simonsi Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 :topic: Po tem sklepanju, ti tudi kolesariš, tako da ne seri, pa brez zamere. odkar sem odkril motor, kolesa še ne povoham več. :P Ampak res, 520 je najšibkejši tip verige iz serije 5xx, ki jo kar hitro popapa na 650 enovaljniku, spet zelo odvisno od stila vožnje. Če paše, bi bila 525 ali podobno dolgotrajnejše.
quomme Objavljeno Oktober 3, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2008 für Ihr Fahrzeug verwenden wir eine D.I.D 520 VX mit einer Länge von 110 Gliedern, bei Originalübersetzung von 16/47 ! To ketno priporoča DID. Mail je direktno od njih
mack Objavljeno November 24, 2008 Opozori Objavljeno November 24, 2008 Ali je že kdo original avspuh "friziral" in sicer v tem smislu da jeiz dveh loncev naredil enega in drugega porabil za shranjevanje orodja??? Če ste ža ako je to ali sploh vplivalo na delovanje motorja, sam sem avspuh rezstavil in ga zalavfal z samo z enim loncem in dela presenetljivo lepo!? :whistle: No pa da vidimo ali je še kje kakšen nespeči medved ki ne pusti motorja v zimskem spanju?? :naughty:
bawchi Objavljeno December 2, 2008 Opozori Objavljeno December 2, 2008 Bom kr tukaj napisal ko je že ravno tema o 650 gsih, če bi koga zanimal. http://www.motosvet.com/ads/motocikli/izpis.php?cid=511 žal pač je tako naneslo da se poslavlja od hiše :(
Rokxy Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Živjo, jeseni sm nabavu f650gs, sedaj bi ga pa dal nekam na servis, da pogledajo v kakšni kondiciji je motor. Pozna kdo kak servis na celjskem, kjer dobro pogledajo motor, povejo kaj bi lahko bil problem, če je seveda kaj, to popravjo in so povrhu pošteni in ugodni. LP!
alkatraz Objavljeno Februar 6, 2009 Opozori Objavljeno Februar 6, 2009 Živjo, jeseni sm nabavu f650gs, sedaj bi ga pa dal nekam na servis, da pogledajo v kakšni kondiciji je motor. Pozna kdo kak servis na celjskem, kjer dobro pogledajo motor, povejo kaj bi lahko bil problem, če je seveda kaj, to popravjo in so povrhu pošteni in ugodni. LP! Selmar Celje... :rolleyes:
Rokxy Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Selmar Celje... :rolleyes: Hm... ko smo peljali avto na servis so bli dragi ko k****, pa še pregled so nardil bolj tko kilav. Razen če govoriš iz izkušenj, da so res kvalitetni?
moky Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 Ali ima kdo izkušnje glede zadnjega kovčka? Originalen od BMW-a je kar majhen (31l) pa kar drag - 210 evrov.
frajtonar Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Ali ima kdo izkušnje glede zadnjega kovčka?Originalen od BMW-a je kar majhen (31l) pa kar drag - 210 evrov. Jaz sem dal gor 52 l od Givija. Pa cena je bila takrat - lani - precej nižja od originala. Pa še nekako lepši mi je.
moky Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Verjetno pa si moral prilagoditi nosilec kovčka na motorju. Kako?
nominator Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 A mi zna kdo opisat postopek menjave olja + filtra pa katero olje uporabljate?
MiNa Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 Tule najdeš repair manual. "Prelistaj" mogoče najdeš kaj uporabnega o tvojem konjičku.
simonsi Objavljeno Marec 4, 2009 Opozori Objavljeno Marec 4, 2009 A mi zna kdo opisat postopek menjave olja + filtra pa katero olje uporabljate? edino pazi, da na dveh mestih spustiš olje, pa da ga ne naliješ preveč ali premalo.
nominator Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 (popravljeno) HVALA...Ok.Olje pa filtre sem zamenjal.Imam pa še eno vprašanje.A zasveti kaj lučka za olje ko daš kontakt, ker meni ne sveti nikoli.Sem zamenjal žarnico pa je isto.Namreč ne vem ali je normalno da ne zasveti a bi morala tako kot pri avtu?Ko dam kontakt se mi prižgejo samo ler zelena, rezerva oranžna pa abs rdeča.Olje pa nič.A je to normalno? Popravljeno Marec 6, 2009. Popravil nominator
acom Objavljeno April 6, 2009 Opozori Objavljeno April 6, 2009 Jaz se pa še odločam za motor, pa ne vem ali bi vzel 650GS ali transalp-ko. Pri BMW-ju mi je všeč ABS, ki ga transalpka nima (iščem letnik do '06, ki ga še nima). Všeč sta mi oba, vsakega po enga sem probal peljat in mi BMW deluje bolj okreten, celo trese manj. Enga rdečga BMW-ja sem našel na avto-netu z vso možno opremo. Je pa iz Italije. Kaj mislite se splača? PS: Sem začetnik in nimam izkušen z motorji.
