Nagaya Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Eno vprašanje: Kam tlačite prtljago na mopedu . Kaj se vam zdi najbolj primerno, kovčki, torbe...? Kam mislite o nahrbtnikih? Jest ga uporabljam za po mestu, pa za krajše ture, če nimam gore prtljage. Pa za kakšen nasvet bi tudi prosila. stick your nose into a rubber hose
Noise Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 quote: Eno vprašanje: Kam tlačite prtljago na mopedu . Kaj se vam zdi najbolj primerno, kovčki, torbe...? Kam mislite o nahrbtnikih? Jest ga uporabljam za po mestu, pa za krajše ture, če nimam gore prtljage. V zadnji kufer, stranske torbe, tank torbo. Nahrbtnika se na daleč izogibam, in sicer zaradi varnostnih razlogov... če bi imel kaj trdega noter, bi si ob padcu lahko čist prelomil hrbet oz. hrbtenico... za kufre me pa boli //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
Einherjar Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 quote: Eno vprasanje: Kam tlačite prtljago na mopedu . Kaj se vam zdi najbolj primerno, kovčki, torbe...? Kam mislite o nahrbtnikih? Jest ga uporabljam za po mestu, pa za krajse ture, če nimam gore prtljage. Pa za kaksen nasvet bi tudi prosila. stick your nose into a rubber hose Jest mam torbe na motorju, kadar gre pa za daljse ture, ko je treba met se spalko pa sotor so pa resitev vseh problemov "pajki" za privezovanje robe na motor... Seveda neuporabno na plasticarjih, kjer jih lahko fiksiras samo na feltno, kar zna bit malce neprijetno. Einherjer ------------- www.firestartersmc.com
easyrider Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Zadnji in stranska kovčka ter tank-torba. Nahrbtnik samo v primeru, da je v njem kaj mehkega (rezervna majica ipd). Pa še takrat mora biti dobro zategnjen, da ne opleta med vožnjo. lp Easyrider
Zarja Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Na SV-ju imam tank torbo (TC motoshop, IXS) v katero spravim vse. Ker je na magnet je v hipu snemljiva. Priporocam. Prej sem si pomagala z nahrbtnikom, kar pa me je oviralo pri voznji. Na tank torbi pa se med voznjo lahko tudi malo spocijem,... Zarja
easyrider Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 quote: ... na SV-ju imam tank torbo (TC motoshop, IXS) v katero spravim vse. Ker je na magnet ... Samo v vednost: Tank torba z magneti je res zelo uporabna, vendar moraš biti pri uporabi zelo previdna. Če ima tvoj motor elektromagnetni ventil za gorivo in je le-ta lociran kje blizu magneta torbe, lahko imaš med vožnjo težave. lp Easyrider
lojzi Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Jest imam Kappo 48 skoz gor, za pripročno prtljago, pa tud kej resnejšga gre noter. Drugače pa, ko z ženo potujeva po Grčiji z najetim motorjem (tam torb in podobnih stvari ravno ne izposojajo), ima pa ona vedno na hrbtu nahrbtnik, z najnujnejšimi stvarmi, vendar nikoli večje teže kot 5 - 6 kg. Lojzi ma vas rad
suzuki Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Hola! Vedno se trudim imeti s seboj le minimalno prtljage. Za krajse izlete imam nahrbtnik (motoristicni - narejen tako, da ne opleta), za na daljse voznje pa se tank torbo (na magnete, vendar vseeno se en varnostni trak okoli okvirja pod zgornjim krizem), in nepremocljivo torbo za vecje/tezje/trse kose, ki jo s pajki zapnem na sovoznikov sedez. Stranskih torb in top-caseov ne maram, saj postane motor z njimi precej bolj neokreten, predvsem pa tako sirok, da izgubi svojo glavno prednost - sviganje mimo avtov v kolonah (in Dolomitih, kjer sem najraje). So pa seveda fajn, ker lahko stvari zaklenes noter. Seveda se stranskim torbam in/ali top-caseu ne da izogniti, ce sta na motorju dva... LP suzuki
Hanzi Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 zAENKRAT PRAKTICIRAM Z NAHRBTNIKOM IN PAJKI KOMAJ ČAKAM NASLEDNJE FS
Ice Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 tank torba www.bagster.com (PRIPOROCAM,kljub ceni!!) in top-case.za dva zadosti za vikend ali dva tedna. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
RAF Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Ali pa s potovalnimi rolami! www.louis.de/shop/images_big/10024012_710_KL.JPG Sicer nimam izkušenj z njimi, se mi zdijo enostavna in priročna zadeva!!! Mogoče ima kdo izkušnje z njimi?!
