Skoči na vsebino

MOTORIST REŠEVALEC


quota

Priporočene objave

Ampak, mi smo pa asi. Fantje nosijo glavo naprodaj zaradi NAS, mi se pa prepucavamo tukaj na forumu kdo, pa kaj, pa zakaj, itd... :slap: Dejmo nehat.

Reševalcem kapo dol. :worship:

Popravljeno . Popravil MARE 65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem videl kako požrtvovalni so motoristi reševalci in kako tvegajo svoje lastno življenje da rešijo drugo. Videl sem kako je motorist reševalec dobesedno preletel železniške tire pri O.Š. Oskarja Kovačiča (pri dolenjski cesti), noro, res... Tam je dokaj nepregledno križišče, ampak on je samo malo vstal z motorja in se malo bolj prepričal da je križišče prazno in samo gas. Pozneje sem zvedel da se je šlo res za življenje ali smrt. Ampak žal tudi motorist reševalec ni mogel preprečiti najhujšega... nek fant je umrl v avtomobilski nesreči.

Res so norci tile reševalci, ampak marsikdo je lahko hvaležen da so še taki na svetu. Vsaka čast.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem kako je hitrost pri nesrečah pomembna, zato pred vsemi motoristi reševalci kapo dol. :worship: KK lahko sploh kdo pomisli da bi ga začel tožt :angry2: . On se prebija čez ulica zato da bi nekomu rešil življenje.

Popravljeno . Popravil Crownless
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zdravstveni tehnik in motorist, želim kolegom srečno vožnjo in veliko uspešnih intervencij. .)

janih:

Ti si čuden. :BUA:

Popravljeno . Popravil Whely
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ko bi nekateri malo razmislili......

Kje pa piše, da je motorist reševalec namenjen samo ponesrečenim motoristom :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri res razmišljajo z glavo slab meter od tal :doze:

Nekako imam možnost bolj na štiri oči spoznat delo reševalca (pa ne samo motorista) in to od človeka ki je omenjen v prvih objavah te in zadnjih prejšnje strani. Ko spoznaš obe strani, potem nekoliko drugače razmišljaš, mogoče tudi s tisto glavo na 2x višini prejšnje.(in seveda ko te ob nesreči 12km od KC pripeljejo eno uro po nesreči v KC :cry: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametnjakovičem, kateri mislijo, da se morajo reševalci voziti po pravilih!

Ta vozila so vozila na nujni vožnji! Kot taka imajo predpisano opremo. Svetlobno in zvočno signalizacijo namenjeno temu, da so še posebej opazni. Tako, kot se je potrebno umakniti policijskim vozilom, se je nujno in prav umakniti reševalnim vozilom. Nasprotna dejanja so brezvestna in vse graje vredna. Pa najsi jih počno drugi udeleženci v prometu v vozilih ali kot pešci na teh površinah. Tudi izgovori o otrocih niso na mestu. Za njih odgovarjajo odgovorni, starši, učitelji ipd.

Skratka, vozila na nujni vožnji o svoji akciji jasno in glasno opozarjajo ostale udeležence v prometu in niso vezana na upoštevanje cestno prometnih predpisov. Imajo absolutno prednost.

Izgovori razno raznih brihtičev in pametnjakovičev s telefonom na ušesih, nabito muziko do fula in očmi na popkastih pičkarah so KRETENSKI!

Tako fantje v rešilnih vozilih, kot ostalo osebje na urgencah rešujejo naša življenja. Kapo dol pred njimi!

Še posebej pred reševalci motoristi, kateri skrajno tvegajo svoja življenja za druge!

Mater enim pa res (kot pravi Hanzi) samo tista 1m od tal glava deluje! :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametnjakovičem, kateri mislijo, da se morajo reševalci voziti po pravilih!

