Skoči na vsebino

BMW-ji najzanesljivejši motocikli


Noise

Priporočene objave

Se kar strinjam s parimi predhodniki glede BMW-ja.Po mojem je še vedno v glavah ljudi ,kao da je BMW najbolj zanesljiv itd...to je sigurno pripomoglo k rezultati.In kot drugo,dajte enega BMW-ja recimo lastniku DUKA ali na splošno KTM-a,Huse itd., ti BMW-ja prinesejo nazaj verjetno v dveh ali več kosih.Verjetno podobno ,če ga dobi kakšen ,ki ima ninjo,r1 ...Skratka BMW je vozijo večinoma starejši,bolj umirjeni vozniki,ki se lagodno vozijo pri tistih par tisoč obratih in to je to.Nobenih extremov!Če bi pa z njim malo po sprednjem ,malo po zadnjem kolesu in šaltal pri rdečem polju,tako kot marsikateri dela s svojim japoncem,italijanom itd ,bi BMW kar hitro zgubil zaupanje.

Toliko iz moje strani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se kar strinjam s parimi predhodniki glede BMW-ja.Po mojem je še vedno v glavah ljudi ,kao da je BMW najbolj zanesljiv itd...to je sigurno pripomoglo k rezultati.In kot drugo,dajte enega BMW-ja recimo lastniku DUKA ali na splošno KTM-a,Huse itd., ti BMW-ja prinesejo nazaj verjetno v dveh ali več kosih.Verjetno podobno ,če ga dobi kakšen ,ki ima ninjo,r1 ...Skratka BMW je vozijo večinoma starejši,bolj umirjeni vozniki,ki se lagodno vozijo pri tistih par tisoč obratih in to je to.Nobenih extremov!Če bi pa z njim malo po sprednjem ,malo po zadnjem kolesu in šaltal pri rdečem polju,tako kot marsikateri dela s svojim japoncem,italijanom itd ,bi BMW kar hitro zgubil zaupanje.

Toliko iz moje strani

si pa smešen... :lol1:

a ti misliš da BMW proizvaja samo motorje za starce?!

če ne veš kaj vse proizvaja si oglej na kakšni BMW strani in boš mogoče presenečen!!

a si že kdaj slišal za BMW Boxer Cup??

tam se motorji tiščijo v rdeče... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se kar strinjam s parimi predhodniki glede BMW-ja.Po mojem je še vedno v glavah ljudi ,kao da je BMW najbolj zanesljiv itd...to je sigurno pripomoglo k rezultati.In kot drugo,dajte enega BMW-ja recimo lastniku DUKA ali na splošno KTM-a,Huse itd., ti BMW-ja prinesejo nazaj verjetno v dveh ali več kosih.Verjetno podobno ,če ga dobi kakšen ,ki ima ninjo,r1 ...Skratka BMW je vozijo večinoma starejši,bolj umirjeni vozniki,ki se lagodno vozijo pri tistih par tisoč obratih in to je to.Nobenih extremov!Če bi pa z njim malo po sprednjem ,malo po zadnjem kolesu in šaltal pri rdečem polju,tako kot marsikateri dela s svojim japoncem,italijanom itd ,bi BMW kar hitro zgubil zaupanje.

Toliko iz moje strani

pa še to...

če si bil kdaj na Grobniku in si slučajno imel priložnost videti "starca" na BMW-jevi enduri (GS), ki brez problema parira veliko močnejšim "plastičarjem"!!

tudi tam gre do blokade... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

italjan (Ducati, Aprillia, Guzzi in podobne stvari) se niti malo ne morejo primerjati z BMW, kar se tiče vzdržljivosti...

think again ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet en sveto preprican. :grrr :doze:

netopir..... kolikokrat si stal na cesti zaradi tehnicne okvare na BMW-ju? in koliko km imas narejenih na BMW-jih?

za primerjavo: z lastnimi japonci (4) sem naredil preko 250k km in sem ostal na cesti samo enkrat; in se to sem bil sam kriv, ker nisem prilagodil elektricnih napeljav na novo stanje in se je akumulator spraznil.

z sposojenimi japonci (preko 40 serijskih modelov) lahko pristejes se ca. 25k narejenih km zraven. izpadi? 0, zero, nada, nobeden, niente, nix, none.

torej en izpad (zaradi lastne tumbavosti) na ca. 275.000 km.