ukkio Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 No, da še jaz pristavim piskerček; sem ponosni novi lastnik BMW F659 GS. Ravno danes sem dvignil izpit za motor in hkrati doživel prvi dež na motorju... No moj problem pa je sledeči: Opazil sem, da piha samo desni auspuh. Levi ne da od sebe niti sapice, greje se pa. Ne me izžvižgat prosim, ker z veseljem priznam, da sem še povsem zelen. Hvala za pomoč U. rdeci_vragec 1
rdeci_vragec Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 No, da še jaz pristavim piskerček; sem ponosni novi lastnik BMW F659 GS. Ravno danes sem dvignil izpit za motor in hkrati doživel prvi dež na motorju... No moj problem pa je sledeči: Opazil sem, da piha samo desni auspuh. Levi ne da od sebe niti sapice, greje se pa. Ne me izžvižgat prosim, ker z veseljem priznam, da sem še povsem zelen. Hvala za pomoč U. Pozdravljen ukkio, in dobrodošel na forum. Čestitke za fajn motor, jst sem se tudi odločal zanj pred leti, in še vedno me navdušuje ko ga kje vidim. Glede izpuha, pa glih pred dobrim tednom, ko sem bil na servisu je bil tam tak gs, pa sem tudi sam vidu da je en izpuh črn, drugi pa čist, pa sem povprašal serviserja, pa je reku da to tako narjeno, levi lonc je bolj ko ne za okras, in če pogledaš spodaj, vidiš da gredo izpušni plini iz levega lonca v desni, ter nato ven...Pa če se ne motim, ima levi samo eno majhno luknjo zadaj, zanemarljivo v primerjavi z desnim...naj te ne skrbi, je normalno tako :grim
ukkio Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Ah, fino; mi je padel kamen s srca... Hvala! Btw, imam še eno nejasnost glede izklopa ABS. Zdi se mi, da se mi izklopi samo na sprednjem ko držim gumb cca 5 sekund, zadnji na makedamu še kar drdra.
sazzasaga Objavljeno Februar 23, 2010 Opozori Objavljeno Februar 23, 2010 Pred parimi dnevi sem kupil rabljenega F650GS. Že od malega se vozim z mopedi, skuterji do 125ccm in ko sem prebiral forume, sem dobil občutek, da je tale BMW ena take nežna lahka in počasna zadevca. Meni se zdi vse prej kot to, prav lepo potegne in zelo je ergonomičen. No, zadeva, ki me po teh parih kilometrih moti je, da ko se pelješ po mokri cesti pošprica vse do kolen, jasno z umazano rjavo vodo iz cestišča. Sedaj iščem varijante za blatnik. Kdo ve, kje bi se ga dalo dobiti v Sloveniji? Lp, Saša
yapka Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Imam vprašanje. Kako naj vem da ima f650gs letnik 2001 ABS. V konkretnem primeru vem da ima na zadnjem kolesu zarezice in senzor, sedaj me še pa zanima, kaj bi se še moralo najti na motorju. Hvala za odgovore.
biker77 Objavljeno Marec 19, 2011 Opozori Objavljeno Marec 19, 2011 Imam vprašanje. Kako naj vem da ima f650gs letnik 2001 ABS. V konkretnem primeru vem da ima na zadnjem kolesu zarezice in senzor, sedaj me še pa zanima, kaj bi se še moralo najti na motorju. Hvala za odgovore. tudi na prednjem ga mora met.. preveriš pa tako da se zapelješ po enem makadamu in sprobaš..
yapka Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 Tako, tudi js sem sedaj nabavil 650GS. Nekaj me pa zanima, ali tudi komu od vas nekaj zaropota v mašini, ko ugasne motor. Zvok je kovinski, kot bi notri spustila kakšna zvmet oz. nekaj podobnega. Ne pojavi se pa vedno. Drugač pa motor laufa brezhibno.
simonsi Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 a to enovaljnik? ja drugač je to normalno pri teh rotax mašinah, pa enovaljnikih, nič bat
raza Objavljeno Marec 25, 2011 Opozori Objavljeno Marec 25, 2011 Tako, tudi js sem sedaj nabavil 650GS. Nekaj me pa zanima, ali tudi komu od vas nekaj zaropota v mašini, ko ugasne motor. Zvok je kovinski, kot bi notri spustila kakšna zvmet oz. nekaj podobnega. Ne pojavi se pa vedno. Drugač pa motor laufa brezhibno. Zaropota mehanizem, ki odpre ispušni ventil v primeru, da se hoče mašina zavrtet v napačno smer( po domače, kadar nazaj vseka-bat ne premaga mrtve točke, prišlo je pa do vžiga).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se