Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

praviš da je motor bil na TEMELJITEM servisu. glede na to da serviser še zavorne tekočine ni zamenjal, je "temeljit" servis torej že menjava motornega olja & filtra...

aja, cel motor je ziher tudi vizualno pregledal, če bi blo kje kaj narobe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo!

Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah!

Drži,če neznaš pravilno uporabljat sklopko ali je nepravilno nastavljena in drsi, jo lahko na VSAKEM motorju in avtu menjaš na 12K Kil. Sicer pa je sklopka sklopka neglede na znamko motorja ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah!

Imam isti letnik in 40k km in še nisem rabu menjat sklopke, edino kar mi je dosedaj crknilo je bila vodna pumpa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah!

To za ta motor ne drži. Sicer je pa obraba sklopke zelo odvisna od uporabnika. Razen, če je posredi okvara, ki pa je bolj verjetno izjema kot pravilo.

Srečno pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo,

po dolgem predahu se zopet spogledujem z novo mrcino...GS650 ustreza moji zadnjici bolj, kot je V-Strom 650, me pa zanima ena bolj praktična stvar - stranski kufri.

Givijevi so konkretno širši kot razpon balance, pa me zanima, ali vas to moti pri normalni vožnji. So BMW-jevi originalni kufri ožji od Givijevih? Nisem jih imel priložnosti videti v živo :)

Hvala in lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

po dolgem predahu se zopet spogledujem z novo mrcino...GS650 ustreza moji zadnjici bolj, kot je V-Strom 650, me pa zanima ena bolj praktična stvar - stranski kufri.

Givijevi so konkretno širši kot razpon balance, pa me zanima, ali vas to moti pri normalni vožnji. So BMW-jevi originalni kufri ožji od Givijevih? Nisem jih imel priložnosti videti v živo :)

Hvala in lp!

Res je širine je kar nekaj več kot na krmilu, vendar za normalno potovanje ni problema se navadiš. Problem je le v kakšni mestni gužvi, kjer so problem vsaki bočni kovčki.

Givi na 650-ki pa izgeda takole.

post-7865-0-64481900-1324483861_thumb.jpg

post-7865-0-78564100-1324484074_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam isti letnik in 40k km in še nisem rabu menjat sklopke, edino kar mi je dosedaj crknilo je bila vodna pumpa.

Koliko pa stane ta vodna pumpa in kje jo dobiš najceneje

LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa stane ta vodna pumpa in kje jo dobiš najceneje

LP Andrej

Na BMW-servisu ! ! navadno za vodo pumpat pa tudi v kaki kmetjski zadrugi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Na F650GS '01 imam originalni top case, katerega pa med vožnjo precej trese. Mi je jasno, da se na enovaljniku zadeve pač tresejo, ampak, ali je kdo skušal in uspel na kakšen način omiliti vibracije kovčka in celotnega zadnjega konca motorja? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zanima me pri kolikšni temperaturi se na f650gs vžge ventilator na kilerju. Ker jaz še nisem nikoli zasledil da bi se vrtel...a se komu pogostokrat vžiga ali tudi ne? Sem sprobal ventilator in dela, varovalka je tud ok, mogoče je senzor kaput,..ne vem. Ali pa se stvar res vžge, ko je resnično vroče. Danes je motor nekaj časa laufal ne mestu in se je kar fajn segrel, od ventilatorja pa nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma se ventilator prižge pri precej visoki temperaturi, kar nekaj stopinj nad delovno temperaturo motorja.

Pri trenutnih temperaturah bo neobremenjen motor z izpravno črpalko/hladilnikom/vžigom/oljem/hladilno tekočino/termostatom/senzorjem/.. potreboval na mestu veeeeliko časa, da se bo ventilator vklopil.

Recimo, moja trenutna XTZ ima izgleda predimenzioniran hladilnik, pa se razen v veliki vročini in vožnji po mestu težko vključi ventilator. Pa še takrat ga ohladi v zelo kratkem času.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, na BMW servisu mi zatrjujejo, da na verzijo Dakar ni možno namestiti centralnega stojala, pri Turatechu pa stojalo za verzijo Dakar prodajajo po 185 €.Sprašujem,če ima kdo na Dakarju centralno stojalo in kje ga je kupil.Kupujem tudi org.toop case, z nosilno ploščo in stranska kovčka.Za inf. se vam v naprej zahvaljujem.Srečno na cesti.Miran

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, na BMW servisu mi zatrjujejo, da na verzijo Dakar ni možno namestiti centralnega stojala, pri Turatechu pa stojalo za verzijo Dakar prodajajo po 185 €.Sprašujem,če ima kdo na Dakarju centralno stojalo in kje ga je kupil.Kupujem tudi org.toop case, z nosilno ploščo in stranska kovčka.Za inf. se vam v naprej zahvaljujem.Srečno na cesti.Miran

http://www.bscenter.si/default.asp?detailID=10797&ime=Centralno_stojalo_za_BMW_F_650_GS_Dakar&mid=sl&pid=modul_it&wid=3330

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Končno sem nabavil svoj prvi motor - BMW F650 CS, letnik 2005. Kolega, ki mi ga je pripeljal domov (sam namreč šele delam izpit), je najprej naredil z njim testnih cca 20 km po navadnih cestah, brez pretiranega priganjanja. Vse je delalo tako kot mora. Na poti domov smo naredili kakšnih 60 km po avtocesti in ko smo zavili z avtoceste se je pojavila prva težava. Motor je v prvem križišču po izvozu crknil. In tako potem še vseh nadaljnih 20 ali 30 km do doma. Vsakič, ko je prišel na štandgas, ga je zadušilo in je crknil.

