Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

kolk nakladaš :D

zaropota enosmerna sklopka zaganjača. ker ko ugasneš motor, kdaj bat kontra zavrti gred, ki vključi sklopko in zobnike pa štarter in to fino zaropota.

sem imel kar nekaj enovaljnih 4t motorjev ki so to delal in je čist normalno :) v bistvu je to pri vseh motorjih, samo pri enovaljnikih je pač toliko bolj izrazito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk nakladaš :D

zaropota enosmerna sklopka zaganjača. ker ko ugasneš motor, kdaj bat kontra zavrti gred, ki vključi sklopko in zobnike pa štarter in to fino zaropota.

sem imel kar nekaj enovaljnih 4t motorjev ki so to delal in je čist normalno :) v bistvu je to pri vseh motorjih, samo pri enovaljnikih je pač toliko bolj izrazito.

Tako pojasnilo sem dobil na uradnem BMW servisu, ko sem si davnega 1998-99 lastil F650. Če so me takrat potegnili za nos, sem zdaj to nenamerno prodal naprej, sory!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CITAT(nominator @ 4 Mar 2009 @ 15:49) A mi zna kdo opisat postopek menjave olja + filtra pa katero olje uporabljate?

edino pazi, da na dveh mestih spustiš olje, pa da ga ne naliješ preveč ali premalo.

torej ne gre, da samo spusti človek olje spodaj ven, mora obvezno še zgoraj zlit ven direkt iz posode za olje? res bi se rad ognil temu šraufanju zgoraj, pa očitno ne gre...

pa še ena stvar, tesnila, ki so za zamenjat se da dobit v vsaki obični trgovini z deli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo s slik moja trditev bolj jasna, čene pogelj na tej povezavi

avtomatskega dekompresorja ki ga ti omenjaš na rotax mašini še nisem slišal. se pa zelo dobro sliši na 4t krosih in hard enduro če je prenizek prosti tek.

pa četudi bi zaropotal niti približno ni tolk glasen kot sklopka zaganjača

torej ne gre, da samo spusti človek olje spodaj ven, mora obvezno še zgoraj zlit ven direkt iz posode za olje? res bi se rad ognil temu šraufanju zgoraj, pa očitno ne gre...

pa še ena stvar, tesnila, ki so za zamenjat se da dobit v vsaki obični trgovini z deli?

nič se ni treba posebej lomit. imaš pač dva vijaka, en je na karterju, drugi pa mislim da spredaj spodaj na gištelu. za podrobnosti ti bo kak lastnik povedal ali pa poglej v service manual. ja bakrene podložke pa dobiš v vsaki avtotrgovini, samo premer moraš vedet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič se ni treba posebej lomit. imaš pač dva vijaka, en je na karterju, drugi pa mislim da spredaj spodaj na gištelu. za podrobnosti ti bo kak lastnik povedal ali pa poglej v service manual. ja bakrene podložke pa dobiš v vsaki avtotrgovini, samo premer moraš vedet

ja sj v manualu piše tako kot si povedal, sam preseda mi snemanje plastike zgoraj, ker mam že čist zjahano to plastiko in navoje. Ta rešitev je še kr smotana na tem BMW, pa za akumulator morš vedno neki snemat...:wallbash:

kakorkoli, najprej bom spodi ven spustu olje, pa bom vidu kolk ga prteče ven...če nebo šlo drgač, bom pač še zgori odvil vijak za spuščanje olja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da je majhna možnost, ampak a kdo slučajno na pamet ve kakšna je velikost dihtung, tiste bakrene spodaj pa in pa tiste na posodi za olje, tam k ven spuščaš. Verjetno se bom lahko menjave olja lotil še le v nedeljo, pa žal ne bo nobena trgovina odprta pr nas, zato bi kar šel kupit stvar tu v lj.

Letos se morem spomnet, da ne znečem stran starih, da mam mero :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

zanimam se za nakup motorja (že dolgo, skorej predoglo :D) in sedaj sem ugotovil, da za moje potrebe bi očitno še najbolje sedel f 650 gs. Sem majhen še ne 170 cm in 60 kg težak človk tako da vsekakor motorji velikih razsežnosti zame niti niso bili opcija, niti si jih ne želim prekladat naokoli, vsaj ne še sedaj.

