Andrej777 Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Podpis pod tole. Zameljaj zavorno tekočino in problem bo 99% izginil.
Sampei Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Super, hvala vsem za na nasvete.
carmagedon Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 praviš da je motor bil na TEMELJITEM servisu. glede na to da serviser še zavorne tekočine ni zamenjal, je "temeljit" servis torej že menjava motornega olja & filtra... aja, cel motor je ziher tudi vizualno pregledal, če bi blo kje kaj narobe
Kawl Objavljeno Oktober 6, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 Pozdravljeni! Kako je kaj z vzdržljivostjo teh motorjev (letnika 2000-2004)? Bral sem da so nekaj boljši kot aprilia pegaso... lp
S-trMa Objavljeno Oktober 6, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 Zdravo! Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah!
Bremzer Objavljeno Oktober 6, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 Zdravo! Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah! Drži,če neznaš pravilno uporabljat sklopko ali je nepravilno nastavljena in drsi, jo lahko na VSAKEM motorju in avtu menjaš na 12K Kil. Sicer pa je sklopka sklopka neglede na znamko motorja ! ! Pips 1
Mitja Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 Zdravo! Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah! Imam isti letnik in 40k km in še nisem rabu menjat sklopke, edino kar mi je dosedaj crknilo je bila vodna pumpa.
MiNa Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 Zdravo! Kupujem drug motor in ogledujem si 650 GS 2002. Nekje v tej temi sem zasledil komentar nekega lastnika, da se sklopka menja vsakih 12000 km... To drži??? Mojo denarnico je strah! To za ta motor ne drži. Sicer je pa obraba sklopke zelo odvisna od uporabnika. Razen, če je posredi okvara, ki pa je bolj verjetno izjema kot pravilo. Srečno pri nakupu. Pips 1
S-trMa Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 Hvala vsem. Se mi je zdela malo lovska, ampak ziher je ziher
Nagy Objavljeno December 21, 2011 Opozori Objavljeno December 21, 2011 Živjo, po dolgem predahu se zopet spogledujem z novo mrcino...GS650 ustreza moji zadnjici bolj, kot je V-Strom 650, me pa zanima ena bolj praktična stvar - stranski kufri. Givijevi so konkretno širši kot razpon balance, pa me zanima, ali vas to moti pri normalni vožnji. So BMW-jevi originalni kufri ožji od Givijevih? Nisem jih imel priložnosti videti v živo Hvala in lp!
MiNa Objavljeno December 21, 2011 Opozori Objavljeno December 21, 2011 (popravljeno) Živjo, po dolgem predahu se zopet spogledujem z novo mrcino...GS650 ustreza moji zadnjici bolj, kot je V-Strom 650, me pa zanima ena bolj praktična stvar - stranski kufri. Givijevi so konkretno širši kot razpon balance, pa me zanima, ali vas to moti pri normalni vožnji. So BMW-jevi originalni kufri ožji od Givijevih? Nisem jih imel priložnosti videti v živo Hvala in lp! Res je širine je kar nekaj več kot na krmilu, vendar za normalno potovanje ni problema se navadiš. Problem je le v kakšni mestni gužvi, kjer so problem vsaki bočni kovčki. Givi na 650-ki pa izgeda takole. Popravljeno December 21, 2011. Popravil MiNa
menih Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Imam isti letnik in 40k km in še nisem rabu menjat sklopke, edino kar mi je dosedaj crknilo je bila vodna pumpa. Koliko pa stane ta vodna pumpa in kje jo dobiš najceneje LP Andrej
Bremzer Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Koliko pa stane ta vodna pumpa in kje jo dobiš najceneje LP Andrej Na BMW-servisu ! ! navadno za vodo pumpat pa tudi v kaki kmetjski zadrugi !
