Skoči na vsebino

Pri močnem bremzanju trese prednje kolo - Nesreca?


Priporočene objave

Objavljeno

zweitaktar ne bremza tolk z mašinko :hmm:

Objavljeno
...imas mogoce nastavitve vzmetenja neprimerne?

Po pravici povedano nimam pojma o nastavitvi vzmetenja. Je tako kot je prišlo iz trgovine. Se mi pa zdi, da je prednji del dokaj mehak (hitro se posede) zadnji pa dokaj trd. Samo zavedaj se, da nisem vozil nobenega drugega motorja, da bi lahko primerjal.

Bo treba malenkost teorijo naštudirat sedaj čez zimo o nastavitvah vzmetenja.. kaj, kako, zakaj, prednosti, slabosti,... in potem v začetku sezone izvesti ustrezne nastavitve. Če kdo tukaj to področje obvlada... bom vesel vsake informacije.

LS

Objavljeno

kolk kil mas? tovarnisko vzmetenje mislim d je nastavljeno za 70 al 75 kg in ne ravno dirkasko voznjo (zgolj dinamicno)... :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
in ostra vožnja je nekaj, kar morajo začetniki nujno prakticirati :... ;)

mhm... :doze: je bols pocakat kak let da se razsujes v filingu da neki znas a ne? :doze:

ne moraliziraj :BUA:

Popravljeno . Popravil tejka
Objavljeno
kolk kil mas? tovarnisko vzmetenje mislim d je nastavljeno za 70 al 75 kg in ne ravno dirkasko voznjo (zgolj dinamicno)... :hmm:

No.. v času usutja sem bil s kilami v tem področju. Za naslednjo sezono bo pa to treba popravit.

Mogoče ti veš kdo obvlada nastavit vzmetenje motorja pa, da potem to za naslednjo sezono prenastavim na... khm... sportski način :OK: ... Pa ne vzet tega, da bom potem tišal do konca :angry: .

Thx za vse informacije in pomoč :)

LS

Objavljeno
No.. v času usutja sem bil s kilami v tem področju. Za naslednjo sezono bo pa to treba popravit.

Mogoče ti veš kdo obvlada nastavit vzmetenje motorja pa, da potem to za naslednjo sezono prenastavim na... khm... sportski način  :OK: ... Pa ne vzet tega, da bom potem tišal do konca  :angry: .

Thx za vse informacije in pomoč  :)

sport rider magazine - suspension settings

BTW, meni se je definitivno ze zgodilo, da je zadek poskakoval. Mogoce je fora tudi v tezi voznika? Ne jemlji tega kot hec na tvoj racun, Simon, mislim pa, da vecja teza voznika tudi vpliva na to kdaj poskakuje zadnja guma.

Objavljeno

Torej, da lažjemu vozniku bolj poskakuje zadnja guma? :hmm: Mogoče bo kaj na tem.

Yst npr. sem imel na Grobniku z mojo R6-ko, zdrajsano zadnjo gumo do platna na vsake 20 cm. Torej več globokih raz, definitivno zaradi poskakovanja zadnje gume pri polnem bremzanju pred zadnjim 180/stopinjskim ovinkom.

Najbrž napačno bremzanje, ampak je pa filing.... :grim :grim B)

Boljš na Grobniku, kot na ridah. B)

Objavljeno
sport rider magazine - suspension settings

BTW, meni se je definitivno ze zgodilo, da je zadek poskakoval. Mogoce je fora tudi v tezi voznika? Ne jemlji tega kot hec na tvoj racun, Simon, mislim pa, da vecja teza voznika tudi vpliva na to kdaj poskakuje zadnja guma.

Češ rečt d lahkim šoferjem, kukr je Robert napisu, bol poskakuje :huh: Meni in mojim 62kilogramčkim se to še ni zgodilo. Razlika je v tehnikah vožnje in vsem ostalim tehnološkim čudom, če lahko tko rečem današnjim žlajfom... Asfalt je pa pesem zase :doze:

Objavljeno
No.. v času usutja sem bil s kilami v tem področju. Za naslednjo sezono bo pa to treba popravit.

