Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Priporočene objave

Objavljeno

Motor je kakšnih 15 km vstran, pri punci v garaži. Nivo je preveril njen brat in zato pravim, da baje. Vem pa da je to z rezervo. Jaz ga bom lahko preveril šele jutri.

Vsa navodila in servisna knjižica so zraven - v kufru na motorju, tako da bom tudi to lahko preveril šele jutri. Na katere podatke točno moram biti pozoren pri merjenju ACU? Voltaža mora biti 12 V, kaj pa drugi parametri? V tej temi sem bral, da je nekdo na tem forumu težave z ugašanjem (sicer ne enake) rešil tako, da je resetiral BMS. Bi znalo to pomagati? (http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting)

No, tisti, od katerega sem ga kupil, mi je povedal, da je motor sicer pred kratkim peljal k Selmarju na servis, pa so mu rekli, da še ni treba delat servisa, ker je šele pri 20.000 km naslednji servis. Sem pa tako ali tako nameraval motorno olje in zračni+oljni filter menjati zdaj, preden bi se začel vozit z motorjem. Mimogrede, koliko je približno cena takega servisa, kjer ti menjajo vse tekočine in filtre?

Aja, še to...nekje sem zasledil, da je te motorje treba prižigat tako, da najprej počakaš da tista zadnja rdeča lučka ugasne, potem pa držiš gumb za vžig še kakšno sekundo ali 2 po tem, ko je motor že prižgal. Je res kaj na tem? (http://f650cs.wikido...ng-your-f650-cs)

Hvala :)

PRI VSEH motorjih in avtomobilih z vbrizgalnim sistemom je potrebno,ko daš kontakt par sekund POČAKATI, to pa zato, da se prečekajo vsi sistemi( npr.ABS,pritisk goriva, itd) računalnik dobi vse impute in prepozna pod kakšnim režimom mora zagnati mašino(enostavno povedano koliko mora dozirati goriva)glede na zunanjo tem.,tem.motorja,položaj ročice plina,gostoto zunanjega zraka itd.Zato šele, ko vgasnejo skoraj vse lučke(razen npr.N-ule,žmigavca,pri avtih tudi ročne itd.)potem šele zaverglaš.Kar se tiče drugih težav,ki jih imaš kot je ugašanje in akumulator,pelji motor raje na servis in ti oni vse potrebno zamenjajo,kar se tiče cene bo pri njih akumulator isto stal in mogoče menjava sploh nebo potrebna.Ko je bil moj motor pod garancijo so mi,ko je crkaval pod prostim tekom tudi menjali akumulator(brez potrebe star par mesecev) seveda na njihove stroške kar se je pokazalo nepotrebno in šele, ko so mi naložili nov softver je motor spet normalno laufal in to se je obneslo vse do danes ca 5 let !

Objavljeno

pa so mu rekli, da še ni treba delat servisa, ker je šele pri 20.000 km naslednji servis

Potrditev tistega kar sem ti že napisal! (večina prodajalcev trdi, da je na vozilu bil ravnokar opravljen servis če so računi to drži drugače pa ???). Obstaja pa servisni interval glede na prevožene km ali pa na določen čas tudi, če vmes ni doseženo število prevoženih km. V knjižici je sigurno zapisano kdaj je bil zadnji servis.

Cena delov filtri etc je podobna kot za druge motocikle, delo je pa ponavadi kot v zlatarni. Če imaš zanesljivega domačega mehanika, ki ve kaj dela lahko opraviš servis tudi doma. Obstaja tudi diagnostično orodje za probleme, ki si jih opisal, da ne tavaš v temi.

Objavljeno

in predvsem je najbolš kupit 8 let star motor z nič kilometri kot nekega normalno voženega..

slovenska pamet ne bo nikol pogruntala..

Objavljeno

So izjeme. Kolega je 2004 kupil novega R1150GSA in uspel do leta 2010, ko ga je prodal prevozit 3900km (tritisočdevetsto kilometrov).

