MiNa Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 (popravljeno) Glede reseta opozorila SERVICE sem napisal že par strani nazaj, da lahko uporabiš tole orodje ali pa pooblaščen servis - druge "poti" ni! Pravzaprav je še nihče ni našel. Popravljeno Februar 5, 2013. Popravil MiNa
jack08 Objavljeno Februar 5, 2013 Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Ja, sem videl link. Hvala. Se navajam na opozorilo, zaenkrat najbolj racionalna rešitev . Enkrat spomladi me čaka še menjava seta ketne (ima že 41k km), pa "confort zic" me tudi še mika - po eni uri vožnje se že fajn presedam gor pa dol, pa levo in desno. Drgač pa je moped tapravi. :OK:
Kiri Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Danes mi je uspelo polomit levo stopalko na F650CS Scarver. Doma na dvorišču sem se zaklepetal in pozabil podstavit stojalo preden sem zlezel z motorja. Čeprav sem ga dokaj nežno položil na tla, se je stopalka zataknila med plošče na tleh in počila. No, skratka...kako rešit zdaj to sranje? http://www.ebay.de/itm/BMW-F650CS-R850R-R1150R-R1150RT-R1100RS-Fusraste-Fahrer-links-footrest-Neu-/360453105463?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53ecade737 Tole stane dobrih 85 evrov s poštnino. Ni poceni. Obstaja kakšna ugodnejša varianta? Se komu valja kakšna stopalka viška kje doma? Kako je z univerzalnimi? Katere pašejo, katere ne?
THOMPSON Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Poravnaš zvito roko v primežu in daš pošvasat lokalnemu mojstru. Zvar podrusiš in zadevo polakiraš. Materijal vzvoda ni neka vesoljska litina :grrr . Strošek vse skupaj par evrov....in par 10minut dela... lp, andrej
Kiri Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Hm, nimam sicer pri roki trenutno, ampak sem tam imel občutek, da je to nek čuden material, ki se ga ne da kar tako variti. Če bi šlo tako, bi bilo še res najlažje, najceneje, pa verjetno tudi najhitreje Bom preveril čez kako uro, hvala za nasvet!
Kiri Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Evo, še slike... En del je še na motorju in ga ni na sliki.
THOMPSON Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Po fotki sodeč se da zadevo rekonstruirat. vaški varilec zna včasih delat čudeže, drugače pa preostane samo stric E-bay lp, andrej
Kiri Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Varilec, ki dela v firmi, ki se ukvarja z varenjem aluminija, pravi, da je to neka zlitina in se ne da zvarit tako, da bi sigurno držalo.... Na ebayu sem zdaj našel stopalko za R1150R, ki bi naj bila ista....gledal sem tudi univerzalne sw-motech stopalke. Tiste stanejo kakšnih 100 evrov. Je kakšen razlog, da bi nabavil te univerzalne ali so originalne obljše?
hector Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 oj - kolega ima 99 letnik f650 gs - zamenjati mora verigo in zobnike. Kaj priporočate oz kaj je prvo vgradnja? Ima kdo kakšen manual? lp M
AJ Objavljeno Junij 10, 2013 Opozori Objavljeno Junij 10, 2013 V Motorjetu imajo neko akcijo za verižne sete Regina: http://www.motorjet.com/rezervni-deli/verizni-seti/regina-verizni-set-bmw-f-650-gs-99-02.html Za podoben denar se na ebayu dobijo DID seti, originalen set pa je mislim da preko 200 ali celo 230€, pa skoraj zagotovo ne zdrži 2,3x kilometrine, kolikor je dražji. Menjava verižnega seta je sicer zelo enostavno opravilo, na mojem F650GS je bila celo veriga s clip veznim členom, tako da netanje ni potrebno. Če pa vseeno potrebuješ manual, ti ga lahko pošljem... LP
hector Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Vseeno bi prosil za manual, če imaš v pdf-ju. Ne zaradi verige, kolega bi ga rad imel. Na tem linku je samo veriga - kako so pa original zobniki? 16/47?
AJ Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 V imenu izdelka piše, da je verižni set, kar bi naj pomenilo da so v kompletu veriga in verižniki, verjetno je le slika simbolična. Ok, bom zvečer prilepil link do PDFja
AJ Objavljeno Junij 11, 2013 Opozori Objavljeno Junij 11, 2013 Service Manual: https://www.dropbox.com/s/d7vlo3p1ty2g4ff/F650GS_EU.pdf hector in Kmet2 2
gift Objavljeno Junij 12, 2013 Opozori Objavljeno Junij 12, 2013 Najcenejši verižni seti... http://www.kettenmax.de/
hector Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 AJ hvala za manual, ima slučajno kdo za starejši letnik, to je letnik 99 oznaka F650 ST?
