Skoči na vsebino

Pri močnem bremzanju trese prednje kolo - Nesreca?


LordSmith

Priporočene objave

@lordsmith: ma kaj so te že spustili z urgence? To pomeni, da ni blo nč hujšega. Dobro, da se je vse šlo mimo brez hujših posled. Pleh in plastiko pa se da popravit. Ne se sekirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo, da ti ni bilo kaj hujšega.....sanda7 ima oba špegla in ročko od bremze, motor je bil pa odpeljan v postojno na izredni tehnični pregled.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne,ne. se sem na urgenci in bom ostal se nekaj dni tukaj zaradi nezavesti in tega. srfam pa preko gsm-a Qtek 2020 in malo prebiram moj najljupsi forum. hvala se enkrat za pomoc.

Lord

p.s. a mi poveste kdo me je pobral, pa motor, ker od lovljenja motorja do takrat, ko je prisel resilec se kaj prevec ne spomnim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ustal si sam...jst pa schultz pa sva potem motor pobrala...vidt je bilo vse v redu dokler nisi začel nejasno govorit in se nisi vsega spomnil...pol nas je pa zaskrbelo zate...smo poklical rešilca in policijo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi znal kdo kaj točneje napisat kaj se je dogajalo, morda katera od prič/očividcev?

LordSmith, tebi pa želim čim hitrejše okrevanje, drži se!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgodilo se je pred vstopom v glavni ovinek...na tisti spodnji ravnini ga je nažgal in na koncu ravnine je dolga zavorna sled 7(14) metrov če se ne motim....šel je naravnost z ravnino v ograjo on sam pa je letel čez balanco motorja ob trku z ograjo....pristal je pod leseno ograjo motor pa 2 metra zraven njega...škoda na motorju ni velika...oba ogledala sta šla...maska ni nikjer počena le podrsano je...največja škoda je grdo vdrt rezervoar, ki je dobil poškodbo pri stiku z ograjo....po mojem mnenju je motor v nekem trenutku stal na prednjem kolesu njega pa je skipalo čez...ker sta polomnjena oba ogledala šipci pa ni nič in maska je tudi cela domnevam, da je pri bremzanju motor stal na prvem kolesu njega je vrglo čez in motor se je moral obrniti okoli saj je zadek udarjen-zadnja luč razbita....avspuh je zvit navznoter proti gumi vendar brez vidnih poškodb, desna stran maske podrsana rahlo, leva stran brez praske.....prednja maska malo podrsana-na desni strani...nič razbito razen ogledal in pa ročice za prednjo zavoro....pa čelada(Schubert) je imela plastičen predel spredaj za zrak razbit....

nesreče nismo videli sedeli smo na ograji in slišali kako je potegnu po ravnini nato pa je bilo slišati močno zaviranje, ki se je prekinjalo zaradi blokiranja zadnje gume, potem je za moment vse utihnilo nato pa je počilo.....lahko bi pustil življenje tam sam je imel veliko srečo, da ni zadel ograje, ki je na tistem mestu in pa znak za nevarni ovinek...pristal je relativno nežno na travi pod leseno ograjo, ki bi lahko predstavljala še večje poškodbe če bi jo zadel....dobro tudi, da je bil od glave do pet primerno oblečen za tak motor, škornji, kombinezon, čelada dobre rokavice.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle na travmi vsake 2 uri, ce se ne motim, morijo s pregledi. clovek se spat ne more :(.

drugace se spomnim, da je Sandra7 po telefonu rekla, da so bili prednji diski kao cisto crni???

sam firbec me matra. tak motor bi mogu komot zdrzat bremzanje z recimo 150 na 0? pa pojma nimam kok sm pelu... se dobr, da sem bil sam...

tko, da ce mi povejo, da je motor popolnoma tehnicno izpraven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle na travmi vsake 2 uri, ce se ne motim, morijo s pregledi. clovek se spat ne more :(.

drugace se spomnim, da je Sandra7 po telefonu rekla, da so bili prednji diski kao cisto crni???

sam firbec me matra. tak motor bi mogu komot zdrzat bremzanje z recimo 150 na 0? pa pojma nimam kok sm pelu... se dobr, da sem bil sam...

tko, da ce mi povejo, da je motor popolnoma tehnicno izpraven...

