Petzl Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 ampak dirkat z 11kW :zzz: , a se temu sploh lahk rece dirkanje? :blink:
abn Objavljeno Oktober 10, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 sei cento pokal (generalni sponsor SIEMENS? :huh: ) 70 konjskih moci. Ali je to dirkanje? Sodeč po udeležbi očitno je. Včeraj sem pozabil omeniti šedejstvo, da je namreč V.Rossi lani treniral s HM 450 Sm, letos pa verjetno z yamaho. Po mojem in verjetno se ne motim, je pravi vrstni red za chd naslednji: -MINIMOTO, -SCOOTER, -CHD Vrstni red za SM pa je: -MINIMOTARD 4 t, - pokalni SM -SM 450 /open
Petzl Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 sei cento pokal (generalni sponsor SIEMENS? :huh: ) 70 konjskih moci. Ali je to dirkanje? ← ma tist je men osebno totalno nezanimivo.. sicer pa mocno dvomim da boste nasli takega sponzorja kot je v tem primeru siemens za SM 125, kriza je ze s skuterskimi dirkami, pa mamo vsaj 2 dirkaca ki sta svetovnega ranga...pa je sponzorjev zeloooo malo, oz. so to starsi...ce boste hotl da stvar zazivi boste mogl tut nekej nardit zato... veliko srece
kycysymet Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Za obrambo Minimoto prvenstva: Novopečeni svetovni prvak 125 Dovizioso je izlavil, da to sezono ni vozil nič drugače kot takrat, ko je še vozil minimoto!
Profi Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Pridobivanje sponzorjev je še kako težavno, seveda ne za vse enako, trdno je povezano z vezami in poznanstvi, prav bedno pa je, kako malo so vredni športni rezultati. Če pa upoštevamio to žalostno dejstvo, se pa prav hitro lahko zgodi, da bodo SM 125 neke vrste šminkerske dirke za, za to, da se bodo premožni in vplivni starši kazali z dosežki svojih otrok, kar pa se slej ko prej izrodi, ker ni prepotrebnega intuziazma in se bodo slej ko prej naveličali. V žepu imam dva naslova prvaka Alpe Adrija in naslov slovenskega pokalnega zmagovalca, sin pa je letos že drugič zapored državni prvak s skuterjem, letos je zmagal na vseh dirkah slovenskega državnega prvenstva, pole position pa si je prislužil na vseh dirkah na katerih je nastopil, vključno z tisto v belgijskem Spa Francorchampsu in na finalni skuterski dirki v Adriji v Italiji. Supertalent, s kateregakoli zornega kota se to gleda in perspektiven mlad tekmovalec. Že dve leti po svojih močeh aktivno skrbimo za njegovo promocijo, s sponzorskim denarjem pa bi pokrili eno morda dve vaši supermoto dirki, vse ostalo prispeva naša družina v nekoliko širšem pomenu besede (žlahta). Do danes še nismo dobili niti enega sponzorja (osebni znanci so izvzeti) ki bi dajali občutek, da prispevajo zato ker verjamejo v kvaliteto dirkača, in so zato pripravljeni vlagati z zaupanjem v njegove bodoče uspehe in si s tem zagotoviti učinkovito reklamo. Priviligiranci vplivneži in bogataši bodo seveda lažje prišli do sponzorjev, za povprečnega mladega fanta, ki bi se želel pomeriti v SM pa je popolnona nerealno pričakovati da bo lahko nabral, toliko, da bi lahko tekmoval. Če pa je v Sloveniji nekdo, ki na eni dirki naredi 200km od katerih vsak stane 300eur, ga pa samo občudujem, predvsem zato ker je sposoben zbrati toliko denarja, če bi bil jaz zmožen tega, bi naslednje leto vozili v kateri od GP klas.
