Skoči na vsebino

Yamaha YZF R1, letnik 2001


Priporočene objave

Objavljeno

Imam motor Yamaha R1 2001 letnik s 15000km. Ze dvakrat v enem tednu se mi je zgodilo, da ko sem sel na avtocesto ter v 6 prestavi vozil z 285kh/h (rdece polje se zacne pri 11500 o/min, jaz sem vozil z 12000 o/min in to sem drzal okrog pol minute) potem se mi je pa ulilo z ene cevke pod spodnjim oklepom okrog 1/4 dcl olja....Opazil sem tudi ko drzim gas do konca mi vsake toliko casa za trenutek cukne (zatrokira). Nekdo mi je rekel, da lahko hlapi olja pridejo v zracni filter (samo 1/4 dcl je pa verjetno veliko) Zanima me, ali kdo ve kaj je narobe? Oziroma ali je to normalno, vendar to pomeni, da motorja ne smem navirati do konca....

Hvala

Objavljeno

zaradi previsokega pritiska v masini je zacelo olje metati ven preko "pretocnika" ("überlauf" po nemsko). odvod iz pretocnika je navadno speljan v air-box, zato tudi olje v/na zracnem filtru.

cukanje/trokiranje bo blokada - ce jo ta model ima, ne vem. ce je niima, prilozi stevilke masine in sasije, da vem, kateri motor ne kupiti.

ce pogledas v prilozen owners manual pise noter na koliko obratih se blokada vklopi (ce obstaja).

Objavljeno

Blokado 99,9999% procentno ima.

A olje pa je pravo notri ali je kaj improviziranja :rolleyes:

Objavljeno

Ma ponavadi čim daš malček preveč olja ga hitro zmeče v airbox kjer naj se bi načeloma konzumiral ......

Iz airbox-a gre ven ena slepa-zamašena prozorna cevka dolga 5-6cm kjer naj se bi nabiralo to odvečno olje.

Če je ta cevka počena-pretrgana ti pol verjetno to olje zmeče vsepovsod.

.... preveri še vsa ostala tesnila okol mašine.

Objavljeno

Blokado ima, olje je tud pravo (Motul 300V)...kaplja pa iz cevke ki je pod spodnjim oklepom, blizu vijaka za spuscanje olja...zato mi tudi kaplja spodaj od oklepa. Cevka je crna, pa tanka (par mm)...tisto o visokem pritisku se mi zdi logicno, ampak cudno se mi zdi, da je motor narejen tako, da ga ne smes do konca drzat toliko casa kot hoces...bi pac blokado dali malo nizje. A to pomeni, da vedno ko ga bom takole do konca nazgal bom moral potem se filter cistit? Ali je to da gredo obrati na rdeco lahko kaj povezano s tem da imam Akrapovica (slip-on)?

Objavljeno
Blokado ima, olje je tud pravo (Motul 300V)...kaplja pa iz cevke ki je pod spodnjim oklepom, blizu vijaka za spuscanje olja...zato mi tudi kaplja spodaj od oklepa. Cevka je crna, pa tanka (par mm)...

a je možno, da maš rpeveč olja v mašini in ti ga zato vn meče?

Objavljeno

Zaradi pretiranega gnanja mašine :? :? :?

Če ni tajnost, kje se lahko več kot minuto pelješ 285 km/h ?

Objavljeno

Jaz bi stavil na "preveč olja"!

Objavljeno
...

Če ni tajnost, kje se lahko več kot minuto pelješ 285 km/h ?

:hmm: To bi blilo po moje nekje kjer imajo vsaj 4,75 km :yea2: dolgo relativno ravnino B)

Seveda :D je k temu potrebno pristeti se zavorno pot in odvisno od masine, se pot, ki jo porabis za dosego cilja tam nekje :kva2: 285 Km/h :afro1:

Objavljeno

:hmm: Potem pa čimprej obišči mojstra, ter seveda poročaj na MS :)

Objavljeno

Ice je imel popolnoma prav...

"Zaradi previsokega pritiska v masini je zacelo olje metati ven preko "pretocnika" ("überlauf" po nemsko). odvod iz pretocnika je navadno speljan v air-box, zato tudi olje v/na zracnem filtru.

cukanje/trokiranje bo blokada"

Sel sem na servis, mojster je odprl zadevo, ter mi povedal isto kot Ice....Torej to ni nic nevarno, le paziti moras, da ti ne zmanjka olja, in vsake toliko casa je dobro ce ocistis air-box...

Objavljeno

Zanima me, če ima kdo prvo luč naprodaj?

lp, Mirko

Objavljeno

A boš na Mille dal luč od R1?! :lol1:

Objavljeno

:SS yamaha čvovk boži a ti je 130 kmh pamet odp da siga tok tišov :kva2: :OK: :OK: :wacko: mal milosti do mopeda pa loh pokažeš :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
A boš na Mille dal luč od R1?! :lol1:

to mi je za prijatelja....... na apriliji večino časa niti nimam luči .)

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav

Mene pa zanima kako kontrolirat olje na YAMAHA R1 L.99.

Po pravici imam jo sele 3 dni in nisem se gledal ali ima "šipko" , vem pa da imam okencke spodaj pri masini.

Mi lahko kdo pove do kam mora biti olje, kdaj ga je premalo kdaj prevec in pa katerega je najbolje nalivat.

Mogoce se kak nasvet, ali sam delat servis-.menjat olje, oljni filter, zracni, ali raje peljat na servis da naredijo.

LP;Rock

  • 5 let pozneje...
Objavljeno

Mi lahko prosim kdo sporoči koliko so dolge vilice od prvih r1 od letnika 99 dalje

zanimajo me dve meri

dolžina samih vilic

in dolžina od tal pri kolesu do donca vilic, torej skupna dolžina po liniji vilic .

tnx v naprej. :)

Objavljeno

Mi lahko prosim kdo sporoči koliko so dolge vilice od prvih r1 od letnika 99 dalje

zanimajo me dve meri

dolžina samih vilic

in dolžina od tal pri kolesu do donca vilic, torej skupna dolžina po liniji vilic .

tnx v naprej. :)

Javim proti večeru. Moja je prav letnik 99.

Prva mera ni problem, druga pa je odvisna od vzmeti in prednapetosti SAG (Modri del na vrhu vilic). V mojih so bile baje menjane vzmeti tako, da bo info bolj tako tako.:yea1:

Objavljeno

Javim proti večeru. Moja je prav letnik 99.

Prva mera ni problem, druga pa je odvisna od vzmeti in prednapetosti SAG (Modri del na vrhu vilic). V mojih so bile baje menjane vzmeti tako, da bo info bolj tako tako.:yea1:

Ki si zdaj ? :fredy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!