LordSmith Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Mene zanima, če se komu sanja zakaj mi recimo pri res močnem bremzanju na R6 (stara 1 mesec) pa recimo od 200 na 0 proti koncu močno zavibrira/trese prednje kolo. Malo čudno se mi zdi, da bi se bremze spredaj pregrele, ker se mi zdi, da bi to morale zdržat brez problema. Je pa res, da ko se je to zgodilo, da sva bila 2 na motorju. Sej mogoče jaz delam kakšno neumnost (pa ne to, da grem 200+) samo zanima me, če je možno, da bi bilo kaj narobe z motorjem ali se to še komu zgodi. Hvala, LS
MotoManiac Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Mogoče ti pa sprednje kolo po malem spodrsava ? :hmm:
LordSmith Objavljeno September 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2004 HAHAHA... mogoče... potem obvladam ročni ABS :) hehe. Samo zanima me kako potem folk pobremza motor, da dvignje prednje kolo, ker sem pričakoval, da bo to reakcija, če bom premočno pribremzal in ne spodrsavanje kolesa??? Pa ne mislim zdej, da želim vozit po sprednjem kolesu samo že v famoznem topicu o bremzanju (premočne bremze) je kao opisano, da naj bi bilo optimalno bremzanje, ko se zadek malenkost dvigne. Meni pa kolo spodrsava??? Nič mi ni jasno :( LS
Gregs Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Poglej mogoče tudi sem: Obraba diskov pri novem motorju
Shargo Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Motor je nov, oglasi se na servisu, naj ti pogledajo , ali snami kolo in probaj scentrirat prvo kolo pri najbljizjem vulkanizerju!
MotoManiac Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 HAHAHA... mogoče... potem obvladam ročni ABS :) hehe. Samo zanima me kako potem folk pobremza motor, da dvignje prednje kolo, ker sem pričakoval, da bo to reakcija, če bom premočno pribremzal in ne spodrsavanje kolesa??? Pa ne mislim zdej, da želim vozit po sprednjem kolesu samo že v famoznem topicu o bremzanju (premočne bremze) je kao opisano, da naj bi bilo optimalno bremzanje, ko se zadek malenkost dvigne. Meni pa kolo spodrsava??? Nič mi ni jasno :( LS Ne vem, kako tebi trese motor, ker si precej skopo opisal, je pa dejstvo, da če asfalt ni najboljši, pa če so kake neravnine, še posebno pred križišči, ti zna sprednje kolo zdrsavat/poskakovat. Sicer si pa zgleda sam najbolj pameten, pa študiraj dalje. <_<
gizmOkak Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 ma pomoje ne more bt z motorjem nč hudga. Poglej res po kašnem asvaltu si se pelju. Pa drugič raj mal z zadnjo zavoro pomagej če je nunjo se ustavt s tako silo d "trese" :hmm: pelji na servis pa bo. Sej motor je nov
SiR Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Če ti trese, je to verjetno res zdrsavanje prednjega kolesa. Za stoppieje delat je vsaka podlaga dobra, je pa res, da je treba mal zgruntat tehniko.
Ice Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 :blink: "da mu trese sprednje kolo med bremzanjem in istocasno ga dvigne v zrak. ne pise kako mu trese (lateralno ali aksialno)." dobro...... mislim, da je problem, kot ze napisano, v podlagi (kvaliteta asfalta). govorim iz izkusenj, ker je v sloveniji "kar nekaj" odsekov, kjer prednje kolo ze pri srednje mocnem zaviranju oznanja tendence poskakovanja. tudi nasvet, da souporabljaj zadnjo zavoro je upostevanja vreden, predvsem ce sta dva na motociklu. najbolj enostavno preveriti ta efekt je na enem novem ali na novo preplastenem odseku ceste. ce se vedno trese (lepo bi bilo napisati kako trese) je najbrz krivo kolo, v obratnem primeru glej zgoraj.
LordSmith Objavljeno September 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2004 Sicer si pa zgleda sam najbolj pameten, pa študiraj dalje. <_< Ej sorry, tisti smeh ni bil kot zafrkancija na tvoj komentar ampak kao fora na to, da znam bremzat z abs efektom (fora iz avtomobilizma). Vsi kometarji so dobrodošli, ker glede motorjev še veliko stvari ne vem.. Tudi sam sem razmišljal o tem, da je mogoče fora v spodrsavanju kolesa in bom to še dodatno preveril s tem, da se bom ponovno zapeljal na del ceste, kjer se je to zgodilo. Mislim, da je prišlo do nesporazuma v najini komunikaciji. Pa brez zamere, LS
SiR Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Ps: malce moraliziranja: a nisi šele ravnokar naredil izpit in šele ravnokar kupil lepo novo R6? Naj ostane lepa še nekaj časa ... :yea2:
LordSmith Objavljeno September 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2004 ce se vedno trese (lepo bi bilo napisati kako trese) je najbrz krivo kolo, v obratnem primeru glej zgoraj. Trese tako, da se čuti, kot, da bo sprednji del odpadel. Zelo močno in hude vibracije so bile. Sicer sumim tudi to, da sem, če se prav spomnim sklopko stisnil šele pri kakih 50km/h in da je mogoče povezano tudi to, da sem z bremzanjem bremzal še mašino. Bom vse preveril pa napišem, ko pridem do kakšne ugotovitve, ker mogoče bo ta informacija pomagala še komu. LS
hotschko Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Lord, si kaj "ulaufaval" zavore prvih 500km ali kar takoj na 100% ??
