Skoči na vsebino

POKALNO TEKMOVANJE 2005


abn

Priporočene objave

Najprej naj motorčke začnejo prodajat, nato pa z njimi organizirajo kakšno pokalno tekmovanje po vzoru MZ iz Nemčije (125 4T SM) Sicer smo majhni, vendar bi se dalo verjetno nabrat 10 ali 15 mulcev ki bi iz minimota ali raznih levih skuterskih dirk vozili DP v SM, zunaj (EU oz. Nemčija) ponavadi omogočijo nakup motorja po nižji ceni (brez marže), zraven pa dodajo kompletno opremo, ki jo kot organizator predpišejo (razni GSXR cupi, YZF R6, 125 SM, Honda 125 2T cestno mislim da vse skupaj v sklopu IDMa). In zakaj tzakšno pokalno tekmovanje? Zato ker skrbi za dirkaški naraščaj, promocijo znamke, spravi mularijo iz cest na dirkališče (in obratno, vem), ponudi relativno poceni obliko tekmovanja za naraščaj kjer ne potrebuješ multinacionalke za sponzorja da izpelješ eno sezono.

@Spidy - izpit ponavadi ni pogoj za udeležbo na takšnih tekmovanjih

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer smo majhni, vendar bi se dalo verjetno nabrat 10 ali 15 mulcev ki bi iz minimota ali raznih levih skuterskih dirk vozili DP v SM

Razne leve dirke???

Tale je mal čudna, že tako ali tako jih je komaj za ornk dirko v 50 in 70 klasi skupaj, ne vem kje si ti najdu levo ligo???????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer smo majhni, vendar bi se dalo verjetno nabrat 10 ali 15 mulcev ki bi iz minimota ali raznih levih skuterskih dirk vozili DP v SM,

LP Bajsi

Morda si ravno z lune padel, da so zate skuterske dirke leve, kajti čeprav je tekmovalcev malo, pa sta vendarle dva v našem slovenskem prvenstvu tako kvalitetna, da lahko kadarkoli dregneta v svetovni vrh. Na finalu v Adriji v Italiji pred enim tednom, Matjaž Leban v drugi dirki zaradi napake zavor sicer odstopil, a dosegel najhitrejši krog dirke in Beno Lipnik pole position, s časom skoraj 2 sekunde boljšim od lanskoletnega, ki ga je imel italijanski zvezdnik superbiker član Kawasaki Bertocci teama Mauro Sanchini.

Če bi vedel kakšne čase se dela s skuterjem na kartodromih, bi vedel, da bo redkokateremu skuteristu padlo na pamet da zamenja sedež z takole "soft" enduro.

Na sliki Beno na prvi startni poziciji :hmm: :fight2:

post-651-1097231588_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Spidy - izpit ponavadi ni pogoj za udeležbo na takšnih tekmovanjih

LP Bajsi

Mislim da si v napačni temi šel solit pamet.

Izpit res ni pogoj za udeležbo, veliko staršev pa na to gleda drugače, pa nekatera mladina šele po izpitu dobi veselje za tekmovanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi pa ideje cool. Kaj takega bi lahko tomos organiziral za minimotokros (5-7 let) ali pa tud enduro. In zadeva bi tud laufala, potrebna pa je dobra reklama, ugodni motorji pa za privh 5 nagrade tako, da so tekomovalci motivirani in da si lahko z dobrimi rezultati pokrivajo stroške.

Mislim pa,da tomos ima denar in moč pri naših bogovih v LJ, da bi lahko kaj istržili(ala reklama iz cest na dirkališče).

Kar se pa tiče 125 ccm! če je prava konkurenca je zadeva lahko zelo zanimiva in užitek za gledanje in za vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim pa,da tomos ima denar in moč pri naših bogovih v LJ, da bi lahko kaj istržili(ala reklama iz cest na dirkališče).

