Skoči na vsebino

kako pogosto pumpate gume?


bLuZoNdEr

Priporočene objave

Vedno pogosteje - skorajda pred vsako vožnjo najprej na pumpo.

Kratka neverjetna:

Znanec začetnik je nabavil motor, pogrnil, odpeljal motor na popravilo in prišel vabit na vožnjo.

Kaj hudiča menca.... :hmm: . "Ne upam več kot 80-120", biti motorist je zaf***no, ti si butelj, kako se voziš.

Motor da je šel isto pred enim letom, nič boljše, nič slabše... tudi po padcu.

Fant ga je očitno kupil z 0.9 bara v prednjem kolesu, ga vozil, razbil, popravil in skoraj prodal...z istim pritiskom...

Očitno mu ni spuščala, tudi pozimi ne :lol1:

:grim :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja oseba pumpa gume na motorju ponavadi na 2 tanka, ko se večinoma zgodi, da ga tudi perem. Torej, ko je stvar doma na stojalih (ko tudi očistim in namažem verigo), pripeljem mimo še kompresor in pumpam.

Odstopanja se pojavijo, če motor npr. dolgo stoji na miru (z gumami na tleh).

Če pa je na stojalih, se tlak popolnoma ohrani! Se mi je že nekaj (vsaj 2) pomladi zgodilo, da sem pripravljal motor za vožnjo, ga snel s stojal, in je imel v gumah še vedno točen tlak.

Torej se guma sama prazni predvsem ko je na tleh?

(In seveda ko ima notri žebelj...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa tega problema nimam, ker uporabljam kapce ventilov z prikazovalnikom padca pritiska :grrr :OK:

Poceni in simpl zadeva :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa tega problema nimam, ker uporabljam kapce ventilov z prikazovalnikom padca pritiska :grrr  :OK:

Poceni in simpl zadeva :yea2:

in verjetno natančna ko sam satan :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz isto preverjam pri daljšem potovanju ali kadar opazim, da mi gume ne grabijo več tako dobro kakor bi morale :naughty:

Ps: imam notri plin :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa tega problema nimam, ker uporabljam kapce ventilov z prikazovalnikom padca pritiska :grrr  :OK:

Poceni in simpl zadeva :yea2:

???? prvič slišim za to ! kolko pa je cena in kje se da to dobit???

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedite se, da te kapce stalno pritiskajo na ventil (morajo, saj bi naj merile pritisk v gumah, kajne) in tako posledicno (lahko) pogojujejo upad pritiska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj vam ne bo težko prekontrolirati tlak vsako drugo tankanje, cca 500 km, saj se motor z pravilnim tlakom v gumah pelje lažje in lepše, pa tudi pri obrabi gum se pozna.

Kar se pa kapic ki kažejo pritisk tiče, pa žal ni razvidno kakšen tlak je v gumi, ampak samo da je, čim je večji od 1 bara. Banalno povedano če bo v gumi 1,2 bara pritiska, moralo pa bi biti 2,4 bo kapica še vedno kazala, da je vse OK ... :hmm: :blink: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa kapic ki kažejo pritisk tiče, pa žal ni razvidno kakšen tlak je v gumi, ampak samo da je, čim je večji od 1 bara. Banalno povedano če bo v gumi 1,2 bara pritiska, moralo pa bi biti 2,4 bo kapica še vedno kazala, da je vse OK 

Pa ne pri mojih :grrr

Ko nastavim pritisk (recimo 2,4) Sta zeleno in rdeče polje poravnana (izstopita cc 3mm). Če pritisk pade za cc 0,2 , se zeleno polje spusti za 1mm, rdeče pa ostane. Tako veš da je pritisk padel, po nivoju zelenega pa si lahko predstavljaš za koliko :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne pri mojih :grrr

Ko  nastavim pritisk (recimo 2,4) Sta zeleno in rdeče polje poravnana (izstopita cc 3mm). Če pritisk pade za cc 0,2 , se zeleno polje spusti za 1mm, rdeče pa ostane. Tako veš da je pritisk padel, po nivoju zelenega pa si lahko predstavljaš za koliko :OK:

Kje se to dobi? :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred vsako furo.

Po lokalnih ovinkih ga brusim z 2.5 bara v zadnji gumi, za ture pa filam 2.8! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
Pa ne pri mojih :grrr

Ko  nastavim pritisk (recimo 2,4) Sta zeleno in rdeče polje poravnana (izstopita cc 3mm). Če pritisk pade za cc 0,2 , se zeleno polje spusti za 1mm, rdeče pa ostane. Tako veš da je pritisk padel, po nivoju zelenega pa si lahko predstavljaš za koliko :OK:

Dobro dela. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma js pogledam kukr se spomnem. Prbližno na vsakih 500-600 km, tko dva tri rezervarje. Gume pa filam na 2.4 zadnjo, 2.3 sprednjo. Kaj to je premalo k vidim d maste neke 2.8 :blink: jah zdej poleti bo treba mal bl nabit gumo k bo poraba gromozanska na 2.3. Recimo d bom meu prednjo na 2.4, zadnjo na 2.6. Furam se pa sam. Redko kdaj u 2h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tlak preverjam le pred začetkom sezone in do zdej še nisem mel problemov z kakšnim puščanjem :OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako pogosto preverjate tlak v pnevmatikah?

Sam ga preverjam kadarkoli se na to spomnim in da imam še ne ogrete gume ko se peljem mimo bencinske...pa do sedaj sem še vedno moral vsaj 0,2 bara dopumpat....zadnje čase vedno pogosteje preverjam tlak in čisto vedno moram dopumpat :blink: .  Bi blo fino doma kompresorček met ;)

Enkrat na teden ali 14 dni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se tudi sedaj odločam, da bom bolj pogosto pregledal tlak! :blink:

Jaz sem ga samo 1 krat po enem letu pregledal in je bil še vedno toliko kot piše. Zato sem pač sklepal, da to ni tako občutiljivo.

Jutri grem preverit :OK:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!