Skoči na vsebino

MOTORIST REŠEVALEC


quota

Priporočene objave

Berem pa ne vem ali je res ali ne. Smo slovenci res en čuden folk. Veliko sem razmišljal o delu teh, pa tudi drugih reševalcev. Vsak po svoje nosi glavo na pladnju za druge, eni bolj eni manj. Imajo pač ti ljudje nekaj v sebi, kar nima vsak in iskrena hvala jim, v imenu vseh, ki so jim pomagali. Vsak zase upa, da njihove pomoči ne bo rabil, a nikoli ne veš. Mogoče te čaka za naslednjim ovinkom.

Pa naj grem kar k bistvu tegale pisanja. Če nihče od odgovornih ne spregleda, da je kakršnakoli dodatna in hitrejša pomoč na cesti še kako pomembna, bi mogoče lahko mi motoristi dokazali, da se zavedamo pomembnosti tega početja. Samo tukaj na forumu je registriranih preko 5.000 ljudi, od katerih verjetno večina misli podobno kot jaz in večina razpravljalcev tukaj. Mogoče bi našli kakšno varianto, in bi vsak od nas podaril 1.000 SIT za nakup motorja za reševalce, ostalo pa naj država prispeva. Ne vem, ali je to tehnično izvedljivo, vendar bi na ta način dokazali (ne)odgovorni na tem področju, da motoristi in podobno misleči zmoremo stopiti skupaj za plemenito stvar.

Še enkrat :notworthy: :notworthy: :notworthy: vsem reševalcem !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MHO

Mi je bila zanimiva tema in sem jo šel prebirat in lahko povzamem moje branje takole:

Perete umazano perilo preko interneta z dolgimi članki polnimi očitkov, meni pa še zdaj ni jasno kaj bi eni in drugi sploh radi. :BUA:

Mislim, da pod sedanjimi pogoji več niste sposobni tvornega sodelovanja in je bolje, da greste vsak svojo pot. :BUA:

Tu mač... :doze:

lp G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MHO

Mi je bila zanimiva tema in sem jo šel prebirat in lahko povzamem moje branje takole:Perete umazano perilo preko interneta z dolgimi članki polnimi očitkov,

Vrag je vedno v podrobnostih. Najtežje je doseči na eni strani način dela, ki ni razumljiv popolnoma vsakem laiku, na drugi najti denar za to. In upati, da se vmes, ko skušaš opozriti na podrobnosti, kdo ne ubije. Če bi bil način tega tako enostavnen, bi stvar zagotovo stekla pred leti in bi delali brez problemov.

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za policijske motorje pa ni treba nič $ zbirat :hmm:

Sem pa včeraj v LJ spoznal dva reševalca-eden je žal tisti ki je imel smolo na viču

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgem času se oglašam s komentarjem in ne odgovorom na pisanje g. Mitje Vilarja v zvezi z mojim Odgovorom na odprto pismo. Kar nekaj časa sem se pripravljal na to. Najprej sem imel namen objaviti celovit odgovor, katerega sem že spisal. Toda, ko sem videl, da presega 10 tipkanih strani in ob spoznanju, da s tem pri. g. Mitji Vilarju ne bom dosegel sprejetja proti argumentov – kvečjemu bom povzročil odgovor na 20 straneh itn., sem se odločil za najkrajšo verzijo, kjer navajam:

