no_name Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Kakor izgleda na posnetku je videti kakor da so nekej vrgli v rotor. Sploh je zanimivo, da je bila kamera usmerjena točno na mesto "dogodka", ki pa je za sam clip o meritvi popolnoma nepomemben ;) . Pa tud tisti rotor je že v originalu najbrž odprt, čeprav ima pripravljene nosilce in vijake za pokrov... Kukrkol, tole mi je ratal dons potegnt, preden se je sosedu pomedlo :wacko: Črno je original airbox, rdeče pa je odprt airbox. V spodnjem ima odprt nekaj več navora, v srednjem in visokem pa veliko manj. Od motorja je bilo tudi čutiti močne tresljaje, kar se tudi vidi z grafa. Treba kupt svedre za dize vrtat B)
no_name Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Od kolega tenerejka jih butne ven dobrih 56 :whistle: , seveda zaenkrat še brez korekcijskega faktorja.
Jure Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Hmm, kaj pomeni sunja v izpuhu? Cunja v original izpuhu, ali original lonec snet, pa samo cunja? Bolj bi bila logična ta druga varianta, glede na to, da je zaznati porast moči :)
no_name Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Lonec ima pri izpuhu navrtan. Tam sta cev v cevi in vmes sva nažokala eno cunjo, da sva tiste navrtane luknje malo zadušila :krneki: Razlika v moči se je pojavila (najbrž tudi) zaradi neupoštevanja vremenskih pogojev, močno dvomim da tista cunja da enga konja... Graf je krajši, ker ga 2. štart nisem tiščal do skoraj 10000...
no_name Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Nekej smo zrihtal :whistle: Malo optimizacije pa še na cesti, kjer mu lahko ponudim realne pogoje.
simonsi Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Tole je pa že kar za pogledat, sploh navor. Zgleda da ima yzf še kar nekaj življenja v sebi. :naughty:
sesir Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Nekej smo zrihtal :whistle: Malo optimizacije pa še na cesti, kjer mu lahko ponudim realne pogoje. :worship: Dober si!Svaka čast,kar tako naprej!
no_name Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Mislm, da bom imel v ene 14 dneh vse prpravljen, pa bom magar probal en dynoday organizirat!
BIZIXXX Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 (popravljeno) Upam da nisi v kakšnem strnjenem naselju doma :D Al pa sosedom slušalke nabavi :music4: Popravljeno Marec 31, 2009. Popravil BIZIXXX didy53 1
no_name Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Edino, kar je lahko slabše, da bi dynal pred blokom :headbang:
SF Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Sej bi te k meni povabil, pa že tko al pa tko živim na dirkališču, tako da tast in tašča ne bi bila ravno vesela... :whistle: Drugače ti pa ne morem rečt drugega kot VSA ČAST MAJSTR! Drugače pa sem bil zadnjič na enem karting sejmu v Kopru, pa sta bila tam dva možakarja, Prav tako gorenjca, z raztavljenim dinamometrom za meritve kartov... Bojda imata tudi večje verzije... Naj bi imela tudi svojo programsko opremo. Kej poznaš?
no_name Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Ni panike, častim štoflce za v ušesa :krneki: Kar se pa teh dveh možakarjev tiče, se mi pa tudi sanja ne, kdo bi lahko to bil. Če imaš kakšnekoli informacije bi bil hvaležen :beer1:
sesir Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Kolk kilogramski pa imaš valj?Ker baje morajo biti kar težki :? gidl 1
sesir Objavljeno September 15, 2009 Opozori Objavljeno September 15, 2009 (popravljeno) Malo razlage in rezultati meritev za dost motorjev KLIK Popravljeno September 15, 2009. Popravil sesir
gidl Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 dost... Dost za skuter, al dost za Huyabuso? Sicer pa če nimaš elektromagnetne zavore potrebuješ za različno moč različen "load"...
