Skoči na vsebino

Prtljaga


Nagaya

Priporočene objave

Topcase K48 pa stranska dva kufra k40. Cist ql zadevca, sam ne spes pozabt da mas stranske kufre pa pol zapnes koga (zgodil enmu frendu 2x....nic kaj prevec zabavno). Ce gres ka dalj itak lepo pocasi z uzitkom vozis, je pa res, da ce sva dva na motorju je odsti lazje vozit z vsemi tremi kufri kot ce sem sam (motor rata tezak ko pridem iz ovinka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original stranska kovčka ( vsak po 35 litrov ), topcase Givi maxia 52 litrov, tank torba 32 litrov, na topcaseu pa še prtljažnik na katerem je bilo privezane še za okoli 10 kg prtljage. Na motorju dva in se je motor odlično obnašal tako po korziških ovinkih, kot po italijanskih avto cestah pri 180 na uro. V začetku ko sem videl to naloženo, sem bil malo skeptičen.

Ave Triumphator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Včeraj sem na blef kupo tank torbo in doma opazo da je prevelika za na tank. Je pa full velika in praktična za tako ceno in se mi jo zdi nesmiselno vračat ali menjat, ker za taki dnar ne dobim nič pametnega. Jo je kdo že probal montirat kam drugam, recimo na zadnji sedež v solo vožnji ali pa na zadnji kovček?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem do zdej zmeram pripenjal prtljago na motor s pajki - tko ene7 kom napneš čez pa dobr prime, ampak je to sam za prvo silo, pa itaq sem mel takrat motor k ni su vec kot pa 120, sem pa gor spravu: spalko, armaflex, šotor in še velik nahrbtik tak za v hribe (z lahkoto)... :shock:

drgač se pa najbl splača kupt kovček, sej so zelo pocen tam do 35 ksit 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Givi 46l. za topcase;

Dva stranska Givi 21l.;

Tanktorba z magnetki cca 25l. se spremeni v nahrbtnik ko vzamem z motorja-nadvse priročno za okol nost!

Najbolje je met kufre za zaklent zaradi varnosti!Pa čim nižje nalagat težke stvari zaradi ravnotežja na motorju!

Pa srečno vožno!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na TDM-ki top case kappa 48 litrov in starnska dva kufra enako kapa po 44 litrov zelo zadovoljen plus tank torba wintex. Dva ne motorju tri tedne po Grčiji prtljaga noben problem !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velik motor, velika stranska kufra (po 70 l). V Italiji so mi naredili povečano verzijo kufrov Tourer Valkyirie, ki se odpirajo z vrha (zakon!). Domači fantje (Aleš Urbanc - res umetnik usnja) so mi kufre oblekli v usnje z dezenom Corbinovih sedežev, ki so tudi sicer na mopedu. Italijani so naredili nosilce za kovče po "italijansko", tako da je nove naredil Fismo skupaj z integrirano ograjo okoli.

Na sisybar natikam cruiser ruzak za 50 l, na tank pa magnetno tank torbo. Skupaj imam tako za preko 200l prtljažnega prostora, tako da imavo za mojo drago garderobe in ostale krame za od Aljaske do Sahare. Motor teže praktično ne zazna, jo pa jaz, ko je treba motor cuknit iz stranskega stojala.

Kolegi Goldwing potovalci pa si naredijo dodatni plato za zadnjim kolesom, ki ga nataknejo na nosilce zadnjih kufrov oz. vlečno kljuko! Ja, tud ta pravo prikolico eni vlečejo za sabo. Sem to kombinacijo peljal in deluje brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Velik motor, velika stranska kufra (po 70 l). V Italiji so mi naredili povečano verzijo kufrov Tourer Valkyirie, ki se odpirajo z vrha (zakon!). Domači fantje (Aleš Urbanc - res umetnik usnja) so mi kufre oblekli v usnje z dezenom Corbinovih sedežev, ki so tudi sicer na mopedu. Italijani so naredili nosilce za kovče po "italijansko", tako da je nove naredil Fismo skupaj z integrirano ograjo okoli.

Na sisybar natikam cruiser ruzak za 50 l, na tank pa magnetno tank torbo. Skupaj imam tako za preko 200l prtljažnega prostora, tako da imavo za mojo drago garderobe in ostale krame za od Aljaske do Sahare. Motor teže praktično ne zazna, jo pa jaz, ko je treba motor cuknit iz stranskega stojala.

Kolegi Goldwing potovalci pa si naredijo dodatni plato za zadnjim kolesom, ki ga nataknejo na nosilce zadnjih kufrov oz. vlečno kljuko! Ja, tud ta pravo prikolico eni vlečejo za sabo. Sem to kombinacijo peljal in deluje brez problemov.

Sem videla ja, ampak če mene vprašaš pol ne rabim več motorja, če moram tolko navlake s sabo vlačit :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud ta pravo prikolico eni vlečejo za sabo.

ZVCP 79. člen: Priklopno vozilo je dovoljeno vleči le, če je na vozilu vgrajena homologirana vlečna naprava tako, kot je predvidel proizvajalec vozila... ne sme segati preko zadnjega dela vozila, kadar nanjo ni pripeto priklopno vozilo.

