elbarto Objavljeno September 4, 2004 Deli Objavljeno September 4, 2004 Z prednjo gumo pirelli SC se pred križiščem lahko ustavim, da dvignem zadnjo kolo v zrak in kakih par metrov gre samo po sprednji. Z M1 mi tega do sedaj še ni uspelo, ampak mi zdrsi (nazadnje špura dolga cca 2m) Dragi tomozuki, razsvetli me prosim, kaj delam narobe. A je asfalt že toliko hladen ali je guma za kurac ali ne znam bremzat? Bremze so dokaj dobre, niso pa morilske. Hvala. El B. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 4, 2004 Deli Objavljeno September 4, 2004 Bremze so dokaj dobre, niso pa morilske. 2x 320 mm, zlati brembo. jap, ZX6R ma dost manj civilne... :P edited: cuj, Tomozuki, si ze pomislu na opcijo da bi na ninji menjal zavorne obloge, in dal not kake z drugacno sestavo?? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno September 4, 2004 Deli Objavljeno September 4, 2004 Očitno motorja tipa ZX-6R še nisi imel, ker drugače nebi takšnih strelal.... in napačno nastavljeno blaženje, k še pomaga k dvigu zadnje dume prek glavo :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno September 4, 2004 Deli Objavljeno September 4, 2004 :topic: Pi*da zakaj morte/mormo v vsaki temi nekoga podjebavat :? . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 5, 2004 Deli Objavljeno September 5, 2004 Prav danes (oz. včeraj), na poti na Mobikrog, sem moral 'v paniki' močno zavreti, pri čemer se je moj mopedek prav nemarno postavil na prednje kolo. Še kar v paniki sem prednjo zavoro malce popustil in se nekaj metrov do ustavljanja peljal samo po prednjem kolesu. Ustavil sem se kakih 10-15cm pred avtom. Dvomim, da ima Suzuki GS500E brutalno nevarne zavore (1x310mm disk, dva zavorna cilindra), pa bi se prav tako prevrnil, če ne bi nekajkrat obiskal kakšne šole varne vožnje in predvsem na kakšnem parkirišču še malce treniral. My point is - s skoraj vsakim mopedom današnje dobe se lahko prevrneš, če ne znaš pravilno zavirat. lp, D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 5, 2004 Deli Objavljeno September 5, 2004 :topic: Pi*da zakaj morte/mormo v vsaki temi nekoga podjebavat :? . ...morda pa vzrok ni v nas, ampak v "nekomu"... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 5, 2004 Deli Objavljeno September 5, 2004 My point is - s skoraj vsakim mopedom današnje dobe se lahko prevrneš, če ne znaš pravilno zavirat. lp, D. hear hear! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aleron Objavljeno September 5, 2004 Deli Objavljeno September 5, 2004 vozil ZX-6R 1998, a smo mi z ninjami l.97 tud ogroženi al samo novejši letniki? :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno September 6, 2004 Deli Objavljeno September 6, 2004 ne vem. :? predvidevam, da najbrz ze ste, samo l.´97 nisem vozil. :) :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 Testiral sem BMW motocikel z ABS in namenoma v raznih situacijah zaviral na polno. Rezultat : VEDNO sem se ustavljal precej počasneje kot sem navajen, torej brez ABS. Zanimivo. Pri Avto magazinu (par številk nazaj) so merili (! )- ne po "feelingu" tko kot ti) zavorne poti z in brez na treh različnih motorjih. Rezultat je bil vedno krajša zavorna pot z ABS. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 In ja, naj me nekdo popravi ali pa hudič sežge, ker nove ZX-6ke več nimajo 6 batnih čeljusti spredaj, ampak samo 4. Torej je blo nekaj resno narobe s prejšnjmi letniki ali pač ne? :rolleyes: Tomozuki, here's a surprise: vozim 6tko, še več: tisti model s 6-batnimi čeljustmi, moreover: v dveh letih in ob vožnji po cesti in pisti se še nisem prevrnil. In še več: vozil suzukija gsx-r 600 in so se mi zdele močnejše zavore Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 Zanimivo. Pri Avto magazinu (par številk nazaj) so merili (! )- ne po "feelingu" tko kot ti) zavorne poti z in brez na treh različnih motorjih. Rezultat je bil vedno krajša zavorna pot z ABS. v avtomagazinu (oz. moto katalogu izpred stirih(??) let) so merili pojemek iz 200 km/h do nule, in ABS se je na dirkaskem asfaltu obnesel slabse od klasicnega zaviranja. je pa zraven napisano, da za povprecnega voznika prednosti ABSa dalec prevladujejo nad klasicnim zaviranjem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 v avtomagazinu (oz. moto katalogu izpred stirih(??) let) so merili pojemek iz 200 km/h do nule, in ABS se je na dirkaskem asfaltu obnesel slabse od klasicnega zaviranja. je pa zraven napisano, da za povprecnega voznika prednosti ABSa dalec prevladujejo nad klasicnim zaviranjem. sej se ne mislim cepit tle k je blo že parkrat rečeno okul tega: Kaj so pa na testu nardili s ta novim športnim BMW-jem k ima ABS npr :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 @Žan ........ ni vedno kriv ABS ali motor .... je lahko tudi voznik-novinar in ostali pogoji .... .......... pretiravaš in pol da se mal kritik rešiš .... pizda je slab ta ABS od BMW-ja :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fazerer Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 kakorkoli kriv abs ali novinar se bo bmw v obeh primerih moral zamisliti nad svojo tehniko, ker taksnih voznikov kot je novinar je veliko... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno September 7, 2004 Deli Objavljeno September 7, 2004 kakorkoli kriv abs ali novinar se bo bmw v obeh primerih moral zamisliti nad svojo tehniko, ker taksnih voznikov kot je novinar je veliko... če bi se vsi prizvajalci motorjev ozirali na "idijote", bi danes imeli motorji največ deset konjev in bremze z x-batnimi čeljustmi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 8, 2004 Deli Objavljeno September 8, 2004 Kaj so pa na testu nardili s ta novim športnim BMW-jem k ima ABS npr :hmm: razbil so ga. :lol1: pa pise pol zravn "sorry, BMW..." :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno September 8, 2004 Deli Objavljeno September 8, 2004 razbil so ga. :lol1: pa pise pol zravn "sorry, BMW..." :P no sej to sm teu rečt. K*** pa še ABS. Navadit se žlajfat :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno September 9, 2004 Deli Objavljeno September 9, 2004 Nekaterim ljudem se nikoli ne da ustrečt: - če vgradijo dobre bremze brez ABSa se prevračajo in zdrsujejo, - če vgradijo ABS se pa zabijajo v robnike. Seveda je vedno kriva tehnika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno September 9, 2004 Deli Objavljeno September 9, 2004 ....pa naj še kdo reče da je pri tabornikih varno.... :D (by zmelkoow) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se