Hanzi Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 Tista rjava barva na prvi sliki mi ni nič kaj preveč všeč. Jaz bi rekel (po prvi slliki),da so bili diski stalno stisnjeni s ploščicami in so tako bili pregreti kar pa lahko pripelje tudi do ... :wacko: :cry:
curi Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 LordSmith,pač si boš moral napako prisoditi sebi in tvoji začetnosti,kolikor vem je pred ovinkom rahli levi ovinek in ta te je nesel ,se je meni to tudi zgodilo samo ne s padcem,ker na začetku ravnine vidiš ravnino ,ko pa se približaš je najperj levi nato desni ovinek,in te je spodneslo na levem ,ker si imel preveliko hitrost,vseeno, a si priznaš ali ne ,govoril boš ,da nisi kriv,samo da se tebi ni nič zgodilo,pa drugič po pameti ps.take diske imam pa tudi jaz,kosem močneje bremzal,na raidah sem jih celo zažgal,a so se kasneje spucali,še enkrat po pameti
Ice Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 ce bi bili diski in s tem tudi ploscice pregrete, bi zavore bolj malo zavirale. ker ce se oploscice nepravilno vtecejo povrsina ploscic "postekli" (glazira), i.e. otrdi in zavornega ucinka je ca. 70% manj. nepravilno utekavanje zavor je na vsak nacin premocno zaviranje (vec kot z 60% moci) prvih 50 km. drugace povedano preden se vrhnja plast ploscic ne obrabi na mesani voznji (ne AC) dolgi vsaj 50-100 km obstaja nevarnost glaziranja. na to je potrebno biti pozoren po vsaki menjavi zavornih ploscic. glede barve: ce je ta barva diskov na slikah realna (moznost odseva) potem me skrbi modrikavost na eni od zadnjih slik. to je indic pregrevanja. samo IRL izgleda vse drugace.
Spawn Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 Zdej se tapru pozdrav, pa gremo drug let na kakšn krog naokol z dvocikli. Mislim pa, (podobnokot še nekateri)) da bi blo res najbolš da ta motor prodaš in kupiš kaj drugega... se lahko enako, samo da bo drug, pa boš verjetno mel čist drug občutek.
bladzo Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 Vsaka lekcija nekaj stane in ne glede na to čigava napaka je bila sem jo dobro odnesel :OK: :OK: :OK: in motorji :wub: :wub: :wub: so mi spet :yea2: :yea2: je pa res, da je določena mera pameti sedaj v glavi, ki je veliko večja od tiste prej. No vidiš, si že dojel bistvo. Ti lepo ročke poštimaj do četrtka, ter pojdi z nami na Grobnik, kjer boš lahko "varno" tišal, bremzal , drajsal s kolenom,......Čez zimo pa lepo zrihtaj motor.
Šusi Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Ziher so bremze krive...Mal manj bi divjal pa se ne bi to zgodil!!Škoda da nisi mel namontirane kamere na motorju, da bi lahk vsi točn vidl, kaj se je dogajal!
Thundercat Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 danes bo vse jasno.....
