Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja res je, na kavču doma zna bit vsak pameten

ko je pa treba motor pelat je pa zadeva mal drgačna.

Čeprav sem pristaš Rossija mi je vseeno všeč, da ni vedno prvi

in da se kdaj zgodi, da ostane deleč zadej in se tako dobro vidi, da so tudi

drugi dirkači zelo talentirani!

Sete pa zelo dobro pelje tko, da bo ta sezona še kar zanimiva in

se bo rossi mogu zelo potrudt, da mu bo kos.

pa ne se kregat .)

Objavljeno
roko na srce: yamaha nima sans na ravninah in na pospesevanju prot hondi, to se je tut vidl v koncni hitrosti na ravnini, edin na zaviranju tm je pa use odvisn od dirkaca, rossi ma pac jajca in znanje zato je yamaha tm k je, ce pa ne bi blo rossija bi pa gledal to, kar smo gledal prejsnja leta: prvih 5-8 hond, da pa je yamaha tok delec prsla da je lahko "priblizno" konkurenca hondi, je pa povecini zasluzen rossi, res da morjo met tut taprave ljude da so nardil tok velk korak, ampak brez rossija bi bli se danes tam kjer so bli vcasih :)

Se popolnoma strinjam.

Objavljeno (popravljeno)

langus

roko na srce: yamaha nima sans na ravninah in na pospesevanju prot hondi, to se je tut vidl v koncni hitrosti na ravnini,

samo deloma se strinjam s tvojim postom

celo dirko je Biagi bil pred in potem tesno za rosijem.pa da se razumemo je bila pista popolnoma suha.. pa ni mogel Biagi naprej..če bi bila res tako hitra kot se vidi potem bi Dr samo še gledal kak ovinek auspuh od honde dokler mu ne pobegne z oči..bilo pa je ravno obratno

zakaj zaboga ga Biagi ni mogel prehiteti če je honda tako superlativen motor...naj mi da nekdo konkreten odgovor ne pa samo kdo ma jajca pa kolk je Honda dober motor

pa ne spet rečt da Biagi ne upa prehitet Dr. še kako rad bi ga če bi bila ta honda tak superlativ kot ga nekateri kujete v zvezde

ima + in- tako kot Yamaha zato teh hond ne poveličujte v zvezde sploh pa ne tovarniške honde k so navadna jajca če ne more celo dirko prehitet sekreta od Yamahe :lol1: :lol1: :lol1:

Popravljeno . Popravil advokat
Objavljeno (popravljeno)

Ah sej ni take razlike.Ce pogledas topspeede od Yamahe pa Honde niso tok drugacni

Pa Yamaha je tut zelo hitra med ovinki,ubistvu ma tezave sam se z bremzanjem pa stabilnostjo agregati se ze lahko premirjajo

Pa tut Hodna ma ze zdavnej prestudiran vse te 4taktne fore,tko da bo kralj se nekaj let HONDA

Popravljeno . Popravil DESMOSEIDICI
Objavljeno

Mislm da je Honda velik boljši in močnejši motor od Yamahe v motoGP,ampak je Rossi tok dober voznik da tut z mal slabšim motorjem zna prehitet Hondine dirkače!

Pa čeprov s karamboli :devil:

Objavljeno

Desmosedici ti pa tole mal preveč poenostavljaš....da se agregati lahk primerjajo se nebi glih strinju, če bi enkrat sam od blizu vidu ekipe in število njihovih članov pri Hondi in Yamahi, bi ti blo takoj jasn od kod in zakaj prihaja ta razlika!

Objavljeno

enibadi, link tu z posnetki d' cela-dirka, 200Mb+, pliz?! :D

Objavljeno

lepa dirka je bila...škoda ker je sete padel...in škoda ker je edwards padu...ker bi bila lahko yamaha 4...

lepa dirka barrosa....rossi in biaggi :OK: :worship: spomin na pretekle fajte...

Objavljeno

Jaz v Galiciji branim čast naše domovine, tile pa tako dirko brez mene odvozijo. :angry2: V glavnem, ogledal posnetek in pač, kar je je, mora kdaj zmagat tudi kdo drug kot Rossi. In to zasluženo. Lepi obeti, da tele sezona ne bo spet en od znanih duelov s stranskini igralci.

lp

Rudi

Objavljeno

Ne pozabte kolk dolga je sezona....

Objavljeno

A mi lahko nekdo pove kako pridem do posnetkov derk na moto gp uradni strani. K videm da veselo limate linke, jst nisem pa nč najdu :( . A moraš bit za to registreran?