1. Na Reševalni postaji Kliničnega centra Ljubljana (v nad. RPKC) sem zaposlen od leta 1986 dalje. Vse do leta 1994 sem delal, kot zdravstveni tehnik v urgentni skupini. Od 1994 dalje pa do danes opravljam dela in naloge vodje RPKC. Na tem delovnem mestu sem se po zaslugi moje nestrokovnosti, nerazumevanja kompleksnosti reševalnih problemov, zaviranja razvoja reševalne dejavnosti in ne vem česa še uspel obdržati vse do današnjega dne, ko vodim, organiziram in odgovarjam za delo največje reševalne službe v državi z 92 zaposlenimi. Iz istih razlogov sem uspešno zaključil dva mandata predsedovanja strokovni sekciji reševalcev in še vedno delujem znotraj dveh delovnih skupin v Projektu nujne medicinske pomoči v RS Ministrstva za zdravje od leta 1996 dalje. Kot tak sem zagotovo eden izmed ključnih krivcev za nenapredek v nujni medicinski pomoči v zadnjih 10 letih. Očitno o stvari nimam pojma in samo vlečem šefovsko plačo – tako vsaj mislijo nekateri. Med drugim še sam ne vem kako mi je uspelo v letih od 1993 do 2003 zaključiti šolanje za reševalce v ZDA, končati Visoko zdravstveno šolo in končati Fakulteto za organizacijske vede - z znanjem in sposobnostjo zagotovo ne.

2. Denar, ki je bil v letih 2003 in 2004 namenjen za projekt izvajanja nujne medicinske pomoči z motorjem v Ljubljani je prejel Klinični center Ljubljana in ne jaz osebno – da lahko kradeš državo in sistem moraš pa že nekaj znati. Šalo na stran, kar se tiče denarja!

3. Reševanje z motorjem v svetu se prakticira že več, kot 30 let. Konkretno v Londonu reševanje z motorjem izvaja ustanova London Fire Brigade od leta 1986 dalje. Res pa je, da so ponekod v svetu s tem načinom reševanja začeli šele v letošnjem letu. Sprašujem se ali je g. Mitja Vilar svoje aktivnosti pričel izvajati tudi v tujini. Verjetno ne – bo pa zahteval svoje avtorske pravice.

4. Kolega Peter je prometno nesrečo z motorjem med drugim (dobra zaščitna oprema, hitra in kakovostna oskrba s strani kolegov in učinkovito zdravljenje v bolnišnici) preživel tudi zaradi usposabljanja, ki je bilo izvedeno v letu 2004 (v letu 2003 kolega ni vozil motorja). Če bi se nam takšna nesreča zgodila leta 1994 ali v vseh preteklih letih, ko niso bili zagotovljeni vsi pogoji bi se 100% končala s smrtnim izidom. Jaz pa bi, kot odgovorna oseba končal v zaporu. Kje bi bil pa takrat g. Mitja Vilar!?

S tem končujem javno odgovarjanje na pisanja g. Mitje Vilarja. In to ne zaradi »teže« njegovih argumentov, temveč zaradi tega, ker se že intenzivno pripravljamo na začetek reševanja z motorjem v letu 2005 (vse kaže, da bo RPKC drugo leto razpolagala z dvema (2) motorjema za reševanje), tako, da ne bom imel več časa za neumnosti. Ob tej priliki želim vsem forumovcem obilo zdravja in sreče v letu 2005 in čim več pameti pri vožnji z motorji ter čim manj srečanj z nespametnimi vozniki na naših cestah.

LP

Andrej Fink

P.S.: Mitji Vilarju pa se iskreno opravičujem za napačno zapisan priimek v predhodnem odgovoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Po dolgem času se oglašam s komentarjem in ne odgovorom na pisanje g. Mitje Vilarja v zvezi z mojim Odgovorom na odprto pismo. Kar nekaj časa ....

LP

Andrej Fink

Škoda, da direktor RPLJ ni v preteklem desetletju pokazal takega smisla za komuniciranje. V tem primeru uporaba spleta ne bi bila potrebna.

Stvar pogovora ni njegov življenjepis temveč uvedba motorja za reševanje. Iz pisma sili skromnost v vsej svoji širini. Čemu koristi posipanje s pepelom, ne vem. Povzetek je v enem stavku: »Neču, da se hvalim, ali sam ipak dobar.«

Dotikam se »šale« o DENARJU, ki ga je dobil KCLJ s strnani MOL in kasneje MZZ. Namenjen je bil za kritje celotnega STRŠKA PLAČ tehnikov in morda del opreme za RPLJ. Poleg tega Fink Andrej kot fizična oseba ne izvaja reševanja, temveč dela to RPLJ.

