Skoči na vsebino

Dyno meter, Dinamometer


Priporočene objave

Objavljeno

Za hlajenje bi bil za uporabit ventilator od starega avtobusa-piha ko velki :unsure:

Cena narejene mize je pa kar...Klik

Spodaj je cena za par ventilatorjev 2200eu :whistle:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekej me še kalibracija zajebava, so mi v softver dal napačne podatke o valju.

Razlika na grafih je pa olje 10W-40 na MIN in dolito 4dcl 20W-50 olja.

Za korekcijski faktor rabm še vremensko postajo....

Počas bo...

post-11987-1237630070_thumb.jpg

Objavljeno

o, pa bo res nekaj iz tega :worship: koliko približno te je stalo vse skupaj do zdaj???

Objavljeno

Sem na meji bankrota :headbang:

Pa še WB lambdo pa software morm zej kupt, da direktno sprogramira PC3; ne bo treba nalagat raznih map ali ročno vpisovat vrednosti; samo "target lambda" pa bo B)

Objavljeno

Tkole sem se pa dons poigral z Tomos APN7 (lamo 42mm, povrtan frgazer, predelan original izpuh) .

1. štart(rdeča linija) je "original" setup.

2. štart (znižan cilinder, spuščena glava, povrtana diza, sprememba nastavitve pozicije igle)

ZELO se je izboljšala krivulja navora. Tudi moč se je povečala, vendar je max. moč šla v nekoliko nižje obrate, kjub temu, da je večja.

Z rezultatom sem u iber zadovoljen :)

Naslednjič se poigram malo z predvžigom :)

post-11987-1237745945_thumb.jpg

Objavljeno

Tole pa je primerjava obstoječega setupa z predelanim originalnim izpuhom in "športnim" izpuhom.

Rdeča je "original" izpuh.

Vidi se, da ima športni izpuh manj navora po širšem območju, napram original predelanem izpuhu!

Rdeča črta je original izpuh. Ogromno več navora, vendar precej nižje območje vrtljajev. Moč z original je višja!

Zgornja črta je graf navora, spodnja je graf moči (moč je produkt navora in vrtljajev).

post-11987-1237746219_thumb.jpg

Objavljeno

Tole je pa primerjava moje ThuderACE napram Tomos APN7.

(črna je tomos, da ne bo pomote :) )

:)

post-11987-1237746569_thumb.jpg

Objavljeno

Kdaj lahko pripeljem Gixxerja na meritev? :D

Objavljeno

Me zanima razlika med original rorom pa mojim doma narejenim za pisto :D

Objavljeno

s samo zamenjanim rorom ne verjamem da bo občutna razlika, še katalizator ven vrzi, potem se pa zna poznat

Objavljeno (popravljeno)

GSX-R K4/k5 ima katalizator (če se lahko tistemu tako reče) v original roru :) Ko daš le tega dol, ti ostanejo samo še frej krivine direkt do cilindrov.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Če bo vse prav dobim v naslednjih dneh software skalibiran za moj inercijski valj, tako, da bo poleg grafa tudi skala merodajna. Boš prpeljal, dava gor, poženeva, zamenjaš ror, pa poženeva še enkrat :). Če se ti pa da čakat še ene 2 tedna, ko dobim WB lambda enoto, ti bom pa lahko še povedal, če je motor suh ali moker B)

Objavljeno

Lahko počakam dva tedna, najmanjši problem :D Me prav zanima na kakšni mešanici laufa, ker je noter K&N filter, ror popolnoma odprt, ostalo pa stock. Zna bit malenkost suho :) Ali pa tudi ne no, bomo videli :D

Bom imel sabo vse tri rore :D Original, Jureša, ki je v vsakdanji uporabi in tisto tamalo piksno :D

suh ali moker :huh:

Bogata ali revna mešanica gorivo/zrak

Objavljeno (popravljeno)

Razmerje zrak/gorivo v določenem režimu delovanja. Preveč zraka = motor suh, preveč goriva = motor moker.

Popravljeno . Popravil no_name
Objavljeno

No jest pridem skup z Juretom.

Pa še Dučeta zavrtimo :D

Objavljeno

Kr cajta bo manj kot 250KM na zadnjem kolesu ni panike :), čeprov na Dynojetovih prufštantih z takim valjem opravljajo meritve do 500KM :unsure:

Objavljeno
Kr, cajta bo, manj kot 250KM na zadnjem kolesu, ni panike :), čeprov na Dynojetovih prufštantih z takim valjem opravljajo meritve do 500KM :unsure:

Sem si drznil dopolnit tole, ker sem moral ene 3x prebrat, da sem poštekal :D :whistle:

Objavljeno

Ja, tud men no blo čist jasn, zakaj ima software "real HP" opcijo ali pa "Dynojet HP" :krneki:

Objavljeno

a ima dynojetov funkcijo izpis=resultx2 :whistle:

Objavljeno

Glih x2 ni, ampak je vmes en faktor, ki mi ni najbolj jasen. To je tudi ena od stvari, ki mi jih more dobavitelj softwera še razložit. Bi zastopu nekej % ampak tole je pa pretirano. Ne vem kako deluje ampak graf je tak. Isti štart, en graf je "Dynojet HP", drugi je "True HP".

Ne vem kje je point. Ogromno se bo še treba naučit...

post-11987-1237749507_thumb.jpg

Objavljeno

Hmm.. Kaj pa če so eno konji na zadnjem kolesu drugo pa kao preračunano na motorni gredi?

Objavljeno

Uporabno. :naughty:

Predvidevam, da je programska oprema največji finančni zalogaj?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!