Glej ravno to hočem povedat... Ima denar in ima moč... Zakaj ne bi tud neki naredil za šport, če se hoče prek njega reklamirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse otroke na skuterjih - a vozi kdo od vas svetovno prvenstvo skuterjev? A gledate skuterske dirke po TV? SM dirke so organizirane na evropski ravni, svetovni ravni, več odprtih državnih prevenstev, prenašajo jih na Eurosportu. 125 SM pokalno tekmovanje je lahko odskočna deska za vse naštete lige - kam pa gredo fantje iz skuterskih dirk (ali vozijo skuter dirke do 45 leta)??? In če je že komaj zberete zadosti voznikov za DP v klasah 50 in 70 kubov bi se iz tega dalo iztržit 20 voznikov v SM ki ima več perspektive (podobno je pri avtomobilizmu zagovarjanje kart tekmovanj - odskočna deska za nadaljevanje športne kariere). In zakaj pokalno tekmovanje - zato ker ni pomemben motor ki ga mladič vozi ampak kako ga vozi in pri 16 letih je to zelo pomembno če bi rad napredoval. Pa še vprašanje medijske pokritosti je pri pokalnem tekmovanju lažje rešljivo kot pa pri 10 različnih serijah DPja ki ga nihče ne spremlja. Podobne zadeve uspešno laufajo v A, D, F, B in tako dalje. In skuterske dirke so iz mojega stališča leve ravno zaradi vseh zgoraj naštetih dejstev.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vse otroke na skuterjih - a vozi kdo od vas svetovno prvenstvo skuterjev? A gledate skuterske dirke po TV?

LP Bajsi

Em... men se zdi, da je najmočnejša liga dirk skuterjev prav v Italiji, kjer je Lipnik dosegu Pole position, Matjaž Leban pa celo najhitrejši krog na dirki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ravno to je point - namesto italijanskega prvenstva na skuterjih bi fantje vozili domače pokalno prvenstvo (identičen material), ki je dokazano lahko odskočna deska za resno tekmovanje na evropskem ali svetovnem nivoju. Ne pa da en vozi Gilero en pa Yamaho in zato zmaguje (ne poznam razmer moči med skuterji niti razmerij med proizvajalci). Vse to pokalno tekmovanje eliminira, sponzorji ponavadi pokrivajo celotno prvenstvo in ne posameznih voznikov, tako da je bistveno lažje organizirati sezono kot pa individualno v skuterskih dirkah.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 SM pokalno tekmovanje je lahko odskočna deska za vse naštete lige - kam pa gredo fantje iz skuterskih dirk (ali vozijo skuter dirke do 45 leta)???

Skuterske dirke so odprte dirke, kot npr. GP, vsak lahko vozi s katerim koli skuterjem, res pa je, da vsi najboljši vozijo ZIP-e. In iz teh tekmovanj je že veliko dirkačev napredovalo v višje razrede in tudi na svetovno prevenstvo. Po drugi strani pa ne vem za nikogar, ki bi iz pokalnega tekmovanja napredoval na najvišji nivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem... ne vem... Men se zdi pa supermoto zadnja postaja ostarelih asov iz motokrosa al pa CHD-ja, občasno pa zaradi še sprejemljivih finančnih pogojev vmes zaide kdo s ceste... Popravite me, če se motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No naša familija je mela enkat tak primer, ko je ena firma (ne bom izpostavu imena) na veliko oblubla pomp, da bo od 50 in 70ccm Skuter uvedla še Pokalno prvenstvo Aprilia Cup, z glavno nagrado, ki jo na koncu leta prejme zmagovalec- Aprilia SR 50.

Mi smo bli 4-je mulci iz familije in še ene par drugih. Prva dirka je še nekak bla, na koncu pa smo se vozili samo še jaz in bratje ter dva druga dirkača, ki sta tui po sezoni obupala. Mi smo na koncu res dobili nagrado Skuter, samo ceu projekt Aprilia Cup pa je propadu - že po prvi sezoni, pa čeprou smo dobil motorje ( seveda jih je bilo treba nekaj plačati). Folk je ubistvu pršu pocen do motorjev, na dirko pa jih ni blo nikol več. Enga se spomnem, je pobasu motor, pa ga sploh nikoli ni bilo na štartu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda Bajsi ne poznaš razmer v skuterjih, pa kje drugje tudi ne , zato pa kvasiš oslarije, ker da, če je treba se lahko vozi skuter tudi do 45 leta, celo pravila so oblikovana tako, da je to omogočeno in eden največjih skuterskih asov Mauro Montagna je star čez 40 let in je zvezda v svoji državi. Ne vem od kod ti logika da so to dirke za otroke, dvomim da je bilo letos na finalu v Adriji od vseh dirkačev v vseh kategorijah kaj več kot pet ki niso polnoletni, nastopilo jih je pa sigurno 80.

Za dirkanje je treba imeti denar, za dirkanje s skuterji mnogo manj kot za kakšno drugo ligo in kdor ga ne uspe zbrati ostane v skuterjih, ki omogočajo dirkanje ob znosnem strošku. To pa ne pomeni da so dirke skuterji leve, v primerjavi s tem, kar se je letos dogajalo v Adriji, je F1 pravi dolgčas, pa je vendar redno po televiziji (čemu neki) , a z mediji je tako, da se slinijo tam kjer se obrača denar, in jim je mar ali kažejo zanimivosti ali dolgčas.

