LordSmith Objavljeno September 10, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2004 tlak mi je ta ponedeljek sefe v Elisi nastavil za 2 osebe, ker sva sla s kolegico na bled. nazaj grede sem prvic lovil motor... ampak mi je rekel, da je bil prej premajhen tako, da v TCju zgleda niso pravilno napumpali gum :(... mejte se skrajno lepo in varno, se beremo jutri... Lord
RSV Mille Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Sm vesel, d je s tabo vse v redu. Ne morm pa vrjet, d se kaj takega lahko zgodi na tako dobrem (ali pač ne :unsure: ) motorju. Leta 01 sem kupu novo R6 in ga prejšnjo sezono prodal-z motorjem sm bil zelo zadovoljen, tud bremze so delale vrhunsko, nikoli najmanjšega problema. Res ne morm vrjet, d se to lahko zgodi-ker tud jst vrjamem, d je tvoj padec posledica slabega (katastrofalnega) delovanja zavor tvoje R6. Tuki ziher neki ni v redu. Sicer pa če se ne motim, si svoji R6 privoščil kasko in ne bo problema. Čimprej okrevaj, pa obvezno prpopaj fotke, d še mi preštudiramo zadevo.
MotoManiac Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Kolega je imel podobno nesrečo z st4 (samo da ni tako hudo padel), pa na pregledu bremz niso našli nič, pa tudi ležaj itd vse OK. Trdi, da je bremzo samo malo stisnil, motor pa mu je vlekel večmetersko črto, potem pa v ograjo. Jaz sem mu svetoval, da če je siguren, da je spustil bremzo, naj se tega motorja znebi, isto pa bi svetoval tudi tebi. Pravzaprav tudi če je bila (tudi) tvoja napaka mogoče to ni tako slaba zamisel... Pa upat, da se ne bo ubil bodoči lastnik. :kva1:
SiM Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 @peco hotel sem povedati, da se povsem strinjam s tvojo izjavo. :stupid: (brez with) = I'm stupid :D kapiš ;)
SiR Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 ja, dejmo slike počakat in ekspertizo iz Elise ... sicer pa: a je možno, da mu je zapikala katera od ploščic? je to lahko posledica slabega "ulaufavanja" bremz? Je kdo tukaj usposobljen za te stvari, da lahko malce bolj konkretno teoretizira?
Thundercat Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 mislim, da je izredni tehnični pregled dovolj strokoven, da ti pove ali so zavore pri vozilu spravne....
misty Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 LordSmith, če misliš da se problem pojavlja le pri močno segretih zavorah jim to sporoči in naj jih testirajo v takem stanju. Tebi pa želim čimprejšnje okrevanje in povratek, na drugem motorju sevede, ker dvomim da maš v tega še kej zaupanje.
Thundercat Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 bojim se, da bo pri drugih motorjih in istem načinu bremzanja rezultat isti.... govorimo namreč o osebi, ki je na motorju relativno neizkušena....vožnja po prednjem kolesu pa zahteva veliko vaje oz. prakse predno jo obvladaš....ni ravno v opisu "začetnikov na motorjih in njihovem privajanju na motoristični svet" da se najprej naučijo take vožnje....to pride z izkušnjami, leti, kilometri..... R6 je super športnik s katerim so zadovoljni mnogoteri uporabniki...tudi če je šlo za tehnično napako na zavorah je potrebno krivit zavore ne cel motor, ki pri tem nima nič....zaupanje pa je res po padcu težko dobit v vožnjo z motorjem nasploh ne samo na istem motorju..... v kolikor se je Lord vozil z motorjem, ki je po njegovem mnenju imel hudo napako pri sprednjih zavorah in je povzročilo njegov padec, pa je tudi zelo riskantno krivit za vse motor če pa voznik ni glih pametno ravnal in na prvo mesto ni postavljal lastno varnost...če bi jo, bi motor danes stal nepoškodovan v garaži.... da te napaka preseneti je eno...če o njej teden dni prej sprašuješ kolege motoriste in se navkljub temu voziš okoli z velikimi hitrostmi in maksimalno obremenitvijo dela motocikla, ki je po tvojem mnenju okvarjen, pa je zgodba zase...v tej zgodbi motor ni krivec.....