Fabo Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 (popravljeno) ampak dirkat z 11kW :zzz: , a se temu sploh lahk rece dirkanje? :blink: ← V bistvu je point dirke da z dolocenim vozilom tudi ce ima samo 1KM dosezes cim boljse razultate. .) Popravljeno Oktober 10, 2004. Popravil Demolitionman
abn Objavljeno Oktober 10, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Se strinjam z izjavo o Doviziosu, ampak kot si, upam, opazil - sem omenil, da je vrstni red za CHD: minimoto, scooter ,... in nato CHD. V GP se vse bolj uveljavlja način vožnje v ovinek s "slajdanjem", kar je primerljivo s supermotardom. Torej, pri vožnji s 125 ne potrebuješ tak način vožnje, je pa podoben minimotu oz. scooter. Mnogim talentiranim voznikom se godi krivica. V to se popolnoma strinjam in verjamem, da je marsikateri talentirani ob njegovo uspešno katriero, preprosto zato, ker ni denarja. In namen našega tekmovanja ne bi bil, da bi stimulirali t.i., bogataše oz. šminkerje, temveč prav tiste talente, ki niso premožni. S pomočjo sponsorjev bi bila omogočena sprejemljiva cena in še ta porazdeljena na obroke, plačlijive ob vsaki dirki. Če predpostavljam, da bi bilo 6 dirk, bi ga to tekmovanje stalo okvirno 300.000,00 sit (na ključ), brez štartnine. Torej, na dirko 50.000,00 sit + štartnina. Pa še prvim trem bi bila povrnjena najemna vsota - govorim na vsaki dirki. Transpatentnost dirke pa bi bila omogočena tako, da se pred dirko vozila izžrebajo.
kycysymet Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Se strinjam z izjavo o Doviziosu, ampak kot si, upam, opazil - sem omenil, da je vrstni red za CHD: minimoto, scooter ,... in nato CHD. V GP se vse bolj uveljavlja način vožnje v ovinek s "slajdanjem", kar je primerljivo s supermotardom. Torej, pri vožnji s 125 ne potrebuješ tak način vožnje, je pa podoben minimotu oz. scooter. Sem opazil, kar si napisal in se popolnoma strinjam, povezava minimoto-CHD 125/250 je primerljiva. Za piljenje tehnike slajdanja v motoGP pa je bolj primeren Supermoto. Valentino se je naučil slajdanja v kamnolomu blizu Tavulije, kjer se vozijo z enduro motorji, Famozna je šola KR v Ameriki kjer se učijo slajdanja z dirt-track motorji, mnogi dirkači kot Biaggi, Checa, Bayliss in Hayden uporabljajo Supermotarde za treninge.
Petzl Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Če predpostavljam, da bi bilo 6 dirk, bi ga to tekmovanje stalo okvirno 300.000,00 sit (na ključ), brez štartnine. Torej, na dirko 50.000,00 sit + štartnina. Pa še prvim trem bi bila povrnjena najemna vsota - govorim na vsaki dirki. Transpatentnost dirke pa bi bila omogočena tako, da se pred dirko vozila izžrebajo. ← torej ce jest vse tole prov razumem...nej bi si motorje na nek nacin "sposodil" od tomosa za 6 dirk, prvim 3 nej bi bli pa ti stroski povrnjeni. kdo bo pa garantirov da so vsi motorji "enaki" oz. imajo "11kw"?
Fabo Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 torej ce jest vse tole prov razumem...nej bi si motorje na nek nacin "sposodil" od tomosa za 6 dirk, prvim 3 nej bi bli pa ti stroski povrnjeni. kdo bo pa garantirov da so vsi motorji "enaki" oz. imajo "11kw"? ← Sploh pa naj bi se za dirke uporabljali odprti motorji vsaj kakor sem prebral pa ma 11kw zaprta verzija. :?
a Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Pokalno tekmovanje bi po mojem mnenju blo zelo zanimivo za Slovenijo. Bilo bi precej izenačeno in verjetno z precej manjšimi stroški kot pa skuterji. Tudi sponzorje bi se veliko lažje našlo, ker bi tudi medijsko bilo takšno tekmovanje bolj zanimivo. Pri skuterjih je pač tko da se jih ene par pele zlo dober in majo dobro pripravlene skuterje, ostalo je pa bolj žalostno. To da so trije al pa štirje dirkači konkurenčni in dirkajo, ostali se pa bolj za zabavo vozijo pač ni zanimivo ne za sponzorje ne za gledalce, pa tud mediji nimajo interesa pokrivat takšnih dirk. TOMOS GOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
bajsi Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 (popravljeno) Da ni vse v moči vedo tudi nemci in sponzorji tudi pomagajo (ne osebni ampak generalni za kompleten pokal!) MZ POKAL IDM pokalna tekmovanja LP Bajsi Popravljeno Oktober 10, 2004. Popravil bajsi
bajsi Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Še en link: za mlade voznike Upam da razumete zakaj zagovarjam tovrstno tekmovanje..... LP Bajsi
SF Objavljeno Oktober 10, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2004 Hmmm hmmm pa smo spet tam... Glej abn... men neki ni jasno... Radi bi mel pokal z nami ampak že takoj v štartu poveš da ne bi nič dal zraven? Čakaj človek zdej se pa zberi...))))) A misliš, da so ostali vozniki pa klubi keri vztrajajo že toliko let kak Karitas al pa rdeči križ? Jest ne pomnim, da bi Tomos do sedaj podprl kak klub al pa sponzoriral kako dirko, pa praktično edini v Sloveniji res živite od mopedov. Jest mislim, da se spodobi, da tudi kej primaknete, če se že hočete pridružit, ker v preteklosti niste nič naredili za nas in naše dirke... Verjemi da je to, da smo spravili to tekmovanje na neko raven precej koštalo...
abn Objavljeno Oktober 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Tu bi želel precizirati: pokal bi se odvijal v sklopu državnega prvenstva s petrol kart, katero sodelovanje je bilo predhodno ponujeno in tudi odobreno s strani direktorja. Popolnoma verjamem, da vas je precej stalo postaviti tekmovanje na neko raven. V to ne dvomim. Ampak, sprašujem se, če ni morda malenkost utopično pričakovati od Tomosa, ki dejansko v večji meri živi od tujega trga, v neko sponsorizacijo, za katero nobeden, razen velikih intuziastov seveda, ne najde racionalno opravičilo. Potrebno je pač razumeti, da si ne more podjetje od katerega živi več kot 500 ljudi, privoščiti, kot si sicer sam omenil, zganjati Karitas. Zasnovan načrt o našem tekmovanju vključuje, kot sem že večkrat omenil, medije in s tem sponsorje. V drugačno igro se ne spuščamo, pa ne zato ker vam morda deluje vzvišano, ampak preprosto zato, ker se drugače ne izide. Potrebno pa je tudi priznati, da sponsorji v državnem rally prvenstvu ne bi bili tako velikodušni, če ti ne bi izpolnjevali vseh pogojev, ki so logični za promocijo. Gledanost je velika npr. rally Saturnus ima 100.000 gledalcev, na GHD I.Bistrica so prodali 10.000 vsotpnic. In vse te prireditve so medijsko pokrite. In po vsem tem ne morem razumeti, zakaj pa se v tem segmentu tega ne da doseči. Ne pričakujem gledanosti na ravni Saturnusa, ampak tudi gledanost na nuli ne. Prav tako ne razumem popolni medijski mrk. Zato, SF, se sprašujem, če morda ti nimaš malo pomešane ideje o tem, kdo naj bi bil Karitas oz. RK. Potrebno bi se bilo res zbrati.