Ti seveda vsega tega ne veš, ker tvoj razgled je verjetno omejen z tistim kar se vidi iz naslanjača in ti servirajo mediji. Zato te pa prosim, da s svojimi izpljunki, ne žališ tistih, ki s svojim delovanjem prispevamo mnogo več kot se tebi in tebi podobnim zdi :fight2:

Monomarke uspevajo samo v državah, kjer je kupna moč trga, več desetkrat večja od slovenskega, pa še tam se rojevajo in ugašajo, če pa poznaš kakšno monomarko, ki ima že npr 10 letno tradicijo, bi bilo pa zanimivo vedeti kje v Evropi to je in kateri dirkači vse so se od tam prebili v GP. Vsekakor je tistih, ki so svoj čas gulili sedeže skuterjev in minimota kar nekaj v GP klasah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuter do 45 leta - perspektiva - pa kaj ti sploh čitaš kaj pišeš - v vozniške sposobnosti ne dvomim - povej kdo vozi od motogp voznikov skuterske dirke - SM vozijo vsi brez izjeme, in kdaj je lažje dobit sponzorja takrat ko imaš medije al takrat ko "nihče" ne ve kje in kdaj dirkaš.....

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marsikateri mulc bi rad vozil skuter dirke samo si tega ne more uresnicit zaradi financnih tezav.

Točno tako in pojma nimam zakaj naj bi bilo pokalno tekmovanje v tem bolj ugodno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuter do 45 leta - perspektiva - pa kaj ti sploh čitaš kaj pišeš - v vozniške sposobnosti ne dvomim - povej kdo vozi od motogp voznikov skuterske dirke - SM vozijo vsi brez izjeme, in kdaj je lažje dobit sponzorja takrat ko imaš medije al takrat ko "nihče" ne ve kje in kdaj dirkaš.....

LP Bajsi

Zelo dobro vem kaj pišem vprašanje je če ti razumeš kaj hočem povedati. Sigurno ni cilj mladega perspektivnega dirkača voziti do 45 leta skuterske dirke, a kdor finančno ne zmore prestopa v kako GP klaso mu pač drugega ne ostane, lahko samo dirka v skuterski ligi ali pa neha. In prav zato so skuterske dirke tako močne, ker je toliko dobrih in kvalitetnih dirkačev obtičalo v tej klasi , vsi do zadnjega samo zaradi enega preprostega razloga, finančno ne zmorejo kakšne višje klase. Popolnoma iluzorno je razmišljanje, da bo mladega super talenta že nekdo opazil, kajti tudi mediji so samo tam kjer jih je nekdo pripravljen in sposoben plačati, za ostalo se jim jebe.

In ker je vse tako zelo odvisno od denarja, je zelo neprijetno prebirati pisanje nekoga ki nima pojma o skuterskih dirkah in jih podcenjevalno imenuje leve, pri tem se pa ne zaveda, da je na zavitih kartodromih ( npr v Ljubečni) skuter tako hiter, da se le redko najde več kot pet voznikov brutalno močnih supermotov, ki so hitrejši od Benota.

Zavedjoč se, kako strahovito hitri so dirkalni skuterji na dirkališčih, se mi zdi seveda popolnoma nemogoče razmišljanje, da bi kdo od teh dirkačev z veseljem sedel na počasno enduro z 11 kw, če še 60 in več konjev večini ne zadostuje, da bi dosegli najhitrejši skuter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priznam, da sem bolj podkovan v avtošpotu, kot pa v moto. Intenzivno pa sodelujem v razvoju offroad-motard v Tomosovem razvojnem oddelku. Vsekakor pa sem dobro informiran o organizaciji tovrstnih tekmovanj v tujini. Večina proizvajalcev prepusti organizacijo tekmovanj klubom, ki imajo pač prakso na tem področju (Martin racing-Honda, CHracing, Zupin,idr.).