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 @ Thundercat... stari, res sem vesel za vse, kar ste naredili zame po padcu in upam, da se kdaj vidimo v lepsih okoliscinah. Ampak! pojma nimam zakaj omenjas neke voznje po sprednjem kolesu in to, ce tega nisem nikoli niti probaval. prosim preberi moje poste in verjemi napisanemu, ker ne lazem. meni zavore pac predstavljajo del motorja in ce napisem, da je z motorjem neki narobe mislim, da ce si bral moje poste vidis, da sem mislil na prednji del okoli zavor. lastna varnost... evo najboljsi recept... prodam rahlo razbito supesportno oh in sploh R6, ker mi lahko v ovinku poci guma a pa prileti nekdo nasproti. lahko tudi menjava za bojno oklepno vozilo z mojim doplacilom... motor je itak nevarna oblika prevoza... pa ne pozabi... letel sem veliko pred ovinkom na ravnini in glede na moje stanje, poskodbe opreme in motorja pri majhni ( tam okoli 40km/h ) brzini. glede na rezultat sedaj vem, da bi bilo boljse motor takoj peljat na servis... samo prej je vecina pripisala napako ali cesti ali pa meni oz. celo temu, da bi sel rad na prvo kolo, kar je seveda cista bedarija. vazno, da naj bi bila skoda minimalna in da je z mano ( kao ) vse v redu. nisem pa nic slabe volje ali kaj, samo smilijev ne morem na gsm-u napisat, ki bi bili drugace v postu. Lord
Thundercat Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 tvoja hitrost na ravnini je bila okoli 150 km/h.....nakar si močno zaviral...in pri hitrosti okrog 40 km/h padu...pred padcem z motorja si vozil po prvem kolesu nakar te je vrglo čez balanco..... malo prehitro si šel...in prepozno si se želel ustavit....to je krivo za tvoj padec.....
peco Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 @LordSmith: A drgač obstaja možnost da si "zažgal" bremz ploščice takoj ko so ble nove. :hmm: :hmm:
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Evo mene doma pa lahko dodam še kakšnega smeškota :D . @Thundercat Glede na tvoj zadnji komentar sklepam, da si videl padec in lahko potrdiš, da pri tvojem opazovanju prednjega dela motorja pred padcem le-ta ni kazal nobenih znakov "živčnosti". V tem primeru sem resnično vesel, da imam očevidca nesreče. Lepo je videti, da sem v očeh določenih vsega kriv jaz (del krivde, ki se mu reče vožnja nad omejitvami ne zanikam). Danes grem z avtom poslikat kraj nesreče, da še sam vidim koliko pred ovinkom sem odletel. Razloži, zakaj sem tam vozil po prednjem kolesu (sam tukaj mislim, da blokirano prednje kolo dobro razloži dvig zadnjega kolesa in moj polet, posebej glede na težave, ki sem jih imel 2x prej s prednjimi bremzami) glede na to, da sem imel še veliko ravnine pred seboj in bi tisti ovinek zvozil tudi s hitrostjo 70km/h. Ni logike. :? :? :? Pa še to... me prav zanima, če so na tehničnem zavrteli prednje kolo na valjih do vsaj 180km/h in potem močno zavrli s prednjimi bremzami... Pa kako so lahko sploh preverili bremze glede na to, da je ročica za bremzo popolnoma odlomljena :hmm: :hmm: :hmm: Ali mogoče kdo ve, če imajo kje v SLO valje, da bi lahko zavrteli kolo do ene 200km/h in probali par zaporednih bremzanj do 0km/h? Te informacije bi bil zelo vesel. @peco Motor je bil v ponedelejk (letel sem cetrtek isti teden) pri Elisi na prvem servisu in je šef potrdil, da je zelo lepo vlavfan in tudi zapeljal se je z njim. Samo bremz pa verjetno ni preizkušal, vsaj ne pri bremzanju z velike brzine, ker je šel na motor brez vse opreme... Pa srečno vožnjo vsem. Lord p.s. Sedaj pa do slik diskov in obiska Elise v ponedeljek ne bom več odgovarjal na temo, ker se mi zdi, da samo še prepričujemo drug drugega, kar se mi pa ne ljubi.
Thundercat Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 LordSmith če si vedel, da imaš zjebane bremze za kaj si vozil tako hitro z motorjem in testiral napake bremz s svojim življenjem... sej se nočem kregat...sam te ne razumem...kdo je kriv da si padu z motorjem...vedu si da je motor v kurcu in ti greš po tednu dni ko imaš izpit nažigat motor čez ride za vse sovde..pol ti pa bremze ne delajo... meni je žal da si padu in hvala bogu da ti ni nič...sam lahko bi trezno razmišljal in ti ni bilo treba terat motor kot si ga čez ride teral.....sploh če si prepričan da so bremze v kurcu....sej lahko da so res...tega jst ne vem...vem pa da si za tvoj padec kriv le ti......