abn Objavljeno Oktober 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Tu bi želel precizirati: pokal bi se odvijal v sklopu državnega prvenstva s petrol kart, katero sodelovanje je bilo predhodno ponujeno in tudi odobreno s strani direktorja. Popolnoma verjamem, da vas je precej stalo postaviti tekmovanje na neko raven. V to ne dvomim. Ampak, sprašujem se, če ni morda malenkost utopično pričakovati od Tomosa, ki dejansko v večji meri živi od tujega trga, v neko sponsorizacijo, za katero nobeden, razen velikih intuziastov seveda, ne najde racionalno opravičilo. Potrebno je pač razumeti, da si ne more podjetje od katerega živi več kot 500 ljudi, privoščiti, kot si sicer sam omenil, zganjati Karitas. Zasnovan načrt o našem tekmovanju vključuje, kot sem že večkrat omenil, medije in s tem sponsorje. V drugačno igro se ne spuščamo, pa ne zato ker vam morda deluje vzvišano, ampak preprosto zato, ker se drugače ne izide. Potrebno pa je tudi priznati, da sponsorji v državnem rally prvenstvu ne bi bili tako velikodušni, če ti ne bi izpolnjevali vseh pogojev, ki so logični za promocijo. Gledanost je velika npr. rally Saturnus ima 100.000 gledalcev, na GHD I.Bistrica so prodali 10.000 vsotpnic. In vse te prireditve so medijsko pokrite. In po vsem tem ne morem razumeti, zakaj pa se v tem segmentu tega ne da doseči. Ne pričakujem gledanosti na ravni Saturnusa, ampak tudi gledanost na nuli ne. Prav tako ne razumem popolni medijski mrk. Zato, SF, se sprašujem, če morda ti nimaš malo pomešane ideje o tem, kdo naj bi bil Karitas oz. RK. Potrebno bi se bilo res zbrati. ← Se opravičujem, v prvem delu ni bilo mišljeno, da smo že izbrali tekmovanje v sklopu petrol kart, ampak eno od možnosti. Namreč, obstajajo tri variante: ali kot je že omenjeno petrol kart ali v sklopu državnega prvenstva oz. sami.
SF Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Ne ne, nikakor nimam pomešanih abn... Prvenstvo je do sedaj preživelo tudi brez vas, pa ne misli da vas odganjam, ampak do sedaj ste se žal pokazali za neresne partnerje vsaj kar se tiče organizatorjev... Ponudili smo vam roko, pa nas niste niti poklicali, da nimate niti enega dirkača... Nas je to stalo precej denarja ko smo morali iz enodnevnih dirk delati dvodnevne zaradi novega razreda... Torej smo se karitativno obnašali do vas v preteklosti samo mi in ne vi do nas, ker za izpad vašega pokala niso organizatorji prejeli niti enega tolarja... Kako pa bi vi izvedli tekmovanje skupaj z vztrajnostnim kartingom, pa mi ni niti slučajno jasno... Morda bi bilo vseskupaj zaradi zaprtosti proge še najbolj podobno DP v spretnostni vožnji... Torej zdi se mi, da ne gre za resno tekmovanje z namenom uveljavljenja supremota ampak bolj za rento motorjevv rekreativne namene, ker se na taki progi s tako velikim motorjem ne da peljat. Vseskupaj me spominja na Aprilia skuter pokal, kakšen pa je bil konec je pa že jure povedal, le da bo to še precej dražje, ker gre očitno za najem.. Se motim? Drugače pa mislim, da je ideja o takem tekmovanju dobra, samo treba bo pa še kej naredit na promociji, še več pa na resnosti...
kycysymet Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Če ne bo sponzor podjetje s 500 zaposljenimi, potem pa res ne vem gdo bi lahko sploh bil, tisto s tremi? Po mojem mnenju bi morali vaši mini motardi obvezno nastopati v sklopu državnega prvenstva, neke povezave z kartingom bi zadevo obsodile na propad.