Motor ja, tista cesta pa ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

celada ima po vizirju mocne odrgnine, ker sem verjetno direkt na vizir in celo prletel ker imam na celu na glavi debele krvave crte.

glede hitrosti... 150 sem napisal kot neko cifro, ker se pri najboljsi moci ne spomnim koliko sem peljal. samo zdi se mi, da R6 nikakor ne sme imeti problema pri ustavljanju z velike hitrosti. ce je cesta slabsa je pac zavorna pot daljsa. in jaz sem imel do ovinka se vsaj 30m fore, kar je veliko in se takrat bi lahko ovinek vzel po levem pase, da bi sekal prehod v desni ovinek (sper dodatna pot za bremzanje) tako, da ni sans, da nebi z blagim bremzanjem ustavil motorja. vse, kar se spomnim je, da sem lovil prednji del...

motor je zdaj ze tretjic, tokrat uspesno, podivjal s sprednjim delom in to tako hudo, da sem vsakic pomislil, da bo utrgalo sprednji del. nazadnje, ko se je to zgodilo (drugic) sem stisnil sklopko in spustil sprednjo bremzo in je rabil cca. 1-3 sekunde, da se je umiril. cim sem se ponovno NARAHLO dotaknil prednje bremze je ponovno podivjal... tako, da sem se v drugo ustavil z zlajfom in kao abs efektom zadnjega kolesa... zato sem preprican, da z motorjem nekaj ni v redu.

vem, da nimam veliko izkusenj z motorjem tega tipa... ampak ta crash ni posledica normalnega delovanja motorja. v ponedeljek je bilo prvic, da je znorel... v sredo pred srecanjem na 3m drugic in v cetrtek uspesno zadnjic.

tako, da ta motor verjetno prodam, ker ga trenutno nocem vec vidt, ker mu ne zaupam...

na ravnini sem bremzal dosti pred ovinki, ker sem imel ze celo voznjo slab obcutek, ker vem, da se ne obvladam motorja. cez ovinke sem sel z veliko rezerve... sej, nagnil sem se, samo kdo drug bi ga lahko peljal veliko hitreje.

ni mi pa logicno, ce je vse ok z motorjem in ce pogledas koliko pred ovinkom sem se usul, kako mi je to uspelo. panicarim ne za brez veze in imel sem se dosti ceste za bremzat, da bi se ustavil na nulo, ce bi bilo treba... mah, sej to sploh ni vazn...

pa srecno vsem na cesti. sem pogledal kroniko za vceraj... bogi motoristi...

Lord

vsaj gsm spet dela, ker so mi polnilec prinesli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa si videl kaksne poskodbe? :unsure:

poškodbe na čeladi niso veliko...odrsana mislim da sploh ni...spredaj mu je tisto črno plastiko odtrgalo in to mislim da je tudi vse....udarec v čelado pa je moral dobiti saj je imel na čelu dve rdeči črti, ki so bila posledica udarca.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem, da nimam veliko izkusenj z motorjem tega tipa... ampak ta crash ni posledica normalnega delovanja motorja. v ponedeljek je bilo prvic, da je znorel... v sredo pred srecanjem na 3m drugic in v cetrtek uspesno zadnjic.

tako, da ta motor verjetno prodam, ker ga trenutno nocem vec vidt, ker mu ne zaupam...

Najprej ti želim čim prejšnje okrevanje.

Ne mislim preveč pametirati ampak, zanima me samo, zakaj nisi kaj ukrenil, če te je motor pred padcem, kakor sam navajaš 3 x "opozoril" :hmm: :hmm: :?

Jaz bi ga sigurno peljal na servisni pregled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LordSmith me veseli da sva se spoznala čeprav škoda da na tak način.

Sem te probala nazaj dve uri klicati pa si nedosegliv,no želim ti da boš čim prej pri močeh in da zapustiš bolnico.