Slovenska "pamet" nima vedno za nov motor.

OK sedaj sem pa že OT.

Objavljeno

No, zdaj imam tudi papirje pri sebi. Zadnji servis je bil narejen pred tremi leti, takrat na 10.000 kilometrov. Letnih servisov očitno ni delal ne prej, ne pozneje. Za vse vpisane servise so tudi priloženi računi, ravno tako je zraven račun za nakup motorja. Kilometri so po moje kar realni, ker je motor res lepo ohranjen. Tudi prodajalec mi deluje kot zelo pošten človek. Zmenila sva se tudi, da bo pokril stroške servisa, če se bo izkazalo, da je karkoli bilo pokvarjeno ob prodaji. Danes zjutraj je tudi klical k Selmarju, kamor je motor vozil na servis in kjer so mu pred kratkim rekli, da naj počaka na servis na 20.000 km...povedali so mu, da je najverjetne potrebno resetirati neko enoto (verjetno BMS-C?) in da se baje to pogosto dogaja ob menjavi lastnika motorja (???). Omenili so mu tudi, da naj opozori na pravilno vžiganje (da je treba počakat lučke)...skratka to, o čemer sem včeraj tudi tu spraševal.

Kakorkoli že..danes sem iskal ta BMS-C konektor, pa ga nisem našel. Sem zato naredil reset po tisti alternativni poti - tisto zgornjo 20A varovalko sem vzel ven za 15 minut. Sprobat motorja nismo mogli, ker je deževalo...tako da bomo verjetno jutri.

No, v vsakem primeru pa gre motor po hitrem postopku na menjavo tekočin in filtrov.

Objavljeno (popravljeno)

..............Motor je v prvem križišču po izvozu crknil. In tako potem še vseh nadaljnih 20 ali 30 km do doma. Vsakič, ko je prišel na štandgas, ga je zadušilo in je crknil.

Danes zjutraj smo se nekaj metrov zapeljali s hladnim in je vse delalo čisto OK - brez crkavanja......

LP

Za GS-a je značilno (vsaj mojega), da ugaša, če nekaj časa stoji. To ti je ena mala okrogla električna stvarca, ki drži štand gas. Če zarosta, jo je treba zamenjati. Včasih samo zašteka in pri redni uporabi ne nagaja in je b.p. Jaz sem jo zamenjal že dvakrat (drugič pred tednom na zadnjem velikem servisu na 75.000).

Pri vžiganju daj kontakt, preštej do pet in startaj. Kresne ko mina.

LP

Popravljeno . Popravil ataIBA
Objavljeno

Res je širine je kar nekaj več kot na krmilu, vendar za normalno potovanje ni problema se navadiš. Problem je le v kakšni mestni gužvi, kjer so problem vsaki bočni kovčki.

Givi na 650-ki pa izgeda takole.

Mina ne me narobe razumet, a vidim prav, da si imel na motorju dežnik :mellow: , tega do sedaj še nisem videl.

Objavljeno (popravljeno)

Mina ne me narobe razumet, a vidim prav, da si imel na motorju dežnik :mellow: , tega do sedaj še nisem videl.

Jap! Oko sokolovo :notworthy: .

To ni moja pogruntavščina zna bit pa zelo priročno, sicer ne med vožnjo drugače pa.

Marela je še ista.

post-7865-0-55034100-1334683348_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

Mina ne me narobe razumet, a vidim prav, da si imel na motorju dežnik :mellow: , tega do sedaj še nisem videl.

To smo mi uporabljali že pred petnajstimi leti - in to med (počasno) vožnjo!!!

Bla publika navdušena... Niso me pa slikali, ker še ni bilo digitov! Flima blo pa škoda :O:hmm:

Drugač mi je pa MiNa fajn fejst všeč!!