Ta vozila so vozila na nujni vožnji! Kot taka imajo predpisano opremo. Svetlobno in zvočno signalizacijo namenjeno temu, da so še posebej opazni. Tako, kot se je potrebno umakniti policijskim vozilom, se je nujno in prav umakniti reševalnim vozilom. Nasprotna dejanja so brezvestna in vse graje vredna. Pa najsi jih počno drugi udeleženci v prometu v vozilih ali kot pešci na teh površinah. Tudi izgovori o otrocih niso na mestu. Za njih odgovarjajo odgovorni, starši, učitelji ipd.

Skratka, vozila na nujni vožnji o svoji akciji jasno in glasno opozarjajo ostale udeležence v prometu in niso vezana na upoštevanje cestno prometnih predpisov. Imajo absolutno prednost.

Izgovori razno raznih brihtičev in pametnjakovičev s telefonom na ušesih, nabito muziko do fula in očmi na popkastih pičkarah so KRETENSKI!

Tako fantje v rešilnih vozilih, kot ostalo osebje na urgencah rešujejo naša življenja. Kapo dol pred njimi!

Še posebej pred reševalci motoristi, kateri skrajno tvegajo svoja življenja za druge!

Mater enim pa res (kot pravi Hanzi) samo tista 1m od tal glava deluje! :angry2:

:worship: HHV-ju :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: reševalcem

PA SREČNO VSEM !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, kot se je potrebno umakniti policijskim vozilom, se je nujno in prav umakniti reševalnim vozilom.

Toda kultura slovenskih voznikov je čisto na psu. Velika večina se jih ne umika.

V torek (no, pa ne samo v torek) sem imel "lepo" priložnost videti, kako se ljudje umikajo vozilom na nujni vožnji. Ob 14:50 je 112 javil, da se je na Turjaku zgodila zelo huda prometna nesreča. V križišču Dolenjke in uvoza za Leclerc. Ker v svojem starem avtu nimam klime sem imel okna spuščena in zaslišim sirene in kljub zeleni luči ne zapeljem v križišče. Kaj hujšega! Vozilom za menoj so skoraj pregorele hupe. In so šli mimo mene v križišče in zavili proti Škofljici. Tudi po tem, ko se jim je policijska Octavija s prižganimi sirenami in lučkami (stroboskopskimi, ki se jih vidi tudi v najhujšem soncu) dobesedno prilimala na zadnji odbijač, jim niti na misel ni prišlo, da bi se odmaknili. No, po parih sekundah je gospoda odložila mobitel in se za nekaj cm s svojimi vozili odmaknila k robu.

Sprašujem pa se, zakaj šefi neke ustanove, ki predlagajo akcije promil, hitrost, ne predlagajo še akcije npr. umikanje vozilom na nujni vožnji. Provida ima vgrajeni najmaj dve kameri in bi lahko dokumentirala vsa neumikanja = egoistični vozniki pa bi dobil na dom pozdravček. Sem prepričan, da bi se po nekaj takih akcijah vozniška kultura zelo popravila....

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Sprašujem pa se, zakaj šefi neke ustanove, ki predlagajo akcije promil, hitrost, ne predlagajo še akcije npr. umikanje vozilom na nujni vožnji. Provida ima vgrajeni najmaj dve kameri in bi lahko dokumentirala vsa neumikanja = egoistični vozniki pa bi dobil na dom pozdravček. Sem prepričan, da bi se po nekaj takih akcijah vozniška kultura zelo popravila....

Tadej

Se basolutno strinjam s tem predlogom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ko bi nekateri malo razmislili......