"sicer pa se da z vsakim, ce znas postopati s tehniko."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še to...

če si bil kdaj na Grobniku in si slučajno imel priložnost videti "starca" na BMW-jevi enduri (GS), ki brez problema parira veliko močnejšim "plastičarjem"!!

tudi tam gre do blokade... :OK:

Ne bit preveč vesel no...a zdej če je EN SAMCAT POSAMEZNIK na GS-u konkurenčen cestakom je BMW kvaliteten al kaj?To nima nobene veze s kvaliteto oz zanesljivostjo BMW-ja,če se pojavi en ekstremist :wacko: Sicer vsaka mu čast.

Ja ,in tudu za Boxer cup sem že slišal in kaj potem???Tudi s Tomosi so dirkal pa to še nič ne pove o zanesljivosti le teh!

Verjetno si že prej dojel kaj sem hotel povedati,pa se samo malo ufuravaš in se delaš da ne razumeš.Skratka prepričan sem ,da se 90% BMW-jev vozi lepo in da so njihovi lastniki bolj umirjeni(glede vožnje) kot ostali.Kdor hoče vozit divje in hitro ,bo vzel recimo ninjo in ne R 1100S,kdor hoče hitro peljat po terenu ne bo vzel GSa(ne tamalega niti tavelikega) ampak Huso,KTM...vse kar je vmes (potovalniki,čoperji) pa itak niso namenjeni norenju.Skratka strinjam se, da BMW dela dobre in hkrati meni najgrše motorje ,ki se peljejo zelo dobro(preizkušeno) in so verjetno tudi zelo zanesljivi ,ampak veliko tudi na račun lastnikov(fotrov ki majo $$).Povprečen voznik BMW-ja(mogoče izvzamemo F650 GS ki pa se itak veliko kvari in je BMW-jeva črna ovca+vozijo ga ponavadi mlajši od 40 let) je po moje sigurno starejši od 40 let in predvidevamo lahko ,da ti ne vozijo nevem kako divje in izstopajoče!

Uživaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvič slišim za to... :?

sigurno ni bil BMW

Sigurno je bil!!! videl pamtil.. Na cesti je še po enem letu ožgan kos asfalta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

italjan (Ducati, Aprillia, Guzzi in podobne stvari) se niti malo ne morejo primerjati z BMW, kar se tiče vzdržljivosti...

ja, to ni res......ne bit preveč emocionalno navezan na ime na rezervarju...sej je kul motor sam ne pretiravat.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm zna biti da je BMW na prvem mestu zaradi tega, ker je še vedno v glavah ljudi pregovorna zanesljivost in natančnost nemcev, ki pa se je vsaj v avtomobilski industriji že izkazala za pretirano saj nemce po zanesljivosti prekašajo tako korejci kot japonci.

V življenju nism mel pokvarljivejšega avta od golfa... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V življenju nism mel pokvarljivejšega avta od golfa... :D

In bolj zažigalnih motorjev kot so izdelki iz Italije. .) :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

DA se jaz malo pridodam ... Kot lastnik kobilice iz nemskih vrst zal nisem cisto preprican da so rajh mojstri res naredili remek delo....(verjetno zaradi prevec vmesanosti ostalih... jodl masina...makaroni plastika...) Zal imam crno ovco v familiji in sem imel kar nekaj tezav z njo.

No ne bom komentiral % to je za cajtung riderje...

