sesir Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Za hlajenje bi bil za uporabit ventilator od starega avtobusa-piha ko velki :unsure: Cena narejene mize je pa kar...Klik Spodaj je cena za par ventilatorjev 2200eu :whistle:
no_name Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Takšni, kakor jih ponuja Dynojet(uporabni samo za hlajenje): http://cgi.ebay.de/1000-Radialventilator-A...1742.m153.l1262 Takšen, da omogoči pogoje za "RAM-AIR" pa še za marsikaj več: http://cgi.ebay.de/Industrie-Radialventila...1742.m153.l1262
no_name Objavljeno Marec 21, 2009 Opozori Objavljeno Marec 21, 2009 Nekej me še kalibracija zajebava, so mi v softver dal napačne podatke o valju. Razlika na grafih je pa olje 10W-40 na MIN in dolito 4dcl 20W-50 olja. Za korekcijski faktor rabm še vremensko postajo.... Počas bo...
k0ci Objavljeno Marec 21, 2009 Opozori Objavljeno Marec 21, 2009 o, pa bo res nekaj iz tega :worship: koliko približno te je stalo vse skupaj do zdaj???
no_name Objavljeno Marec 21, 2009 Opozori Objavljeno Marec 21, 2009 Sem na meji bankrota :headbang: Pa še WB lambdo pa software morm zej kupt, da direktno sprogramira PC3; ne bo treba nalagat raznih map ali ročno vpisovat vrednosti; samo "target lambda" pa bo B)
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Tkole sem se pa dons poigral z Tomos APN7 (lamo 42mm, povrtan frgazer, predelan original izpuh) . 1. štart(rdeča linija) je "original" setup. 2. štart (znižan cilinder, spuščena glava, povrtana diza, sprememba nastavitve pozicije igle) ZELO se je izboljšala krivulja navora. Tudi moč se je povečala, vendar je max. moč šla v nekoliko nižje obrate, kjub temu, da je večja. Z rezultatom sem u iber zadovoljen :) Naslednjič se poigram malo z predvžigom :)
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Tole pa je primerjava obstoječega setupa z predelanim originalnim izpuhom in "športnim" izpuhom. Rdeča je "original" izpuh. Vidi se, da ima športni izpuh manj navora po širšem območju, napram original predelanem izpuhu! Rdeča črta je original izpuh. Ogromno več navora, vendar precej nižje območje vrtljajev. Moč z original je višja! Zgornja črta je graf navora, spodnja je graf moči (moč je produkt navora in vrtljajev).
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Tole je pa primerjava moje ThuderACE napram Tomos APN7. (črna je tomos, da ne bo pomote :) ) :)
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Kdaj lahko pripeljem Gixxerja na meritev? :D
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Me zanima razlika med original rorom pa mojim doma narejenim za pisto :D
k0ci Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 s samo zamenjanim rorom ne verjamem da bo občutna razlika, še katalizator ven vrzi, potem se pa zna poznat
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) GSX-R K4/k5 ima katalizator (če se lahko tistemu tako reče) v original roru :) Ko daš le tega dol, ti ostanejo samo še frej krivine direkt do cilindrov. Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil Jure
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Če bo vse prav dobim v naslednjih dneh software skalibiran za moj inercijski valj, tako, da bo poleg grafa tudi skala merodajna. Boš prpeljal, dava gor, poženeva, zamenjaš ror, pa poženeva še enkrat :). Če se ti pa da čakat še ene 2 tedna, ko dobim WB lambda enoto, ti bom pa lahko še povedal, če je motor suh ali moker B)
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Lahko počakam dva tedna, najmanjši problem :D Me prav zanima na kakšni mešanici laufa, ker je noter K&N filter, ror popolnoma odprt, ostalo pa stock. Zna bit malenkost suho :) Ali pa tudi ne no, bomo videli :D Bom imel sabo vse tri rore :D Original, Jureša, ki je v vsakdanji uporabi in tisto tamalo piksno :D suh ali moker :huh: Bogata ali revna mešanica gorivo/zrak
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 (popravljeno) Razmerje zrak/gorivo v določenem režimu delovanja. Preveč zraka = motor suh, preveč goriva = motor moker. Popravljeno Marec 22, 2009. Popravil no_name
BIZIXXX Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 No jest pridem skup z Juretom. Pa še Dučeta zavrtimo :D didy53 1
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Kr cajta bo manj kot 250KM na zadnjem kolesu ni panike :), čeprov na Dynojetovih prufštantih z takim valjem opravljajo meritve do 500KM :unsure:
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Kr, cajta bo, manj kot 250KM na zadnjem kolesu, ni panike :), čeprov na Dynojetovih prufštantih z takim valjem opravljajo meritve do 500KM :unsure: Sem si drznil dopolnit tole, ker sem moral ene 3x prebrat, da sem poštekal :D :whistle:
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Ja, tud men no blo čist jasn, zakaj ima software "real HP" opcijo ali pa "Dynojet HP" :krneki:
k0ci Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 a ima dynojetov funkcijo izpis=resultx2 :whistle:
no_name Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Glih x2 ni, ampak je vmes en faktor, ki mi ni najbolj jasen. To je tudi ena od stvari, ki mi jih more dobavitelj softwera še razložit. Bi zastopu nekej % ampak tole je pa pretirano. Ne vem kako deluje ampak graf je tak. Isti štart, en graf je "Dynojet HP", drugi je "True HP". Ne vem kje je point. Ogromno se bo še treba naučit...
Jure Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Hmm.. Kaj pa če so eno konji na zadnjem kolesu drugo pa kao preračunano na motorni gredi?
simonsi Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Uporabno. :naughty: Predvidevam, da je programska oprema največji finančni zalogaj?
nk84 Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 upam da si naredu dost močn, da se ti ne bo zgodil kej takšnga!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se