Kje pa piše, da je motorist reševalec namenjen samo ponesrečenim motoristom :?

nihče ni omenjal tega, motoristi reševalci so prvi na intervenciji, njihova oprema je takšna kot v rešilnem avtu, razen postelje in oni so prvi.......potem pa ostala ekipa.... :blink:

Kot zdravstveni tehnik in motorist, želim kolegom srečno vožnjo in veliko uspešnih intervencij. .)

janih:

Ti si čuden. :BUA:

tudi jaz se pridružujem temu........

pozdrav vsem kolegom reševalcem, pa veliko varnih intervencij :worship: :worship:

janih - ti pa :xx: :xx:

Mater enim pa res (kot pravi Hanzi) samo tista 1m od tal glava deluje! :angry2:

itak, saj ne znajo drugega kot pamet solit, ki pa je je bolj malo :hmm:

Toda kultura slovenskih voznikov je čisto na psu. Velika večina se jih ne umika.

Sprašujem pa se, zakaj šefi neke ustanove, ki predlagajo akcije promil, hitrost, ne predlagajo še akcije npr. umikanje vozilom na nujni vožnji. Provida ima vgrajeni najmaj dve kameri in bi lahko dokumentirala vsa neumikanja = egoistični vozniki pa bi dobil na dom pozdravček. Sem prepričan, da bi se po nekaj takih akcijah vozniška kultura zelo popravila....

Tadej

super :OK: :OK: - Tadej :worship:

nihče ni omenjal tega, motoristi reševalci so prvi na intervenciji, njihova oprema je takšna kot v rešilnem avtu, razen postelje in oni so prvi.......potem pa ostala ekipa.... :blink:

tudi jaz se pridružujem temu........

pozdrav vsem kolegom reševalcem, pa veliko varnih intervencij :worship: :worship:

janih - ti pa :xx: :xx:

itak, saj ne znajo drugega kot pamet solit, ki pa je je bolj malo :hmm:

super :OK: :OK: - Tadej :worship:

vsi policaji, ki prebirate - prebirajo ta forum - v obzir in k svojim šefom, da naredijo še kakšno pametno akcijo in ne samo kaznovanje za varnostni pas :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bližnji prihodnosti bom dodal še nekaj podatkov o tem, zakaj je uslužbenka Ministrstva za delo Edita Štok dr. med, ki si je vsa leta prizadevala za neuporabo motorjev na reševalnih postajah zminirala uvedbo reševalca na motorju v prvem primestnem okolju. Natančneje občine Grosuplje, Ivančna Gorica in Dobrepolje. Preko pooblaščenke za dostop do podatkov javnega značaja je bil posredovan pordatek, da je dotična vsa leta trdila nekaj, kar ne more dokazati pismeno, kot se reče temu, če birokrat laže. Njene trditve, da sem zahteval 33.ooo dem za pokritje stroškov prve uvedbe leta 1994 tri leta nisem mogel preveriti, ker ni hotela odgovarjati. Kasneje tudi pooblaščenki ne, pa jih je dala k sodniku za prekrške.

Njeno trditev, da je bilo to, da sem dal v uporabo leta 1994 prvi motor na reševalno postajo v Ljubljani pravzaprav zato, ker naj bi hotel prodati ministrstvu star motor pa je tako neumna, da ga ne bom komentiral.

Dotična je pred tremi leti, torej dve leti po tem, ko je Boštjan začel delati v Mariboru poklicala davčnega inšepktorja in mu razložila, da Ministrstvo z uvedbo motorja nima ničesar. Zaradi česar smo v ŠS Študent d.o.o plačali čez 700.000 kazni zgolj za leto dni nazaj, sam kot odgovorna oseba pa sem bil prijavljen k sodniku za prekrške. Ta ni me olupil še za 500.000do 5 mio za pravno in do 300.000 zame kot fizično osebo. Ker pa je prišel zakon o amnestiji za 100.000 cestno prometnih prekrškarjev zaradi zmanjšanja sodnih zaostankov, so mene kot manjšega tatu oz. davčnega utajevalca oprostili. Bistvo je v tem, da smo imeli motor v stroških in da mi ne nudimo niti medicisnkih storitev niti nič v zvezi z zdravstvom. Zato damo motor za reševanje zgolj v reprezentanco in plačamo najprej ddv in nato mislim da še 25% zraven.

