Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

Ne, nisem zamešal :)

 

AM = do 50cc

A1 = 125cc / 11kw 

A2 = 500cc / 35kw

A = neomejeno

 

Lahko ga voziš z A2, če je blokiran. Povdarek pa sem dal zato, ker nekatere motorje ni mogoče blokirat na 35kw, ker je osnovna izvorna moc +70kw

 

Po montaži neseš zadevo na ljubljanski potniški promet kjer "testirajo" in homologirajo.

 

Kaj več o ceni in zakonu glede blokad maš tule

 

Kje si pa ti našel teh 500 ccm ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Si kdo lasti 'novega' F650GS - G650GS? Naj bi imeli neke poporodne tezave, ki pa so bile v v vecini popravljene v garanciji. Sertao berem ima manjsi tank kot Dakar, je pa le toliko mlajsi motor in se lahko izognes marsikateri tezavi starejsih generacij.

 

Pri veliko F650GSk je vidna korozija in luscenje barve na motorju, zgleda kot nek tovarniski defekt, kako resit to? Samo zbrusit pa na novo prefarbat cez? Razlika v ceni med Dakarjem in Sertaom ni velika tam cca. 1500£. Kaj menite? Raje cenejsega Dakarja pa potem raje vlozit tistega jurja petsto v opremo ali par let starega Sertaa? Teme o novem G650GS nisem zasledil tukaj, si ga kdo lasti oz. poznate koga? Kako mnenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povej kaj te zanima za novega F650GS(700),lahko pa tudi na ZS!

Mel 2stara enovaljna F650GS in 2nova Twin F650 in 700GS,na nobenem nisem zasledil omenjenih težav!

Svetujem ti Twin650GS in ne enovaljnega starega.

Razlika med njima je res okrog 2k€ toda je twin neprimerno boljši,tako po ciklistiki,moči,ergonomiji kot avtonomiji!

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me naslednik enovaljnega F650, torej G650GS, ne pa novi F650GS ki je 800 kubični..

 

Kako se kaj obnese motor (baje je delan v Kymco tovarni na Kitajskem), elektronika kaj zajebava? Baje so bile težave z vžigom ko je motor topel.. Predvsem gledam novejšo različico G650GS Sertao zaradi že omenjenih razlogov; je novejši in mlajši - manj stvari gre lahko narobe, po možnosti je še v garanciji, ni velike razlike v ceni, pa osebno mi je lepši. Prednost je tudi to, da ima moč 35kW kar pomeni, da se ne rabim sekirat in ubadat še z blokado zaradi dveh odvečnih kilovatov pri starejših različicah..

Popravljeno . Popravil bregar07
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal takšnega motorja pa nisem imel,lahko pa tu nudi veliko informacij forumaš Snecer,ki obvlada BMW sceno  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kdo lasti 'novega' F650GS - G650GS? Naj bi imeli neke poporodne tezave, ki pa so bile v v vecini popravljene v garanciji. Sertao berem ima manjsi tank kot Dakar, je pa le toliko mlajsi motor in se lahko izognes marsikateri tezavi starejsih generacij.

 

Pri veliko F650GSk je vidna korozija in luscenje barve na motorju, zgleda kot nek tovarniski defekt, kako resit to? Samo zbrusit pa na novo prefarbat cez? Razlika v ceni med Dakarjem in Sertaom ni velika tam cca. 1500£. Kaj menite? Raje cenejsega Dakarja pa potem raje vlozit tistega jurja petsto v opremo ali par let starega Sertaa? Teme o novem G650GS nisem zasledil tukaj, si ga kdo lasti oz. poznate koga? Kako mnenje?

 

 

Vzemi tistega ki ti ga priporoča Kmet2.Tud jst sem mel skoraj 3 leta F650 GS twin-super  motorček,dober gre, tud za daljše fure, le sam moraš bit , sopotnik zadaj ravno ne gre glih, no sej bi šlo sam je neudobno, ravno zarad tega sem jaz pol vzel večjega GS, drugač ti pa ne bo žal za 650 GS twin, dober je!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta preverjeno OK, enovaljnik in 2-valjnik.

Med seboj nimata veliko skupnega, vsak ima prednosti na svojem področju in slabosti na drugem.....

Odvisno, za kaj rabiš.

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav.

 

Zanima me, ali ima mogoče kdo za prodati zadnjo desno sovoznikovo stopalko za noge?

 

Prosim, če mi pošlje sporočilo kdo, če ima.

 

Hvala,

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zivjo banda,

rabil bi en nasvet, glede F650GS  Dakar l.2001, prijatla malo zajebava masina in sicer nima moci v nizjih obratih. Tam od minimuma pa do kakih 3.500 obratov, dejansko nima moci...ce se vozim pocasi po ravnici, in dam gas, se matra, cuka, in zelo pocasi pospesuje, pol ko pride tam nekje po 3.500 obratov pa povlece. Recimo ze speljat v mali klanec je tezko, je treba res precej nabit po obratih da lahko pocasi speljes. Je imel kdo kake podobne izkusnje? Svecka zgleda vredu, lambda sonda je nova in je vredu, prek gs911 ne najde napak, potenciometer lopute zraka (gasa) deluje vredu, filter zraka je cist.. .) Je kaka enostavna moznost preverit pumpo bencina in injektor? 

