajmo nabijat v PM z nekom, ki sam bere pa šank zgodbe posluša .... aja pa takim, ki se pr 21h more še z atijem hvalih

Se strinjam z vsem zgoraj navedenim.

Objavljeno
In ja, naj me nekdo popravi ali pa hudič sežge, ker nove ZX-6ke več nimajo 6 batnih čeljusti spredaj, ampak samo 4. Torej je blo nekaj resno narobe s prejšnjmi letniki ali pač ne? :rolleyes:

Sej veš če bi kej hidravlike oz. vsaj fizike obvladal bi kej vedu tko pa ker v tvojih omenjenih revijah tega ne piše tudi ne veš ....... če gledamo zmoglivost zavor po številu batkov smo v največji zmoti ......

1. Kar vpliva na moč in občutek doziranja je razmerje med batom na ročiti in batki na čeljustih ....

2. Površina ploščic glede na površino diska in premera diska

3. materjal diska in ploščic

..... da te mal naučimo!!!

Objavljeno (popravljeno)

Okej, prepuščam vam temo, ker je že itak zgrešena v smislu naslova. Torej, če povzamem, učiti se je treba iz svojih izkušenj, ni važno kolko se jih pred tem ubije (in to je res, Hayabuso še kr kupujejo), revije so itak brezveze, neka kvazi mnenja strokovnjakov, ki to sploh niso, samo dnar cuzajo od nas, ki več vemo od njih, em, kaj sem še pozabo? Nevem, se bo ziher še kdo spomno... Sicer pa, zakaj ne grete za voznike testnih motociklov? Idealna služba za vas, pa Gustija v rit zbrcajte, ker v Moto.si same bedastoče piše (jaz ga bom še kr bral). Povedal sem kar sem mislo, nisem pričakoval, da se bojo vsi strinjali z mano, zato mi je itak vseeno. Vbistvu sem hoto samo opozorit na zavore ZX-6 iz 98 leta.

Pa če še trditev Dr. Maxxija komentiram: "....... če gledamo zmoglivost zavor po številu batkov smo v največji zmoti ......" Po isti logiki, če gledamo iz stališča trenja, bi se avtomobil s 6-timi kolesi enako ali slabše držal ovinka kot en z 4-imi kolesi ;)

Okej, nočem vas več razsvetljevat, ker vse veste. Dosti srečne vožnje ;)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno

:topic:

TOMOZUKI ...... a ti lohk v fris povem neki ...... lohk da si dost prebral ampak veš .... res nimaš pojma! :wacko:

Morda kot ti je že kdo reku ko ti bo šla druga poubrteta mim ti bo že bolje :lol1:

Objavljeno
Vidim, da vas pol ne preber mojega posta natančno, mogoče še več, da ga le redki razumejo. Nikoli nisem rekel NA POLNO! Preberi še enkrat, ker sem v vseh postih poudaril. Stisk z kazalcem ni počasi dvigoval motorja, ampak je prednje kolo na mestu blokiralo. Tu je razlika med drugimi in ZX-6ko. Motorja sploh ne rabiš na polno zavirat, ker te že z malim potegom ročice prekucne :BUA: Dovolj mam, ne da se mi več. Jaz vem, da te Kawe več kupil bom ne.

Si bom mogu omislt tole 6ko, moja cbrka me sploh noče dvignit na sprednjo če pritisnem z 2ma (dvema) prstoma. Pa tko rad bi se po prednjem peljal :P

Lej Tomozuki, kokr ti tuki razlagaš, malo grše pogledaš ročico za prednjo zavoro in te motor dvigne/prekucne. Zame je bremzanje na polno (ne po učinkovitosti ustavljanja) takrat ko ti blokira kolo (bolj ne moreš pritisnit). To ti pa pri različnih vozilih pri različnem pritisku na ročico/stopalko. Dolžnost voznika je da ve, kdaj bo to pri njegovem vozilu.

OK, praviš da si ta motor vozil? Jaz ga nisem, torej ne bom več nabijal.

Vem pa kaj hočeš povedat, namreč da je zx6r l.98 nevaren zaradi prebrutalnih zavor. SAMO...tukaj pride nekaj, kar pa ostali hočejo/mo tebi povedati...da niso zavore krive če dobro primejo.

Whatewer...grem jutri na mobikrog svoje bremze sprobavat O:-)

Objavljeno
Whatewer...grem jutri na mobikrog svoje bremze sprobavat O:-)

Mej dobre kable tokrat in mal več ..... .) Uživaj!

Objavljeno

Pa če še trditev Dr. Maxxija komentiram: "....... če gledamo zmoglivost zavor po številu batkov smo v največji zmoti ......" Po isti logiki, če gledamo iz stališča trenja, bi se avtomobil s 6-timi kolesi enako ali slabše držal ovinka kot en z 4-imi kolesi ;)

Okej, nočem vas več razsvetljevat, ker vse veste. Dosti srečne vožnje ;)

Površina predmeta pri isti sili ne vpliva na koeficient trenja/lepenja.

Objavljeno

ce bos mel eno gumo sirine 385 mm bo boljs prjela ko pa 6 gum dimenzije 145. pa spet je odvisn materjal, podlaga, jada jada jada...

...Tomozuki... ...vidim d si najbol pametn, pametnejsi od VSEEEEH ostalih tukaj. :notworthy:

Objavljeno

1. vozil ZX-6R 1998, 2000 in 2002. zavore "strupene", a ne za salto. pod pogojem, da vsaj malo poznas fiziko in imas "nekaj" izkusenj na motorjih.

2. ABS na motociklih pomaga SAMO PRI VOZNJI NARAVNOST (tistih par stopinj naklona lahko zanemarjamo). vsak ovinek ali izmikanje oviri & polno bremzanje kljub ABS -> lezis na gobcu. zakaj: fizika (centrifugalna sila in oprijem materialov -> karakteristika motociklov!). zakaj se ucimo: pri izmikanju oviri na cesti stisniti sklopko in popustiti zavoro(e)?????!!

3. tomozuki: ce ogromno beres, gledas in se informiras je pohvalno, vendar bi ti dal en nasvet: go out there and just do it. opazam, da si prevec odvisen od podanih podatkov, katerij nisi sam verificiral. in ne me narobe razumeti, ni ti potrebno se vrzti na gobec, probaj kaksno solo varne voznje ali nrp. race training na dirkaliscu.

4. 4- napram 6-batnim celjustim: edini razlog za zamenjavo je bila teza celjusti in razvoj/napredek pri materialih.

drugace je tema "omejevanje tehnicnih sposobnosti motociklov".

Objavljeno

Tomozuki

Ne vem zakaj je potrebna jeza in slaba volja. V tem topiku se je razvila dokaj konstruktivna debata in različni pogledi na to temo. Prav je, da se vsi ne strinjamo o vsem, ker imamo različna vedenja o stavri in različne izkušnje.

In prav taka debata lahko prinese kaj dobrega.

In kot pravi narod: sto ljudi - sto čudi, sto žena dvesto sisa ;) ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!