Sanda7 Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Lordsmith,glede na to ko te nekateri vidijo kot samega povzročitelja padca,se ne sekirej,čeprav si imel ispit tisti dan šele 6 dan in prevoženih nekaj čez 1000km ,so te že sami policaji tako določil za krivca češ 6 dni ispit motor prek 100konjičev,ne vem meni se je zdelo malce krivično,kr tako obsojati.In res ne vem kako so stestirali bremze če pa imam jaz doma odlomljeno ročko bremze. sem vesela da si že doma
gizmOkak Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Lordsmith,glede na to ko te nekateri vidijo kot samega povzročitelja padca,se ne sekirej,čeprav si imel ispit tisti dan šele 6 dan in prevoženih nekaj čez 1000km ,so te že sami policaji tako določil za krivca češ 6 dni ispit motor prek 100konjičev,ne vem meni se je zdelo malce krivično,kr tako obsojati.In res ne vem kako so stestirali bremze če pa imam jaz doma odlomljeno ročko bremze. sem vesela da si že doma mislim da v Elisi je najmanjši problem dobit ročko bremze za jamaho R6. Zamenjali so jo, pa testirali bremze... Tudi sam se pridružujem ugotovitvi Thundercata, d je za nesrečo kriv sam. Je kruto slišat, sam drugega vzroka js ne najdem...upajmo d se bo pokazal po testu, čeprav dvomim. Z Bladzotom sva že takoj napisala naše mnenje... @Lord: Nočemo tle prepričevat en druzga, k mamo en majn pojma ku drugi kaj se je dogajalo okul tvojih diskov in bremz. Kar tle pišemo so samo naša mnenja... če te pa zanima zakaj je tebi tako poplesaval sprednji del oz. ga je treslo. Ti povem iz moje ugotovitve. Imaš nov motor, prej nisi mel niti česa podobnega razn kolesa, občutek k se gor usedeš je božanski. Nisi mel oz. nimaš pa občutka obvladovanja. Če ti je motor 3x tako treslo ne moreš rečt d si v vseh tvojih 1200km (al kolk) samo 3x bremzal. Takrat ko to je treslo si bremzal s preveliko silo na ročici. Tudi guma in diski imajo neke svoje meje zmogljivosti k si jih v teh primerih presegel... Tudi tokrat tretjič. Samo moje mnenje in ne pametovanje. Vsi delamo napake, tudi jst, tudi ti, vsi. Na napakah se učimo. Upamo lahko samo, d se po napaki lahko učimo dalje...da se ne naša šola nekje u grabnu konča :cry:
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Evo...slike za debatirat...
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 še slikica diskov
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Še zadnja slikica diskov...
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Še slikica motorja...
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Še druga slikica motorja
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 In še slika čelade..
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Drugače pa... mah...kaj češ.. sicer je vse za :cry: :cry: :cry: :( :( :( ampak preživel bomo nekak. Vsaka lekcija nekaj stane in ne glede na to čigava napaka je bila sem jo dobro odnesel :OK: :OK: :OK: in motorji :wub: :wub: :wub: so mi spet :yea2: :yea2: je pa res, da je določena mera pameti sedaj v glavi, ki je veliko večja od tiste prej. Se beremo in vas obvestim kaj bodo rekli na Elisi :? :? :? . Pazite nase na cesti in srečno vožnjo... mogoče se vam še letos ponovno pridružim... samo par stvari prodam, da dobim malo casha :D :D :D . Vaš, LordSmith
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Bremze so pa na pregledu preverili tako, da so z grip kleščami prijeli en košček preostanka od ročice in stiskali :lol1: :lol1: :lol1: ... Je la tale moja "ljubezen" takoj vžgala, ko sem obrnil ključ :OK: :OK: By, Lord
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 sam tukaj mislim, da blokirano prednje kolo dobro razloži dvig zadnjega kolesa in moj polet, 1. Še dosti se maš za naučit ..... sej no ne skrbi! 2. Glede na citat zgoraj..... če ti zablokira prednje kolo verjemi da ti zadnjega ne dvigne ampak te zlo "lepo" zloži na tla. 3. Kaj je že narobe z diski? Barva je lepa modra, takako ko po cesti kr dobr bremzaš. Na dirkališču pridejo črni!!! 4. Če si opazu imaš na diskih še vedno tovarniške črte brušenja diskov, kar pomeni da tvoji diski še niso bili 100% utečeni! 5. Četudi me ni bilo na ridah da bi vidu kako si letel mam svoje mnenje, ki ga pač nebom izražal. Mam pa pripombo, če si ugotavljal da je neki z zavorami narobe kaj si se sploh še vozu tolko obremenjujoče in tuki je tvoja krivda, da nisi ukrepal na servisu ali drugje! Čeprav mam še vedno svoje mnenje o tvojih zavorah in izkušnjah ..... 6. Ne bom komentiral strokovnost velike dela naših uradnih serviserjev, ker jih je večina .... Želim ti čimprejše okrevanje, kot ipak velikemu delu motomarsovcev. .)
LordSmith Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Huh... ogledal sem si mesto nesreče na ridah... nič jasno... :hmm: :hmm: :hmm: Spomnim se še vedno nič s tem, da sedaj dvomim v tisto, kar se spomnim :cry: :? :cry: :? Srečal pa sem par motoristov in videl par motorjev na cesti :yea2: :yea2: :yea2: . Imejte se varno in lepo, Lord
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se