Ministrstvo za zdravje je najprej trdilo, da z uvedbo nima ničesar. Iz zapisnika okrožne državne tožilke v Kopru pa izhaja, da je ministrstvo vse stvari reševalnim postajam naročilio. Iz Ministrstva ponovno nočejo odgovarjati na pismena vpršanja in jih ponovno pošiljam pooblaščnki za dostop dp podatkov.

Vsekakor je potrebno zapisati, da je za to, da je prvi motor sploh lahko delal v Ljubljani "kriv" tedanji direktor mag. Bratun. Ki je na svojo odgovornost stvari omogočil peljati naprej. V nadaljevanju pa je tukaj kolega Boštjan, njegov nadrejeni Grmec dr, med.¸in prim. Židanik. In zato je vse nadaljevanje po Sloveniji posledica rezultatov, ki so jih dosegli v ZD Adolfa Drolca v Mariboru. To, da so pričeli z uspešnim delom je bil poleg prikaza reševalca na motorju na znamenitem klancu čez Črni kal v največji gneči, bistven premik v dojemanju odgovornih struktur in oseb. Hvala Policiji, konkrtno g. Venigerju, Zajcu in Korenu, da so omogočili snemalcu ene televizije, da je šel v njihov helikopter in naredil zgodovinske posnetke.

Drugemu snemalcu, ki sem ga naložil na predelan BMW, ki je imel 30 cm višji sedež in je snemalec sedel za več kot višino čelade nad voznikom pa red zaslug za pogum. Brez motorističnih izkušen z kamero, ki stane cca. 8 mio sit v največji gneči za Boštjanom na Apriliji z modrimi lučmi skozi kolono in to občutno hitro.

Na problem, ki ga opozarja Boštjan, sem opozoril tako sedanjega ministra, direktorja direktorata Remškarja dr. med, v katerega sodi reševanje pa na prvem sestanku. Ko bom sedaj postavil zahtevek po tem, da se za delo, ki je bilo opravljeno tako z njegove kot moje strani vsaj povrne stroše, je za pričakovat burno reakciji predvsem tistih, ki za uvedbo motorjev niso naredili prav ničesar. In ki so v tem času pili kavico na vrtu v senci, če parafraziram Boštjana.

Na sestasnek z Remškarjem dr. med. čakam leto dni. Ja, tako je na Ministrstvu za zdravje. Odgovori po letu ali dveh, ali treh, sestanki ko jih izsiliš preko medijev in podobno.

Zame je nerazumljivo to, da mora razvoj finacirati Boštjan ali pa jaz, denarja za opracijske mize, Tamiflu pa kot hočeš. Od ptičje gripe niti ene žrtve, ljudi v Sloveniji, ki so jim pomagali reševalci na motorjih pa preko 2000. In še x faktor 6 za število ožjih svojcev, katerim hitra pomoč bližnjmu nekaj pomeni. Nimam podatka o tem, koliko primerov je takšnih, da bi brez hitrega dostopa motoreševalca poškodovani preminil.

Zanimivo je dejstvo, da vodilni politiki v državi javno izpostavljajo potrebo po razvoju in uvajanju novosti. Ker ni med njimi nihče nikoli ni uvajal nobene konkretne novosti, tudi ne vedo, da je slovenija kraljestvo državnih sekretarjev, podsekretarjev in podobnih.

Če je v svetu za razvoj poleg znanja dovolj da si genij, moraš biti pri nas na kvadrat. Najprej da nekaj narediš, nato da prepričaš biroktatka v vlogi oddelčnega šefa, naj nekaj uvede. Pa ne bi napsrotoval takšni zadržavnosti, da se pogovarjamo o cepitvi atomov ali celični delitvi. Govorim o povsem preprostih stvareh, ki so jasne običajnim državljanom. Ne pa uradnikom v tem primeru na MZ Zdravstvo.

