Skoči na vsebino

MOTORIST REŠEVALEC


Priporočene objave

Objavljeno

Zato pa je zdj prepovedan prenaglas poslušat muziko(čeprov meja ni točno določena :hmm: ,odvisno od policaja-SPET!!!!)

@gattolina:Vidiš tudi ti se lahko kdaj zmotiš in imaš prov :D

Nihče ni nezmotljiv. Tudi jaz ne. Pa še opravičiti se znam, če vidim, da sem ga polomil. Sicer pa niso na cestah v nevarnosti samo motoristi - reševalci ampak tudi policisti - motoristi. Ti še bolj, ker so aktivni kot represivni organ v prometu.

Objavljeno

Tukaj pa se strinjava....samo če je policist na motorju neopazen(kar je včasih res),potem lažje lovi prekrškarje :OK:

upam samo da ne bojo vozil za mano :blush:

Objavljeno

Tukaj pa se strinjava....samo če je policist na motorju neopazen(kar je včasih res),potem lažje lovi prekrškarje :OK:

upam samo da ne bojo vozil za mano :blush:

V prometu sta reševalec in policist - oba na motorju -enako izpostavljena. Zato sta tudi v podobni nevarnosti. Razlika je le ta, do reševalci pomagajo, policisti pa so zadnja leta le še zapisovalci dogodkov in inkasantje.

Objavljeno

Oba enako izpostavljena...ne bi rekel...reševalec je v zelo kričečih barvah(rumeno oranžna!!!!),policist pa moder,bel...kot mnoga druga vozila!!Zlahka ga spregledaš(da je policaj).Vsaj tistim se to zdi ki ne oprezajo za policaji.Pač še en motorist.

Objavljeno

Oba enako izpostavljena...ne bi rekel...reševalec je v zelo kričečih barvah(rumeno oranžna!!!!),policist pa moder,bel...kot mnoga druga vozila!!Zlahka ga spregledaš(da je policaj).Vsaj tistim se to zdi ki ne oprezajo za policaji.Pač še en motorist.

Toraj še bolj izpostavljen in predvsem še bolj nepriljubljen je policist.

Objavljeno

Komot se ga spregleda. Konec poletja sem bil neposredna priča nesreči, ko je policist z vključenimi lučmi in sireno peljal mimo stoječe kolone. Sredi kolone se je voznik odločil obrniti avto. Motorist ga je zadel po sredini avtomobila. (Na srečo jo je odnesel samo z zlomom noge). Naj povem, da kljub temu, da nisem imel radija naglas, nisem slišal sirene, dokler ni bil motorist vzporedno z mano. Zdi se mi, da imajo pretiho sireno.

Objavljeno

Če se dogajajo nesreče njim, reševalcem in policistom na motorjih z vključeno sireno, kje smo šele mi, navadni motoristi?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če se dogajajo nesreče njim, reševalcem in policistom na motorjih z vključeno sireno, kje smo šele mi, navadni motoristi?

No, saj po svoje imaš prav, ampak mi ta navadni nismo na nujni vožnji in imamo zato malo več časa za predvidevanje :fredy:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ne sodi popolnoma v to temo ampak upam, da bo kdo vedel odgovor na to vprašanje:

Po kakšni klasifikaciji oziroma katere poškodbe se v prometnih nesrečah tretirajo kot lažje oziroma kot težje.

Primer: Ali je zlom noge oz. roke tretiran kot to, da se je v prometni nesreči oseba huje poškodovala?.

Ne zanima me debatiranje ali ugibanje ampak resen odgovor. Hvala.

Objavljeno

Se mi zdi da se zlomi tretirajo kot težja poškodba.

Objavljeno

Ne sodi popolnoma v to temo ampak upam, da bo kdo vedel odgovor na to vprašanje:

Po kakšni klasifikaciji oziroma katere poškodbe se v prometnih nesrečah tretirajo kot lažje oziroma kot težje.

Primer: Ali je zlom noge oz. roke tretiran kot to, da se je v prometni nesreči oseba huje poškodovala?.

Ne zanima me debatiranje ali ugibanje ampak resen odgovor. Hvala.

Kazenski zakon....je pa to odvisno še od klasifikatorja poškodb, katerega imajo tudi na PP-jih...naprimer pri spodnjem delu roke imaš dve kosti...podlaht in križnico..če je zlomljena križnica je lahka telesna....če je zlomljena podlaht je huda telesna...najbolje bo odgovoril kakšen prometnik:)....upam da ti pomaga....vzemi pa tole kot pomoč pri iskanju odgovora in ne dejstvo.

Lahka telesna poškodba

133. člen

(1) Kdor koga tako telesno poškoduje, da je bil zaradi tega začasno okvarjen ali oslabljen kakšen del njegovega telesa ali njegov organ, ali je poškodovančeva zmožnost za delo začasno zmanjšana, ali je prizadeta njegova zunanjost, ali je začasno okvarjeno njegovo zdravje, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta.