Danes zjutraj smo se nekaj metrov zapeljali s hladnim in je vse delalo čisto OK - brez crkavanja.

Jutri ga peljemo na servis, da pogledjao kaj bi lahko bilo. Se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe? Motor ima sicer prevoženih cca 17.000 km, je zelo lepo ohranjen, ampak že nekaj let ni videl servisa, ker je bivši lastnik z njim delal cca 1000 km letno. Verjamem, da je lahko marsikaj, ampak kolega pravi, da bi znali biti ventili krivi. Je to možno? Kakšen je v tem primeru strošek popravila?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri kako ti polni akumulator (predvsem preglej maso in konektorje). Kako je pa kaj s hladilno tekočin?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilne tekočine je baje zadosti notri. Zakaj bi pa bila lahko težava z akumulatorjem? Drugače ni videt, da bi bile kakršnekoli težave s polnjenjem - vsaj z mojega laičnega vidika ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Baje" ni dovolj raje se prepričaj. V navodilih poglej kako se kontrolira nivo tekočine (če jih nimaš potegni z neta). Polnjenje ACU-ja preveriš z instrumentom.

Moj predlog bi bil, da ti na servisu menjajo vse tekočine (zares vse) olje v motorju, zavorno olje, hladilno tekočino in tudi olje v vilicah, seveda ne pozabi na filter za zrak in olje. Če boš motor peljal na pooblaščeni servis ga naj priključijo na "testni računalnik". Ne bo več "tipanja v temi" zakaj crkuje ko je motor ogret.

Res je takšni servisi niso poceni, se pa obrestuje na cesti ni straha ali bo ali ne.

ps, pa srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je kakšnih 15 km vstran, pri punci v garaži. Nivo je preveril njen brat in zato pravim, da baje. Vem pa da je to z rezervo. Jaz ga bom lahko preveril šele jutri.

Vsa navodila in servisna knjižica so zraven - v kufru na motorju, tako da bom tudi to lahko preveril šele jutri. Na katere podatke točno moram biti pozoren pri merjenju ACU? Voltaža mora biti 12 V, kaj pa drugi parametri? V tej temi sem bral, da je nekdo na tem forumu težave z ugašanjem (sicer ne enake) rešil tako, da je resetiral BMS. Bi znalo to pomagati? (http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#Resetting)

No, tisti, od katerega sem ga kupil, mi je povedal, da je motor sicer pred kratkim peljal k Selmarju na servis, pa so mu rekli, da še ni treba delat servisa, ker je šele pri 20.000 km naslednji servis. Sem pa tako ali tako nameraval motorno olje in zračni+oljni filter menjati zdaj, preden bi se začel vozit z motorjem. Mimogrede, koliko je približno cena takega servisa, kjer ti menjajo vse tekočine in filtre?

Aja, še to...nekje sem zasledil, da je te motorje treba prižigat tako, da najprej počakaš da tista zadnja rdeča lučka ugasne, potem pa držiš gumb za vžig še kakšno sekundo ali 2 po tem, ko je motor že prižgal. Je res kaj na tem? (http://f650cs.wikidot.com/correctly-starting-your-f650-cs)

Hvala :)

Popravljeno . Popravil Kiri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je kakšnih 15 km vstran, pri punci v garaži. Nivo je preveril njen brat in zato pravim, da baje. Vem pa da je to z rezervo. Jaz ga bom lahko preveril šele jutri.

Vsa navodila in servisna knjižica so zraven - v kufru na motorju, tako da bom tudi to lahko preveril šele jutri. Na katere podatke točno moram biti pozoren pri merjenju ACU? Voltaža mora biti 12 V, kaj pa drugi parametri? V tej temi sem bral, da je nekdo na tem forumu težave z ugašanjem (sicer ne enake) rešil tako, da je resetiral BMS. Bi znalo to pomagati? (http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting)

No, tisti, od katerega sem ga kupil, mi je povedal, da je motor sicer pred kratkim peljal k Selmarju na servis, pa so mu rekli, da še ni treba delat servisa, ker je šele pri 20.000 km naslednji servis. Sem pa tako ali tako nameraval motorno olje in zračni+oljni filter menjati zdaj, preden bi se začel vozit z motorjem. Mimogrede, koliko je približno cena takega servisa, kjer ti menjajo vse tekočine in filtre?

Aja, še to...nekje sem zasledil, da je te motorje treba prižigat tako, da najprej počakaš da tista zadnja rdeča lučka ugasne, potem pa držiš gumb za vžig še kakšno sekundo ali 2 po tem, ko je motor že prižgal. Je res kaj na tem? (http://f650cs.wikido...ng-your-f650-cs)

Hvala :)

ne pozabi stisnit sklopke :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!