Tad Objavljeno Avgust 4, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2013 Ima mogoče kdo sprednje smerokaze za BMW F650GS letnik 2001, rabil bi desnega, lahko je samo šipca ? Hvala
golnar Objavljeno Avgust 7, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2013 smerokazi so isti kot na novejših tomosih, in so tudi novi zelo ugodni, cca 10 eur. recimo http://www.trgovina.obnovi-si.si/index.php?route=product/product&product_id=911 Jaz pa iščem kakšne nosilce stranskih kufrov ali torb, in kakšen aftermarket izpuh za gs 2005. Nove zadeve poznam, iščem pa kakšno cenejšo opcijo. tako da če se komu kje v omari valja kaj od tega, je moj kontakt 031/628-368 ali marsikej@gmail.com
Tad Objavljeno Avgust 9, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2013 Evo dobu šipco, pa je kao original BMW, pa še 10 eurov je bla :yes: tko da smo zrihtal, Hvala vseeno! Glede stranskih nosilcov, sm jih pa jst v TC motoshopu nabavu, bli so pa mislm da 88 eurov.
bregar07 Objavljeno December 27, 2013 Opozori Objavljeno December 27, 2013 Zdravo! Sem nov na temu forumu, prebral skoraj celo temo o F650GS, jeseni naslednje leto imam namen kupiti motor. Stvar je, da še nimam izpita za motor in gledam s katero kategorijo je sploh možno vozit F650ko. Baje naj bi šlo s kategorijo A2 do 35kW. Nekateri mopedi na avtonetu imajo napisano v specifikacijah 35kW, nekateri tudi več, pa čeprav naj bi bili vsi isti model. Recimo tale: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7790951 naj bi imel 37kW. Kako je s tem? Glede na to, da še nimam izpita za motor in da bom naslednje leto jeseni šele 21 me zanima, če je sploh možno vozit tako zadevo? Lp in srečno novo leto!
Kmet2 Objavljeno December 28, 2013 Opozori Objavljeno December 28, 2013 Če kupuješ prav ta motor,ti svetujem tega,ker je bil moj še pred 1 letom.V kompletu vzdrževan na poblaščenem servisu in kot nov z 3 kovčki. Dobil ga boš definitivno za 3k€ ali še manj,če mu rečeš ,da je on sam dal 3k€. Za kaj več pa me kontaktiraj na PM. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7944220 in ja mislim da ga lahko voziš z A2,toda pozanimaj se prej ker nisem 100%
bregar07 Objavljeno December 28, 2013 Opozori Objavljeno December 28, 2013 Žal trenutno prebivam v UK in se vračam v SLO šele naslednje poletje. Sedaj samo 'tipam' teren. Kolikor sem prebral po drugih forumih, je treba nastaviti blokado za ta dva kilovata.. Kdo priporoča koga, ki zna to naredit izklopljivo in za razumno ceno?
Tedybear Objavljeno December 28, 2013 Opozori Objavljeno December 28, 2013 Žal trenutno prebivam v UK in se vračam v SLO šele naslednje poletje Se oproščam za off topic, ampak...človek božji,,,ostani gor, ne vračaj se v to vukojebino... menih, Kmet2 in maxxa 3
'.' Objavljeno December 28, 2013 Opozori Objavljeno December 28, 2013 @bregar07 - Baje naj bi šlo s kategorijo A2 do 35kW. Nekateri mopedi na avtonetu imajo napisano v specifikacijah 35kW, nekateri tudi več, pa čeprav naj bi bili vsi isti model. BMW F650 je vozen z A2 kategorijo, ki jo lahko brez problema delaš pri 21ih (če ima primerno 35kw blokado) Ta dva linka ne prideta v poštev, saj sta obadva brez blokade in nista vozna z A2, zaradi teh ubogih dveh kilovatov. Lahko pa jih naknadno blokiraš, ampak bodi pripravljen pljunit zajeten znesek. Elektronske blokade so drage. Računaj okrog 400€, morda več. Mehanske so ceneješe (200€+montaža), ne vem pa če pri mehanskih lahko imaš možnost "izkapljanja" Imaš cel kup podatkov v tem topiku, med ostalim tudi tocno ceno blokade. Pomojem za 2 kilovata delat izklopljivo je zelo neumna poteza - mislim da vec pridobis na moci, ce shujsas 3 kile.
bregar07 Objavljeno December 29, 2013 Opozori Objavljeno December 29, 2013 Kaj zdaj, je vozen z A2 ali ne? Najbrž si zamešal/a A1 in A2? Ker A1 kategorija te omejuje, da lahko voziš motorje do 35kW. No blokada mi je vseeno kakšna je, baje se tako ne pozna veliko na moči, želim omejiti moč samo zaradi (butaste) zakonodaje. Kako pa potem to homologiraš, ga dajo na kak test ali je zadost samo potrdilo o vgradnji - tuv certifikat? Hvala za link, bom prebral jutri, danes je prepozno
'.' Objavljeno December 29, 2013 Opozori Objavljeno December 29, 2013 Ne, nisem zamešal AM = do 50cc A1 = 125cc / 11kw A2 = 500cc / 35kw A = neomejeno Lahko ga voziš z A2, če je blokiran. Povdarek pa sem dal zato, ker nekatere motorje ni mogoče blokirat na 35kw, ker je osnovna izvorna moc +70kw Po montaži neseš zadevo na ljubljanski potniški promet kjer "testirajo" in homologirajo. Kaj več o ceni in zakonu glede blokad maš tule
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se