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno (popravljeno)

Kiri... "Kakorkoli že..danes sem iskal ta BMS-C konektor, pa ga nisem našel. Sem zato naredil reset po tisti alternativni poti - tisto zgornjo 20A varovalko sem vzel ven za 15 minut. Sprobat motorja nismo mogli, ker je deževalo...tako da bomo verjetno jutri.

No, v vsakem primeru pa gre motor po hitrem postopku na menjavo tekočin in filtrov."

Pozdravljen, tule in tule je nekaj na temo ugašanja 650-ke ni po "naše" je pa poučno.

Predelaj še tole.

lp, M

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Zdravo. No, danes je bilo toliko OK vreme, da smo ga lahko spravili na cesto in odpeljali en krog. Za začetek smo izklopili BMS-C in vzeli ven zgornjo (rumeno) varovalko. Oboje pustili cca 20 minut odklopljeno, tako da bi se BMS-C res moral resetirat. Potem smo ga vžgali tako kot je predpisano v navodilih. Vžgal je b.p. Potem je po cca 2 minutah štandgasa (kolega se je še oblačil) enostavno crknil. Naslednji vžig je bil nekoliko težji. Potem je spet crknil pod štandgasom. Potem je spet težje vžgal. No, potem sva šla na cesto - kakšnih 13 km do servisa. Vmes v enem križišču je spet crknil med zavijanjem. Resetiranje BMS-C in pravilen vžig očitno nista bila pravo zdravilo. Zdaj je na servisu, ampak je majster bolan. Upam, da ga bo jutri lahko pogledal in postavil diagnozo.

Olje je torej staro cca 3 leta, hladilna tekočina je očitno še prva, ker ne piše v knjižici, da bi bila menjana pri servisu. Javim, ko bo kaj novega.

Objavljeno

Končno sem nabavil svoj prvi motor - BMW F650 CS, letnik 2005. Kolega, ki mi ga je pripeljal domov (sam namreč šele delam izpit), je najprej naredil z njim testnih cca 20 km po navadnih cestah, brez pretiranega priganjanja. Vse je delalo tako kot mora. Na poti domov smo naredili kakšnih 60 km po avtocesti in ko smo zavili z avtoceste se je pojavila prva težava. Motor je v prvem križišču po izvozu crknil. In tako potem še vseh nadaljnih 20 ali 30 km do doma. Vsakič, ko je prišel na štandgas, ga je zadušilo in je crknil.

Danes zjutraj smo se nekaj metrov zapeljali s hladnim in je vse delalo čisto OK - brez crkavanja.

Jutri ga peljemo na servis, da pogledjao kaj bi lahko bilo. Se komu sanja kaj bi lahko bilo narobe? Motor ima sicer prevoženih cca 17.000 km, je zelo lepo ohranjen, ampak že nekaj let ni videl servisa, ker je bivši lastnik z njim delal cca 1000 km letno. Verjamem, da je lahko marsikaj, ampak kolega pravi, da bi znali biti ventili krivi. Je to možno? Kakšen je v tem primeru strošek popravila?

LP

1.Ne poslušaj kolega (in njemu podobne - sploh tukaj na MS, kjer je leglo pretiranih komentarjev)

2.Ko boste vse poservisiral in pomenjal in če še ne bo nič bolje se oglasi na PM. Zrihtam.

Objavljeno

kolk je pa visok štangas? temu motorju paše vsaj 1500-2000rpm, za nižji štangas mora bit motor perfektno naštelan da lepo dela.

Objavljeno

Cca 1500 je štandgas. Speljujem recimo komot s štandgasom... No, na servisu, ga še niso uspeli pogledat....imajo kao tako gužvo, da ne utegnejo....

Objavljeno

mogoče je malo nizek štandgas. na mojem GS je 1700 +-. a po odklopu in priklopu kontrolne enote ste najprej 2x obrnili ročko gasa. jaz sem imel težavo pri vžigu (takoj po vžigu mi je rad crknil) ampak je tole rešilo stvar.

