bbegelj Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Imam motor Yamaha R1 2001 letnik s 15000km. Ze dvakrat v enem tednu se mi je zgodilo, da ko sem sel na avtocesto ter v 6 prestavi vozil z 285kh/h (rdece polje se zacne pri 11500 o/min, jaz sem vozil z 12000 o/min in to sem drzal okrog pol minute) potem se mi je pa ulilo z ene cevke pod spodnjim oklepom okrog 1/4 dcl olja....Opazil sem tudi ko drzim gas do konca mi vsake toliko casa za trenutek cukne (zatrokira). Nekdo mi je rekel, da lahko hlapi olja pridejo v zracni filter (samo 1/4 dcl je pa verjetno veliko) Zanima me, ali kdo ve kaj je narobe? Oziroma ali je to normalno, vendar to pomeni, da motorja ne smem navirati do konca.... Hvala
Ice Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 zaradi previsokega pritiska v masini je zacelo olje metati ven preko "pretocnika" ("überlauf" po nemsko). odvod iz pretocnika je navadno speljan v air-box, zato tudi olje v/na zracnem filtru. cukanje/trokiranje bo blokada - ce jo ta model ima, ne vem. ce je niima, prilozi stevilke masine in sasije, da vem, kateri motor ne kupiti. ce pogledas v prilozen owners manual pise noter na koliko obratih se blokada vklopi (ce obstaja).
Hanzi Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Blokado 99,9999% procentno ima. A olje pa je pravo notri ali je kaj improviziranja :rolleyes:
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Ma ponavadi čim daš malček preveč olja ga hitro zmeče v airbox kjer naj se bi načeloma konzumiral ...... Iz airbox-a gre ven ena slepa-zamašena prozorna cevka dolga 5-6cm kjer naj se bi nabiralo to odvečno olje. Če je ta cevka počena-pretrgana ti pol verjetno to olje zmeče vsepovsod. .... preveri še vsa ostala tesnila okol mašine.
bbegelj Objavljeno September 10, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2004 Blokado ima, olje je tud pravo (Motul 300V)...kaplja pa iz cevke ki je pod spodnjim oklepom, blizu vijaka za spuscanje olja...zato mi tudi kaplja spodaj od oklepa. Cevka je crna, pa tanka (par mm)...tisto o visokem pritisku se mi zdi logicno, ampak cudno se mi zdi, da je motor narejen tako, da ga ne smes do konca drzat toliko casa kot hoces...bi pac blokado dali malo nizje. A to pomeni, da vedno ko ga bom takole do konca nazgal bom moral potem se filter cistit? Ali je to da gredo obrati na rdeco lahko kaj povezano s tem da imam Akrapovica (slip-on)?
SiR Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Blokado ima, olje je tud pravo (Motul 300V)...kaplja pa iz cevke ki je pod spodnjim oklepom, blizu vijaka za spuscanje olja...zato mi tudi kaplja spodaj od oklepa. Cevka je crna, pa tanka (par mm)... a je možno, da maš rpeveč olja v mašini in ti ga zato vn meče?
Gallus Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Zaradi pretiranega gnanja mašine :? :? :? Če ni tajnost, kje se lahko več kot minuto pelješ 285 km/h ?
premza Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Jaz bi stavil na "preveč olja"!
Max Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 ... Če ni tajnost, kje se lahko več kot minuto pelješ 285 km/h ? :hmm: To bi blilo po moje nekje kjer imajo vsaj 4,75 km :yea2: dolgo relativno ravnino B) Seveda :D je k temu potrebno pristeti se zavorno pot in odvisno od masine, se pot, ki jo porabis za dosego cilja tam nekje :kva2: 285 Km/h :afro1:
bbegelj Objavljeno September 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2004 Na Gorenjski avtocesti... Prvec olja pa sigurno ni, ker sem ga moral se dolivati
Vojč Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 :hmm: Potem pa čimprej obišči mojstra, ter seveda poročaj na MS :)
bbegelj Objavljeno September 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno September 13, 2004 Ice je imel popolnoma prav... "Zaradi previsokega pritiska v masini je zacelo olje metati ven preko "pretocnika" ("überlauf" po nemsko). odvod iz pretocnika je navadno speljan v air-box, zato tudi olje v/na zracnem filtru. cukanje/trokiranje bo blokada" Sel sem na servis, mojster je odprl zadevo, ter mi povedal isto kot Ice....Torej to ni nic nevarno, le paziti moras, da ti ne zmanjka olja, in vsake toliko casa je dobro ce ocistis air-box...
mljubi Objavljeno September 20, 2004 Opozori Objavljeno September 20, 2004 Zanima me, če ima kdo prvo luč naprodaj? lp, Mirko
RSV Mille Objavljeno September 24, 2004 Opozori Objavljeno September 24, 2004 A boš na Mille dal luč od R1?! :lol1:
mevži Objavljeno September 26, 2004 Opozori Objavljeno September 26, 2004 :SS yamaha čvovk boži a ti je 130 kmh pamet odp da siga tok tišov :kva2: :OK: :OK: :wacko: mal milosti do mopeda pa loh pokažeš :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
mljubi Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 A boš na Mille dal luč od R1?! :lol1: to mi je za prijatelja....... na apriliji večino časa niti nimam luči .)
Rock-46 Objavljeno Maj 23, 2005 Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 Pozdrav Mene pa zanima kako kontrolirat olje na YAMAHA R1 L.99. Po pravici imam jo sele 3 dni in nisem se gledal ali ima "šipko" , vem pa da imam okencke spodaj pri masini. Mi lahko kdo pove do kam mora biti olje, kdaj ga je premalo kdaj prevec in pa katerega je najbolje nalivat. Mogoce se kak nasvet, ali sam delat servis-.menjat olje, oljni filter, zracni, ali raje peljat na servis da naredijo. LP;Rock
KUK679 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Mi lahko prosim kdo sporoči koliko so dolge vilice od prvih r1 od letnika 99 dalje zanimajo me dve meri dolžina samih vilic in dolžina od tal pri kolesu do donca vilic, torej skupna dolžina po liniji vilic . tnx v naprej.
gsx750f Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Mi lahko prosim kdo sporoči koliko so dolge vilice od prvih r1 od letnika 99 dalje zanimajo me dve meri dolžina samih vilic in dolžina od tal pri kolesu do donca vilic, torej skupna dolžina po liniji vilic . tnx v naprej. Javim proti večeru. Moja je prav letnik 99. Prva mera ni problem, druga pa je odvisna od vzmeti in prednapetosti SAG (Modri del na vrhu vilic). V mojih so bile baje menjane vzmeti tako, da bo info bolj tako tako.
KUK679 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Javim proti večeru. Moja je prav letnik 99. Prva mera ni problem, druga pa je odvisna od vzmeti in prednapetosti SAG (Modri del na vrhu vilic). V mojih so bile baje menjane vzmeti tako, da bo info bolj tako tako. Ki si zdaj ? :fredy:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se