Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

točno-mal povečaj prosti tek...zdej ne vem kako točno je pri tvojem ampak vsaj starejši motorji imajo ob strani vijak z katerim se to regulira...mora bit kej v manulatu skoraj 100%

thnx za odgovor .. bom podrobno pregledal manual, da najdem tega hudica in sprobam ..

takrat ko motor "normalno" prede je stantgasa 1400rpm - tocno toliko kot je navedeno u servismanualu

takrat ko pa motor ne deluje normalno in ga "dusi" pa ga pokonci drzim le z konstatnim dodajanjem gasa, ker je dusenje motorja res octino, v takem stanju se med spuscanjem gasa med voznjo pojavlja tudi pokajoc zvok iz izpuha :S

mi je jasno, da bi bilo najbolje zadevo urediti na servisu, pa sem toliko firbca da poskusam tale svoj moped postimat sam

hvala za dogovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thnx za odgovor .. bom podrobno pregledal manual, da najdem tega hudica in sprobam ..

takrat ko motor "normalno" prede je stantgasa 1400rpm - tocno toliko kot je navedeno u servismanualu

takrat ko pa motor ne deluje normalno in ga "dusi" pa ga pokonci drzim le z konstatnim dodajanjem gasa, ker je dusenje motorja res octino, v takem stanju se med spuscanjem gasa med voznjo pojavlja tudi pokajoc zvok iz izpuha :S

mi je jasno, da bi bilo najbolje zadevo urediti na servisu, pa sem toliko firbca da poskusam tale svoj moped postimat sam

hvala za dogovore.

Daj neposlušaj vsakogar! motor je potrebno dati na diagnozo in bo pokazalo kaj je vzrok.Vse kar boš sam počel je nekako tako kot bi slepa kura po dvorišču zrno koruze iskala !!Namreč lahko je čuda stvari:fovš zrak,šteka zuzatz luftšiber(motorček-loputa),ki skrbi v povezavi z računalnikom za prosti tek,da računalnik pravilno vravnoveša prosti tek potrebuje čuda imputov npr.temperatura motorja,obrate motorja,gostoto zraka,lambda vrednost,položaj lopute gasa(potencoimetra) itd. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thnx za odgovor .. bom podrobno pregledal manual, da najdem tega hudica in sprobam ..

takrat ko motor "normalno" prede je stantgasa 1400rpm - tocno toliko kot je navedeno u servismanualu

takrat ko pa motor ne deluje normalno in ga "dusi" pa ga pokonci drzim le z konstatnim dodajanjem gasa, ker je dusenje motorja res octino, v takem stanju se med spuscanjem gasa med voznjo pojavlja tudi POKAJOČ ZVOK iz izpuha :S

mi je jasno, da bi bilo najbolje zadevo urediti na servisu, pa sem toliko firbca da poskusam tale svoj moped postimat sam

hvala za dogovore.

Zgleda premal bencina-takrat se ponavad pojavi pokanje v kombinaciji z morjenjem pri nesegretem motorju.

Na el. vbrizge se sicer ne spoznam ampak ne more škodit če mal pregledaš različne forume pa preštudiraš service manual...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lapo pocasi :-) ce bo zadeva prekomplicirana gre moped na servis. jasno.

slect plastiko in obrnit srauf ter probat mi je pa v veselje ;-)

lp

Daj neposlušaj vsakogar! motor je potrebno dati na diagnozo in bo pokazalo kaj je vzrok.Vse kar boš sam počel je nekako tako kot bi slepa kura po dvorišču zrno koruze iskala !!Namreč lahko je čuda stvari:fovš zrak,šteka zuzatz luftšiber(motorček-loputa),ki skrbi v povezavi z računalnikom za prosti tek,da računalnik pravilno vravnoveša prosti tek potrebuje čuda imputov npr.temperatura motorja,obrate motorja,gostoto zraka,lambda vrednost,položaj lopute gasa(potencoimetra) itd. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lapo pocasi :-) ce bo zadeva prekomplicirana gre moped na servis. jasno.

slect plastiko in obrnit srauf ter probat mi je pa v veselje ;-)

lp

Nažalost ni tako enostavno kot ti misliš, karkoli boš obračal te bo na servisu samo še več stalo, kajti potrebna bo kompletna nastavitev še lopute, kar se sicer NIKOLI ne nastavlja.Ti samo šraufaj boš kmalu ugotovi,da se neobnese potem, ko tak razštelan motor pride v delavnico potem so vsi mehaniki BARABE ZLATARJI itd.popravljajo pa VAŠE nepotrebne po neumnosti vgrajena napake!

