Skoči na vsebino

Obraba diskov pri novem motorju


Klip

Priporočene objave

Dober večer!

Mogoče je med vami kdo, ki ima podoben problem kot jaz. Imam Hondo CBR 600 F, staro malo manj kot leto in pol in ima 32000 kilometrov. Pri zaviranju čutim, da zavore najprej rahlo stresejo motor, potem pa se motor umirja. Pri manjših hitrostih (pod 80 km/h) tega problema ni oz. mogoče čisto malo. Sumim, da je največja verjetnost ravno rahla zvitost diskov, saj zavore vseeno držijo, zavorne ploščice pa so tudi praktično nove.

Je možno, da bi bili prednji diski že zviti? In če to pri teh kilometrih (mimogrede: nisem vozil po pisti, samo na cesti) to ni možno, ali lahko uveljavljam garancijo (motor je še v garanciji)? Je možno uveljavljati kulanco (kulanca je primer, ko se pokvari del motornega kolesa, ki se ob običajni uporabi ne bi smel iztrošiti)?

Po mojem mnenju diski ne bi še smeli biti zviti pri teh kilometrih. Kaj pa vi menite?

Hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na servis kjer masino redno servisiras in uveljavljaj garancijo......meni so pri priblizno istih kilometrih in starosti zamenjali zadnji disk zaradi skoraj nevidne razpokice med dvema luknjicama na disku.......sploh niso nic komplicirali....so narocili in cez par dni sem prisel, da so mi ga dali gor...brez problemov....prej pa vseeno lahko dvignes sprednji konc u luft in nekaj fiksiras na vilico da je cisto ob disku in zavrtis kolo.....pravzaprav ce je v garanciji pojdi na servis in zahtevaj naj ti oni najdejo vzrok ....saj zato je garancija....B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podoben primer je imel moj brat pri africi twin... Že ko ga je kupil (iz druge roke) je to takoj opazil... Na servisu so mu rekli da je to zaradi tega, ker je prejšnji lastnik imel gor neoriginalne zavorne ploščiče O:-) Ne vem če je to možno...

Nato pa ni blo druge... Vse lepo zamenjat, pa ni več treslo..

Mislim da bi tebi morali priznati garancijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tresenje je možno več napak:

- poškodovani diski,

- slabe ploščice

- slaba guma,

- napaka na ležaju vilic.

- .... še kaj bi se našlo

Če ne najdeš napake sam, pojdi k mehaniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je treslo krmilo pri hitrostih do 80km/h,če sem spustil krmilo. V nekaj sekundah je motor tako divje metalo,da se moral poprijeti za krmilo.Čim sem položil eno roko na krmilo se je le-to v trenutku umirilo.V čem je bil problem??

Zamenjal sem prednjo gumo in naenkrat prej ogromnega problema ni bilo več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!