Skoči na vsebino

Pri močnem bremzanju trese prednje kolo - Nesreca?


LordSmith

Priporočene objave

Ne, sklopko stisneš zato, da ti pojemalni moment motorja, dodatno ne zablokira zadnjega koelsa, ki je zaradi prenosa teže naprej razbremenjeno in zato občutljivo na blokiranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri kardanarjih gre vecinoma za dvocilindrase, ki imajo pri enakih obratih mocnejsi zaviralni moment kot pri in-line 4cyl (ki imajo vecinoma verigo). tudi sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa pri prestavljanju navzdol najveckrat srecamo pri dvocilindrasih. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako vi sploh definirate blokiranje kolesa? Ker če mašina laufa, se kolo mora vrtet več ali manj in zablokiraš ga lahko edino z bremzo.

Saj po eni strani je to kar fajn, ker deluje kot nek ABS :hmm:

Pri mojem mopedu kolo "zablokira" če požagam dol do druge pa še takrat ni neke sile, mal zašejka pa je. Edino v ovinku to ni preveč prijetno, a še vedno boljš kot bremzo stiskat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"blokiranje" jaz obravnavam kot zdrs kolesa do te mere, da lahko ogrozi stabilnost vozila. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri kardanarjih gre vecinoma za dvocilindrase, ki imajo pri enakih obratih mocnejsi zaviralni moment kot pri in-line 4cyl (ki imajo vecinoma verigo). tudi sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa pri prestavljanju navzdol najveckrat srecamo pri dvocilindrasih. .)

Aaa... Torej je moj dvocilindraš z verigo v bistvu eksotika? :blink: :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napisal sem VECINA, ne vsi. tolk o tem kolk ste prpravleni na normalno debato. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako vi sploh definirate blokiranje kolesa? Ker če mašina laufa, se kolo mora vrtet več ali manj in zablokiraš ga lahko edino z bremzo.

Saj po eni strani je to kar fajn, ker deluje kot nek ABS :hmm:

Pri mojem mopedu kolo "zablokira" če požagam dol do druge pa še takrat ni neke sile, mal zašejka pa je. Edino v ovinku to ni preveč prijetno, a še vedno boljš kot bremzo stiskat.

Jaz pa mislim, da ni problem v blokiranju zadnjega kolesa.

Kadar jaz preveč krampasto stopim na zadnjo zavoro, mi nič ne poskakuje. Največ kar se mi takrat dogaja je pometanje zadka, ki je zelo kontrolirano.

Mislim, da je težava v tapkanju zadnjega kolesa, kar se pa zgodi zaradi različnih dejavnikov. Nekje so vzrok amortizerji, nekje napetost verige, nekje pretegnjena veriga, včasih se najdejo kakšne grbinice na cesti...... Kadar imamo srečo, je pa vse skupaj združeno in ringelšpil je tukaj. Potem pa dodamo še neizkušenost voznika in paniko. :o :blink: ...... Če smo takrat opazovalec, je dobro imeti pri sebi kamero, če smo pa mi na tako podivjanem motorčku, pa čimprej izbrati pravi kot za polet med mušice in čim mehkejši pristanek. :cry:

To je le moje skromno mnenje. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro jutro!

Če vidiš karkol k ma kardan, raj laufi u kontra smer.

LP

:nono: Verjemi. :004

Po nekaj kkm te ne muči več. V vsaki varianti pa je treba po pameti s sklopko.

LP Cvetoo

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni štos v dveh valjih in verigi ali kardanu.

Lahko zaviraš tudi zgolj s prvo zavoro, pa ti bo zadnje kolo tudi zablokiralo.

Če ne stisneš sklopke.

Ko z zaviranjem toliko zmanjšaš hitrost motocikla, da obrati zadnjega kolesa in posledično, preko prenosa in menjalnika, tudi obrati motorne gredi padejo pod življenski minimum, motor "crkne", tedaj zadnje kolo hitro preračuna, kdo je močnejši ali torni koeficient kotaljenja, ali negativni navor usahnjenega motorja in se odloči za zdrs, ali pa za krepčilno injekcijo vrtilne količine tja notri v drobovje motorja.

In torej, če zaviramo spredaj in se motorcikel, kot vemo, obesi na sprednje kolo, potem se zadnje razbremeni in tista sila iz fizike, na podlago, če se je še kaj spomnite, se toliko zmanjša, da zadnje kolo raje preklopi na drsenje, kot na kotaljenje, ker je torni koeficient drsenja vedno nižji od taistega koeficienta kotaljenja, vse v naravi pa teži k najnižjemu možnamu energijskemu stanju.

Zato, s kardanom ali brez, z enim, ali s sedemnajstimi valji, pri zelo močnem zaviranju, nekje proti koncu, stisnite tudi sklopko. Tako, za vsak slučaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da unmu, ki se zna po sprednjem v ovinek pripeljat, zablokirano zadnje kolo ne bi smelo delat težav, če se mu že to slučajno zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tudi sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa pri prestavljanju navzdol najveckrat srecamo pri dvocilindrasih. .)

To pa ni cist res. t.i. slipper clutch je obicajen na dirkalnih motorjih, pocasi se pa tehnologija siri tudi v potrosniske vode. Veliko novejsih stiri-cilindrasev jo ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in novi Ducati Monstri, tamala Multistrada ... kmalu tudi vsi Ducati ST-ji ... ščasoma pa verjetno kar vsi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in novi Ducati Monstri, tamala Multistrada ... kmalu tudi vsi Ducati ST-ji ... ščasoma pa verjetno kar vsi ...

Nanasal sem se na zokov post, kjer je napisal da imajo ponavadi tako sklopko dvocilindrasi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mene zanima, če se komu sanja zakaj mi recimo pri res močnem bremzanju... močno zavibrira/trese prednje kolo.

Tresejo ti diski, pa nič drugega! Neenakomerna obraba materiala.

Hoj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!