Saint Objavljeno September 21, 2004 Deli Objavljeno September 21, 2004 Vozit se z motorjem zadnje čase je tvegana zadeva, biti pa reševalec na nujni vožnji... to je pa bolj nevarno kot v Afganistanu, brez zaj... :cry: Nikol ne veš kdaj bo kak mulc al pa dedica hotel izsilit. Vsi, ki si upajo z motorjem tvegat so zame pravi carji. :notworthy: :notworthy: :notworthy: lp Rudi p.s. Upam, da bo po zaključenem zdravljenju na vrsti dobri odvetnik. :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno September 21, 2004 Deli Objavljeno September 21, 2004 Ostou brez besed.... Quota respect :notworthy: Takih ljudi pa res ne najdeš povsod Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno September 21, 2004 Deli Objavljeno September 21, 2004 Ravno danes je mimo hise sel 2x motorist resevalec na pomoc.Quota a si bil to ti? Drugace pa :notworthy: :notworthy: :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
quota Objavljeno September 22, 2004 Avtor Deli Objavljeno September 22, 2004 Ravno danes je mimo hise sel 2x motorist resevalec na pomoc.Quota a si bil to ti? Drugace pa :notworthy: :notworthy: :notworthy: Saj sploh ne igra vloge, kdo od nas sedi na motorju. Ali sem jaz, ali sfeder v Ljubljani ali Peter v Kopru. Vsi imamo isto nalogo in poslanstvo. To ni igra posameznikov in nihče od nas ni pomeben, pomemben je sistem v katerem delujemo. In če ta sistem deluje, potem so rezultati več kot zadovoljivi. Torej, če me razumeš.....mimo tebe se je peljal MOTORIST REŠEVALEC, to je pravo ime in čisto OK se sliši in bere .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nedotakljivi Objavljeno September 22, 2004 Deli Objavljeno September 22, 2004 Vsakič ko v LJ vidim motorista reševalca ga v mislih ali pa celo dvignem roko in ga pozdravim. Sicer sam verjetno tega ne vidi, pa četudi vidi, ne ve, zakaj ga pozdravljam. Zato, ker podpiram ta način reševanja, ker pozdravljam ljudi, ki so dovolj nori, pogumni in pri pameti (jah, kdo bi si mislil, vse to gre skupaj), da to počnejo. No, in naslednjič ko bo Lj reševalec videl punco, ki mu pozdravi (ali pa v katerem drugem mestu), bo vedel, da je to zato ,ker jih spoštujem, podpiram in razumem. Hvala Quota ker si povedal to, kar bi morali vsi vedeti!! .) PUPA drugič lahko komot prideš zravn pa mu das lubčka ???(ne bom nc jezn) Drugac pa QUOTE ,smo istega mnenja! :oK : :o K: Lp jst Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Torej, če me razumeš.....mimo tebe se je peljal MOTORIST REŠEVALEC, to je pravo ime in čisto OK se sliši in bere .) Razumem .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Jaz mam pol žlahte v MB na c. proleterskih brigad :P Foter je gasilec, bratranec pa dela na reševalni. Vsi potrjujejo, da je ta sistem zelo učinkovit :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
enduraš Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 :OK: :OK: :OK: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :yea2: brez besed Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Quota, najprej svaka čast... in kot bi reko Milan "ni vam lahko" Zanima pa me kakšni so argumenti tistih, ki so proti temu.... Ali so res to tako veliki stroški (kar dvomim), da se ne splača investirat v ljudi? ... al je državi v interesu da jih čim več podleže pa ni treba penzije izplačat... Upam da vas bo v prihodnje čim več na motorju.... pa čim manj neprijetnosti v prometu vam želim. LP :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zoolo Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 QUOTA & Co.: Respect! :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: P.S.: Istega mnenja kot HHV, če ... samo povejte pa se organizira