AJ Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Na F650GS '01 imam originalni top case, katerega pa med vožnjo precej trese. Mi je jasno, da se na enovaljniku zadeve pač tresejo, ampak, ali je kdo skušal in uspel na kakšen način omiliti vibracije kovčka in celotnega zadnjega konca motorja?
yapka Objavljeno Marec 24, 2012 Opozori Objavljeno Marec 24, 2012 Zanima me pri kolikšni temperaturi se na f650gs vžge ventilator na kilerju. Ker jaz še nisem nikoli zasledil da bi se vrtel...a se komu pogostokrat vžiga ali tudi ne? Sem sprobal ventilator in dela, varovalka je tud ok, mogoče je senzor kaput,..ne vem. Ali pa se stvar res vžge, ko je resnično vroče. Danes je motor nekaj časa laufal ne mestu in se je kar fajn segrel, od ventilatorja pa nič.
THOMPSON Objavljeno Marec 24, 2012 Opozori Objavljeno Marec 24, 2012 Načeloma se ventilator prižge pri precej visoki temperaturi, kar nekaj stopinj nad delovno temperaturo motorja. Pri trenutnih temperaturah bo neobremenjen motor z izpravno črpalko/hladilnikom/vžigom/oljem/hladilno tekočino/termostatom/senzorjem/.. potreboval na mestu veeeeliko časa, da se bo ventilator vklopil. Recimo, moja trenutna XTZ ima izgleda predimenzioniran hladilnik, pa se razen v veliki vročini in vožnji po mestu težko vključi ventilator. Pa še takrat ga ohladi v zelo kratkem času.
Pips Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 (popravljeno) Pozdravljeni, na BMW servisu mi zatrjujejo, da na verzijo Dakar ni možno namestiti centralnega stojala, pri Turatechu pa stojalo za verzijo Dakar prodajajo po 185 €.Sprašujem,če ima kdo na Dakarju centralno stojalo in kje ga je kupil.Kupujem tudi org.toop case, z nosilno ploščo in stranska kovčka.Za inf. se vam v naprej zahvaljujem.Srečno na cesti.Miran Popravljeno Marec 31, 2012. Popravil Pips
basbas Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 Pozdravljeni, na BMW servisu mi zatrjujejo, da na verzijo Dakar ni možno namestiti centralnega stojala, pri Turatechu pa stojalo za verzijo Dakar prodajajo po 185 €.Sprašujem,če ima kdo na Dakarju centralno stojalo in kje ga je kupil.Kupujem tudi org.toop case, z nosilno ploščo in stranska kovčka.Za inf. se vam v naprej zahvaljujem.Srečno na cesti.Miran http://www.bscenter.si/default.asp?detailID=10797&ime=Centralno_stojalo_za_BMW_F_650_GS_Dakar&mid=sl&pid=modul_it&wid=3330
Pips Objavljeno Marec 31, 2012 Opozori Objavljeno Marec 31, 2012 http://www.bscenter....dul_it&wid=3330 Hvala,za informacijo, in lep vikend želim.
Kiri Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Končno sem nabavil svoj prvi motor - BMW F650 CS, letnik 2005. Kolega, ki mi ga je pripeljal domov (sam namreč šele delam izpit), je najprej naredil z njim testnih cca 20 km po navadnih cestah, brez pretiranega priganjanja. Vse je delalo tako kot mora. Na poti domov smo naredili kakšnih 60 km po avtocesti in ko smo zavili z avtoceste se je pojavila prva težava. Motor je v prvem križišču po izvozu crknil. In tako potem še vseh nadaljnih 20 ali 30 km do doma. Vsakič, ko je prišel na štandgas, ga je zadušilo in je crknil. Danes zjutraj smo se nekaj metrov zapeljali s hladnim in je vse delalo čisto OK - brez crkavanja. Jutri ga peljemo na servis, da pogledjao kaj bi lahko bilo. Se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe? Motor ima sicer prevoženih cca 17.000 km, je zelo lepo ohranjen, ampak že nekaj let ni videl servisa, ker je bivši lastnik z njim delal cca 1000 km letno. Verjamem, da je lahko marsikaj, ampak kolega pravi, da bi znali biti ventili krivi. Je to možno? Kakšen je v tem primeru strošek popravila? LP
gift Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Preveri kako ti polni akumulator (predvsem preglej maso in konektorje). Kako je pa kaj s hladilno tekočin?