O tem, kje in kako po svetu se izvaja reševanje z motorjem in zakaj pričenjajo ravno letos, ne bom komentiral, ker razpolaga pisec z boljšimi podatki kot jaz. Glede nato, da naj bi v Angliji delali že dolgo, je prav neverjetno, zakaj pri nas deset let to ni bilo mogoče.

Popolna neumnost je ocena, da je reševalec preživel zaradi »100% pogojev«. Motorist je ostal živ predvsem zaradi srečnih okoliščin. Med njimi je ena tudi ta, da vozilo ni zapeljalo v križišče sekundo kasneje oziroma da to vozilo ni bilo naoženo npr. s kovinskimi profili. Še bolj srečne bi bile npr. če bi voznik pri rdeči ustavil. S srečno ni šale.

In ko si kdo lasti zasluge za to, da je imel nekdo pač srečo, je stvar absurdna. Vsekakor šola varne vožnje vpliva na posledice, še bolj pa na nastanek situacije, v kateri si odvisen od sreče.

Da je diskusija o vzrokih 3 nesreč v 14.000 kilometrih neumnost, je pač stališče direktorja RPLJ in se z njim ne strinjam. Širšemu pojasnilu se nisem mogel izgniti zaradi težko razumljivega sprenevedanja tega pisca.

To dopisovanje sproža določene dileme o smislu, kajti v preteklem desetletju je imel dotični dovolj možnosti, da vpraša vse, kar mu ni jasno. Seveda pa lahko dela po svoje. Je pa smešno navajanje svojega »žrtvovanja« za skupno dobro ob dejstvu, da je na na tem požaju v delovnem razmerju. Naravnost tragikomična je njegovo mnenje, da bi šel v zapor zaradi nesreče reševalca. Kot direktor bi pač moral vedeti, da je reševalec dolžan upravljati vozilo tako, da ne ogroža sebe in drugih. Enako velja za jemanje prednosti, kjer reševalec odgovarja, če s tem povzroči nesrečo. Ali ne? Kot državnemu uslužbencu bi celo za pravno pomoč poskrbela-država. V primeru Tržaške pa je jasno, da je motoristu po moji informaciji odvzel prednost drug voznik. To mnenje o zaporu razumem kot slaba šala na račun nesreče tretjega.

Sicer ni primera v zgodovini, da bi direktor odgovarjal za nesreče uslužencev RP. Celo ko ste se pred leti vozili z letnimi guami sredi zime, ni to imeli na odgovorne nobenih posledic. Niti za to, če je ponesrečenec na reševalce čakal uro ali več. V Sloveniji si ob vozniško, če te dobijo pri prekoračitvi za 50km/h. Koliko časa pa čakaš na dostop ekipe NMP pa je popolnoma svobodno. Zakonske regulative ni. Seveda si tudi samoplačnik, če zamudiš s plačilom zdrastvenega prispevka.

Ob smrtni nesreči bi/bom/ zapisal natanko to, kar sem zapisal v prvem pismu. Že leta … sem opozarjal…

Srž debate je v tem, da je direktor RPLJ prepričan, da ima pravilen dostop do uvedbe novosti. Jaz nisem. Ja, manjka pa malo sreče.

Ne dotkam se medicinskega dela, zgolj in izključno uporabe motorja. Možnost uvedbe motorja v Ljubljani je bila že dolgo nazaj, sedaj pa pisec odgovorov na vse kriplje tlači v ospredje svoje zasluge za to, da so lahko (U)porabili denar in opremo. Razumem, da ni običajno, da nek študentsi servis ali državljan predlagata državi rešitve, ki pomenijo večje možnosti preživetja, vendar sem vedno zagovarjal stališče, da najprej predlagaj, naredi in potem kritiziraj, če predlog zavrnejo ali pa pri delu delajo napake.

Za vsa pojasnila sem dosegljiv na 01/200 4000 ali na mitja.vilar@ss-student.si

"Dobre gume vedno dobro mesto/cesto/ najdejo", pravi malo mlajši slovenski pregovor.