Sicer pa kr tko naprej z limanjem ker brez vas bi bli ludje k derke ne bi vidl :OK:

Objavljeno

Ker se je Aleks Hofmann pred dirko v Estorilu poškodoval, ga bo na naslednjih dveh dirkah najverjetneje zamenjal Olivier Jacque, ki je že po dirki v Estorilu preizkušal Kawasakija. Tehnični direktor Kawasakija je povedal:

“Nismo se še odločili, je pa zelo verjetno, da bo Olivier dirkal na naslednjih dveh dirkah kot Alexova zamenjava.”

Objavljeno

:topic:

vas daje slabo vreme ali splosni pms?

tema je namenjena MotoGP in ne podjebavanju medseboj. ce niste zmozni se vsaj okvirno drzati motociklizma ne vem kaj delate tukaj.

:topic:

Objavljeno
:topic:

vas daje slabo vreme ali splosni pms?

tema je namenjena MotoGP in ne podjebavanju medseboj. ce niste zmozni se vsaj okvirno drzati motociklizma ne vem kaj delate tukaj.

:topic:

kaj? a zdej boste pa vsi tih? :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
kaj?  a zdej boste pa vsi tih?  :whistle:

No se bom pa jest opogumu, še z novico iz zadnje dirke :blush:

Kot je povedal Sete Gibernau, ki je do padca na dirki vodil, je bila edina napaka, ki jo je storil ta - da je vodil.

"“Edina napaka, ki sem jo storil, je bila vožnja v vodstvu od vsega začetka." Kot vemo, je Sete padel v prvem zavoju po ciljni ravnini, kjer je, kot je sam povedal celo v tistem trenutku v zavoj pripeljal počasneje kot kadarkoli takrat med dirko - a očitno ne dovolj.

Sette je s padcem torej rossiju dovolil, da mu je prvak ušel na 25 točk razlike.

Popravljeno . Popravil Jure007
Objavljeno (popravljeno)

tako napako si sete ne bi smel privoščit

vsak ve da rossijeva stran ni najboljša na dežju in da je vale tam ponavadi na 3-4 poziciji

živ racku ne ve kaj je hotel pokazat s tem da je na polovici dirke vodil pred rossijem za 18 sek pa se vedno toliko tiščal :slap:

zdaj bo pa mogel dat za mašo in boga prosit da še vale najmanj enkrat pa čim prej odneha od ene dirke da pride do ravnovesja :whistle:

Popravljeno . Popravil joe1
Objavljeno

Za vse aktivne in že upokojene dirkače imam eno vprašanje. Kako komentirate Nakanov stil zaviranja - da stiska ročico zavore z sredincem, prstancem in mezincem? :hmm:

Jaz tudi pomisliti ne morem na to, da ne bi pri pri ostrem zaviranju stiskal ročico s kazalcem. :cry:

Objavljeno

in jst sem ze razmisljal o tem in v soboto na mobikrogu sem celo probal bremzat tako in mi ni vsec ceprav za bremzanje ne rabis toliko moci in stiskanja rocice ampak brez kazalca ne gre , ziher je ziher

pa nevem cemu ma kazalec na rocici gasa, , a mu kaj pomen

Objavljeno
in jst sem ze razmisljal o tem in v soboto na mobikrogu sem celo probal bremzat tako in mi ni vsec ceprav za bremzanje ne rabis toliko moci in stiskanja rocice ampak brez kazalca ne gre , ziher je ziher

pa nevem cemu ma kazalec na rocici gasa, , a mu kaj pomen

Bistvo tega je v tem da že ko končuje bremzanje rahlo doda gas da potem ko spusti bremzo ni tistega on/off . Občutek ma boljši z kazalcem in palcem za rahlo odpiranje gasa. Je pa težko in moraš se navadit na tak stil. V glavnem pa vsi dirkači odprejo malo gasa že ko končujejo zaviranje, da prenos moči ni občuten in ne pride do nepotrebnega zvijanja.......

Objavljeno (popravljeno)
Za vse aktivne in že upokojene dirkače imam eno vprašanje. Kako komentirate Nakanov stil zaviranja - da stiska ročico zavore z sredincem, prstancem in mezincem? :hmm:

Jaz tudi pomisliti ne morem na to, da ne bi pri pri ostrem zaviranju stiskal ročico s kazalcem.  :cry:

jaz pa nisem dirkač, pa prav tako bremzam ... :hmm: ... a sm čudn :? ... :) B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno (popravljeno)

Max Biaggi v 200. štart

Ko bo 1. maja na Kitajskem štart dirkačev razreda MOTOGP, bo imelo to posebni pomen za Italijana Maxa Biaggija. Max bo namreč tisto nedeljo že dvestotič štartal na dirki za svetovno prvenstvo.