Mogoče ti veš kdo obvlada nastavit vzmetenje motorja pa, da potem to za naslednjo sezono prenastavim na... khm... sportski način  :OK: ... Pa ne vzet tega, da bom potem tišal do konca  :angry: .

Thx za vse informacije in pomoč  :)

LS

nastavit vzmetenje - to znajo vsi serviserji... lahk greš v eliso, ali pa k Šternu, ali pa k Borutu v Dragomer - vsi so usposobljeni za yamahe... Štern je pa še bivši dirkač (na motosvetu ga najdeš pod imenom BINCA) in ti bo zihr lohk pomagu u nulo...

če se hočeš it luksuz, greš k zastopniku in baje edinemu vrhunsko šolanemu za Ohlins pri nas tam nekje v Mengžu. Gil motorsport ali nekaj takega... človek najdeš tut na motosvet forumu pod imenom Gidl (ali nekaj takega)...

Objavljeno
Mogoce je fora tudi v tezi voznika? Ne jemlji tega kot hec na tvoj racun, Simon, mislim pa, da vecja teza voznika tudi vpliva na to kdaj poskakuje zadnja guma.

fak, sori, čist sem pozabu, da mam zmer sopotnico (debelorit) zraven :)

je pa res, da se tut sorazmerni del sile, ki jo proizvaja med zaviranjem, prenese na prednji konc in bi motor moral zadaj prav tako silit v luft. No, vsaj na prednje kolo se komot zapeljem in ustavim pri zaviranju v križišču...

Objavljeno (popravljeno)
fak, sori, čist sem pozabu, da mam zmer sopotnico (debelorit) zraven :)

je pa res, da se tut sorazmerni del sile, ki jo proizvaja med zaviranjem, prenese na prednji konc in bi motor moral zadaj prav tako silit v luft. No, vsaj na prednje kolo se komot zapeljem in ustavim pri zaviranju v križišču...

pa glih tko komot tud fukneš :grim

...sam da se o tem bolj mal govori :grim

Popravljeno . Popravil tejka
Objavljeno

Uno, ko ti kolo poskakuje se reče štemplanje in naj bi bili fedri krivi.

Jaz na srečo nimam teh problemov, je pa fajn če ga lih prov vdanem, da zadnje kolo slajda, se pravi da ne blokira ampak se malo še vrti.

Objavljeno

In pri tem malo*pometa*(zadek rahlo levo, desno) B)

LP Cvetoo.

Objavljeno

ok, ne se smejat, sam ponoc sm neki studiral:

svoj cajt sm mel APNko (6S), ki je bila spredaj spuscena za 3 centi, zadaj pa dvignjena za enih 5, 6 centi (od APN4 amortizerji), pa balanca je bla ravna, tak d je blo tezisce dost bolj spredaj.

pri vstopu v ovinek, ko sem bil na pune obesen na prednjo bremzo (zadnja je bla tak sam za okras - takoj je zastemplala, tk d je vecino cajta bremzala sam tolk kok je bremzala masina), mi je dostkrat zacel kompleten zadnji cel poskakovat. to se je zgodilo takoj ko sem se nagnil za nekaj stopinj.

moja masa je bila takrat okrog 90 kg, amortizerji pa so bili hin - blazenje v spolnem organu. :SS

kaj je pomagalo? pritisk v gumi sem zmanjsal iz 2,5 na 1,5 bara. kasneje sem menjal zadnja amortizerja, in ta problem se ni vec pojavil.

ja ja ja, sj vem d bote rekl d R6 ni primerljiva z R6, pa jebat ga, problemi so bli isti, razlika je bla sam ta, da je R6 tako togo in na limit grajena da je reagirala tako brutalno da te je vsulo (pa verjetno je bla tud hitrost dost vecja), medtem ko je APNka vedno nadzorljivo odreagirala, je bil pa skrajno neprijeten filing, sploh ce se ti je to nardilo na Halerjevem bregu, kjer so ravno v tistem trenutku stali policaji. :devil:

poskusi z zmanjsanjem pritiska v pnevmatiki, povecaj blazenje za kak klik (tudi spredaj, da bo bolj usklajeno), pa porocaj kako je. .)

pi es: AF1 ima zadaj zelo mocno blazenje, se mi pa na njej ni to se nikoli naredilo. .)