Sanda7 Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 danes bo vse jasno..... upam da apiliraš na vreme :D drugače pa sem še vedno tega mnenja da je tak motor prehud za začetnika in bi bil dovolj kakšn er5,čeprav to ne mislim glih na Lorda pač pa na splošno
netopir1930 Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 tisto, kar sem v grobem prebral me pripelje samo do zaključka in to je, da si v veliki večini kriv sam... očitno je tvoje pretiravanje in nezadostno poznavanje obnašanja motorja pripeljalo do tega padca!! :BUA: drugič malo več rezerve... ;)
bLuZoNdEr Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 No zdej vas je pa že dosti, ki ste povedali da MISLITE da si je fant sam kriv, sej po mojem je že dojel kaj mu hočete sporočiti in se lahko počasi nehate ponavljati :BUA:. Lord ti se sam čim prej pocajtej :OK:
HAWKey Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 želim ti srečno vrnitev na cesto. kaj češ vsaka šola nekaj stane... :grim
LordSmith Objavljeno September 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 13, 2004 No.. šefe na Elisi je rekel, da so diski in pakne ok. Tudi zapeljal se je in potrdil domnevo. Eden izmed serviserjev je pred prihodom šefa sicer rekel, da zgleda, da so pakne skos drgnile po diskih s tem, da recimo, da ima šef več pojma?!? Motor je sedaj v prafaktorjih, ker bo cca. 1 miljoček škode (kasko rulz :OK: :OK: ). Dobil naj bi ga v roku cca. 10 dni in takrat bova s šefetom oba probala pobremzati in bomo videli kaj jaz delam narobe, da samo meni znori prednji del :? :? :? . Rekel je, da je možno, da pri močnem bremzanju pritisnem še zadnjo bremzo in da tega ne smem, ker očitno bremzam tako močno, da je zadnje kolo v zraku in ga bremzanje zmede. :BUA: :BUA: Je pa seveda čisto možno, da ga nekje biksam in to hočem spoznat in odpravit. Sem pa vesel, da se to "učenje" ni končalo 2m pod zemljo. Bom pa sedaj veliko bolj previden in naredil še nekaj tisoč km preden bom iskal kje so meje motorja... Je bolj zdravo :D . Srečno vožnjo vsem in pazite nase na cesti... pa dobro koordinacijo glave in desne dlani želim vsem :). Lord
Fritz Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 Vso srečo v prihodnje. Tiste želje, ki smo ti jih zaželeli ob nakupu očitno niso prijele .) Pa upam, da boš meje svojega motorina na Grobniku iskal. Take care.
Thundercat Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 LordSmith vse dobro za naprej...upam, da se še kaj vidimo na ridah....tokrat v bolj prijetnem vzdušju....boš dal en krog z R6-ko..... .) :)
Saint Objavljeno September 14, 2004 Opozori Objavljeno September 14, 2004 (popravljeno) Če ne drugega je Smith vsaj dokaz, da se je najprej potrebno poskrbet za dobro opremo in šele potem z motorjem čuda delat. In to kljub temu, da si zadnji tolar za motor dal. Se splača, a ne. Kaj bi šele ratalo če bi bil v supergah in kratkih hlačah. :OK: lp Rudi Popravljeno September 14, 2004. Popravil rudib
hotschko Objavljeno September 15, 2004 Opozori Objavljeno September 15, 2004 Jaz pa ne izključujem možnosti, da je bilo z bremzami nekaj narobe ... ne bi bil niti prvi niti zadnji motor s težavami z resonanco sprednje zavore. Lord bo pa sam pri sebi že razčistil, kdo oz. kaj je povzročilo padec ... B)
Ice Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 bang. LS lahko poda vzrok padca in/ali tehnicne podatke, kateri bi pripeljali do padca. pametovanja v prazno je konec.
LordSmith Objavljeno Oktober 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2004 Evo mene nazaj v moto svetu. Včeraj dobil svojo lubico nazaj in sva uspešno naredila ene 100km :OK: Samo bremzat se ne upam preveč in sem sedaj zelo previden in jemljem stvari z dosti rezerve. Akrapovič prav lepo poje (tisti nastavek v cevi je odstranjen) in tudi nov višji vizir spredaj nudi veliko boljšo zaščito pred vetrom :D . Tako, da srečno vsem in se vidimo :OK: Lord
pupa Objavljeno Oktober 8, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2004 čessstttiiiittkkkkeeeee :004 :004 :wub: :kva2: :kva2: :OK: sam zdej pa pazi nase, prav!? :angry: .)
vrho1679 Objavljeno Oktober 8, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2004 Čestitam, ti nazaj na motor, mene pa so sestreril. Recimo temu menjava.
LordSmith Objavljeno Oktober 8, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 8, 2004 Pupa: bomo pazil... preveč stane pa veliko bolj rad se imam zdej tako, da ... počas (za sportaka) pa z užitkom.. Rok: kaj se je pa tebi zgodilo??? Pa srečno vsem, Lord
KeC Objavljeno Oktober 8, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2004 No fajn da si spet v sedlu. Sedaj pa po pameti! (pa seveda po asfaltu in ne po travi)
Saint Objavljeno Oktober 8, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2004 Dobrodošel nazaj, pazi se ovinkov in predvsem nemških turistov, ki zadnjo sekundo na levo zavijajo (mamico mu švapsko :K ). lp Rudi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se