Zanima me pa vseen iskreno mnenje o teh motorjih (bmw f 650 gs in dakar) in sicer o starejših modelih, ker nisem med najpremožnejšimi gledam motorje tam letnik 2004, 03, 05 tu vmes odvisno od kilometrov itd. Na avtonetu je tega za ceno okrog 4000 in manj kar precej vendar imajo po 30000 prevoženih. Na uradnem BMW servisu v Ljubljani trdijo da te motorji pravilno vzdrževani držijo bp tudi do 100 000 km in več let tako da naj starost in kilometri nebi bili problem. JE TO RES?? Nebi namreč rad kupil motorja da se mi razpade na prafaktorje na dvorišču.

Želim si pa avanturistične vožnje v "neznano" torej na lep dan ko nimaš kaj delat, se vsedeš na motor in se odpelješ, pa ko se konča cesta pelješ naprej po makedamu in lahko ob nekem potočku (s spoštovanjem greenpeaca in ostalih) poješ en sendvič brez da bi izpadel nek razbojnik in potem greš domov. Obenem pa bi se potem organiziral za kakšno daljšo vožnjo mogoče do nordkapa ali kaj podobnega. BO TAK MOTOR ZMOŽEN TEGA ALI LAHKO PRIČAKUJEM KAKŠNE TRAGEDIJE?

toliko zaenkrat, ampak vprašanje je ogromno, maneverskega prostora pa imam na žalost malo ($$...) sam nekje je potrebno začeti.

Hvala že vnaprej za kakšen odgovor in lep pozdrav,

Simon

p.s. baje da te motorčki tudi pijejo tam do 4 litre pri nežni vožnji? tudi to je več kot odličen podatek zame!! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da je majhna možnost, ampak a kdo slučajno na pamet ve kakšna je velikost dihtung, tiste bakrene spodaj pa in pa tiste na posodi za olje, tam k ven spuščaš. Verjetno se bom lahko menjave olja lotil še le v nedeljo, pa žal ne bo nobena trgovina odprta pr nas, zato bi kar šel kupit stvar tu v lj.

Letos se morem spomnet, da ne znečem stran starih, da mam mero :wallbash:

Po vsej verjetnosti je 12mm ali pa 14 mm.Sicer pa ni nujno da jo zamenjaš lahko tudi staro(ausgliraš) tako da jo na plin segreješ na rudeče in jo potopiš vročo v hladbno vodo,tako asglirano dihtungo brez problema ponovno uporabiš saj postane spet popolnoma mehka!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Želim si pa avanturistične vožnje v "neznano" torej na lep dan ko nimaš kaj delat, se vsedeš na motor in se odpelješ, pa ko se konča cesta pelješ naprej po makedamu in lahko ob nekem potočku (s spoštovanjem greenpeaca in ostalih) poješ en sendvič brez da bi izpadel nek razbojnik in potem greš domov.

hm, to sem jaz počel z vsemi svojimi motorji :D tudi s cestnim, samo tam je mal problem široke gume in ti ga gunca sem ter tja ampak se vse da :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo,

.............

zanimam se za nakup motorja (že dolgo, skorej predoglo :D) in sedaj sem ugotovil, da za moje potrebe bi očitno še najbolje sedel f 650 gs

Obenem pa bi se potem organiziral za kakšno daljšo vožnjo mogoče do nordkapa ali kaj podobnega. BO TAK MOTOR ZMOŽEN TEGA ALI LAHKO PRIČAKUJEM KAKŠNE TRAGEDIJE?