Ice Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 oprosti, vendar z izrazoma "mocno" in "hudo" je bolj malo povedano. je treslo levo/desno, gor/dol, vsakega po malo ali kako? predvidevam, da vertikalno (gor/dol); si obcutil kvazi udarce v zapestja? v tem primeru bi skoraj sigurno okrivil podlago in ne kolo. druga zgodba je, ce je prednje kolo "stemplalo", i.e. po malem poskakovalo zaradi premocnega zaviranja in koeficienta trenja s podlago - minimalno blokiranje pnevmatike. to je efekt, do katerega pride na asfaltu z dobrim oprijemom vendar zgubani, valoviti podlagi; ali zaradi prevelike hitrosti in napacno nastavljenega vzmetenja. kolo ne "pelje" vec oz. se ne dotika ceste v vseh situacijah, temvec skace preko "dolin" in se dotika samo "vrhov" zgubanega dela cestisca.
LordSmith Objavljeno September 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2004 (popravljeno) Prvih 1300km motor ni doživel nobenega šoka (max 130km/h, brez tišanja, do 7.000 obratov,... ) tako, da v tem času mislim, da bi morale bremze že biti ulavfane. Zdej sem šel malo hitreje samo zato, ker mi je šefe na Elisi rekel, da ga preveč nežno vozim (tako, da delam po navodilih pooblaščenega servisa) pa še en tip je isto rekel, ki je bil tam z modro R1 - inštruktor v avtošoli. Popravljeno September 7, 2004. Popravil LordSmith
marem Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Najbrž je za tvoj primer kriva podlaga (asvalt), samo v tvojem priemru bi si jaz vseeno omislil stabilizator
jax Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Ravno včeraj sem bral Motokatalog 2003 v katerem piše da se Hondi CBR 900 trese sprednji kolut. Vzrok so pripisali slabim materijalom... Seveda je pa to samo za informacijo...
gizmOkak Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Najbrž je za tvoj primer kriva podlaga (asvalt), samo v tvojem priemru bi si jaz vseeno omislil stabilizator sam stabilizator ne bo prou nč pomagou če zrese gumo gor dol oz. naprej nazaj (rajsanje) če pa trese levo desno kao shimy efekt al kako že (kdr maš čudne gume) pol pa je stabilizator zlata zadeva. Sam tudi brez njega tega ne sme delat. D ne bom povsem off topic. LordSmith poglej d se ti niso zavorne ploščice "zapekle" in po možnosti odletel kašn košček sintrane obloge :hmm: bog ne daj, sam meni se je to zgodilo in efekt je bil tresenje sprednjega dela ker je kao en kolut bol prijel kukr drugi :? to so besede mojstra, ne moje...sm pa še zmeri mnenja d je podlaga kriva.
Thundercat Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 shimy efekt al kako že (kdr maš čudne gume) shimmy efekt ni odvisen zgolj od gum.....oz. "čudne" gume niso vzrok le temu....
gizmOkak Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 shimmy efekt ni odvisen zgolj od gum.....oz. "čudne" gume niso vzrok le temu.... ma ja vem d ni odvisen samo od gum, sm si prebral že dosti glede tega. Sm napisu na kratko lih tolk d se ve kaj mislim :doze: k ne mislim razlagat na dolgo in široko kaj je to zaena reč k sploh ni govora o tem btw ;)
bladzo Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Mislim, da tresenje, ki si ga občuti ti, ni posledica zavor, ampak nepravilnega zaviranja. Vožnjo po prvem kolesu pa kar odpiši, vsaj kadar imaš zadaj sopotnika.
andrej Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 Preizkusi če vedno trese pri isti hitrosti, drugje pa ne. Kar opisuješ mi sliči na zvit disk (imel, zamenjal, rešil problem). Pri zvitem disku pri določeni hitrosti (odvisno od deformacije) prednji del motorja pade v resonanco in trese (levo-desno oz. trga balanco in cel sprednji del). Če je disk zvit boš čutil tudi pri zaviraju pri zelo nizki hitrosti, npr. 5 km/h, kjer bi se čutilo , da v določenem delu disk zgrabi, potem popusti, in spet zgrabi. Sicer pa če imaš garancijo uveljavljaj.
bLuZoNdEr Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 vzami si uro časa, pejt nekam tiščat motor in naglo in močno bremzaj ter opazuj kaj se dogaja (mogoče si res le prepozno stisnil sklopko)
Bojč Objavljeno September 8, 2004 Opozori Objavljeno September 8, 2004 Imam isti stroj, imel sm isti "problem" in ti ga imaš verjetno tudi. Stisni sklopko ko žlajfaš. Probej pa javi če je to to!
LordSmith Objavljeno September 9, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2004 evo. rezultat tresenja prednjega dela je na kacjih ridah usut motor, polet cez krmilo na ravnini in jaz na urgenci. zahvaljujem se vsem, ki so me pobrali in poskrbeli zame do prihoda resilcev. motor gre na izredni tehnicni pregled s strani policije. sem pa spoznal Sandro7, ce se ne motim. zelo prijazna punca :). imejte se lepo in pazite nase na cesti... Lord p.s. stiskanje sklopke ni pomagalo :(:(
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se