(2) Če je poškodba iz prejšnjega odstavka prizadejana z orožjem, nevarnim orodjem, z drugim sredstvom ali na tak način, s katerim se lahko telo hudo poškoduje ali zdravje hudo okvari, se storilec kaznuje z zaporom do treh let.

(3) Sodišče sme storilcu dejanja iz prejšnjega odstavka izreči sodni opomin zlasti v primeru, če je bil storilec izzvan z nedostojnim ali surovim obnašanjem poškodovanca.

(4) Pregon za dejanje iz prvega odstavka tega člena se začne na predlog.

Huda telesna poškodba

134. člen

(1) Kdor koga tako telesno poškoduje ali mu prizadene takšno škodo na zdravju, da bi bilo lahko zaradi tega v nevarnosti življenje poškodovanca, ali je uničen ali za vselej in znatno oslabljen kakšen del njegovega telesa ali kak organ, ali je začasno in znatno oslabljen pomemben del telesa ali pomemben organ, ali je zaradi tega poškodovani začasno nezmožen za vsakršno delo, ali je njegova zmožnost za delo za vselej zmanjšana ali je bila začasno znatno zmanjšana, ali je bil začasno skažen, ali mu je začasno hudo ali za vselej v manjši meri okvarjeno zdravje, se kaznuje z zaporom od šestih mesecev do petih let.

(2) Če poškodovani zaradi poškodbe iz prejšnjega odstavka umre, se storilec kaznuje z zaporom od enega do desetih let.

(3) Kdor stori dejanje iz prvega odstavka tega člena iz malomarnosti, se kaznuje z zaporom do dveh let.

(4) Če je storilec dejanje iz prvega ali drugega odstavka tega člena storil na mah, ker ga je poškodovanec brez njegove krivde z napadom ali hudimi žalitvami močno razdražil, se kaznuje z zaporom do treh let.

Posebno huda telesna poškodba

135. člen

(1) Kdor koga tako hudo telesno poškoduje ali mu prizadene tako hudo škodo na zdravju, da je bilo zaradi tega v nevarnosti življenje poškodovanca, ali je uničen ali za vselej in znatno oslabljen pomemben del njegovega telesa ali pomemben organ, ali je postal poškodovani zaradi tega za vselej nezmožen za vsakršno delo, ali je ostal skažen, ali mu je bilo za vselej hudo okvarjeno zdravje, se kaznuje z zaporom od enega do desetih let.

(2) Če poškodovani zaradi poškodbe iz prejšnjega odstavka umre, se storilec kaznuje z zaporom najmanj treh let.

(3) Kdor stori dejanje iz prvega odstavka tega člena iz malomarnosti, se kaznuje z zaporom do treh let.

(4) Če je storilec dejanje iz prvega ali drugega odstavka tega člena storil na mah, ker ga je poškodovanec brez njegove krivde z napadom ali hudimi žalitvami močno razdražil, se kaznuje z zaporom od šestih mesecev do petih let.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Danes se je na AC pred Hočami zgodila nesreča in sem videl, da je bil motorist reševalec na kraju nesreče pred policisti (vsaj videl jih nisem). Vsaka čast. :yes: Sem pa pozneje (cca. 5 minut) videl policiste in kombi rešilec, ki sta se gužvala iz mesta.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

REŠEVALCI NA MOTORJIH TUDI IZVEN MEST

Ko sem želel doseči uvedbo motorjev na reševalne postaje, sem prvi motor dal leta 1994 na reševalno postajo v Ljubljani. Jasno je, da je za dokazovanje koristnosti čimvečje število primerov ključega pomena.

Ker se je odgovorna na ministrstvu za zdravje Edita Štok dr. med. lagala in s tem preprečevala uvedbo motorjev do leta 2000 smo dali naslednji motor v ZD Adolfa Drolca v Mb leta 2000. PO tem smo uspeli doseči še celotno financoranje nabave novega motorja, celotne opreme in za povrhu še denar za plače, ki ga dotično ministrstvo ob začetku v Ljubljani ni dalo. Nekdanji podžupan Pavlica in županja Simšičeva sta osebi, ki jima lahko rečem po več letih prosjačenja na MOL-hvala.

Po tem je uspelo najti sredstva še za obalo, natančneje Izolo, KOper in Piran. Nekdanja županja Izole je pri tem ravnala zelo odločno in stvari potisnila do realizacije. Zahvala tudi županu in nekdanjima županjama.

Po tem, ko so imeli na Ministrstvu za zdravje podatke o preko 2000 akcijah s podpisi odgovornih zdravnikov, sem se odločil nadaljevati leta 1994 začeto pot o načinih srakajšanja dostopa reševalca v državi izven mest.