Verjamem, da današnja tekmovanja temeljijo na več ali manj volonterstu, kar je zelo pohvalno. Toda Tomos si tega luksuza ne more privoščiti (500 zaposlenih+ostali stroški). Število kupcev za taka vozila je zelo nizko v primerjavi s tujimi trgi, na katere sicer najbolj računamo. Zato računati na kakršne koli finančne vložke s strani Tomosa ne pride v poštev. To dejstvo sem že pred leti pojasnil g.Orjaku. Vsekakor pa, če bomo začeli s tem tekmovanjem, bodo bila le-ta medijsko pokrita (revije in tudi TV),za kar imamo pozitiven odgovor s strani medijev. S tem bi imel organizator tekmovanj olajšano delo pri pridobitvi sponsorjev.

Tekmovanje bi omogočilo podmladku osnove supermotarda (za zmerno vsoto), kar mu ne more omogočiti ne scooter in toliko manj minimoto. Primerno bi bilo tudi ta t.i. nedeljske voznike (nad 20 let), ki bi za najem odšteli primerno vsoto. Tekmovanje bi se začelo v SLO in kasneje, če bo seveda organizacijska osnova dobra, tudi v tujini oz. v državah, kjer se naši motorji prodajajo.

Ena od pozitivnih strani načrtovanega tekmovanja je v tem, da je osnova vozila že pripravljena za tekmovanje, torej, brez dodatnih dragih predelav. Istočasno omogoči zmago tistemu, ki dejansko zna vozit in ne tisti, ki ima več denarja.

Sem mnenja, da motor mora biti 4T, odlične zavore ter kvalitetno podvozje, pa visok navor. Sekundarnega pomena pa so konjske moči.

Prosil pa bi, da mi , v kolikor to ni skrivnost, posredovali podatek koliko dejansko porabite za eno tekmovalno sezono (brez hrane, pot. stroškov) v minimotu, scooter, 50/70. Cena oz. vrednost naj bo za novo vozilo in novo opremo. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuterske dirke se vsekakor niso za podcenjevanje. Res da nimam nobenih dirkaških izkušenj, vendar ko se vsedeš na tako navit skuter in si v pospeških povsem primerljiv npr. s aprilio rs 160, ni stvar niti malo nadolžna ali leva. Temu še dodaš znanje in mojstrstvo dirkača.... Mislim pa da je veliko boljše, glede odskočne deske, dirkanje v skuter klasi na mednorodni sceni in tukaj dosegat vrhunske rezultate, kot pa na novo ustanavljat SM 125, kjer so pa tud stroški verjetno višji, in bo še manj mladih se odločilo za to varianto, nevem, pač moje mnenje .. :)

Popravljeno . Popravil _OKI_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi vozu tud Tomos pokal samo mi pa le bolj disi 450klasa. Ce mas ful dobre so-tekmovalce se tud lazje naucis hitreje peljat ker se ves cas trudis da bi jih lovil. Ce bo mozost najema motorja za posamezno dirko oz. za voznje DP Tomos 125 bom pa vozu. :OK: Pomojem je najboljsa resitev ta da se vsako dirko vplaca startnina ki bi zajemala najem motorja katera pa bi se na koncu dirke prvim 3 dirkacem povrnila. Se pravi dobri bi dirkali zastonj into bi bla vsaj zame dobra motivacija. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja o najemu ni slaba, zato bi vas prosil, da bi posredujete vaš predlog. Oziroma, kakšna naj bi bila "primerna" cena najema na dirko, kjer bi bilo vključeno: pripravljeno vozilo (pripeljeno in odpeljano), rabljene gume za trening, nove za dirko, zavarovanje in štartnina. Oprema ne bi bila vključena.

Kot nagrada prvim trem - na vasaki dirki - bi se povrnil najem. Zmagovalec pokala bi prejel kot prvo nagrado- nov motor/Tomos supermotard SM 125 4T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja o najemu ni slaba, zato bi vas prosil, da bi posredujete vaš predlog. Oziroma, kakšna naj bi bila "primerna" cena najema na dirko, kjer bi bilo vključeno: pripravljeno vozilo (pripeljeno in odpeljano), rabljene gume za trening, nove za dirko, zavarovanje in štartnina. Oprema ne bi bila vključena.

Kot nagrada prvim trem - na vasaki dirki - bi se povrnil najem.  Zmagovalec pokala bi prejel kot prvo nagrado- nov motor/Tomos supermotard SM 125 4T.

Strijam se z vsem vprasanje je le se prava cena. Najboljs bo da sestejete dejanske stroske in pristejete nekaj $ za splosno obrabo motorja (bati,verige...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosil pa bi, da mi , v kolikor to ni skrivnost, posredovali podatek koliko dejansko porabite za eno tekmovalno sezono (brez hrane, pot. stroškov) v minimotu, scooter, 50/70. Cena oz. vrednost naj bo za novo vozilo in novo opremo.  :?