Biaggi je debitiral davnega leta 1991 na dirkališču v Jarami (Španija) v razredu 250ccm.

Tisto leto je Biaggi štartal na treh dirkah sv. prvenstva, saj je takrat še vedno dirkal na Evropskem prvenstvu in tisto leto tudi osvojil naslov najboljšega v Evropi. Leta 1992 pa se je kot tovarniški dirkač pridružil Aprilii in tako začel uspešno športno pot in postal eden izmed najboljših motociklistov na svetu vseh časov. Že svojo prvo sezono je zabeležil tudi prvo zmago za svetovno prvenstvo in sicer na zadnji dirki sezone 1992 v Južni Afriki, na dirkališču Kyalami.

Leta 1993 se je preselil v Hondino moštvo, kjer mu je uspelo zabeležiti eno samcato zmago. Nato pa se je leta 1994 zmagovito vrnil v moštvo Aprilia, kjer je prepričljivo kar 3x zapored osvojil naslov svetovnega prvaka v razredu 250ccm. Po treh letih se je zopet razšel z Aprilio, kajti Aprilia naj bi mu pod noge metala polena, češ, zmaguješ, ker imamo najboljši motor. To jim je naslednje leto dokazal, da so se motili, saj je še 4. zapored osvojil naslov sv. prvaka - tokrat z hondo. Od takrat, je bila Aprilia, do prihoda Valentina Rossija v dirkaškem povprečju.

Leta 1998 je prestopil v klaso 500ccm v moštvo Honde Erva Kanemota in že na svoji prvi dirki v najmočnejšem razredu osvojil tako pole position kot kasneje tudi zmago pred takrat alfo in omego tega razreda - Mickom Doohanom.

Leta 1999 je podpisal za Moštvo Yamahe in ostal v moštvu do leta 2002, in se 2003 zopet pridružil Hondi v ekipi Sita Ponsa.

Na Kitajskem bo Max postal tretji še aktivni dirkač ob Alexu Barrosu in Lorisu Capirossiju, ki bo zapisal 200. štart v svetovni eliti moto dirkačev.

Skozi kariero je Biaggi dosegel tudi nekatere rekorde:

- Biaggi je edini dirkač, ki je kdajkoli osvojil 4 zaporedne naslove sv. prvaka v

razredu 250ccm

- Je edini dirkač, ki je štiri zaporedne naslove osvojil z dvema različnima znamkama

motorjev v razredu 250ccm

- V sezonah 1995 in 1996 je postavil rekord saj je kar 17-krat zapored v razredu

250ccm končal na stopničkah za zmagovalce.

-Ko je leta 1998 zmagal v Suzuki v najmočnejši klasi, je postal prvi dirkač po 25ih

letih, ki je zmagal v prvem poizkusu v najmočnejši klasi. Pred njemu je to uspelo

Jarnu Saarinenu, ki je v svojem prvem nastopu v 500 klasi zmagal na Veliki nagradi

Francije v Paul Ricardu, leta 1973.

-V kraljevskem razredu je Max zabeležil 13 zmag. To ga postavlja ob bok Randyu

Mamoli, ki imata največ zmag med tistimi, ki nikoli niso osvojili naslov sv. prvaka v

kraljevskem razredu.

- Vseh teh 13 zmag je Max zabeležil kar s štirimi različnimi motorji: Honda (4 cilindi,

2 takt) , Yamaha (4 cilindri 2 takt), Yamaha (4 cilindi 4 takt), Honda (5 cilindrov 4

takt)

- Zadnjič, ko je Max manjkal na štartu na svetovnem prvenstvu je bilo leta 1992 v

Franciji, ko mu je motor odpovedal na ogrevalnem krogu in tako ni mogel štartati.

Od takrat naprej pa se je pojavil na štartu rekordno 186 krat zaporedoma.

- V karieri je Max zabeležil 29 zmag v razredu 250ccm; le legendarni Toni Mang ima

več zmag: ima jih namreč 33

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

post-2044-1114450983_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
Objavljeno

žalostno - na 250 tak car ,na GP pa ... hja ... nesrečna zvezda nad glavo, ko se je rodil zgleda ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!