Pa PL moja malenkost !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nažalost ni tako enostavno kot ti misliš, karkoli boš obračal te bo na servisu samo še več stalo, kajti potrebna bo kompletna nastavitev še lopute, kar se sicer NIKOLI ne nastavlja.Ti samo šraufaj boš kmalu ugotovi,da se neobnese potem, ko tak razštelan motor pride v delavnico potem so vsi mehaniki BARABE ZLATARJI itd.popravljajo pa VAŠE nepotrebne po neumnosti vgrajena napake!

Pa PL moja malenkost !

si se pa zjezow :-) no kakorkoli ... sem se peljal se en testni krog in ugotovil sledece .. motor ne more normalno kontrolirati prostega teka, enkrat so obrati previsoki, drugic normalni, tretjic prenizki in ga moram drzati kar konkretno na gasu ce hocem da sploh prezivi .. ob zapiranju plina pri normalni voznji je slisati pokanje iz izpuha .. termin pri serviserju je ze bukiran .. sporocim kaj ga je zwilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si se pa zjezow :-) no kakorkoli ... sem se peljal se en testni krog in ugotovil sledece .. motor ne more normalno kontrolirati prostega teka, enkrat so obrati previsoki, drugic normalni, tretjic prenizki in ga moram drzati kar konkretno na gasu ce hocem da sploh prezivi .. ob zapiranju plina pri normalni voznji je slisati pokanje iz izpuha .. termin pri serviserju je ze bukiran .. sporocim kaj ga je zwilo.

Pa nese sakirat ! mene na tem forumu NOBEN nemore (ra)zjeziti je prej na IGNORE !!

Ps: spisek je kar obsežen in se nitreba čuditi,ko marsikateri post v temah o mehaniki ne dobi mojega odgovorja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nese sakirat ! mene na tem forumu NOBEN nemore (ra)zjeziti je prej na IGNORE !!

Ps: spisek je kar obsežen in se nitreba čuditi,ko marsikateri post v temah o mehaniki ne dobi mojega odgovorja !

mislis da je bolje tole resevat na bmw servisu, al le ni tolk komplicirano da lokalno priznani mojster nebi uredil zadeve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislis da je bolje tole resevat na bmw servisu, al le ni tolk komplicirano da lokalno priznani mojster nebi uredil zadeve?

Nerečem,da nebi kak mojster celo našel samo ti tega nemorem garantirat.Sam sem imel enak problem NIKOLI nebi noben našel kajti čisto po naklučju sem zahteval na servisu 20K kil. nov softver in stvar je bila popravljena.Crkoval mi je na prostem teku in to samo včasih in to šele po prevoženimi 150 Km in kako naj bi našel saj na servisu na računalniku je vedno pokazalo, da na sistemu ni napake in so me vseno prepričali po menjavi akumulatorja(seveda na njihove stroške),da se bo stvar uredila.Saj na krajše ture tega ni nikoli naredil, pri tvojem bo lažje,ker to dela konstantno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..gledam tule v servis manualu ima zadeva air temp sensor (senzor temp zraka) bi znala bit to tezava?

kak nasvet kako diagnosticirat / eliminirat ta senzor, kot moznost za zgoraj opisano napako.

Poglej. Za domačo delavnico, bi bila tole najboljša zadeva kar se tiče servisiranja BMW-jev. Najcenejša varianta je 299$ računalnik pa sigurno že imaš pri hiši (saj si na MS). Pri elektronskih vbrizgih je nekaj na tipanje res kot je napisal Brumer....

Cena zgleda visoka vendar ob predpostavki, da boš bavarca imel nekaj časa in postoril stvari v svoji garaži zadeva postane zanimiva. Omejitev je le ta, da z najcenejšo varianto (USB) lahko testiraš le (10 motorjev kontrolira se VIN številka).