Več podatkov zapišem v bližnji prihodnosti. Tudi dodatek, ki ga bomo predlagali v Slovar slovenskega knjižnega jezika. In to je naziv osebe, ki ne da zgolj ugotavlja, kaj bi bilo potrebno narediti ampak to tudi naredi. Uporablja se naziv VAŠKI POSEBNEŽ. In to je največja tragika vsega: pomagaš ljudem, ki jim niti bog ne more takrat pomagati, državni uslužbenci pa se iz tvojih dobrih namenov norčujejo. Ne samo na ministrstvu za zdravje.

Je pa medicina najboljši posel. Vse napake pokrije zemlja.

Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri tej problematiki se zelo očitno pokaže kako ................... je naša država. ma niti banana republika nismo.

:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametnjakovičem, kateri mislijo, da se morajo reševalci voziti po pravilih!

...........

horjo :yes: *klap klap klap klap*

Toda kultura slovenskih voznikov je čisto na psu. Velika večina se jih ne umika.

........

:OK:

mitja, ti samo pisi. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav, da se tako rešujejo življenja, ampak pozabljaš da motorist reševalec za tako početja nima pooblastila... .)

Ko se bo v to nekdo vtanil, bo pa pizd**** :cry:

LP

Hja ce bomo vis tako mislili bo, jaz definitivno bom ustavil in se umaknil, ce bom le videl kaj takega, dal bom prednost, ker sam nikoli ne vem kdaj bom to rabil, dnevno delam cez 100 km v eno smer zaradi sluzbe, ali z avtom ali motorjem, in ti povem kar vidim na cesti... obup... gledanje ogledal in ceste, je vsekakor nujno potrebno, tak da lahko komot das prostor kakemu resevalnemu vozilu, ki je na nujni voznji, ki ima prednost. Po vseh zakonskih predpisih. Na zalost pri nekaterih samo po zakonskih, ne pa u njihovih glavah...Tako da...

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav, da se tako rešujejo življenja, ampak pozabljaš da motorist reševalec za tako početja nima pooblastila... .)

Ko se bo v to nekdo vtanil, bo pa pizd**** :cry:

aja :huh: ....kaj pa je pol tole....

ZVCP-1 UPB3

126. člen

(1) Vozila s prednostjo in vozila za spremstvo so motorna vozila, na katerih se za izvršitev določenih nujnih nalog uporabljajo posebni svetlobni in zvočni znaki.

(2) Posebni svetlobni in zvočni znaki so:

1. Na vozilu s prednostjo:

– najmanj dve modri utripajoči luči (v nadaljnjem besedilu: modra luč). Ne glede na to določbo se sme za zagotavljanje prednosti na vozilih policije brez policijskih oznak izjemoma uporabljati samo ena modra utripajoča luč.

(3) Pomen posebnih svetlobnih in zvočnih znakov:

1. modra luč: udeleženci cestnega prometa morajo takoj dati prosto pot vozilu, ki daje tak znak. Vozniki se morajo z vozili umakniti k robu vozišča, če je zaradi neovirane vožnje vozila s prednostjo potrebno, morajo ustaviti ob robu ali zunaj vozišča, drugi udeleženci cestnega prometa se morajo umakniti z vozišča;

(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.

:hmm:

...ne nekaj na pamet govorit in filozofirat :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekateri pac zavidajo voznikom prednostih vozil, da slednji imajo prednost.

in potem se zgovarjajo na misjo dlako. samo da bi pomislili kako bi bili srecni, ce bi se taisti prebijal do njih po sluzbeni dolznosti medtem ko zlomljeni nekje cakajo nanj....... e to je ze visja matematika. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In to je največja tragika vsega: pomagaš ljudem, ki jim niti bog ne more takrat pomagati, državni uslužbenci pa se iz tvojih dobrih namenov norčujejo. Ne samo na ministrstvu za zdravje.

Je pa medicina najboljši posel. Vse napake pokrije zemlja.