nekaj miroljubnega in kulturnega v podporo. P.P.S.: Ma mi ni jasno kakšen Kreten (pardon izrazu) mora biti človek, da ne razume osnovnih in povsem po kmečki logiki jasnih argumentov? Kako jim ni jasno, da če obstajajo ljudje, ki so pripravljeni nositi svojo glavo na pladnju, za to da rešujejo ali vsaj poskušajo rešiti življenje, ne zaslužijo polen pod noge, temveč kvalitetno in varno opremo, začevši od samega motorja? Ali jim ni jasno, da Motorist Reševalec ne rešuje samo motoristov, temveč naključne žrtve? Da bodo morda prav oni nekega dne ležali v jarku in se spraševali, kako pametno je bilo, da so tistega dne (za katerega upam, da ga ne bomo doživeli) ukinili, eno zadnjih zares pozitivnih in učinkovitih stvari v našem zdravstvu v zadnjih letih? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pupa Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 P.P.S.: Ma mi ni jasno kakšen Kreten (pardon izrazu) mora biti človek, da ne razume osnovnih in povsem po kmečki logiki jasnih argumentov? Kako jim ni jasno, da če obstajajo ljudje, ki so pripravljeni nositi svojo glavo na pladnju, za to da rešujejo ali vsaj poskušajo rešiti življenje, ne zaslužijo polen pod noge, temveč kvalitetno in varno opremo, začevši od samega motorja? Ali jim ni jasno, da Motorist Reševalec ne rešuje samo motoristov, temveč naključne žrtve? Da bodo morda prav oni nekega dne ležali v jarku in se spraševali, kako pametno je bilo, da so tistega dne (za katerega upam, da ga ne bomo doživeli) ukinili, eno zadnjih zares pozitivnih in učinkovitih stvari v našem zdravstvu v zadnjih letih? :hmm: Menim, da zaradi tega, ker je preveč nevarno. Problem je verjetno v zavarovalnicah, ki bi mogle izplačati velike vsote zavarovalnine, v primeru, da se reševalcu na delovnem mestu kaj zgodi (recimo umre). Poleg tega je to taka odgovornost, da je noče noben prevzeti nase. In najboljša rešitev, da noben ne prevzame odgovornosti nase je, da se izgovori, da ni denarja - ne vem, samo predvidevam...... Kot sem že omenila, zelo podpiram reševalce v vseh oblikah - pa naj bodo to na motorju, avtu, slučajno mimoidoči, na smučišču ali pa na morju oz. bazenu. Ampak vseeno če primerjam vse te reševalce (no, so še druge vrste reševalcev), so motoristi definitivno najbolj izpostavljeni. Še gorski reševalci so manj izpostavljeni. Zakaj, ker je nekaj, če se moraš ti nase zanašati in si uspodobljen to tudi početi in zopet je nekaj drugega, če se moraš ti zanašati na druge - na promet, kjer nikoli ne veš, kater norc ti bo skočil pred motor z avtom. In potem seveda postane problem, ker so motoristi tako izpostavljeni. In potem pridemo spet nazaj k odgovornosti. Nihče noče tega prevzeti - na žalost. Čeprav, kakor naše babice in dedki pravijo, k so preživeli dve svetovni vojni, kar nekaj otrok, lahkoto, celo nekateri dedki koncentracijska taborišča: KJER JE VOLJA JE TUDI POT!! .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Marky Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 Pupa, nimam pojma zakaj ne podpirajo takega načina reševanja. Ampak po do sedaj prebranem obstajajo posamezniki, ki si želijo in hočejo prevzeti to odgovornost. In tudi zavarovalnica ne bi smela biti ovira, ker zagotovo poškodba motorista-reševalca ne bi spravila na kant nobene zavarovalnice. Tu gre za poškodbe na delovnem mestu in reševalci niso nobena izjema. <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dietrich Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 Ampak vseeno če primerjam vse te reševalce (no, so še druge vrste reševalcev), so motoristi definitivno najbolj izpostavljeni. Še gorski reševalci so manj izpostavljeni. No o neizpostavljenosti in manjši nevarnosti gorskega reševanja se raje ne menmo po temle forumu. Za kej tacga je treba met izkušnje iz obeh sfer. Pupa če pa že hočeš primerjat alpinizem z motorizmom me poklič. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Alla Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 O tem kaj je bolj nevarno vam lahko tudi Quota pove....je namreč tudi gorski reševalec, pa še kaj bi se našlo. Alla Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 Očetov prijatelj - gorski reševalec se pri reševanju ponesrečenca s helikopterjem tudi sam poškodoval. Zdrobljen gleženj, zlomljena rebra, in ključnica. Ob vsem tem se je tako poškodovan še odvlekel do ponesrečenca in mu skušal pomagati (žal je bilo prepozno). V glavnem vsem reševalcem hvala za vaše delo in pa čimveč sreče. Čigavo delo je pa nevarnejše pa raje prepustimo tistim ki poznajo obe strani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pupa Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 Mogoče se nisem preveč jasno izrazila, pa bom probala še enkrat, če bo to bolj razumljivo: že gorski reševalci morajo blazno paziti nase, ker je zelo nevarno in se jih veliko lahko poškoduje - tudi smrtno, kaj šele motoristi, ki ne samo, da morajo paziti nase, morajo paziti TUDI NA DRUGE, kateri jih lahko sesujejo med reševanjem. Dovolj jasno sedaj? Jaz jemljem obe vrsti reševanja za zelo zelo zelo odgovorni, težki in spoštovanja vredni. Da ne bom delala izjem, vsakršno reševanje zelo zelo zelo spoštujem in jemljem reševanje kot tako odgovorno in težko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 Jasno! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dr. _MAXXI_ Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 :topic: .... zanima me kako policija opravičuje delo na motrjih in zavarovalnice pri njih delujejo drugače?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 v kaksnem kontekstu stoji odprto pismo z naslovne strani motosveta? ne vem ce pravilno razumem (ali ce sploh) kaj v bistvu bi rad pisec povedal. kritizira javne organe, motoriste resevalce, oboje ali koga tretjega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lojzi Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 (popravljeno) v kaksnem kontekstu stoji odprto pismo z naslovne strani motosveta? ne vem ce pravilno razumem (ali ce sploh) kaj v bistvu bi rad pisec povedal. kritizira javne organe, motoriste resevalce, oboje ali koga tretjega? Tudi meni tisto pisanje, kljub dvakratnemu branju ni razsvetlilo možganov, kaj hoče dotični povedat? Mogoče, za nas...no ja...manj sugestivne kakšne podnapise s strani avtorja ali uredništva strani? Popravljeno Oktober 1, 2004. Popravil lojzi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mirmidej Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 Jst mislim da kritizira sitem, ki je za en k... in ga je treba spremenit, če ne se bodo vsi motoristi reševalci pobil! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 Kolkor sem zastopil kritizira tiste, ki so pognali denar za razne neumnosti, ne pa za konkretne stvari, kto je majhen in okreten motor pripraven za v mestno gužvo in za kak trening varne vožnje po poligonu. lp Rudi p.s. Ne da bi koga žalil, še posebej ne BMW ljubitelje, samo, a sem res na prvi sliki videl, da je ena brihtna glava za reševalce BMW 1150GS kupila, mislim, tisti, ki je kupil tole je pa :hmm: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 Dovolil si bom prekršitev lastne silenzio stampa in malce navrgel. G. janko Vilar je tisti človek, ki je z lastnim prispevkom prisilil institucije države k uvedbi motorista reševalca. Šmorn je pa v tem, da si vlogo, pomen