Skoči na vsebino

BMW F 650 GS


Andrej666

Priporočene objave

Pa je TPS Senzor nastavil oziroma resetiral pravilno?

Malo provokativno vprašanje , vžig svečke je verjetno pogledal?

Vprašal bi se še če ajnšpric pluva bencin v cilinder.

Lahko je tudi hin regulator tlaka in ti ne pljuva bencina dovolj močno v cilinder...

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. No, danes je bilo toliko OK vreme, da smo ga lahko spravili na cesto in odpeljali en krog. Za začetek smo izklopili BMS-C in vzeli ven zgornjo (rumeno) varovalko. Oboje pustili cca 20 minut odklopljeno, tako da bi se BMS-C res moral resetirat. Potem smo ga vžgali tako kot je predpisano v navodilih. Vžgal je b.p. Potem je po cca 2 minutah štandgasa (kolega se je še oblačil) enostavno crknil. Naslednji vžig je bil nekoliko težji. Potem je spet crknil pod štandgasom. Potem je spet težje vžgal. No, potem sva šla na cesto - kakšnih 13 km do servisa. Vmes v enem križišču je spet crknil med zavijanjem. Resetiranje BMS-C in pravilen vžig očitno nista bila pravo zdravilo. Zdaj je na servisu, ampak je majster bolan. Upam, da ga bo jutri lahko pogledal in postavil diagnozo.

Olje je torej staro cca 3 leta, hladilna tekočina je očitno še prva, ker ne piše v knjižici, da bi bila menjana pri servisu. Javim, ko bo kaj novega.

Ciao Kiri, zdej sem pogledal, jst sem imel sicer f800s, sem pa imel zelo podobno tezavo. Je pa nisem rešil dokončno, ker sem pol motor prodal, sem bil pa prepričan, da je bil kriv "idle control device" (stevilka 6) tule http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=51602&rnd=05012012

Meni je isto delal, ko je bil hladen je drzal minimum, nato ko se je segrel je pa imel probleme. Tale servomotorcek vzdrzuje minimum, in ce je ze malo zdelan, ne reagira dovolj hitro, ali pa dovolj natancno, in pol masina crkne. Mi je pa pol vedno vzgal, ce sem malo gasa dodal, in pol tudi drzal malo gasa, tako da je dobil gorivo (zrak) prek lopute in ne prek tegale dozatorja. Pol sem se navadil, da ko je zajebaval nisem nikoli med voznjo cisto spustu gas, ampak vedno drzal malce gasa. Je pa kaksenkrat sam drzal minimum kaksenkrat ne. Pa eno obdobje je blo ok, pol pa spet ne. Poskusi tudi sam drzat malo gasa ko ga vzigas pa bos vidu ce je morda to problem. S tem ga prakticno zaobides. Tale servomotorcek med voznjo zapre "minimum dotok zraka" nato ko vidi, da si spustil gas, bi ga moral zacet odpirat, in nato sam dozira kolicino zraka po potrebi, tako da je minimum konstanten. Tako da, ce motorcek ostane v zaprtem stanju, zraka za minimum pac ne bo in masina ne bo vzgala brez dodatnega gasa.

Mozno pa, da je poleg tega problema ki si ga imel prej, sedaj se kak dodaten problem. Kot je Kawl predlagal, vzig svecke? Kaj rado se zgodi, da se tuljavo poskoduje ali kaj podobnega. Pa mal zatezi mehaniku, da ne bos celo poletje cakal doma na hladnem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciao Kiri, zdej sem pogledal, jst sem imel sicer f800s, sem pa imel zelo podobno tezavo. Je pa nisem rešil dokončno, ker sem pol motor prodal, sem bil pa prepričan, da je bil kriv "idle control device" (stevilka 6) tule http://www.maxbmwmot...02&rnd=05012012

...

Ne pusti me vec popravit, vidim da strani ne odpre na pravem listu. Klikni na "13-fuel preparation" nato pa "Throttle housing assy" pa bos nasel tale servomotorcek pod stevilko 6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za GS-a je značilno (vsaj mojega), da ugaša, če nekaj časa stoji. To ti je ena mala okrogla električna stvarca, ki drži štand gas. Če zarosta, jo je treba zamenjati. Včasih samo zašteka in pri redni uporabi ne nagaja in je b.p. Jaz sem jo zamenjal že dvakrat (drugič pred tednom na zadnjem velikem servisu na 75.000).

Pri vžiganju daj kontakt, preštej do pet in startaj. Kresne ko mina.