no_name Objavljeno September 25, 2009 Opozori Objavljeno September 25, 2009 Oj, šele zdej sem tole vidu. @sesir Jap, tako konje merijo po "factory pro" metodi in so menda "pravi" konji. Sam jih merim po "dynojet" metodi, ki je za MOJE pojme prava metoda, saj mi izračuna produkt vztrajnosti in kotnega pospeška, da dobim navor in še hitrost da izračuna moč. Tako sta navor in moč definirana v fiziki. "factory pro" pa uporablja tudi "dynojet" metodo in nato izračuna z njihovimi koeficienti "TRUE HP". U glavnem, za moje pojme "factory pro" niso "pravi konji", ampak njihove naprave dajo ven te vrednosti. Tudi sam jih lahko prikažem v "dynojet" ali "TRUE HP" obliki. @gidl dost za oboje "load" si načeloma tudi simuliraš z prestavo v kateri štartaš. Drugače pa za samo meritev moči naj ne bi blo potrebno različnega bremena uporabljat. Za simulacijo realnih pogojev pa vsekakor! Zadnjič sem poštartal: -Tomos avtomatik 1,52KM (L bat) -Kymco scooter 50 4,43KM (leo vince resonanca) -Tomos APN7 4,5KM (lamo 42mm, spuščena glava, obdelan izp. kanal, obdelan spodnji rob bata, predelan izpuh in povrtan uplinjač) -isti APN7 z izpuhom od 15SLC 4,83KM, vendar je bil po celem območju slabši navor, samo na koncu je bil boljši navor in malo več obratov... Kar pa sem od prej imel meritev: -Yamaha Thunderace 128KM -Yamaha Supertenere 56KM -Yamaha R1 124KM (ampak prejebano komplet vse) -Suzuki GSXR600 l.01 99,5KM -Kawasaki Z750 98,5KM -Yamaha 450 48,5KM -KTM 450 49KM Številke sem sedaj povedal po spominut, nisem gledal štartov, tako, da lahko da kera ni taprava... Drugače pa bo najbrž zadevca tudi na motozboru pri MK Gorenc na Bledu in se bo za kšn :beer1: lahko naredil štart. Seveda vse na lastno odgovornost.
no_name Objavljeno September 28, 2009 Opozori Objavljeno September 28, 2009 Da ne bo tema popolnoma zamrla Najmočneja trojica, merjena v soboto. Naj povem samo to, da na moč na kolesu vpliva ogromno faktorjev: -tip pnevmatike (v mojem primeru Dunlop D209GP napram M3 pobere 7 konjev) -stanje pnevmatike (z obrabljeno je več) -tlak pnevmatike (z bolj napumpano je več) -stanje verige(obraba, namazanost...) -pritisna sila pnevmatike ob valj -tip olja v motorju -nivo olja v motorju -stanje atmosfere in še in še... sesir 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 Naj povem samo to, da na moč na kolesu vpliva ogromno faktorjev: -tip pnevmatike (v mojem primeru Dunlop D209GP napram M3 pobere 7 konjev) -stanje pnevmatike (z obrabljeno je več) -tlak pnevmatike (z bolj napumpano je več) -stanje verige(obraba, namazanost...) -pritisna sila pnevmatike ob valj -tip olja v motorju -nivo olja v motorju -stanje atmosfere in še in še... Jah, pol je pa itak brezveze karkol merit ... zaupaš v 'tovarniško cifro', in je dovolj ... Gloga, halls, Prevtzer in 6 others 3 6
Jure Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 Saj pri meritvah se ne gre toliko za absolutne številke.. Bistvo je to, da se dynamometer uporablja večinoma pri raznih rpedelavah s katerimi se poskuša optimirat, oziroma "izboljšat" motor. Tu same izmerjene cifre niso tako pomembne, kot razlika med njimi in sama krivulja. Če karkoli delaš na motorju, moraš imet začetno meritev in na podlagi te konkretne meritve, potem delaš posege in probaš doseči optimum. Seveda pa poskusiš nadaljne meritve izvajat v čimbolj podobnih pogojih kot izhodiščno. Če imaš namen zmerit koliko konj da motorju powercommander, ne bo menda noben naredil začetno meritev, namontiral power commander, medtem še gume zamenjal in šel merit razliko. sesir, Prevtzer in svobodnaptica01 3
no_name Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 Ja točno to. Gre se za before/after.
Tanjuška Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 kdaj bomo nitrota naštimal na mojga mopija, to ti rajš men povej hehe. Igorr, halls, rumenicestak in 6 others 2 7
no_name Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 A zdej vidš k si minus dobila?!
Tanjuška Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 A zdej vidš k si minus dobila?! zaka pa minus? mene pa resno zanima, če bi naštimal nitrota gor kok bi tvoja dina pokazala konou a zarad tega pa minus, ja no tud prou, pol pa rajš kr grem, če nism zaželena halls, rumenicestak, biker77 in 4 others 1 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se