Red Objavljeno Oktober 11, 2004 Deli Objavljeno Oktober 11, 2004 Vedno pogosteje - skorajda pred vsako vožnjo najprej na pumpo. Kratka neverjetna: Znanec začetnik je nabavil motor, pogrnil, odpeljal motor na popravilo in prišel vabit na vožnjo. Kaj hudiča menca.... :hmm: . "Ne upam več kot 80-120", biti motorist je zaf***no, ti si butelj, kako se voziš. Motor da je šel isto pred enim letom, nič boljše, nič slabše... tudi po padcu. Fant ga je očitno kupil z 0.9 bara v prednjem kolesu, ga vozil, razbil, popravil in skoraj prodal...z istim pritiskom... Očitno mu ni spuščala, tudi pozimi ne :lol1: :grim :grim :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vivid Objavljeno Oktober 11, 2004 Deli Objavljeno Oktober 11, 2004 Moja oseba pumpa gume na motorju ponavadi na 2 tanka, ko se večinoma zgodi, da ga tudi perem. Torej, ko je stvar doma na stojalih (ko tudi očistim in namažem verigo), pripeljem mimo še kompresor in pumpam. Odstopanja se pojavijo, če motor npr. dolgo stoji na miru (z gumami na tleh). Če pa je na stojalih, se tlak popolnoma ohrani! Se mi je že nekaj (vsaj 2) pomladi zgodilo, da sem pripravljal motor za vožnjo, ga snel s stojal, in je imel v gumah še vedno točen tlak. Torej se guma sama prazni predvsem ko je na tleh? (In seveda ko ima notri žebelj...) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 12, 2004 Deli Objavljeno Oktober 12, 2004 Jaz pa tega problema nimam, ker uporabljam kapce ventilov z prikazovalnikom padca pritiska :grrr :OK: Poceni in simpl zadeva :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno Oktober 12, 2004 Deli Objavljeno Oktober 12, 2004 Jaz pa tega problema nimam, ker uporabljam kapce ventilov z prikazovalnikom padca pritiska :grrr :OK: Poceni in simpl zadeva :yea2: ← in verjetno natančna ko sam satan :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 12, 2004 Deli Objavljeno Oktober 12, 2004 Zadevca pokaže padec tlaka za 2psi. Za mene je O.K. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Oktober 12, 2004 Deli Objavljeno Oktober 12, 2004 Jaz isto preverjam pri daljšem potovanju ali kadar opazim, da mi gume ne grabijo več tako dobro kakor bi morale :naughty: Ps: imam notri plin :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ajgor the mad dog Objavljeno Oktober 13, 2004 Deli Objavljeno Oktober 13, 2004 Na vsake 14 dni oz.pred vsako daljšo vožnjo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GorazdH Objavljeno Oktober 13, 2004 Deli Objavljeno Oktober 13, 2004 Vsake 3 tedne, pred daljšimi vožnjami... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno Oktober 13, 2004 Deli Objavljeno Oktober 13, 2004 Jaz pa tega problema nimam, ker uporabljam kapce ventilov z prikazovalnikom padca pritiska :grrr :OK: Poceni in simpl zadeva :yea2: ← ???? prvič slišim za to ! kolko pa je cena in kje se da to dobit??? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Oktober 13, 2004 Deli Objavljeno Oktober 13, 2004 vedite se, da te kapce stalno pritiskajo na ventil (morajo, saj bi naj merile pritisk v gumah, kajne) in tako posledicno (lahko) pogojujejo upad pritiska. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Oktober 13, 2004 Deli Objavljeno Oktober 13, 2004 Naj vam ne bo težko prekontrolirati tlak vsako drugo tankanje, cca 500 km, saj se motor z pravilnim tlakom v gumah pelje lažje in lepše, pa tudi pri obrabi gum se pozna. Kar se pa kapic ki kažejo pritisk tiče, pa žal ni razvidno kakšen tlak je v gumi, ampak samo da je, čim je večji od 1 bara. Banalno povedano če bo v gumi 1,2 bara pritiska, moralo pa bi biti 2,4 bo kapica še vedno kazala, da je vse OK ... :hmm: :blink: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BINCA Objavljeno Oktober 14, 2004 Deli Objavljeno Oktober 14, 2004 Kar se pa kapic ki kažejo pritisk tiče, pa žal ni razvidno kakšen tlak je v