.T. Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Kufri so fajn, ker so nepremocljivi. Vendar imajo dve slabe lastnosti: - naredijo motor sirsi in ne mores svigat med avtomobili - pri brzinah 180+ se motor zacne tresti zaradi vrtincev, ki nastajajo za kufri Za kratke in dirkalne fure dam gor tank torbo, če grem pa kam daleč dam pa se kufre gor. Za po mestu mam pa gor top case, ker ga lahko zaklepam, med tem ko skacem po opravkih. Tadej
Ice Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 pozabil: zelo uporabne zadeve so tudi na www.ortlieb.de ,nepremocljive (sprobano,imam) in ne sirijo motorja v nedogled.sranje,ker niso ravno najbolj zaklepljive. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
YZFgeorge Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 Jaz osebno imam tank torbo na magnete, ki je precej priročna za manjše stvari in kratke ture. Sem si pa v Münchnu na sejmu kupil torbo, ki je narejena posebej za cestake, in v katero gre preprosto vse (102l prostornine). So jo testirali tudi v nekaterih nemških revijah in prejela samo pohvale. Niti ene stvari na njej niso grajali. Menda je tudi prazna in pri visokih hitrostih stabilna. Je pa res, da je cena že čisto druga zgodba. Še dobro da je bla takrat znižana. Če koga zanima, si stvar lahko ogleda pod: www.bbags.de/ Accelerate 'till you see God ....then brake.
Desmo Objavljeno Januar 15, 2002 Opozori Objavljeno Januar 15, 2002 quote: Sem si pa v Münchnu na sejmu kupil torbo, ki je narejena posebej za cestake, in v katero gre preprosto vse (102l prostornine). So jo testirali tudi v nekaterih nemških revijah in prejela samo pohvale. Niti ene stvari na njej niso grajali. Menda je tudi prazna in pri visokih hitrostih stabilna. Je pa res, da je cena že čisto druga zgodba. Še dobro da je bla takrat znižana. Če koga zanima, si stvar lahko ogleda pod: www.bbags.de/ To sem si pa tudi jaz že ogledoval, pa me res cena odbila (499 DEM). Mogoče se jo bo pa dalo na IMOT-u kupit za kakšnih 150-200 EUR... Bye Desmo
strom Objavljeno Januar 16, 2002 Opozori Objavljeno Januar 16, 2002 Na guci sem mel gor tank torbo. Zame dost, itak je mela pa sam en zic. Na kawi pa kufer... pa še tank torbo po potrebi. Kufer (top case) gut. Lahko zakleneš, zmečeš not opremo ko se poleti spraviš v mesto, da ne omenjam pajkov pa kakšnega orodja pa piva. LP
Brrrm Objavljeno Januar 16, 2002 Opozori Objavljeno Januar 16, 2002 Do sedaj sem improviziral in imel na Gilerci po potrebi kot tank torbo s pajki pripeto srednje veliko potovalko. Za tisto najnujnejše sem ji pod luč obesil usnjeno trobico. Sedaj pa nabavil kovčke za zadaj, bočna in zgornjega. Prednost: zaklepljivo in hitro snemljivo. Brrrm
Disident Objavljeno Januar 16, 2002 Opozori Objavljeno Januar 16, 2002 MOJE IZKUŠNJE PA SO TAKELE: Če si na stroju sam in mislš tišat, je tank torba the best, samo še poboljša lastnosti motorja. Če moraš naložit še kaj, je idealno, da privežeš razne torbe na sedež sopotnika, čim bliže vozniku - sredini motorja. Čim bolj zadaj je prtljaga, tem bolj zvija motor. Če imaš motor z res dobrimi lastnostmi, ta tudi za hudo tišanje prenese napol prazen TOP CASE na riti. Slabši stroji pa postanejo s top kejsom smrtno nevarni. Če sta dva, potem prtljaga sploh ni problem. Bolj ga nalagaš, lepše se pelje. Greš lahko v dolžino, višino in širino. Druga oseba namreč motor stabilizira. Potem se top case lahko naloži polno, pa še na prtljažnik montiran na topkejsu še kaj, pa med sopotnika in topkejs, pa seveda za stabilizacijo tank torba.