Dirkač in njegovo osebje mora jesti in imajo potne stroške, zato je to nemogoče izključiti. Novega skuteja v slovenskem prvenstvu nima nihče,najnovejši je star 4 leta ostali so starejši, rabljeni pripravljeni skuterji, primerni za začetnika, pa so dosegljivi od 300 000 sit naprej, jih je pa v Sloveniji vsaj pet, kupce pa je skoraj nemogoče najti. Znanec ki je nehal tekmovati s skuterjem je bil prisiljen odlično pripravljen motor prodati po delih, če je hotel kaj dobiti zanj. nove opreme v skuterskem prvenstvu nima nihče.

Naj vas ne zanesejo podatki ki jih dobivate iz avto scene, vsa skuter liga bi bogovsko živela nekaj let, z denarjem ki so ga posamezniki sposobni plačati za najem dirkalnega avtomobila za eno samo dirko. Velik strošek pomeni 15 jurjev draga štartnina. Veliko odrekanja in intuziazma je potrebno za to da smo lahko del tega športa.

Ne vem kakšno vrsto pravljice ste sposobni ponuditi ljudem, da se bo kar naenkrat našlo še ne vem koliko dirkačev, a imam dokaj trdno osnovan občutek, da so vaše predstave daleč od realnosti. Morda nebi bilo slabo kakšno sezono spremljati Minimoto, Supermoto, Skuter sceno, občutek imam da se še nismo srečali prav pogosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da nekateri navijajo za svojo blagovno znamko. Tudi prav a ne z neutemeljenimi podatki.Italjani ki dajo največ na motorizem imajo hirarhijo, začetek minimoto nato skuter če je perspektiva pa GP. In ne pozabit da so najboljši vozniki SM prestopili iz CHD na supermoto.Žalostno je pa to da se bo minimoto da pa o skuterjih ne govorim odpeljal mimo 125ccm SM.Mislim pa da se lahko minimoto in skuterji hitro preselijo v italjansko prvenstvo SM 125 pa bolj težko sploh pa TOMOS.Pa še to če bo slučajno štartnina za pokal SM 125 nižja kot

za minimoto ali skuterje,verjemite se bo minimoto odmaknil od državnih prvenstev kar pa organizatorjem ne bo všeč pa tudi zvrzi ne.Bomo šli nazaj na divje dirke ali pa v italijo v regisko veneto.

Popravljeno . Popravil orjak1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak, čudno se mi zdi, da Orjaki na svoji spletni strani reklamirate italijanskega proizvajalca, ki ima v svojem programu po novem 2 modela minimotard. :? Glede na to, da ste v tem področju bolj podkovani od mene, vas ni potrebno opozoriti na ITL podjetje POLINI, ki že dve leti uspešno prodaja minimotarde (letos predstavljen tudi 4T 100ccm/honda motor) in da ne govorim o tekmovanjih z istimi motorji po Evropi (pokalno tekmovanje namenjeno otrokom). G.Polini Denisom mi je pojasnil, da se trudijo pripraviti državno prvensto Italije, ker verjamejo v to kategorijo - kot so pred tem verjeli v minimoto, ki je predstavljalo odskočno desko za podmladek v CHD in nato GP.

Na koncu pa se vračamo spet na začetek. Ni voznikov? Da teh ni verjetno ni razlog v nezainteresiranosti morebitnih voznikov, temveč v pomankanju sredstev. Sredstva bi bila, če bi bili sponsorji. Da se sponsorjev ne da dobiti, skoraj dvomim. Ne znam si sicer razlagati, kako uspejo vozniki rally-a pokriti svoje stroške, ki so pri nekaterih tudi 300€ na en sam km (rally Saturnus ima 200km??). Vsekakor pa, če se določena kategorija motošporta, zaradi prihoda druge umakne, se temu dejstvu ne morem čuditi. Tomosu je v interesu, kot vsakemu podjetju, promovirati svoje izdelke. Najbolj primeren in smiselen način so pač v našem primeru tekmovanja. Mislil sem pač, da bi s skupnimi močmi popestrili že tako ubobožno prvenstvo. In nisem imel namena nikogar podcenjvati in toliko manj njihovega dela in napor, ki ga vanj vložijo.

Tu moram še poudariti, da je Tomos supermotard 125/50 razvit v sodelovanju s proizvajalcem lanskoletnim državnim prvakom Francije, ki je, kot veste, domovina supermotarda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!