SF Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Če se ne motim, ima podjetje Akrapivič manj kot 200 zaposlenih, pa samostojno organizira dirke v motokrosu za Akrapovič pokal... Kolikor je meni znano, bi vas Hidria že zdavnaj prodala če ne bi prinašali dobička... Po tej logiki niste reveži ampak imate le posloven interes... Samo v poslovnem svetu ni pa nič zastonj... Kaj naj rečem... Treba bo mal začet s šuški mahat... :grrr
orjak1 Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 PREDLANSKO sezono je bilo dogovorjeno in sprejeto sestanku organizatorjev in voznikov da bo v okviru državnega prvenstva še klasa tomos SM.To je sforsiral in nam predstavil gospod GABRŠEK iz AMZS.Iz tega ni bilo nič. Gospod abn pa mi je razložil kako bodo prišli na tekmovanje in uredili box cca 200m2 z petrolovimi transparenti in označbami ni pa bilo nobenega govora o odškodnini organizatorju za reklamiranje in mislim ,da organizatorji nebi bili veseli ali pa dovolili brezplačno reklamiranje.Saj organizator naj bi se pokril od reklam in vstopnic. kod drugo sezona dirkanja en par pnevmatik,sklopka,bat na dirko stane 37.ooo sit. In to za motor ki doseže 15.000 vrtljajev. V mlajših kategorijah pnevmatike zdržijo tudi po dve ali tri dirke ker ni teže. Drugo pa je da če imaš motor v najemu se lahko pelješ šeskrat na leto kaj pa treningi.Če hočeš uspet v MOTO ŠPORTU moraš pridno nabirat kilometre na treningih. IN tudi najem ni glih sponzorski saj 300000 ni poceni za nekoga ki nima dosti denarja,da bi se 6x peljal po 40 minut. Kar se pa tiče sodelovanja z petrol cart tekmovanjem je pa v Ljubljani zgledalo kot sindikalna zabava.Gledalcev je bilo toliko kot ob nedeljah ko trenirmo pri avtotehni.Naključni kupci ki gredo v merkator (Nedeljski šoping). Kar se pa tiče mrka Je pa treba najti dobre organizatorje in teh je nekaj letos v kamniku Organizacija Sitarracing team 5000 gledalcev.Športna scena,TV dnevnik .dnevno časopisje.
SF Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 abn drugače pa organizacija ene kolikor toliko spodobne dirke stane približno miljonček tolarjev...
abn Objavljeno Oktober 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Želim, da se pojasni nastale nesporazume. Kot je meni znano, sta se pred dvena letoma dolgoletna prijatelja, naš tedanji direktor in G.Gaberšek, začela "dogovarjati" o možnosti tekmovanja z našimi motorji v vašem prvenstvu in sicer ob pivu - torej popolnoma neuradno. O tem dogovoru, če je sploh bil dogovor - prej bi ga označil kot pogovor, ne obstaja nikakršen dokument. Ne iščem alibi v dejstvu, da ni bilo nikarkšnega pisnega dogovora, ampak prepričan sem, da sta se pogovarjala samo kot možnost o udeležbi. O tem, kako, s kom, s čim pa bi najbrž morali predvidevati. Žal pa dar, s katerim bi bral misli nimam. Če je oz. na osnovi česa je G.Gabršek "sforsiral" našo udeležbo, se morate pač nanj obrniti. Smatram in pošteno bi bilo, da se pred izjavami o resnosti obrnete tudi na drugo stran, ki je bila pri tem udeležena. Neko poslovno sodelovanje oz. korektnost se meri s pisnimi pogodbami, katere v konkretnem primeru ni. Zdaj bi o resnosti lahko drugače komentirali. In tu bi bilo tudi dobro upoštevati nezanemarljivo dejstvo, da se je v Tomosu zamenjalo vodstvo in vsekakor o nenapisanih dogovorih niso vedeli poponoma nič. Sicer pa se ne bom opravičeval, ker se nimam za kaj. Žal pa sem edini