in še kaj glede motorista reševalca v institucijah (Uprava) in v samem zdravstvu razlagajo vsak po svoje. Kot dodatek zgodbi pa obstaja koluarska zgodba v sami reševalni postaji Ljubljana o tem, da je Pegaso #prešvoh# motor za reševalce, ker se zaradi tiščanja non stop kvari. Po logiki stvari bi se najbrže tudi kak RR motor, huje od tega je pa to, da bo zaradi sistemske neurejenosti delovanja (uporabe) reševalcev na motorju po logiki države uprave kot posledice nesreč zadeva zopet "ciuso". Z vsem bed imidžom uporabe motorjev en general. Obstaja resna nevarnost, da se bo sicer plemenita ideja sprevrgla v svoje lastno nasprotje. Zaradi amaterizma institucij države. Ceco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 QUOTA edino žalostno je da nimamo več takih kot si ti, ki si nam (imho) lahko vsem za zgled. Prav tako moram reči da tvoj nadzorni vzbuja v meni spoštovanje, kajt mislim, da si večina nas niti ne predstavlja kake težave sta (ste) imela(i) pri uvajanju in obdržanju takega načina nudenja pomoči. Moje osebno mnenje je, da je motorist reševalev brez kompromisno OBVEZEN v urbanem okolju, kjer je promet vse prej kot organiziran in strpen. P.S.: kako je z reševalcem iz ljubljane, nikjer nisem zasledil nikakršnih novic o poškodbah, ki jih je utrpel, ......upam da si bo opomogel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Codeine Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 Objavljamo celoten odgovor avtorja članka na vašo zahtevo po podrobnejši razlagi njegovega odprtega pisma. ************************************ Spoštovani ! Hala za objavo. Ker morda ne bo komu jasen namen pisma, bom pojasnil. Uporaba motorja za reševanje izgleda tako preprosta in enostavna, da večina ljudi ne ve, da za tem stoji ne bo, mesarsko klanje. V enem pismu sem odgovoril na veliko dilem, ki se pojavljajo v javnosti. Ključen problem uvajanja motorja za reševanje je v diletantskem odnosu uslužbenke Ministrstva za zdravje ter dopuščanju takšnega odnosa s strani njenih nadrejenih. V Mariboru so se stvari začele premikati po prihodu sedanjega ministra. A Ministrovo ni minister temveč skupina ljudi z najmanj 7 stopnjo izobrazbe. Stališče dotične po prejemu rezultatov prvega leta dela reševalcev v Mariboru je bilo, da v te rezultate ne verjame. Ona pozna Štajerce in če hočejo doseči kaj, potem te stvari zapišejo na sprejemljiv način. Če bi to držalo, bi moral gospod, ki je imel strokovni nadzor na delom, mag. as. Grmeca dr. med. dobiti po prstih in slišati "ti,ti". Naslednje leto so Štajerci prinesli še boljše rezultate. Absurdi se ne nehajo.Ministrstvo se je kasneje odločilo, da uvede helikoptersko reševanje. Ura letenja je po neuradnih podatkih 470.000 sit. Istočasno pa Boštjan Polenčič celo sezono dela-zastonj. Zakaj? Ker je pristop k uvajanju novosti diletantski. Ali pa ker na TV ni bilo nobenega od tistih, ki o tem odločajo. Podatkov, ki vplivajo na oceno javnosti o ozadju reševajna z motorjem je mnogo. Omenim samo enega: hitrejši dostop reševalca ima za posledico zmanjšane možnosti nastop šokovnih stanj pri težjih poškodovancih. Te običajno namestijo v center intenzivne terapije/CIT/, kjer stane oskrben dan toliko kot mesečna bruto plača reševalca na motorju /cca. 240.000 sit In ti ljudje, ki delajo na motorjih si ne zaslužijo zgolj spoštovanja. Velikega spoštovanja. Temveč tudi denar za to, da nosijo glavo v čeladi. Takoj, ko bo mogoče tankati na spoštovanje, pa se bo večina reševalcev na motorju zagotovo odpovedala delu plače za nevarnost in pristala na sedanjo. Lep pozdrav Mitja Vilar ************************************ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se