Župan občine Grosuplje g. Lesjak je sklical sestanek županov zahodne dolensjek regije, na katerega je poleg šefa policije Grosuplje prišla zgoraj omenjena Edita Štok dr. med kot predstavnica MZZ.

Na sestanku sem želel občine pridobiti za delno kritje stroškov testne uvedbe hitrejšega dostopa izven velikih mest. In ona je kot predstavnica najvišjega organa povedala da:

-reševalec na motorju ni hitrejši od reanimobila. Pride sicer prej a le zato,ker prej štarta?!?!?

-tisto, kar medicinski tehnik na motorju, v reanimobilu ali v helikopterju dela, ni strokovna medicinska pomoč. Torej ministri že leta dopuščajo, da poškodovance oskrbujejo nestrokovnjaki.

-rezultati, pod katerimi so podpirsani za Maribor vodja Grmec dr. med in Aplenc dr. med za Ljubljano sploh ne držijo in jih dotična že popravljata! /po telefonskem preverjanju čez dve uri nobeden od niju ni o tem vedel ničesar!/

In sklep predstavnikov treh občin je bil, da če se še dohtarji ne morejo odločiti za to, zakaj naj bi se potem oni, ki so laiki. Ideja o testiranju hitrejšega dostopa reševalcev je bila pospravljena v predal zaradi ponovnega laganja predstavnice Ministrstva.

Mi ki tukaj živimo in plačujemo enake prispevke za zdravstvo kot mestno prebivalstvo in čakamo na dostop nekajkrat dlje, poznamo vrsto primerov, ko bi bili ti zelo potrebni a jih hitro ni bilo. Javnosti so poznani 40 minutno ležanje povožene matere z otrokom na tleh, tisti iz Ambrusa, ki je bil pretepen, Dečja vas in 4 žrtve strelskega obraćuna ter policijska likvidacija ugrabitelja z bombami, pri čemer je ena eksplodirala.

Študentski servis Študent d.o.o. ki je dal tako prvi motor v Ljubljano 1994 kot naslednjega v Maribor 2000 je tudi za dolenjsko ponudil motor. MI razumemo, da je zdravstvo tako brez denarja ko pa plačujejo operacisjke mize po takšni ceni. če je miza 20 mio nekdanjih sit se za to dobi dva do tri motorje in kompletno opremo! To, koliko časa čakaš na dostop reševalcev je politično vprašanje. Ministrstvo določa prioritete in to očitno ni. Zato sem se odločil, da bom z javno podporo dosegel najprej testno uvedbo hitrejšega dostopa reševalcev na dolenjskem, če pa se bodo rezultati pokazali kot koristni pa tudi drugod.

Glede motorjev še to: ministrstvo krije v teh primerih samo stroške plač tehnikov, ki delajo, vse ostalo občine in sponzorji. Torej se z eno mizo pokrije stroške plač kar nekaj manjših lokacij.

Mitja Vilar, avtor projektov Novi pristopi k reševanju

Objavljeno

hja... dokler se njim ne bo zgodilo kaj hujšega, bo ostalo kot je... če pa se jim kaj zgodi, bodo podarili 5 motorjev, ne samo 1. :slap:

Objavljeno

Mitc, omenil si javno podporo.

Kako lahko tu na Motosvetu prispevamo svoj glas za?

Objavljeno

Upam, da ste poštimali trenja, ki so se pojavljala. :fredy:

Objavljeno

Tud mene zanima kako se lahko izrazi podporo :? ??? Mislim da bi moglo bit motorjev res več tukaj po sloveniji, poznam tud nekoga ki dela na reševalnem motorju in ima kar veliko primerov ko je bil nakraju pred avtomobilom (bolj kot ne je to vedno)!!!

lp miha

Objavljeno

Tud mene zanima kako se lahko izrazi podporo :? ???

O tem, ali in kako lahko preživite, odločajo SDS, NSI, SLS, SD, LDS in še nekaj ostalih.

Preživetje v Sloveniji je primarno politično vprašanje in šele potem strokovno. Za LDS, ki je pod prof. Kebrom sploh omogočila, da se je ponovno testiranje v Mariboru sploh začelo in za SD, kateri so imeli župane tako v Mariboru, Ljubljani in tudi v Izoli ne dvomim, da bodo podprli.

SDS za občino Grosuplje bom poiskal ta teden, ker imajo mislim da 8 svetnikov v občini Grosuplje.

Pri njih je eksotika to, da je moje predloge sedanji minister Bručan podpiral, ko SDS ja še ni bilo ampak je bila njihova predhodnica. Pri desnih strankah je zanimiva podrobnost tudi to, da so imeli v teh okoljin na dolenjskem zelo veliko podporo volilcev. In sedaj imajo odlično možnost, da jim to vrnejo. Če pa bodo, bo pokazal čas.