No kakor koli ze let`s roll...

lp DaNe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajmo to čimprej zaklenat, drugače bo spet :kva2: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

italjan (Ducati, Aprillia, Guzzi in podobne stvari) se niti malo ne morejo primerjati z BMW, kar se tiče vzdržljivosti...

Ej, kdo pa jih sploh primerja?? Le komentiramo, vsaj nekateri, rezultate! Glavno, da je vsak zadovoljen z tistim kar kupi ter da izpolnjuje njegove želje.

Meni osebno zaradi službe ostaja malo časa, mogoče dan v tednu za motor. Zato sem si zaželel malo bolj eksotičen motor in to Aprilia, Duce vsekakor je. Da vsaj takrat uživam v zvoku, lepoti, ciklistiki in ostalem........me prav en k.... briga ali bo zdržala 40.000 km ali ne.......

In ne vem, zakaj, tisti, ki nimajo it. motocikla, se vedno obregajo ob nas......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu notri je bilo kar nekajkrat zaslediti, da so BMWji zanesljivi zato, ker jih stari ati bolj po penzionistično vozijo na pašo.

Kaj pa, če se stari ati za BMWje odločajo zato, ker imajo polne kovčke šravfanja avtomobilske in motociklistične in mopedistične in biciklistične ropotije iz mladih dni in hočejo sedaj, tik pred biološkim koncem nekaj, s čemer se lahko neobremenjeno vozijo pri tem, da ostajajo garniture orodja varno zavite v pajčevino tam doli na koncu garaže.

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavno, da je vsak zadovoljen z tistim kar kupi ter da izpolnjuje njegove želje.

Tole se mmi zdi pa itak bistvo vsega pa naj ti moped crkne vsak teden enkrat ali pa nikol ,če ti to odgovarja oz. če še vedno prevladajo plusi,potem si zmagal :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem Guzzija, Kawasakija, vozil BMW. Nobenih problemov z nobenim.

Ni važno kaj je, samo da je motor. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je vseeno zakaj je na prvem mestu -- pač bralci so tako ocenili... jih je bilo pa 10.000 (večina angleži). Mislim, da je bilo vprašanje pač v smislu

Katera znamka je po tvojem mnenju najbolj zanesljiva,

potem pa odgovori spodaj... ali pa za ocenit s številkami od 1-15... kaj pa vem, vemo samo to, da je take rezultate objavil Ride in MCN.

samo v razmislek :hmm:

:hmm: a ni čudno, da so po večini glasovali angleži in da kljub temu ni zmagal Triumph? :hmm: le zakaj ne? morda zaradi pomanjkanja induvidualne objektivnosti?

in btw tud Ducati ima neperformančne motorje, razen če monstra, multistrado in še kakšnega štejete med hyper sportive :zzz:

Popravljeno . Popravil Raa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se stari ati za BMWje odločajo zato, ker ... hočejo sedaj, tik pred biološkim koncem nekaj, s čemer se lahko neobremenjeno vozijo pri tem, da ostajajo garniture orodja varno zavite v pajčevino tam doli na koncu garaže.

:P

Zadel si "žebljico na glavico" - mene bi vi verjetno (ys še ne) šteli med "stare ate"

&

to je bil en od najvažnejših&glavnih razlogov pri izbiri zadnjega motorja (čeprav ni BMW ampak Yamaha):

- zanesljivost

- dovolj rez. delov

- v redu servisi, ki niso predaleč

- tehnična neoporečnost (ne vrhunskost in ne zdaj navajat R1, pa CBR & podobne rakete)

in ostalo, ki je vsem skupno pri izboru mopedrina.

Ker je bil cilj - uživanje:

1 voziti,

2 voziti sam,

3 čim dlje od naselij

4 iz "garaže v garažo"

5 furce do 3 urce (da preveč ne trpi družinica)

Ostali razlogi kot so:

- performance na 3M

- srečanja

- exhibicionizem

- vratolomno reskiranje (mala hčerka!!)

ipd

so bili povsem nepomembni pri odločitvi.