Kiri Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Hladilne tekočine je baje zadosti notri. Zakaj bi pa bila lahko težava z akumulatorjem? Drugače ni videt, da bi bile kakršnekoli težave s polnjenjem - vsaj z mojega laičnega vidika ne.
MiNa Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 "Baje" ni dovolj raje se prepričaj. V navodilih poglej kako se kontrolira nivo tekočine (če jih nimaš potegni z neta). Polnjenje ACU-ja preveriš z instrumentom. Moj predlog bi bil, da ti na servisu menjajo vse tekočine (zares vse) olje v motorju, zavorno olje, hladilno tekočino in tudi olje v vilicah, seveda ne pozabi na filter za zrak in olje. Če boš motor peljal na pooblaščeni servis ga naj priključijo na "testni računalnik". Ne bo več "tipanja v temi" zakaj crkuje ko je motor ogret. Res je takšni servisi niso poceni, se pa obrestuje na cesti ni straha ali bo ali ne. ps, pa srečno vožnjo!
Kiri Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 (popravljeno) Motor je kakšnih 15 km vstran, pri punci v garaži. Nivo je preveril njen brat in zato pravim, da baje. Vem pa da je to z rezervo. Jaz ga bom lahko preveril šele jutri. Vsa navodila in servisna knjižica so zraven - v kufru na motorju, tako da bom tudi to lahko preveril šele jutri. Na katere podatke točno moram biti pozoren pri merjenju ACU? Voltaža mora biti 12 V, kaj pa drugi parametri? V tej temi sem bral, da je nekdo na tem forumu težave z ugašanjem (sicer ne enake) rešil tako, da je resetiral BMS. Bi znalo to pomagati? (http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm#Resetting) No, tisti, od katerega sem ga kupil, mi je povedal, da je motor sicer pred kratkim peljal k Selmarju na servis, pa so mu rekli, da še ni treba delat servisa, ker je šele pri 20.000 km naslednji servis. Sem pa tako ali tako nameraval motorno olje in zračni+oljni filter menjati zdaj, preden bi se začel vozit z motorjem. Mimogrede, koliko je približno cena takega servisa, kjer ti menjajo vse tekočine in filtre? Aja, še to...nekje sem zasledil, da je te motorje treba prižigat tako, da najprej počakaš da tista zadnja rdeča lučka ugasne, potem pa držiš gumb za vžig še kakšno sekundo ali 2 po tem, ko je motor že prižgal. Je res kaj na tem? (http://f650cs.wikidot.com/correctly-starting-your-f650-cs) Hvala Popravljeno April 15, 2012. Popravil Kiri
gift Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Motor je kakšnih 15 km vstran, pri punci v garaži. Nivo je preveril njen brat in zato pravim, da baje. Vem pa da je to z rezervo. Jaz ga bom lahko preveril šele jutri. Vsa navodila in servisna knjižica so zraven - v kufru na motorju, tako da bom tudi to lahko preveril šele jutri. Na katere podatke točno moram biti pozoren pri merjenju ACU? Voltaža mora biti 12 V, kaj pa drugi parametri? V tej temi sem bral, da je nekdo na tem forumu težave z ugašanjem (sicer ne enake) rešil tako, da je resetiral BMS. Bi znalo to pomagati? (http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting) No, tisti, od katerega sem ga kupil, mi je povedal, da je motor sicer pred kratkim peljal k Selmarju na servis, pa so mu rekli, da še ni treba delat servisa, ker je šele pri 20.000 km naslednji servis. Sem pa tako ali tako nameraval motorno olje in zračni+oljni filter menjati zdaj, preden bi se začel vozit z motorjem. Mimogrede, koliko je približno cena takega servisa, kjer ti menjajo vse tekočine in filtre? Aja, še to...nekje sem zasledil, da je te motorje treba prižigat tako, da najprej počakaš da tista zadnja rdeča lučka ugasne, potem pa držiš gumb za vžig še kakšno sekundo ali 2 po tem, ko je motor že prižgal. Je res kaj na tem? (http://f650cs.wikido...ng-your-f650-cs) Hvala ne pozabi stisnit sklopke
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se