Objavljeno
No.. v času usutja sem bil s kilami v tem področju. Za naslednjo sezono bo pa to treba popravit.

Mogoče ti veš kdo obvlada nastavit vzmetenje motorja pa, da potem to za naslednjo sezono prenastavim na... khm... sportski način  :OK: ... Pa ne vzet tega, da bom potem tišal do konca  :angry: .

Thx za vse informacije in pomoč  :)

LS

A nebi ti šou bolj povrsti??? Kaj ko bi se ti najprej kakšno osnovo naučil, pol bi šu pa fedre štelat. Verjetno bi ti že pravilno zaviranje in pravilna uporaba zadnje zavore rešila tvoje težave.

Ni motor premehek, ampak si ti pretrd v vožnji z njim.

lp

Objavljeno

Veš... ko bo spet lepo vreme grem na kak tečaj. Tudi na Grobnik bom šel malo linije vožnje itd, karkoli pač imajo, študirat. Je pa res, da meni kot začetniku podatek, da sem pretrd z motorjem pove bolj malo... pa v teh par mesecih letos sem naredil samo 3500km... sam. Ko bom poznal še koga in šel še s kom na vožnjo.... verjemi, da bom nabral informacije oz. se hitreje naučil karkoli bo treba, ker bom opazoval nekoga v "akciji".

LS

Objavljeno

Dobro jutro!

Če vidiš karkol k ma kardan, raj laufi u kontra smer.

LP

Objavljeno
In pri tem malo*pometa*(zadek rahlo levo, desno) B)

LP Cvetoo.

Na ravnini pometa, v ovinku pa drsi. :o

Objavljeno
pa glih tko komot tud fukneš :grim

...sam da se o tem bolj mal govori :grim

hvala za ta pomemben dodatek k temi o nastavitvah motorja in stilu voznje.

Objavljeno

Če vidiš karkol k ma kardan, raj laufi u kontra smer.

Se na nek način strinjam s tabo (v primeru bolj športne vožnje, k ti pr prestavljanju zadnje kolo dobesedno zablokira (R 1150 GS)-morš prej mal skapirat ravnanje s sklopko), za turing vožnjo je pa kardan suprdupr.

Objavljeno

No... ker je bil danes tako lep dan in je zunaj kazalo celih -1 sem malenkost pretegnil kolesa na igrački... In vmes tudi ugotovil... vsaj mislim, da sem pogruntal... zakaj naj bi se poleti razsul na ridah.

Zgodilo se je tole... sicer pri 30km/h... prazna cesta... še dolga ravnina pred mano...

lord a si mogoče pozabu 1 pred 30 napisat.

k se ti bo še gdo smeju da pr 30 na uro bremzaš pred ovinkom

Objavljeno
Dobro jutro!

Če vidiš karkol k ma kardan, raj laufi u kontra smer.

LP

Se strinjam, če srečaš Bladzota :naughty:

Objavljeno
lord a si mogoče pozabu 1 pred 30 napisat.

k se ti bo še gdo smeju da pr 30 na uro bremzaš pred ovinkom

Sej itak vedno napišem samo pri kateri brzini se zgodi nekaj... O brzini prej pa ne... :grrr

Objavljeno
Se na nek način strinjam s tabo (v primeru bolj športne vožnje, k ti pr prestavljanju zadnje kolo dobesedno zablokira (R 1150 GS)-morš prej mal skapirat ravnanje s sklopko),

Ne štekam - saj ti pri verigi tud zblokira, če menjaš dol in na hitro spustiš sklopko (brez vmesnega gasa)... :blink:

Sploh ne razumem, kaj ima sekundarni pogon s tem - navor motorja je tisti, ki blokira kolo...

lp, D.

Objavljeno

Če prav razumem, je govora tlele o ostrem zaviranju. A ni pravilo, da v tem primeru stisneš sklopko, da zavoram ni treba ustavljat še motorjevega momenta? Sam vprašam... .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!