Objavljeno

Na servisu pravijo, da je treba zamenjat TPS - Throttle position sensor. Je lahko to napaka? Se ne nastavi ravno ta senzor s tem obračanjem ročke za gas?

Objavljeno

če je zanič, potem ga je potrebno verjetno menjat, ne vem.

drugače pa me zanima ali lahko mlahavo ročko za sklopko popravim tako, da dam vmes eno podložko? je kdo že tako reševal stvar. oz kako je to kdo reševal, ker sklepam, da se prej ali slej vsem to zgodi

Objavljeno

Na servisu pravijo, da je treba zamenjat TPS - Throttle position sensor. Je lahko to napaka? Se ne nastavi ravno ta senzor s tem obračanjem ročke za gas?

Če boš pogledal moj odgovor, boš ugotovil, da je to problem. Če ni motor v redni uporabi ta del zarosta in ga je potrebno menjat, ker zašteka. Z vožnjo se lahko ta pomanjkljivost odpravi, ker ga "razmigaš". Če pa čisto zašteka, menjat.

Objavljeno (popravljeno)

drugače pa me zanima ali lahko mlahavo ročko za sklopko popravim tako....

Lahko, vendar pazi, da se bo ročka prosto gibala, ker če se ne bo bo več škode kot koristi.

Bodi pazljiv tudi na (prosti hod 10-15mm) Velja praktično za vse motorje, ki imajo pletenico (zajlo).

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

če je zanič, potem ga je potrebno verjetno menjat, ne vem.

drugače pa me zanima ali lahko mlahavo ročko za sklopko popravim tako, da dam vmes eno podložko? je kdo že tako reševal stvar. oz kako je to kdo reševal, ker sklepam, da se prej ali slej vsem to zgodi

Koliko približno pa stane ta senzor in koliko bi priližno moral biti strošek dela?

Objavljeno

Okvirne cene boš izvedel tule sicer v $ vendar če boš preračunal v bo tu nekje. Za delo se pa pozanimaj na servisu saj ni skrivnost.

Objavljeno

Vem, da ni skrivnost. Ni pa skrivnost tudi, da nekateri serviserji za nekatere stvari cene nabijejo v nebo in se na koncu bolj splača motor verjetno naložit na prikolico in odpelat 50 km vstran.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

No, da malo obudim temo, se hkrati še malo potožim in dobim še kakšno mnenje.

Po tem, ko je motor na servisu stal več kot mesec dni, ker si niso našli časa zanj, so prejšnji teden končno menjali TPS senzor (in akumulator, ker naj bi bil že proti koncu). Menjali so še olje in filtre. Motor je še vedno na servisu, ker po menjavi sploh več ne vžge. Vergla v prazno. Se komu sanja kaj bi lahko bilo zdaj krivo?

No, serviser je v petek po šihtu hladno kot špricer šel za en teden na morje, tako da še kakšen teden sigurno ne bo nič z motorja....

Objavljeno

No, da malo obudim temo, se hkrati še malo potožim in dobim še kakšno mnenje.

Po tem, ko je motor na servisu stal več kot mesec dni, ker si niso našli časa zanj, so prejšnji teden končno menjali TPS senzor (in akumulator, ker naj bi bil že proti koncu). Menjali so še olje in filtre. Motor je še vedno na servisu, ker po menjavi sploh več ne vžge. Vergla v prazno. Se komu sanja kaj bi lahko bilo zdaj krivo?

No, serviser je v petek po šihtu hladno kot špricer šel za en teden na morje, tako da še kakšen teden sigurno ne bo nič z motorja....

:BUA: Ma to ga na kakem uradnem servisu (če ja, na katerem?) šraufajo al kak privat mehanik?

Objavljeno

Ni "kar en v garaži", ampak uraden moto servis. Sicer ni pooblaščen BMW serviser, je pa pooblaščen za par japonskih znamk.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!