oz. eden redkih v Tomosu, ki sem skušal prepričati nove vodilne o smiselnosti takega tekmovanja. Ampak na mojo veliko žalost, mi dobesedno mečete polena pod noge. Zaključek vsega: četudi bo Tomos pripravljen sprejeti moj načrt imam občutek, da se bomo ustavili pred vašimi novimi pravili igre. Že takoj sem se začudil, morda neopravičeno, izjavi Orjak1 o t.i. brezplačnem reklamiranju. Očitno ne razumem, ampak tekmovalec na vaši dirki dobi določen prostor za postavitev box-a? Oz. kot sem razumel, ga dejansko lahko, ampak ne sme postaviti reklamnih napisov svojih sponsorjev dokler ne plača odškodnino organizatorjem. Zanimivo! Torej najprej plača štartnino, če ima sponsorja in ga v box-u izobesi, še odškodnino. Zanima me torej, če bi pripeljal 20 voznikov in od teh bi dobili v totalu 300.000,00, koliko prostora bi nam bilo "brezplačno" namenjenega. Oz. da preciziram, a ta prostor v primeru, da izobesim reklamni napis sponsorja ni več "brezplačen"? O stroških, ki bi jih imeli ne bom komentiral, vsak naj računa po svoje. Da sem predlagal kot eno od možnosti najem, je samo zato, da se strošek porazdeli čez leto. Nisem pa nikjer omenil, da je to edina možnost, ki jo imam v vidu. To so še vse odprte variante, katere je potrebno racionalno pretehtati. Res je tudi, da smo imeli možnost sodelovanja s Petrolom, ampak prav zaradi zaprtosti proge, kot je omenil SF, nismo prišli do zaključka. In če bi se tokrat odločili za sodelovanje, bi zahtevali prilagoditev proge, kot je to na improvizirani progi v Domžalah. Ampak, kot pravim, to je še vse postavljeno pod vprašaj. Na pripombo, da podjetje, ki ima 500 zaposlenih naj bi predstavljalo neko normo za sponsorizacijo, bi odgovoril tako. Kot večina ve, je Tomos razdeljen na tri PC. Na pohištvo, komponente in najmanjši delež predstavlja oddelek dvokoles. Iz tega se lahko upravičeno meni, da se delež namenjenega denarja za sponsorstvo, porazdeli po velikosti PC. In če je dejstvo, da je naš PC najmanjši imamo na razpolago temu primerno vsoto. Zato je skoraj nelogično pričakovati, da se bo ta omejena vsota brez kakršnega koli premisleka vlagala na področje, od katerega ne bi imeli poslovnega interesa. Sicer pa ne poznam podjetja, ki tega interesa ne bi imela. In ko že omenjate Akrapoviča, ki mu lahko damo kapo dol, bi se bilo dobro vprašati, koliko dobička ima na zaposlenega in koliko mi. Če prinašamo dobiček ali ne, je vsem dostopna informacija, zato se v to ne bom poglabljal. Če bi nas ali bi oz. bo Hidria prodala, pa ve le lastnik sam.
SF Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 (popravljeno) abn a ti je potem kej znano, zakaj smo moral pol spremenit koledar dirk iz enodnevnih na dvodnevne pa štartnino podražit z 12000 na 15000? Popravljeno Oktober 11, 2004. Popravil SF
SF Objavljeno Oktober 11, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2004 Še ena kratka o reklamiranju... Dirkač ki je plačal štartnino ima pravico do svojega boksa. Druga stvar je, če pride nek predstavnik neke tovarne k meni in reče: "Kdaj gremo lahko gor na pisto? Sm se že z Verbičem vse zmenil..." Je Verbič slučajno bil organizator? Mislim, da bi se morali najprej pogovorit z organizatorjem šele potem lahko organizator kej takega predlaga direktoju dirke... On potem šele odloči kako in kdaj se bo tista reklama (moped) peljala po stezi...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se