In definitivno (ker sem zelo povprečen človek) podobno razmišlja večina mojih vrstnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. lahko sklepam da BMW kupi človek ki ima precej keša in nima okusa... ? 

Ali je napačno sklepanje tvoja odlika, ali si samo zdaj brcnil v temo?

:devil:

O okusih (meni tudi ni všeč BMW) je tako brezveze debetirati,

prodajati svoj "okus" za edino zveličaven je pa, ne samo traparija,

ampak žaljivo (do lastnikov BMWjev).

Poleg tega, kot že rečeno, veliko ljudem ni tako važen exhebicionizem

in v ospredje padejo drugi razlogi za izbor - pomembnejši po njihovem mišljenju in željah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P Po vsem prebranem lahko sklepam da BMW kupi človek ki ima precej keša in nima okusa... :? :hmm: :kva2: :kva2: :kva2:

Ej, saj lahko lepo komentiramo, brez napadanja kaj je kdo. :OK:

Okus je itak relativna stvar! Jaz imam Aprilo, moj oče je imel BMW in sedaj gleda za R1150, no, tisti ki cel slečen. Enostavno si ga želi. Zakaj bi mu težil z Yahaho FJR 1300 ali Futuro?? Naj kupi. Sem vesel za njega, če bo srečen!

Pa saj ne kupujemo motorjev, ker recimo velja za nepokvarljivega. Ali pač? Bedno. Da bi bile po cesti same Toyote..... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P Po vsem prebranem lahko sklepam da BMW kupi človek ki ima precej keša in nima okusa... :? :hmm: :kva2: :kva2: :kva2:

:lol1: :lol1:

zdej si boš pa nakopal par pikrih izjav na to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Najprej naj povem, da imam nekaj izkušenj tako z BMWji kot z japonci. BMWje smo imeli pri hiši že 3 (eden še vedno - K100 l.84). Kawo vozim zadnji dve leti, sposojene pa sem vozil že vse "taglavne" znamke - ducati, yama, suza..

2. Kdor je kdaj imel BMWja in japonca, ve, da je izdelava na BMWju nesporno kvalitetnejša. To se vidi že na prvi pogled, ko si motor ogledaš od blizu. Vse je racionalno, premišljeno, malo je modnih "muh", materiali so kvalitetni. Vse to morda ne velja za najmanjšo F-serijo -- s to nimam izkušenj. Japonci so sicer tudi o.k., ampak precej hitro se pokaže da enostavno niso narejeni, da bi trajali. Vijaki se hitro lomijo in so nasploh švohnejši, diski se zvijajo po par deset tisoč km (kawa konkretno), itd. itd.

Vse skupaj niti ni presentljivo, če pomisliš, kako hitro japonci menjajo modele. Šestotice in tisočke vsaki dve leti (!). In vsakič bistveno spremenijo motor. Saj je jasno, da stvar ne more biti dobro preizkušena, kar se tudi kaže v pogostih vpoklicih zadnje čase. Razen tega zmanjševanje teže pusti posledice. Si je kdo pogledal kakšne bate in ojnice (lahke, tanke) vgrajujejo v nove tisočke ? Me prav zanima koliko bo to trajalo. In na drugi strani -- BMW boxer je ena najbolj preizkušenih mašin. K serija (leteča opeka) pa je tudi tu s popravki od leta '83.

3. Skratka lahko si delate utvare, ampak dejstvo je, da so japonci narejeni za krajši rok. In - če vas že zanima -- ne, ne bom kupil BMWja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi rekel, da so zanesljivi, Jalovcu je na Fakeerju crknila pumpa za bencin, toda toliko, da se je privlekel do Kranjske gore, je njegov BMW se vedno zmogel .)

Popravljeno . Popravil Shargo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!