 

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

 

razmišljam o nakupu tega motorja in me zanima nekaj dodatnih stvari. Težkega motorja (razen yamahe xt 550 dva meseca) nisem imel, zato me zanima vaše mnenje če je ta model v redu za moje potrebe. In sicer bi ga največ potreboval za službo (120km/dan, večinoma avtocesta), ter za kak vikend na mesec za krajše izlete (do 500km). Za terensko vožnjo ga načeloma ne bi uporabljal, razen mogoče če me res prime (za to imam terenca, bom pa verjetno poskusil razliko seveda :) ).

 

Zanima me, kako je z močjo motorja, če sta na njem dve osebi (jaz 100kg in moja 55). Seveda je tukaj še recimo 15-25kg prtljage.

 

Ker je prvi in nekako ne uspevam pri pridobivanju financ iz družinskega proračuna, bom vzel nekaj cenejšega. Specifično sem gledal f650gs letnik 1997 (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9846448&show=1). Zraven računam še registracijo in opremo, kar me potem skupaj stane verjetno nekje 2500€? Stroški za vzdrževanje niso težava, bi pa vseeno rad sam popravljal večino, ter se tako učil. Je ta motor za to primeren? Za nekatere vem da brez servisa ne moreš kaj veliko narediti.

 

Vem, veliko vprašanj, je pa jih še več :)

 

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj jih boš pa "zakurblal". Za dva s prtljago pa samo 50 konjev. Ne to ne gre, mora imet najmanj 100 konjev, da se lahko sploh pelješ.

 

OK sedaj pa resno. Tole je prejšnja, preavzaprav predprejšnja verzija BMW-ja. Še klasika na vplinjač, to pomeni, da je tudi za vzdrževanje zadeva še relativno enostavna. Praktično je za redno vzdrževanje tak motor najbolj enostaven. Redna menjava olj filtrov in mogoče kakšnega tesnila (leta naredijo svoje) in "vozi Miško".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, po moje za prvo obdobje, da se navadim nazaj in vse ostalo, bi skoraj moralo biti dovolj, drugače pa mi je znano to, da je vedno nekaj konjev premalo. Tudi pri avtu ;)

 

Kaj pa misliš/mislite na tega ki si ga bom ogledal? Je kaj posebnega na kar bi moral paziti, tako s prve? Vem da ni nov in pričakujem določene težave, ampak verjetno so kakšne stvari skrite na pogled. Mogoče kakšni simptomi? Videl sem na posnetkih in tudi prebral, da pri nizkih obratih nimajo moči in velikokrat ugašajo. Je to normalno za vse ali samo če je kakšen del obrabljen oz. za zamenjat?

Popravljeno . Popravil matko88
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak motor na AN je zgodba zase. Po slikah ne moreš reči a "je ali ni". Pojdi pogledat, dobro je, če te spremlja kdo, ki se spozna. Pri nakupu je vedno dodrodošlo drugo mnenje.

Glede na to, da si motor s podobno zasnovo (1 cilinder XT550) že vozil, ti zadeva ne bo tako zelo tuja. Meni enocilindraš (imel sem jih več) nikoli ni ugašal. Vrtljaje držiš v primernem območju-prestavi in zadeva je OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na žalost nimam sreče že na začetku. Po dveh tednih mi je motor zatajil. Peljem se po avtocesti konstantno 100-110 in naenkrat motor izgubi moč (ne ugasne ampak samo na obrate ga več ne morem spraviti). Na srečo je bilo postajališče v bližini tako da sem se v leru pripeljal do tja. Simptomi: nekaj časa v prostem teku nakar nekaj sekund dela normalno in potem spet isto, deluje le v prostem teku. Ko sem dodal gas sta svečki udarile na vsakih nekaj obratov, ko gas spustim spet normalno dela. Če sem ugasnil motor za nekaj sekund ali ga pustil v prostem teku kakšno minuto, je motor spet nekaj sekund delal normalno nato pa spet na maksimalno malenkost več kot prosti tek. Simptomi so se mi zdeli isti kot pri zamaščeni svečki. Po nekaj časa se odpeljem naprej, zavijem iz avtoceste ter ugasnem motor za nekaj časa. Kličem prejšnjega lastnika če je že imel takšno izkušnjo in pravi seveda da ne, da je delalo vse brezhibno (prevozil sem nekje 2000km od kar sem ga kupil). Nato se skoraj v prostem teku peljem naprej (okrog 10km). Ker se mi je zdelo da ni več "pomanjkanja" bencina in da je mogoče smetko potegnilo skozi, sem spet poskusil z obrati čez 3000 in glej ga zlomka, dela kot more. Si mislim še dobro da ni kaj narobe in da je bila samo smetka.