Trenutno bom obiskovalce Motosveta zgolj obveščal o dogajanjih na tem področju. Ker je to področje zdravstva, boste tako imeli tragikomedijo brezplačno in še iz vaše dnevne sobe. Torej slovenska izvedenka španske nadaljevanke.

Za ta korak sem se določil zato, ker sem za to, da je uspelo doseči uvedbo motorjev za Maribor, Ljubljano in obalo, potreboval deset (10) let. Od vseh treh avtokleparjev in 4 avtoelektričarjev, ki jih poznam ni nihče od njih za to, da je razumel možnost hitrejšega dostopa reševalca z motorjem potreboval več kot 24 sekund.

Sogovorniki na Ministrstvu za zdravje nižje izobrazbe kot dr. med. nimajo.

Predno se bo skrajšal čas dostopa v te kraje, se bo zgodilo še nekaj nesreč, nekaj ljudi mora še umreti, kajti to je edini način, da se ministrstvo zgane. Če bodo novinarji takšni, kot se od njih pričakuje, potem podpore s strnai motoristov in drugih ne bom poreboval. Ampak nič ni nemogoče. lahko se zgodi to, da bomo zbirali podpise. Ni vprašanje zgolj ljudi, ki tukaj živimo. Te kraje preči glavna cesta proti Zagrebu, tukaj je cesta Kočevje Ribnica, del poti proti Delnicam in še nekaj zelo zanimivih asfaltov. Če bo vse drugo padlo v vodo, bom pa zaprosil za asistenco tudi nekaj kolegov med vami. Drugo leto bom na motrjih četrt stoletja.

Bo zanimivo.

Mitja

Objavljeno
ko je bil nakraju pred avtomobilom (bolj kot ne je to vedno)!!!

lp miha

ravno pred devma tednoma sem srečal motorista reševalca na dunajski, natančneje, peljal je mimo Astre v smeri obvoznice... v glavnem, presenečen sem bil, ko sem videl, da je bil kombi že do Astre caa pet minut za motoristom reševalcem... :eek:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem izvedela, da je pred kratkim še eden motorist reševalec doživel nesrečo na nujni vožnji.

Naj bi imel zlomljenih nekaj vretenc... ampak naj ne bi bilo hujšega.

(upam da so podatki točni)

LP

Objavljeno

:worship: :worship: dobri so reševalci da se takole žrtvujejo za pomoč drugim!! Je pa tako da se tudi avtomobilom dogajajo nesreče na nujni vožnji, ne samo motorjem!!!

lp miha

Objavljeno
Je pa tako da se tudi avtomobilom dogajajo nesreče na nujni vožnji, ne samo motorjem!!!

NEMOGOČE - kaj takega!!!

Objavljeno

Kdor ne dojame,da so motoristi reševalci nujno potrebni je totalen butl.V mojem primeru,ko sem se razsu na Ljubljanski obvoznici so bili skoraj 10 min pred vsemi na mestu nesreče in mi nudili zdravniško oskrbo,zato imate kadarkoli moj glas podpore :worship: :worship:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Srčni zastoji - mogoče tole ne paše v to temo, mogoče bodo ta post šefi prestavili, je pa fino, če za obvestilo izve še kdo, ki bi bil pripravljen iti na kak tečaj in obnoviti svoje znanje prve pomoči;

Radio Val 202 organizira brezplačni tečaji oživljanja:

Ker bi boljše znanje na tem področju lahko rešilo veliko življenj, Val 202 skupaj s pooblaščenimi inštruktorji iz različnih organizacij in društev v 30 krajih po vsej Sloveniji organizira brezplačne tečaje temeljnih postopkov oživljanja.

Več o tečajih oživljanja

Termini tečajev oživljanja

Morda pa pridete kdaj v situacijo, ko bi lahko pomagali človeku, pa bi porabili minuto (preveč) za razmišljanje, kako in kaj...

Objavljeno

Da pa ne bom čisto v temo brcnila; vsa čast vam, reševalcem na motorjih, da imate (poleg srčnosti in pomoči ljudem) tudi toliko jajc, da se z motorji podajo v bitko z življenjem in smrtjo (tudi svojo), glede na to, kako nestrpni in nemogoči so lahko ljudje, ki se z motorji ne vozijo, kako se velikokrat zgodi, da ljudje ne dajejo prednosti vozilom na nujnih vožnjah ali jih enostavno spregledajo.

Upam, da se bo izkazalo (tudi tistim, ki si zatiskajo oči in se jim ne zdi primerno financiranje motorjev in opreme), da reševalce na motorjih potrebujemo, da so dosti hitrejši kot reševalci v kombijih in da jih bo še več. V končni fazi - v nesreči minute štejejo.

(Sem hotela dodati k prejšnjemu postu, pa ni šlo)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!