Mitja

hard-core rispekt :OK:

(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.

nekateri pac zavidajo voznikom prednostih vozil, da slednji imajo prednost.

in potem se zgovarjajo na misjo dlako. samo da bi pomislili kako bi bili srecni, ce bi se taisti prebijal do njih po sluzbeni dolznosti medtem ko zlomljeni nekje cakajo nanj....... e to je ze visja matematika. :doze:

"...ne nekaj na pamet govorit in filozofirat :angry:"

respektiram reševalce, vedno se umaknem, zato tudi ne poslušam tolk zlo na glas muzike v avtu, da ne bi rešilca preslišal, ko prosi, naj se umaknem ... AMPAK - problematika je podobna tisti o navadnih motoristih in "prilagojeni hitrosti". Zakon je pač napisan tako, da je vsaj dvoumen ali morda celo naklonjen filozofiji, da vozila s prednostjo imajo pednost, a na lastno odgovornost ... kar je žalostno, glede na to, da služijo (vsaj reševalci, če že ne uni drugi prednostniki, ki vozijo najvišje političarje itd.) daleč najbolj plemenitim ciljem, za katere se splača "pritisniti na gas"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym, mogoce oporekas moji izjavi, da imajo resevalci oz. ustrezno oznacena vozila prednost v prometu in jo tudi uporabljajo ?

ali se samo na kredit pizdis ? (kot je tebi podobno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym, mogoce oporekas moji izjavi, da imajo resevalci oz. ustrezno oznacena vozila prednost v prometu in jo tudi uporabljajo ?

ali se samo na kredit pizdis ? (kot je tebi podobno).

v nekoliko bolj filozofskem delu se pridružujem tvojemu mnenju, da gre za 'višjo matematiko', s svojo trditvijo:

Zakon je pač napisan tako, da je vsaj dvoumen ali morda celo naklonjen filozofiji, da vozila s prednostjo imajo pednost, a na lastno odgovornost ... kar je žalostno, glede na to, da služijo (vsaj reševalci, če že ne uni drugi prednostniki, ki vozijo najvišje političarje itd.) daleč najbolj plemenitim ciljem, za katere se splača "pritisniti na gas"...

Še teoretično vprašanje - imaš kak oseben problem z mano?

Dodajam še predlog: naj zakon preformulirajo v logično zvenečo "t.im. vozila s prednostjo lahko odvzamejo prednost drugim, seveda na lastno odgovornost", obenem naj pa voznike teh vozil za to visoko odgovornost tudi zelo visoko plačajo.

Ker - sedaj prednost očitno formalno imajo, ampak formalno tudi ne smejo ogrožati tistih brez prednosti... kar je zagotovo kdaj zelo hud konflikt interesov.

kot da bi kdo rekel: "Ste vojaki, a drugih ljudi ne smete ogrožati..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem prebral tekst zakona je zelo nedvoumno napisan, ce vzames v kontekst se malo treznega razmisljanja.......... aja, pardon se kesam. spregledal ociten oksimoron pri slovencih. moja napaka.

da, sym. imam problem s teboj osebno oz. zaradi tvojega nacina in obnasanja do ljudi, ki so ti pomagali, vendar tega ne vpletam v moje moderatorsko delo. ker ce bi, tebe ze zdavnaj ne bi vec tukaj bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon je pač napisan tako, da je vsaj dvoumen ali morda celo naklonjen filozofiji, da vozila s prednostjo imajo pednost, a na lastno odgovornost ...

jaz ne vidim nobene dvoumnosti :doze: ...zgleda da si spregledal, oz. slabo prebral, saj sem zgoraj navedel tudi, kaj sploh pomeni modra utripajoča luč in kaj morajo storiti ostali udeleženci v prometu, ko je vozilo s prednostjo na nujni vožnji......in mislim, da noben voznik reševalec/policist/gasilec ob interventnem dogodku ne bo samo vklopil siren, pol pa gasa, pa ak pukne, pukne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!