Mislim, da je to težko izvedljivo :cry: . Ima kateri motocikel predvideno kljuko? Pa da je kljuka snemljiva in homologirana pri nas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud ta pravo prikolico eni vlečejo za sabo.

ZVCP 79. člen: Priklopno vozilo je dovoljeno vleči le, če je na vozilu vgrajena homologirana vlečna naprava tako, kot je predvidel proizvajalec vozila... ne sme segati preko zadnjega dela vozila, kadar nanjo ni pripeto priklopno vozilo.

Mislim, da je to težko izvedljivo :cry: . Ima kateri motocikel predvideno kljuko? Pa da je kljuka snemljiva in homologirana pri nas?

Ni težko izvedljivo, razen če se dobesedno kot pijanc plota držiš 79. člena ZVCP oz. ga tako interpretiraš kot bi ga znali uradniki/.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z leti človek postaja komot, tudi na motorju. Najbrže bi malo smešno zgledalo, če bi se en 20 letnik vozil z Goldwingo, a ne?

To pa maš prav :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni težko izvedljivo, razen če se dobesedno kot pijanc plota držiš 79. člena ZVCP oz. ga tako interpretiraš kot bi ga znali uradniki/.

Papirje je težko dobit, za izdelavo prikolice in kljuke rabim samo par prostih popoldnevov in nekaj 10 kSIT. Med vožnjo pa še nekaj 10 kSIT, če naletim na preveč uradnega policaja :)

Razmišljam, da morda kdaj pripnem prikolico na motor in me zanima, kako to v praksi zgleda ob srečanju s modrimi možmi :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Elektronik,

atestirana prikolica in atestirana kljuka, tukaj je torej problem, imenovan samogradnja. Poglej v avto oddelku Foruma.

Ceco

BTW, na kater moped bi pa ti to obesil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z leti človek postaja komot, tudi na motorju. Najbrže bi malo smešno zgledalo, če bi se en 20 letnik vozil z Goldwingo, a ne?

To pa maš prav :!:

Lahko tudi malo drugače povem: nekaj mora pa tud za moto atate ostat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco, prosim prilepi sliko svojega motorja v full potovalnem modu. Zanima me kako izgleda teh 200l prostora.

Bom dal med fotke na forumu, samo da mi ga Fismo vrne, moped namreč, da naredim "200l" sliko. Ga imam na sumu, da mu je že mal všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem prav seznanjen, je poterebno v tujini atestirano prikolico in kljuko še enkrat pri nas atestirat, tako kot pri posamičnem uvozu motociklov in avtomobilov.

Tudi samogradnjo bi se dalo atesterat. Vsi tricikli so samogradnja, Fismo tudi dela v bistvu samogradnje.

Na kater moped bi pa ti to obesil? Ne vem še, razmišljam o prikolici, pa še poštenega motorja nimam :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ponavadi se na daljše(vseeno ne preveč dolge,pač kadar grem na morje) ture vozim sam,tako da nahrbtnik pripnem zadaj na nosilec,ki pride zelo prav-drugače me boli hrbet in rame.pred seboj imam(na začetku sedeža-aprilia etx) manjšo torbico za dokumente,denarnico,telefon...tako da so tudi žepi prazni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK dostikrat sem že videl goldwing z prikolico pa mi nekaj ni jasno, ZAKAJ SI FOLK NE KUPI AVTO? :shock: - mislim to je pa že višek matranja.

no in potem lepega dne vidim GOLDWING Z ZAPRTO (KABINA) STRANSKO PRIKOLICO IN ŠE ZADNJO PRIKOLICO :roll: :shock: :? seveda vse v isti barvi in kičasto okrašeno.

svašta, saj vem, da so ti ljudje posvoje čudaki kot smo mi za druge stvari, ampak računica - 5 mio za motor (z malo dodatki) + 2 mio za bočno prikolico + sigurno ne malo (nevem koliko) za zadnjo prikolico.

v čem je v takem primeru sploh fora vožnje? ceco mogoče mi lahko ti pojasniš, ker očitno poznaš kakega takega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy, odgovor najbrž poznaš sam, le vprašanje si je treba drugače zastaviti. Z zornega kota nekoga ki ni motorist naprimer. In ki se ves začuden sprašuje zakaj nekdo da 2 -3 mio za motor, potem pa potrebuje še vso zaščitno obleko in tako naprej, ko pa se za ta denar lahko že v solidnem avtu voziš. Kje je smisel ? Odgovor najbrž poznaš, podobnega pa imajo najbrž vozniki GW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sva midva z mojo lani potovala na morje, sva lepo napolnila stranske kufre(bolj majhni), na njih navezala spalki, zadaj na nosilec za naslonjalo pa kar borso navezala, pa sotor gor. Sicer je mal cudno zgledalo, ampak lustn je pa blo.

:P

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tricikel imam pripeto prikolico,ki je samogradnja(atestirana)vlečna kljuka ima homologacijo in atest(vpisana v prometno)izboril sem si pa tudi 2 tablico(vpisana v prometno)sicer je trajalo dober mesec dokazovanj in prepričevanja, da mi to po zakonu pripada,toda sedaj imam mir pred angeli.Pred leti sem imel MG 1000SP z vlečno prikolico na eno kolo od Jave(pripeljana iz Češke) in sem z njo prevozil kar nekaj km,tudi po tujini,pa nisem imel nobenih problemov s policaji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!