gumi, ampak samo da je, čim je večji od 1 bara. Banalno povedano če bo v gumi 1,2 bara pritiska, moralo pa bi biti 2,4 bo kapica še vedno kazala, da je vse OK Pa ne pri mojih :grrr Ko nastavim pritisk (recimo 2,4) Sta zeleno in rdeče polje poravnana (izstopita cc 3mm). Če pritisk pade za cc 0,2 , se zeleno polje spusti za 1mm, rdeče pa ostane. Tako veš da je pritisk padel, po nivoju zelenega pa si lahko predstavljaš za koliko :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Oktober 14, 2004 Deli Objavljeno Oktober 14, 2004 Pa ne pri mojih :grrr Ko nastavim pritisk (recimo 2,4) Sta zeleno in rdeče polje poravnana (izstopita cc 3mm). Če pritisk pade za cc 0,2 , se zeleno polje spusti za 1mm, rdeče pa ostane. Tako veš da je pritisk padel, po nivoju zelenega pa si lahko predstavljaš za koliko :OK: ← Kje se to dobi? :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Oktober 14, 2004 Deli Objavljeno Oktober 14, 2004 Pred vsako furo. Po lokalnih ovinkih ga brusim z 2.5 bara v zadnji gumi, za ture pa filam 2.8! :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno Maj 2, 2005 Deli Objavljeno Maj 2, 2005 Pa ne pri mojih :grrr Ko nastavim pritisk (recimo 2,4) Sta zeleno in rdeče polje poravnana (izstopita cc 3mm). Če pritisk pade za cc 0,2 , se zeleno polje spusti za 1mm, rdeče pa ostane. Tako veš da je pritisk padel, po nivoju zelenega pa si lahko predstavljaš za koliko :OK: ← Dobro dela. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Maj 2, 2005 Deli Objavljeno Maj 2, 2005 Ma js pogledam kukr se spomnem. Prbližno na vsakih 500-600 km, tko dva tri rezervarje. Gume pa filam na 2.4 zadnjo, 2.3 sprednjo. Kaj to je premalo k vidim d maste neke 2.8 :blink: jah zdej poleti bo treba mal bl nabit gumo k bo poraba gromozanska na 2.3. Recimo d bom meu prednjo na 2.4, zadnjo na 2.6. Furam se pa sam. Redko kdaj u 2h Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolfe Objavljeno Maj 17, 2005 Deli Objavljeno Maj 17, 2005 Tlak preverjam le pred začetkom sezone in do zdej še nisem mel problemov z kakšnim puščanjem :OK: :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Maj 18, 2005 Deli Objavljeno Maj 18, 2005 Zanima me kako pogosto preverjate tlak v pnevmatikah? Sam ga preverjam kadarkoli se na to spomnim in da imam še ne ogrete gume ko se peljem mimo bencinske...pa do sedaj sem še vedno moral vsaj 0,2 bara dopumpat....zadnje čase vedno pogosteje preverjam tlak in čisto vedno moram dopumpat :blink: . Bi blo fino doma kompresorček met ;) ← Enkrat na teden ali 14 dni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Maj 18, 2005 Deli Objavljeno Maj 18, 2005 Jst tud sam enkrat na let, sam zdej ko sm tle mal prebrav bom mal bl pogosto :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Maj 19, 2005 Deli Objavljeno Maj 19, 2005 Ko ne gre več v ovink tko k bi mogl... LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ganges Objavljeno Maj 19, 2005 Deli Objavljeno Maj 19, 2005 Jaz se tudi sedaj odločam, da bom bolj pogosto pregledal tlak! :blink: Jaz sem ga samo 1 krat po enem letu pregledal in je bil še vedno toliko kot piše. Zato sem pač sklepal, da to ni tako občutiljivo. Jutri grem preverit :OK: lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lasagna Objavljeno Maj 19, 2005 Deli Objavljeno Maj 19, 2005 Jaz sem ga tudi že z napumpanimi kupil...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ixs Objavljeno Maj 20, 2005 Deli Objavljeno Maj 20, 2005 A je treba tut pumpat? :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fire Objavljeno Maj 20, 2005 Deli Objavljeno Maj 20, 2005 :( A to je tud treba :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SHARKi Objavljeno Maj 20, 2005 Deli Objavljeno Maj 20, 2005 bemu :hmm: , kaj naj pa jest, k sploh zračnce nimam :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se