LP

Miha prav imaš ataIBA je ot mogočo rešitev problema opisal že tule.

KIRI! mehanika, ki odpravlja napake po sistemu uzaludnih pokušaja bi se pa na daleč izogibal, tudi njegove garaže.

ps, upam, a bo kobilica čimprej popravljena in vozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal tega nisem vedel, ko sem motor peljal tja. Po testni vožnji mi je trdil, da je sigurno kriv TPS in zdaj smo pač tukaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tudi žal prej nisem teme pogledal, sicer bi se ti ponudu da bi priklopu gor GS-911 in bi pogledal ce je kaka napaka oz. kako se obnasajo naprave. Da se videt vse parametre v realnem casu. Ampak zdej je malce prepozno, ker v petek startam na dvotedensko potovanje, tako da, ce bos imel cez dva tedna se tezave se lahko tudi kaj slisiva. Si pa ziher kupu dober motor, samo postimat ga je potrebno pa ti bo se dolgo dobro sluzu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, upam, da res porihtamo to. Šef servisa mi je povedal, da mu je napako javljalo na TPS-ju. Ko ga je zamenjal in zresetiral, se je peljal nekaj krogov in se je baje težava spet pojavila. Je potem še enkrat zresetiral TPS in potem naj bi bilo OK. Se je pa potem kar naenkrat baje pojavila težava, da motor več ni vžgal. Nekaj je govoril o tem, da je napeljava mogoče kaj kriva, potem je obljubil, da bo njegov serviser nekaj porihtal in bi potem moralo štimati, ampak potem je šel na dopust in izklopil telefon. V bistvu je vse, kar mi je povedal, tako, tako... Kaj dosti mu več ne verjamem, ampak motor je zdaj pač tam...

Tebi pa prijeten dopust ;)

Popravljeno . Popravil Kiri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji update: Motor zdaj vžge...baje je bil nek zoksidiran kontakt nekje, zaradi česa ni vžgal. Se je včeraj peljal z njim in ko se je mašina segrela, je spet crknil. Pravi, da bi lahko bila dihtunga glave?

Za idle control device pravi, da je to baje ista stvar kot TPS, ki je že menjan, čeprav jaz nisem ravno najbolj siguren v to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zadnji update: Motor zdaj vžge...baje je bil nek zoksidiran kontakt nekje, zaradi česa ni vžgal. Se je včeraj peljal z njim in ko se je mašina segrela, je spet crknil. Pravi, da bi lahko bila dihtunga glave?

Za idle control device pravi, da je to baje ista stvar kot TPS, ki je že menjan, čeprav jaz nisem ravno najbolj siguren v to?

TPS in idle controle device nista ena in ista stvar. TPC doloca polozaj rocice plina, koliko ti rocico gasa obrnes. Idle control device pa je servomotorcek ki regulira pretok zraka na minimumu. Na skicah se lepo vidi kaj je kaj. Sodec po tem kar pises, bi reku da je bolj kriv servomotorcek. Dovolj je, da ko je masina topla in ne vzge, drzis malo gasa in poskusis vzgat. ce bo motor delal s tem ko bos drzal malo gasa, potem je pac tale regulator minimuma. To ti je najcenejsa varjanta da poskusis. Vsaj pri meni je pomagalo.

Upam pa, da si medtem tezavo ze resu in da se furaš naokoli ;)

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem imel možnost na svojen GS-u potestirat tole zadevo. Povsem druga "pesem" kot orginalni sedež 650-ke.

post-7865-0-33951000-1341865656_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

nehalo mi je delat ogrevanje leve ročke, desna greje tako kot mora. kaj bi lahko bilo narobe? pomemben detajl se mi še zdi, da je leva ročka/guma zelo deformirana oz zgleda staljena. ogrevanje je orginal bmw. je šel kak kabel ali kaj. verjetno je najbolje sneti ročko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nehalo mi je delat ogrevanje leve ročke, desna greje tako kot mora. kaj bi lahko bilo narobe? pomemben detajl se mi še zdi, da je leva ročka/guma zelo deformirana oz zgleda staljena. ogrevanje je orginal bmw. je šel kak kabel ali kaj. verjetno je najbolje sneti ročko?