Mitja Vilar, ŠS Študent d.o.o.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

V torek videl motorista reševalca pri delu oz. sodelovanju....prečkal sem križišče (blizu orto bara, pod mostom) nakar slišim sirene, pripelje motorist reševalec v križišče in ustavi promet, tako da se vsi udeleženci v križišču ustavijo, nato pride še reševalno vozilo s sireno in brez ovir zvozi križišče, motorist pa še predno je reševalni avto v križišču že hiti na naslednje križišče....

lepo sodelovanje, zagotovo hitrejši prihod do KC-ja... :OK:

motoristi reševalci.... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav, da se tako rešujejo življenja, ampak pozabljaš da motorist reševalec za tako početja nima pooblastila... .)

Ko se bo v to nekdo vtanil, bo pa pizd**** :cry:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih smo imeli lepo navado, da ko je nekdo nekaj počel prav in z razlogom, smo držali jezik, četudi je pri tem prekršil kakšno normo.

Danes pa je očitno moderno iskati dlake po CPU-jih, upssss, v jajcu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delati prav kadar so koristne napake je narobe! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, sej nisem rekel, da me to moti ali tega ne odobravam, hvala bogu, da je tako, tako kot recimo vsa vozila vozijo v rdečo luč, čeprav ne bi smela, ampak če se mudi se mudi.... :OK:

Težava bo edino, ko bo prišlo do neke pizd****, nastradov bo pa samo motorist reševalec.

Samo toliko, nisem pa s tem nič slabega mislil...... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razumem kaj si mislil, tudi moj namen ni bil sodit motoristu oz. ga zagovarjat za to početje...pač to sem videl in se mi zdi, da s tem pomagal tistemu, ki leži v rešilnem avtu in tistemu ki je vozil avto da prej pride v Kc....

razumem pa kaj si hotel povedat s tem... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih smo imeli lepo navado, da ko je nekdo nekaj počel prav in z razlogom, smo držali jezik, četudi je pri tem prekršil kakšno normo.

Danes pa je očitno moderno iskati dlake po CPU-jih, upssss, v jajcu!

CPU je lepo opozoril.

Po mojem je samo še vprašanje časa, ko se bo kak prepotentnež s polnim gasom zapodil v križišču stoječega motorista - sej on (reševalec) itak ne sme tega delat.............. Razen, če bi na zadnji teleskop namesto modre luči montiral rdečo - kot jo imajo plicaji iz enote za spremstvo.

Tako kot se je vame na Je falil mojo zadnjo gumo za 1 m. Po CPP nisem imel prednosti. Če bi pa hodil ob kolesu bi jo pa imel. In to je un Fahrudin dobro vedel in z veseljem pritisnil na gas.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav, da se tako rešujejo življenja, ampak pozabljaš da motorist reševalec za tako početja nima pooblastila... .)

Ko se bo v to nekdo vtanil, bo pa pizd**** :cry:

LP

precej dobro poznam te fante in svaka jim čast, da med tem brezglavim folkom drvijo z motorji od nesreče do nesreče, ni pa res, da ne sme motorist - reševalec folka malo opomniti in preusmeriti....

verjemi, da je njihovo delo 100% ali več težje kot za nas ko dobimo pacienta na urgenco...

vsak njegov prrevožen kilometer med brezvestnim folkom je zelo riskanten, tako, da :worship: :worship:

ljubljančani se lahko pohvalijo z zelo dobro ekipo in organizacijo, ki je je v Kopru in MB manj

lahko imajo pa 5 siren namontiranih na motorju, pa ne da so živo rumeni, ne vem kakšne barve bi morali biti, pa se še vedno najdejo "idioti" , ki ne reagirajo in niti najmanj ne pripomorejo k hitrejši intervenciji, ampak jo samo še otežujejo......