Glede diskov pa ne vem nam so se zdeli res precej temni,v primerjavi z mojim motorjem al pa šulcovim, težko rečem kar iz glave, kakšne ima r6, res ne vem.

se slišimo

L.P

SANDA7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na opisano tresenje se mi tako zdi, kot, da mu je grabu spredaj samo en disk in ne oba. Posledično mu je pri ostrejšem zaviranju podivjal sprednji del... :hmm:

PS: LordSmith želim ti čimprejšno okrevanje; Upam, da je bil vzrok tehnična napaka in ne nepravilno zaviranje / pomanjkanje izkušenj; Pa da gremo kdaj na kakšno furo, ko boš porihtal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na opisano tresenje se mi tako zdi, kot, da mu je grabu spredaj samo en disk in ne oba. Posledično mu je pri ostrejšem zaviranju podivjal sprednji del... :hmm:

Ne bo držal. Čeprou bi grabu samo en disk bi motor mogu ostat dokaj mirn - mogoče bi ga malo vlekl v eno stran, to je pa tut vse. Pa nm bi bemzal sevede. .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držal. Čeprou bi grabu samo en disk bi motor mogu ostat dokaj mirn - mogoče bi ga malo vlekl v eno stran, to je pa tut vse. Pa nm bi bemzal sevede.  .)  .)

Moj motor ima samo en disk in prav nič ga ne vleče pri še tako močnem bremzanju.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ galus.. opozoril me je 2x ( tretjic je bil polet preko krmila ) s tem, da sem mislil, da ni nic resnega ampak, da jaz delam kaksno napako, glede na vecino nasvetov na forumu. mislil pa sem ga peljati do servisa v zacetku naslednjega tedna.

edina razlaga, ki jo imam jaz je, da so diski in pakne zanic in da se pri mocnejsem bremzanju diski segrejejo in zvijejo ali pa, da je en disk zanic in ga celjusti zagrabijo... ne vem... spomnim se samo tega, ko je bilo zadnje kolo veliko pred ovinkom v zraku in jaz gledam naprej in lovim motor.. naslednje kako ga skusam pobrat ( tukaj se spomnim samo, da je bil pretezak ) in potem, da sem kao probal ze pobran motor prizgat, pa ni slo in potem sem videl resilca kako je prisel. ostalega spomina nimam razen tega, da je bilo nekaj motoristov okoli mene...

v prvih dveh opozorilih se je motor umiril, ko sem spustil bremzo v kaksni sekundi. tukaj pa ocitno ne, ker sem letel preko prednjega kolesa...

na izrednem tehnicnem so sporocili, da je z motorjem vse ok s tem, da mislim, da tam nimajo strokovnjaka za ta tip motorja, ki bi tudi lahko pojasnil zakaj sem pilotiral preko krmila. itak bremze pri mrzlih diskih primejo... pa lezaji tudi nimajo lefta... samo, hudic rata, ko malo vec pobremzas... takrat se mu strga kolikor se spomnim...

zato gre motor v ponedeljek na Eliso, da pogledajo prednje bremze in povejo ali so 100% ok ali ne. in ce recejo, da so v redu, potem sprejemam ponudbe za odkup motorja, ker ga v tem primeru nocem vec vidt, ker vem 100% da to, kar je motor naredu ni normalno. za padec ne najdem nobenega razloga, kot 'norenje' prednjega dela pri ustavljanju in potem ali blokade kolesa ali pa, da mi je po lovljenju podivjanega prednjega dela krmilo zavilo in sem letel... samo prevec ravnine je bilo se pred mano, da bi sploh moral pretirano bremzat....

@sanda7... tudi sam se spomnim temnih diskov, ki bi kolikor vem morali biti srebrni, in mislim, da je tu ves problem. to bo potrdila ali zavrgla Elisa s pregledom.

od ponedeljka, ko se je po prvem servisu prvic pojavil problem, sem sel samo do bleda in nazaj v ponedeljek, v torek in sredo na 3m in v cetrtek preko krmila na ridah... ni logike... Pa ne mislim, da so na Elisi kaj zasustrali na servisu, ker sem bil s storitvijo popolnoma zadovoljen...

Lord

p.s. bom dal na forum kaksno sliko diskov, ko vidim motor drug teden, makro posnetek, pa boste lahko povedal kaj si mislite...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držal. Čeprou bi grabu samo en disk bi motor mogu ostat dokaj mirn - mogoče bi ga malo vlekl v eno stran, to je pa tut vse. Pa nm bi bemzal sevede.

 

Moj motor ima samo en disk in prav nič ga ne vleče pri še tako močnem bremzanju.

Ja itak, samo zavorni učinek je manjši :wacko: :stupid:(brez with)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sim: Kaj te je zej nekej popadl. Kr nekej zatrjuješ svojo teorijo da je grabu samo en disk a kaj.

In zarad tega ga je vrgl čez balanco pa vse tist kar sledi. :hmm: :hmm: :hmm: :? :? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!