Ice Objavljeno Januar 16, 2002 Opozori Objavljeno Januar 16, 2002 ...in vse tezke stvari cim bolj naprej v tem primeru (i.e. v tank torbo). ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Disident Objavljeno Januar 16, 2002 Opozori Objavljeno Januar 16, 2002 NATANČNO TO SEM IMEL V MISLIH.
elektronik Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 Pred kratkim sem videl suzuki marauder, ki je imel štiri stranske kufre: dva zadaj (vsak okoli 20 litrov) in dva spredaj ob strani na vilicah približno v višini blatnika (vsak okoli 5 litrov). Meni se zdita sprednja dva kufra v redu zaradi razporeditve teže. Ima kdo kakšne izkušnje?
Ice Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 samo tako za informacijo: zakaj mislis se trudijo,da bi dinamicne sile (i.e. mase,kot so gume,platisca z driski itd.) naredili cim lazje? vsaka dodatna dinamicna obremenitev vpliva negativno na vozne lastnosti.zato samo tank-torbe,stranske torbe/kovcke in top-case.criserji in chopperji si vcasih se kaj na sprednji kriz montirajo - priporocam v visini armatur ali pod luc,ne spredaj na blatnik na dinamicni del vilic.
moped Objavljeno Avgust 31, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2002 En kovček imam vedno na motorju. Ko greva pa na dopust pa tri maxie. Armafleks dam ponavadi na vrhni kovček ki ima še "roštilj " Vzamem tudi manjšo tanktorbo, v katero dam težje stvari, zaradi razporeditve teže. Tanktorbo uporabim redko, ko pa jo, pa tank zaščitim pred odrgninami s prozorno samolepilno folijo. Kljub trem kovčkom pa se moped pelje mirno, tudi pri najvišjih hitrostih, pri ostri vožnji skozi ovinke pa je potrebno uporabiti malo več moči. Poraba se poveča približno za en liter.
elektronik Objavljeno September 2, 2002 Opozori Objavljeno September 2, 2002 zakaj mislis se trudijo,da bi dinamicne sile (i.e. mase,kot so gume,platisca z driski itd.) naredili cim lazje Vem, da morajo biti nevzmetene mase čim manjše (zaradi tega imajo nekateri avtomobili diske ob menjalniku). Marauder ima na glavo obrnjene vilice, zato je možna tako nizka montaža torb. Pri večini motorjev je možno montirati torbe tik pod žmigavce.
marijan Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 na guzzlnu imam stranske torbe, ki so nadstandardne v njih spravim veliko stvari (za 14 dni ) zadaj pa sem obesil še veliko torbo (15 kg) s šotorom, armafleksom, dežnimi kombinezoni, pa še marsikaj je šlo not. na zadnjem zicu pa je sedela še ženica. poraba se je sicer povečala, motor je bil pa še kar naprej stabilen. bil sem prepričan, da mi bo predni del malo poplesaval, vendar se to ni zgodilo hvala guzzl. :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se