Zivjo Rokxy,

Najlažje je priklopit tester pa pogledat ali je napaka v tokokrogu. Če ne, pa na ročki odšraufaš pokrovček (brez da celo ročko dol snameš), odklopiš konektor in izmeriš ali je tokokrog grelca sklenjen (majhna upornost). Če tokokrog ni sklenjen, torej je grelna nitka nekje prekinjena, se jo da tudi popravit. Moral bos pa sneti gumo dol z ročke v tem primeru.

Sam sem pri menjavanju ročke (ne cele, ampak samo gume) , med snemanjem gume dol prerezal grelno nitko na dveh mestih. Enostavno sem zalotal skupaj kjer je blo prekinjeno. Cin se odlično prime, samo malce namaži s cinol pasto na konicah (jst uporabljam cin s cinol pasto v sredini). V skrajnem primeru, pa se da kupit grelno nitko in jo celo zamenjas, pa jo zalotaš na dva kabla ki gresta na konektor.

Ročke (gume) sem menjal, ker so bile original zelo znucane, od vročine tudi malce raztopljene. Sedaj imam gor rocke ProGrip in obcutek je neverjetno boljši. Končno imam dober oprijem, ker prejšnje original bmw so ble precej gladke in trde. Moraš pa paziti, da vzameš levo in desno ročko premera 24 oz. 25mm. Običajno so v kompletu Leva 22mm in Desna 24 (ali 25mm). Jst sem pač kupu dva kompleta in uporabil samo desni ročki. Cena enega kompleta okrog 10€. Še zmeraj veliko ceneje, kot kupiti celo original ročko.

PS. če se boš lotu menjavat, dol snet gumo je malce bolj zajebano in rabis malce potrpljenja, ampak gre. Zacnes vlect na zgornjem delu in pocasi vleces in rolas dol. Ena rocka je sla zelo lepo dol, druga (desna) pa je bla bolj zalepljena in sem si mogu pomagat z nozem. Ostanke zalepljene gume gre lepo dol ocistiti z bencinom. Nato, za novo gumo gor dat, uporabis magicni trik: lak za lase :) Naspricas ga precej znotraj gumjaste rocke, da je fajn mokro, nato pa samo gor nataknes. Gre zelo lepo in enostavno, pa tudi ko je gor jo lepo namestis in popravis. Pustis na miru nekaj urc in bo ostala gor nepremicna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prodaja se 2007 (enovaljni) F 650 GS. ABS, gretje ročk, zaščita rok, nosilci kovčkov, centralno stojalo, 79.000 kilometrov. Ni nov, je pa uporaben in dela..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Gledal sem neke reviewe na netu in naletel na review Kokkina Fegaria (

), ki proti koncu testa pove, da je original zračni filter treba vrčt vstran in dat not kakšen K&N ali kaj pdoobnega. Glede na to, da ima F650CS isti motor, me zanima ali bi s tem kaj pridobil? In kaj sploh?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes sem imel možnost na svojen GS-u potestirat tole zadevo. Povsem druga "pesem" kot orginalni sedež 650-ke.

A si pol nabavil tale sedež al ne? Mene precej mika, tudi tale od Top Sellerie:

3008.jpg

A je imel kdo možnost tole izprobat?

Popravljeno . Popravil jack08
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si pol nabavil tale sedež al ne? Mene precej mika, tudi tale od Top Sellerie:

3008.jpg

A je imel kdo možnost tole izprobat?

Da, nabavil sedež iz BMW-jeve ponudbe (confort) enak kot je na moji prejšnji sliki.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Živjo!

A kdo ve kako se resetira prikaz na display-u "SERVIS" po narejenem servisu?

 

Pa ne da misliš štev'c prestavit'?? (Naprej??)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri avtomobilih - vsaj pri Citroenu je tako, pri vklopu kontakta, držiš gumb za resetiranje dnevnega števca pritisnjen in po nekaj sekundah se števec servisa resetira. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne da misliš štev'c prestavit'?? (Naprej??)

 

Ja valjda, naprej, kaj pa drugega :smoke:, baje da je tega veliko, zakaj nebi še jaz  :kva2: !

 

Sem naredil servis na Moto Sport v Kopru (ni pooblaščen servis), mi je najbliže, pa še zaupam mu, pa zraven me pusti, ko čara s ključi po motorju, pa cena je solidna, pa ... Minus je edino to, da ni "pooblaščen", pa mi ostaja napis "SERVIS" na display-u.

 

Mimogrede, odkar moj avto ni več v garanciji sem z nepooblaščeno delavnico veliko bolj zadovoljen, pa avto izgleda tudi, pa najbrž avtomehanik ravno tako - niso pa vsi dobri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!