......

p.s. baje da te motorčki tudi pijejo tam do 4 litre pri nežni vožnji? tudi to je več kot odličen podatek zame!! :)

Moj F 650 GS Dakar ima 65.000 km. Benka je s takim obkrožila svet in naredila 150.000 km. Nič bat :OK: . Ja, pije pa zelooo malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je pri pretikanju prestav normalno da v mašini malo zaropota (ne gre gladko) ali pa ko dam v prvo prestavo hoče malo na kratko zahrustat, kot da ne bi sklopka dobtro prijemala. Je pa res da sem frišn v motorizmu! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je pri pretikanju prestav normalno da v mašini malo zaropota (ne gre gladko) ali pa ko dam v prvo prestavo hoče malo na kratko zahrustat, kot da ne bi sklopka dobtro prijemala. Je pa res da sem frišn v motorizmu! :)

Do nekje je normalno,mogoče imaš na sklopki malo preveč zračnosti in sklopka premalo odvaja ali pa je malo bolj gosto olje v motorju malo višja vizkoznost,kar je za samo mazanje bolje je pa malo problem pri odvajanju sklopke !:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do nekje je normalno,mogoče imaš na sklopki malo preveč zračnosti in sklopka premalo odvaja ali pa je malo bolj gosto olje v motorju malo višja vizkoznost,kar je za samo mazanje bolje je pa malo problem pri odvajanju sklopke !:whistle:

Olje je Motul 5100 15W50 4T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je pri pretikanju prestav normalno da v mašini malo zaropota (ne gre gladko) ali pa ko dam v prvo prestavo hoče malo na kratko zahrustat, kot da ne bi sklopka dobtro prijemala. Je pa res da sem frišn v motorizmu! :)

med drugim je lahko vzrok to, da prenežno pretikaš, je treba suvereno pritisnit z nogo...k daš v prvo pa itak rukne, to je normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med drugim je lahko vzrok to, da prenežno pretikaš, je treba suvereno pritisnit z nogo...k daš v prvo pa itak rukne, to je normalno

To bo tudi problem...saj ko dam v prvo, počasi pritisnem ker sem nekak vajen pri takih rečeh, da nič ne gre na silo,...bo treba mal pohitrit to prestavljanje. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bo tudi problem...saj ko dam v prvo, počasi pritisnem ker sem nekak vajen pri takih rečeh, da nič ne gre na silo,...bo treba mal pohitrit to prestavljanje. :)

nč bat, če suvereno prtisneš ni to "na silo". Sam sem opazil, da najbolj "ruži", če mlahavo dol šaltam, takrat spušča zvoke da je strah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

pozdrav imam tezavo z delovanjem motorja svojga bmw f 650 gs 2003 .. ob stangasu, stisnjeni sklopki, ko cakam nekej na kriziscu se mi vcasih nenormalno vede in ga moram pri zivljenju drzati z dodajanjem gasa ce ne zadeva crkne. ponavadi se mi to zgodi ob zacetku voznje. po par prevozenih kilometrih motor ugasnem in zopet uzgem in zadeva se opazno stabilizira in motor ob stantgasu normalno prede.

kaj bi bilo lahko narobe?

dovod zraka, goriva, stroma?

zadeva ima elektronski ubrizg.

imam tudi komplet servis manual, kjer je vsak del motorja razlozena u prafaktor.

pravkar je bil pregledan filter zraka, menjana sveca ter olje.

kakrsnkoli predlog je dobrodosel.

thnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..gledam tule v servis manualu ima zadeva air temp sensor (senzor temp zraka) bi znala bit to tezava?

kak nasvet kako diagnosticirat / eliminirat ta senzor, kot moznost za zgoraj opisano napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. thnx za odgovor... nastavitve za stantgas v servismanualu ne najdem .. mislm da zadevo kontrolira elektronski vbrizg glede na senzorje...se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti raje poglej v service manualu kje se prosti tek nastavi :)

točno-mal povečaj prosti tek...zdej ne vem kako točno je pri tvojem ampak vsaj starejši motorji imajo ob strani vijak z katerim se to regulira...mora bit kej v manulatu skoraj 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. thnx za odgovor... nastavitve za stantgas v servismanualu ne najdem .. mislm da zadevo kontrolira elektronski vbrizg glede na senzorje...se motim?

zadevo res kontrolira el. vbrizg ja, ampak jo prilagaja tvojim nastavitvam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!