MiNa Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Barva za 2012. Hoče bit podoben GS-u. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Fajn..manjkajo mu šprikle na feltnah in en disk spredaj..bi takoj mel.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Fajn..manjkajo mu šprikle na feltnah in en disk spredaj..bi takoj mel.. To vse ima F800GS! takle na sliki za 2012. malakai 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 To vse ima F800GS! takle na sliki za 2012. res je..ima pa tudi 21 col sprednje kolo. In človek ki ima vse tri - 650, 800 in 1200 je rekel da se 650 veliko lepše pelje..drugače je tudi meni bolj 800 všeč..me zanima če se da montirat 19 col feltno spredaj..od gs-a naprimer.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BMWflar Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 To vse ima F800GS! takle na sliki za 2012. Lep je tale, tudi tisti drugi model v sivi barvi ki bo 2012, enga dobijo te dni v Celju, bo edini pri nas v novih barvah modelnega leta 2012. Me resno mika da bi naslednje leto zamenjal za 800. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BMWflar Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 (popravljeno) Lep je tale, tudi tisti drugi model v sivi barvi ki bo 2012, enga dobijo te dni v Celju, bo edini pri nas v novih barvah modelnega leta 2012. Me resno mika da bi naslednje leto zamenjal za 800. Popravljeno Avgust 2, 2011. Popravil kucin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 res je..ima pa tudi 21 col sprednje kolo. In človek ki ima vse tri - 650, 800 in 1200 je rekel da se 650 veliko lepše pelje..drugače je tudi meni bolj 800 všeč..me zanima če se da montirat 19 col feltno spredaj..od gs-a naprimer.. Jap! pred tem sem imel 1150GS `03. Imam sedaj res občutek, kot da jezdin iskrega lipicanca, ne pa angleškega delovnega konja. Teža je bil tudi glavni razlog, da sem presedlal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Fajn..manjkajo mu šprikle na feltnah in en disk spredaj..bi takoj mel.. turenfarer? sm vedu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PURPLE Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 MiNa daj bodi dober pa podaj oceno-primerjavo med tvojim prejšnjim in matorjem ,ki ga voziš sedaj.Ker te poznam vem,da bo primerjava objektivna.Hvala in srečno z novim strojem. Pozdravljen Pips, te mika, da bi zamenjal za kaj bolj "vitalnega" lažjega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pips Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Mika,mika,škoda,da mi Mina ne odgovori.lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BMWflar Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Mika,mika,škoda,da mi Mina ne odgovori.lp Prodam tistega rdečega na zgornji fotki, če te slučajno preveč zamika. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Mika,mika,škoda,da mi Mina ne odgovori.lp Hojla! sem ti odgovoril sicer na kratko in samo tebi. OK bom pa tule še enkrat. Glede na staž lahko rečem, napišem, da se bolje počutim na motorju, ki mu je bolj pisana tudi kakšna slabša cesta, recimo soft enduro. Ne bom rekel, da nisem uzival na "velikem GS-u" misli so mi večkrat uhajale na 1200-totko. Po preizkusu 800-toke pa sem se kar nekako odločil, da bo to naslednje, kar bom vozil. Potem pa je prišla Gruzija in ceste po Kavkazu. Seveda sem se odločil, da v naslednjo "avanturo" ne bom več ril na takšnem motorju. Mogoče ste prebrali "Prvi vtis - BMW R 1200 GS Adventure tule na MS" vse lepo in prav toda meni tak motor ne sede sem ga vozil je odličem ampak kot kakšen Humer. Pri meni "bigger is better" pač ne deluje. Pips več pa ob ali :beer1: OK?! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pips Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Hvala,in ob vsakem času,srečno ..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Tole naj bi bil naslednik..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pips Objavljeno Avgust 2, 2011 Deli Objavljeno Avgust 2, 2011 Dragi ljubiteli verižnega pogona,firma Louis sporoča ,da je znižala Scottoiler iz 124,95 na 79,95€ to je - 36%,pa srečno vožnjo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Avgust 21, 2011 Deli Objavljeno Avgust 21, 2011 Jap! pred tem sem imel 1150GS `03. Imam sedaj res občutek, kot da jezdin iskrega lipicanca, ne pa angleškega delovnega konja. Teža je bil tudi glavni razlog, da sem presedlal. No takole vrnil sem se na "kraj zločina" seveda s svojim kot mu pravim "iskrim konjičem", obiskal sem Silvia in Nino v Romuniji. Po sedmih dnevih in 2983km i 100litrih bencina, lahko konjička samo pohvalim. Edino kar bi zamenjal, bi bil sedež. Imam orginalno ponižano varianto in imam nekoliko preveč pokrčena kolena. Na 1150 sem imel sedež vedno na višjem položaju, tako, da sem za preizkus sedež "povišal z brisačo. Če bo mogoče bom preizkusil standardni sedež, ker mi višina motorja ne dela problemov. Omenim naj, da je F650GS izpolnil vsa pričakovanja, čeprav sem presedlal iz motorja z več konji in več kubiki. Dogodke bom opisal na svoji strani (ko ne bo več tako vroče). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sampei Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 Živijo, imam en problem in bi mi prav prišel kakšen nasvet. Zadnja zavora na BMW f650 gs mi nagaja. Včasih čutim, da je zavorni pedal vse mehkejši in mehkejši, do te mere, da na koncu čisto odpove. Takrat ga lahko stisnem do konca in zavora prav nič več ne prime. Prvič se mi je to zgodilo pri spustu po enem daljšem prelazu, malo sem se ustrašil, potem pa se pač sprijaznil, da bom že nekako zvozil. Potem ko nekaj časa nisem pritiskal na zavoro, pa je zavora spret prijemala čisto normalno. Kar dolgo je bilo vse OK, zadnjič pa se je pri daljšem spustu spet pojavil problem. Gotovo je to povezano z daljšo obremenitvijo zavore, ampak kako? In zakaj zavora spet čez čas dela normalno? Bom najbrž kmalu peljal na servis, čeprav je zdaj spet vse OK. Se komu sanja, v čem je problem? Hvala za ideje! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 Živijo, imam en problem in bi mi prav prišel kakšen nasvet. Zadnja zavora na BMW f650 gs mi nagaja. Včasih čutim, da je zavorni pedal vse mehkejši in mehkejši, do te mere, da na koncu čisto odpove. Takrat ga lahko stisnem do konca in zavora prav nič več ne prime. Prvič se mi je to zgodilo pri spustu po enem daljšem prelazu, malo sem se ustrašil, potem pa se pač sprijaznil, da bom že nekako zvozil. Potem ko nekaj časa nisem pritiskal na zavoro, pa je zavora spret prijemala čisto normalno. Kar dolgo je bilo vse OK, zadnjič pa se je pri daljšem spustu spet pojavil problem. Gotovo je to povezano z daljšo obremenitvijo zavore, ampak kako? In zakaj zavora spet čez čas dela normalno? Bom najbrž kmalu peljal na servis, čeprav je zdaj spet vse OK. Se komu sanja, v čem je problem? Hvala za ideje! bi mogoče uporabljal prednjo zavoro? zadnja je samo zato da na križišču tiščiš nanjo ko čakaš zeleno..ali na makedamu.. urkoman 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nemo Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 Živijo, imam en problem in bi mi prav prišel kakšen nasvet. Zadnja zavora na BMW f650 gs mi nagaja. Včasih čutim, da je zavorni pedal vse mehkejši in mehkejši, do te mere, da na koncu čisto odpove. Takrat ga lahko stisnem do konca in zavora prav nič več ne prime. Prvič se mi je to zgodilo pri spustu po enem daljšem prelazu, malo sem se ustrašil, potem pa se pač sprijaznil, da bom že nekako zvozil. Potem ko nekaj časa nisem pritiskal na zavoro, pa je zavora spret prijemala čisto normalno. Kar dolgo je bilo vse OK, zadnjič pa se je pri daljšem spustu spet pojavil problem. Gotovo je to povezano z daljšo obremenitvijo zavore, ampak kako? In zakaj zavora spet čez čas dela normalno? Bom najbrž kmalu peljal na servis, čeprav je zdaj spet vse OK. Se komu sanja, v čem je problem? Hvala za ideje! pregrela se je. Pošlataj kdaj po zaviranju zadnji disk pa ti bo vse jasno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 Kdaj je nazadnje bila zamenjana zavorna tekočina? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kremenčkovi Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 oba sta ti prav odgovorila :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sampei Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 (popravljeno) A se vam ne zdi, da se bi po tej logiki lahko pregrela in odpovedala tudi sprednja zavora? Z zadnjo spet nisem toliko bremzal, da bi jo ful obremenil. Razne motorje vozim že 25 let, pa se mi je to prvič zgodilo. Tako da tudi vem, da zadnja zavora ni samo za semaforje. Definitivno sem razmišljal o zavorni tekočini, kakšnem zraku, vodi v sistemu ... Motor sem kupil štiri mesece nazaj, ima 35.000 km pred potovanjem pa sem ga peljal na temeljit servis. Tako da ne vem, kdaj je bila tekočina menjana, ker tega ni v servisni knjižici. Na zadnjem servisu ziher ne. Ampak a lahko zaradi zavorne tekočine bremza enkrat dela čisto normalno, drugič pa povsem odpove? Česa takega nisem še doživel ... Popravljeno September 15, 2011. Popravil Sampei Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 A se vam ne zdi, da se bi po tej logiki lahko pregrela in odpovedala tudi sprednja zavora? Z zadnjo spet nisem toliko bremzal, da bi jo ful obremenil. Razne motorje vozim že 25 let, pa se mi je to prvič zgodilo. Tako da tudi vem, da zadnja zavora ni samo za semaforje. Definitivno sem razmišljal o zavorni tekočini, kakšnem zraku, vodi v sistemu ... Motor sem kupil štiri mesece nazaj, ima 35.000 km pred potovanjem pa sem ga peljal na temeljit servis. Tako da ne vem, kdaj je bila tekočina menjana, ker tega ni v servisni knjižici. Na zadnjem servisu ziher ne. Ampak a lahko zaradi zavorne tekočine bremza enkrat dela čisto normalno, drugič pa povsem odpove? Česa takega nisem še doživel ... zamenjaj zavorno in predihtaj..naslednji korak je servis zavor..če ne bi blo bolš.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kremenčkovi Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 seveda se lahko pregreje tudi prednja, ampak kasneje kot zadnja, Če boš pogledal po 25 letih razliko med zadnjimi in prednjimi diski bo lažje razumet .Je pa seveda možno ,da je olje staro in pregreto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno September 15, 2011 Deli Objavljeno September 15, 2011 Menjaj zavorno tekočino. Le ta je hidroskopska (nase rada veže vodo). Ko se pri večjih obremenitvah segreje se voda v zavorni tekočini pretvori v pline-posledica je taka kot, da bi imel zrak v sistemu. Zavora je mehka in ne prime, ker se zrak (plini) veliko laže stisne kot zavorna tekočina. Skratka sem 99% da je treba menjat zavornio tekočino + dobro prezračit sistem pa bo Ok. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se