Podprti pa so naslednji modeli motorjev:

Models that are supported by GS-911

R-Series:

HP2 Enduro, HP2 Megamoto, R1200GS, R1200GS Adventure, R1200RT, R1200R, R1200ST, R1200S, R1200S HP2

R1200C, R1200CL, (single- & twin-spark on all models)

R1150GS/Adventure, R1150RT, R1150R, R1150RS (single- & twin-spark on all models)

R1100S (single- & twin-spark)

R850C, R850R, R850RT

K-Series:

K1300GT, K1300R, K1300S

K1200GT, K1200R, K1200R Sport, K1200S, K1200LT, K1200GT (non-CAN), K1200RS

F-Series:

F800S, F800ST, F800GS, F800R

F650GS (2008+ 2 cylinder)

F650GS, F650GS/Dakar, F650CS (single-spark on all models)

F650GS, F650GS/Dakar, F650CS (2-spark on all models)

C-Series:

C1, C1-200

G-Series:

G650 XChallenge, G650 XCounty, G650 XMoto

G650GS

G450X

S-Series:

S1000RR

Models that are supported by GS-911 but require the 3-pin Adapter

R-Series:

R1100GS, R1100R, R1100RS, R1100RT,

R850GS, R850R (with 3-pin port), R850RT (with 3-pin port)

K-Series:

K1100LT, K1100RS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse lepo in prav samo, ko ti izpiše napako moraš to napako odstranit (montirat nov del) potem pa naprej in dostikrat prideš do prave napeke šele po menjavi parih delov,ki jih seveda naknadno demontiraš in daš nazaj v skladišče! Ali pa naročiš drag del ga zamenjaš napaka pa ostane iščeš naprej in prideš šela do napake kak slab spoj,prekinjen kabel itd. in si naredil profit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerečem,da nebi kak mojster celo našel samo ti tega nemorem garantirat.Sam sem imel enak problem NIKOLI nebi noben našel kajti čisto po naklučju sem zahteval na servisu 20K kil. nov softver in stvar je bila popravljena.Crkoval mi je na prostem teku in to samo včasih in to šele po prevoženimi 150 Km in kako naj bi našel saj na servisu na računalniku je vedno pokazalo, da na sistemu ni napake in so me vseno prepričali po menjavi akumulatorja(seveda na njihove stroške),da se bo stvar uredila.Saj na krajše ture tega ni nikoli naredil, pri tvojem bo lažje,ker to dela konstantno !

hmm zanimivo, kolega ima 1200 gs 2007 pravi da mu vcasih crkne na stantgasu ..

grem mal studirat kuko teli ECUji sploh delujejo... hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse lepo in prav samo, ko ti izpiše napako moraš to napako odstranit (montirat nov del) potem pa naprej in dostikrat prideš do prave napeke šele po menjavi parih delov,ki jih seveda naknadno demontiraš in daš nazaj v skladišče! Ali pa naročiš drag del ga zamenjaš napaka pa ostane iščeš naprej in prideš šela do napake kak slab spoj,prekinjen kabel itd. in si naredil profit.

Vsaka diagnostična naprava je namenjena lažjemu odkrivanju vzrokov za napake, ki se pač predstavljajo na določen način. Zato v večini primerov vsako tehnično stvar od računalnika do avomobila in še kaj dajemo servisirat strokovnjakom, ki so posebej usposobljeni za določeno zadevo. Ponavadi iz izkušenj vzrok napake odpravijo brez pretirane uporabe diagnostičnih orodij, ker pač imajo izkušnje in seveda znanje. Drugi se pač zanašajo na diagnostiko ali na sistem (uzaludnih pokušaja)....

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nerečem,da nebi kak mojster celo našel samo ti tega nemorem garantirat.Sam sem imel enak problem NIKOLI nebi noben našel kajti čisto po naklučju sem zahteval na servisu 20K kil. nov softver in stvar je bila popravljena.Crkoval mi je na prostem teku in to samo včasih in to šele po prevoženimi 150 Km in kako naj bi našel saj na servisu na računalniku je vedno pokazalo, da na sistemu ni napake in so me vseno prepričali po menjavi akumulatorja(seveda na njihove stroške),da se bo stvar uredila.Saj na krajše ture tega ni nikoli naredil, pri tvojem bo lažje,ker to dela konstantno !

vcer sem nasu en zanimiv clank kjer razlagajo da je fino resetirat kompjutr (BMS-C) enoto:

- odklopis enoto z napajanja za par minut da se resetira

- priklopis, das kontakt

- dvakrat navijes rocico gasa da BMS skolutka koliko ima rocica hoda

- vzges brez gasa in pustis teci do vklopa ventilatorja da se BMS nauci warmup procedure

lahko da prodajajo buce, vendar tole probat ne more skodit

sporocim ce bo delovalo

http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#Resetting

Popravljeno . Popravil nexus6
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka diagnostična naprava je namenjena lažjemu odkrivanju vzrokov za napake, ki se pač predstavljajo na določen način. Zato v večini primerov vsako tehnično stvar od računalnika do avomobila in še kaj dajemo servisirat strokovnjakom, ki so posebej usposobljeni za določeno zadevo. Ponavadi iz izkušenj vzrok napake odpravijo brez pretirane uporabe diagnostičnih orodij, ker pač imajo izkušnje in seveda znanje. Drugi se pač zanašajo na diagnostiko ali na sistem (uzaludnih pokušaja)....

ha MiNa thnx za tale 911 link, zgleda zanimiv, poznam se par bmw-jasev ki bi vrgli zraven pa bi ga meli skup na posojo (10max pravis).

se delno strinjam z bremzerjem, da tudi ce bi ugotovil bi tezko nasel tabele pravilnih vrednosti in posledicno resitve, kar na lepe oci menjat senzorje ni tako poceni kot na servisu kjer imajo pomoje to in ves know-how na "dohvat ruke"

je pa fino gledat, brat, diagnosticirat in se izobrazevat glede nasih "najdrazjih" :-)

sicer tale http://faq.650.com vsebuje veliko takih zanimivih informacij ter resitev. nekaksen public bmwjev centernet.

veliko je govora o stall and surge problemu z BMS-i, ne samo na 650 modelih, kjer se to najbolj pozna zarad enga cilindra.

sicer govorijo bolj o modelnih letih 2000, 2001.

meni so kompjutri domaci ze 20 let, to mi ni problem, tud povratnih vezav se se spomnim iz sole, vecji problem mi je skup sestavit razdrt motor :-))))

zato bom, ce bo potrebn kakrsnkoli bolj kompliciran poseg zadevo zvleku na servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eto reseno. izvedu zgorej opisano sekvenco prvega vziga po resetu BMS-C ja .. in muck prede in se pele ko da bi prsu s fabrke.

thnx vsem za pomoc. prsparov nekej ficnikov ki jih lahk zapijemo ce se kje srecamo :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eto reseno. izvedu zgorej opisano sekvenco prvega vziga po resetu BMS-C ja .. in muck prede in se pele ko da bi prsu s fabrke.

thnx vsem za pomoc. prsparov nekej ficnikov ki jih lahk zapijemo ce se kje srecamo :beer1:

Če je bilo res samo to se je vsekakor splačalo preštudirat navodila :whistle: pa malo povprašat po forumu :hmm:

vsekakor bo bolje da spijemo kakšno :beer1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bilo res samo to se je vsekakor splačalo preštudirat navodila :whistle: pa malo povprašat po forumu :hmm:

vsekakor bo bolje da spijemo kakšno :beer1: :yea1:

definitivno!! zej ko prede kot more lahk se enga cez mero .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

HI po ogledu članstva pristašev omenjenega motorja smo prijavljeni samo štirje. Zanima me kaj ste od dodatne opreme že vgradili na omenjenega konjiča.

Prva pri meni bo povišana šipa....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

HI! Če se ne motim si sliko našel na GIVI-jevi strani. Zadevico tibodo naročili v TC-ju.

Jaz sem pri njih dobil za svojega - bila je celo na zalogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HI po ogledu članstva pristašev omenjenega motorja smo prijavljeni samo štirje. Zanima me kaj ste od dodatne opreme že vgradili na omenjenega konjiča.

Prva pri meni bo povišana šipa....

Takšen je moj danes.Še počasi nabiram dodatno opremo,kr precej stane...

post-27089-0-08334900-1312213379_thumb.jpg

post-27089-0-11979100-1312213604_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kucin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MiNa daj bodi dober pa podaj oceno-primerjavo med tvojim prejšnjim in matorjem ,ki ga voziš sedaj.Ker te poznam vem,da bo primerjava objektivna.Hvala in srečno z novim strojem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!