Drug dan zjutraj, spakirana z dekletom za dvodnevni izlet, vžgem motor in po nekaj sekundah isto kot včeraj, s to razliko da je zdaj že prosti tek imel težave. Po tem se sodločim da peljem motor do najbližjega mehanika. Za vsak slučaj sva zamenjala svečke a ni pomagalo. Danes ugotovim da je preveril tuljave in da delajo ok. Leva svečka daje iskro medtem ko desna ne da (tudi ko menja tuljavi). A ima kdo idejo kaj bi lahko bilo naslednje za preveriti? Rezervoar ni kriv saj je bil bencin napeljan tudi direktno.

Prav tako me zanima, ali  je to lahko skrita napaka in lahko motor vrnem? Od nakupa je nekje 2 tedna. Kolikor mi je znano je 30 dnevni rok ampak ne vem kako je če je prodajalec fizična oseba. Na bmw servisu v Mariboru so rekli da je samo pregled 40€, pa še to ne garantirajo da bodo 100% našli kaj je narobe. Pozna kdo kakšnega mehanika ki popravlja tudi ta motor(f650gs, 1997)?

Hvala za nasvete/graje/karkoli kar bi pomagalo pri rešitvi situacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost nimam sreče že na začetku. Po dveh tednih mi je motor zatajil. Peljem se po avtocesti konstantno 100-110 in naenkrat motor izgubi moč (ne ugasne ampak samo na obrate ga več ne morem spraviti). Na srečo je bilo postajališče v bližini tako da sem se v leru pripeljal do tja. Simptomi: nekaj časa v prostem teku nakar nekaj sekund dela normalno in potem spet isto, deluje le v prostem teku. Ko sem dodal gas sta svečki udarile na vsakih nekaj obratov, ko gas spustim spet normalno dela. Če sem ugasnil motor za nekaj sekund ali ga pustil v prostem teku kakšno minuto, je motor spet nekaj sekund delal normalno nato pa spet na maksimalno malenkost več kot prosti tek. Simptomi so se mi zdeli isti kot pri zamaščeni svečki. Po nekaj časa se odpeljem naprej, zavijem iz avtoceste ter ugasnem motor za nekaj časa. Kličem prejšnjega lastnika če je že imel takšno izkušnjo in pravi seveda da ne, da je delalo vse brezhibno (prevozil sem nekje 2000km od kar sem ga kupil). Nato se skoraj v prostem teku peljem naprej (okrog 10km). Ker se mi je zdelo da ni več "pomanjkanja" bencina in da je mogoče smetko potegnilo skozi, sem spet poskusil z obrati čez 3000 in glej ga zlomka, dela kot more. Si mislim še dobro da ni kaj narobe in da je bila samo smetka.

Drug dan zjutraj, spakirana z dekletom za dvodnevni izlet, vžgem motor in po nekaj sekundah isto kot včeraj, s to razliko da je zdaj že prosti tek imel težave. Po tem se sodločim da peljem motor do najbližjega mehanika. Za vsak slučaj sva zamenjala svečke a ni pomagalo. Danes ugotovim da je preveril tuljave in da delajo ok. Leva svečka daje iskro medtem ko desna ne da (tudi ko menja tuljavi). A ima kdo idejo kaj bi lahko bilo naslednje za preveriti? Rezervoar ni kriv saj je bil bencin napeljan tudi direktno.

Prav tako me zanima, ali  je to lahko skrita napaka in lahko motor vrnem? Od nakupa je nekje 2 tedna. Kolikor mi je znano je 30 dnevni rok ampak ne vem kako je če je prodajalec fizična oseba. Na bmw servisu v Mariboru so rekli da je samo pregled 40€, pa še to ne garantirajo da bodo 100% našli kaj je narobe. Pozna kdo kakšnega mehanika ki popravlja tudi ta motor(f650gs, 1997)?

Hvala za nasvete/graje/karkoli kar bi pomagalo pri rešitvi situacije.

Ne šraufaj sam ,sej mas dve leti garancije od dneva nakupa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je skrita napaka

Ne vem ce je skrita napaka. Ce je 2.000 kilometrov delal cist okej.

Pri rabljenem se tudi kaj pokvari. In ponavadi je videno kupljeno. Drugo bi bilo ce bi po 10-ih kilometrih crknilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je skrita napaka

Nic vec. Oziroma - ni tako yimpl. Po 2000 km od nakupa bo treba najprej dokazat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti že napisal pred nakupom, da je možno pričakovat kakšne težave. Pri tako starem motorju, še posebej, če si že prevozil 2kkm, boš težko uveljavil skrito napako.

Prični pri pripravi zmesi vplinjačih 2x podtlačni, lahko, da je tu vzrok, počene membrane....

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!