mi smo pa tako neopazni, če že njih ne vidijo... :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep ... poznam tega motorist reševalca, ki se je pred časom ponesrečil ... še sedaj pestuje svojo roko v ruti ... in je veseu, da jo lahko pa že malček dvigne ... žalostna zgodba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep ... poznam tega motorist reševalca, ki se je pred časom ponesrečil ... še sedaj pestuje svojo roko v ruti ... in je veseu, da jo lahko pa že malček dvigne ... žalostna zgodba

mislim, da mu gre na bolje, že roko mal dvigne, delal pa ne bo nikoli več, verjetno :?

ja zato, ker mu je eden zaprl pot :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj mu je zaprl pot? Velika verjetnost je, da je motorist peljal veliko prehitro, kot sem reševalce na motorjih že dostikrat videl (mimo naše hiše krepko prek 100 km/h, sicer omejitev 50), voznik avtomobila pa tako kot vedno... malce slabše pogledal in sta bila skupaj. Voznik vozila s prednostjo ne sme s svojo nujno vožnjo v nevarnost spraviti drugih udeležencev v prometu. Reševalci motoristi se vozijo zelo na robu.

Saj reševalcem na motorjih kapo dol, ampak verjetno glede na število koliko jih je in koliko nesreč so že imeli, je to eden najbolj tveganih, če že ne celo najbolj tvegan poklic v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav, da se tako rešujejo življenja, ampak pozabljaš da motorist reševalec za tako početja nima pooblastila... .)

Ko se bo v to nekdo vtanil, bo pa pizd**** :cry:

LP

Saj tudi folk nima pooblastila da se NE umikajo reševalcem, pa se mnogi ne umaknejo. Ko se bo nekdo vtaknil v naš egoizem bo mogoče kaj boljš. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj tudi folk nima pooblastila da se NE umikajo reševalcem, pa se mnogi ne umaknejo. Ko se bo nekdo vtaknil v naš egoizem bo mogoče kaj boljš. :?

bravo :OK: :OK: :OK: :OK:

Reševalci motoristi se vozijo zelo na robu.

Saj reševalcem na motorjih kapo dol, ampak verjetno glede na število koliko jih je in koliko nesreč so že imeli, je to eden najbolj tveganih, če že ne celo najbolj tvegan poklic v Sloveniji.

če hoče biti čim hitrejši na kraju je pač tako, :OK: :OK: ne bi rekla, da se vozijo na robu :angry2:

je pa sigurno eden najbolj tveganih poklicev v naši ljubi Sloveniji, ki jih pa ne bi tako pogosto rabili, če bi bili ljudje med sabo kaj bolj prijaznio in ne tako EGOISTIČNI, žal Slovenci in tisti, ki živijo v Sloveniji :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da bi moral motorist reševelec, biti še toliko bolj previden od ostalih udeležencev v prometu, ker je seznanjen z glavnim vzrokom nesreč motoristov v naselju in mestih, to je izsiljevanjem prednosti, janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bravo :OK: :OK: :OK: :OK:

če hoče biti čim hitrejši na kraju je pač tako, :OK: :OK: ne bi rekla, da se vozijo na robu :angry2:

je pa sigurno eden najbolj tveganih poklicev v naši ljubi Sloveniji, ki jih pa ne bi tako pogosto rabili, če bi bili ljudje med sabo kaj bolj prijaznio in ne tako EGOISTIČNI, žal Slovenci in tisti, ki živijo v Sloveniji :naughty:

Tati :OK: :OK: :OK: :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da bi moral motorist reševelec, biti še toliko bolj previden od ostalih udeležencev v prometu, ker je seznanjen z glavnim vzrokom nesreč motoristov v naselju in mestih, to je izsiljevanjem prednosti, janih

biti pameten za računalnikom je najlažje....

ne opravljaš tega dela in nimaš nobene predstave o tem, ne??? :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

biti pameten za računalnikom je najlažje....

ne opravljaš tega dela in nimaš nobene predstave o tem, ne??? :hmm: :hmm:

Tati pa sej ne gnoji samo tu :grrr

povsod je pameten da sliši kako trava raste :lol1:

bože nedaj da bi on rabil pomoč motorista reševalca :hmm: potem bi drugače razmišljal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!