smeško Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Ja res je, na kavču doma zna bit vsak pameten ko je pa treba motor pelat je pa zadeva mal drgačna. Čeprav sem pristaš Rossija mi je vseeno všeč, da ni vedno prvi in da se kdaj zgodi, da ostane deleč zadej in se tako dobro vidi, da so tudi drugi dirkači zelo talentirani! Sete pa zelo dobro pelje tko, da bo ta sezona še kar zanimiva in se bo rossi mogu zelo potrudt, da mu bo kos. pa ne se kregat .)
Mopedist Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 roko na srce: yamaha nima sans na ravninah in na pospesevanju prot hondi, to se je tut vidl v koncni hitrosti na ravnini, edin na zaviranju tm je pa use odvisn od dirkaca, rossi ma pac jajca in znanje zato je yamaha tm k je, ce pa ne bi blo rossija bi pa gledal to, kar smo gledal prejsnja leta: prvih 5-8 hond, da pa je yamaha tok delec prsla da je lahko "priblizno" konkurenca hondi, je pa povecini zasluzen rossi, res da morjo met tut taprave ljude da so nardil tok velk korak, ampak brez rossija bi bli se danes tam kjer so bli vcasih :) ← Se popolnoma strinjam.
eMBe Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 (popravljeno) langus roko na srce: yamaha nima sans na ravninah in na pospesevanju prot hondi, to se je tut vidl v koncni hitrosti na ravnini, samo deloma se strinjam s tvojim postom celo dirko je Biagi bil pred in potem tesno za rosijem.pa da se razumemo je bila pista popolnoma suha.. pa ni mogel Biagi naprej..če bi bila res tako hitra kot se vidi potem bi Dr samo še gledal kak ovinek auspuh od honde dokler mu ne pobegne z oči..bilo pa je ravno obratno zakaj zaboga ga Biagi ni mogel prehiteti če je honda tako superlativen motor...naj mi da nekdo konkreten odgovor ne pa samo kdo ma jajca pa kolk je Honda dober motor pa ne spet rečt da Biagi ne upa prehitet Dr. še kako rad bi ga če bi bila ta honda tak superlativ kot ga nekateri kujete v zvezde ima + in- tako kot Yamaha zato teh hond ne poveličujte v zvezde sploh pa ne tovarniške honde k so navadna jajca če ne more celo dirko prehitet sekreta od Yamahe :lol1: :lol1: :lol1: Popravljeno April 17, 2005. Popravil advokat
DESMOSEIDICI Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 (popravljeno) Ah sej ni take razlike.Ce pogledas topspeede od Yamahe pa Honde niso tok drugacni Pa Yamaha je tut zelo hitra med ovinki,ubistvu ma tezave sam se z bremzanjem pa stabilnostjo agregati se ze lahko premirjajo Pa tut Hodna ma ze zdavnej prestudiran vse te 4taktne fore,tko da bo kralj se nekaj let HONDA Popravljeno April 17, 2005. Popravil DESMOSEIDICI
<=YaMaHa=> Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Mislm da je Honda velik boljši in močnejši motor od Yamahe v motoGP,ampak je Rossi tok dober voznik da tut z mal slabšim motorjem zna prehitet Hondine dirkače! Pa čeprov s karamboli :devil:
salsa Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Desmosedici ti pa tole mal preveč poenostavljaš....da se agregati lahk primerjajo se nebi glih strinju, če bi enkrat sam od blizu vidu ekipe in število njihovih članov pri Hondi in Yamahi, bi ti blo takoj jasn od kod in zakaj prihaja ta razlika!
Špilferderber Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 enibadi, link tu z posnetki d' cela-dirka, 200Mb+, pliz?! :D
igralec Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 http://www2.motogp.com/ppv_multimedia2/340/340943_57228.wmv (250mb)
igralec Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 250cc - http://www2.motogp.com/ppv_multimedia2/340/340969_80019.wmv (234mb) 125cc - http://www2.motogp.com/ppv_multimedia2/341/341010_39002.wmv (222mb) :)
Thundercat Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 lepa dirka je bila...škoda ker je sete padel...in škoda ker je edwards padu...ker bi bila lahko yamaha 4... lepa dirka barrosa....rossi in biaggi :OK: :worship: spomin na pretekle fajte...
Saint Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Jaz v Galiciji branim čast naše domovine, tile pa tako dirko brez mene odvozijo. :angry2: V glavnem, ogledal posnetek in pač, kar je je, mora kdaj zmagat tudi kdo drug kot Rossi. In to zasluženo. Lepi obeti, da tele sezona ne bo spet en od znanih duelov s stranskini igralci. lp Rudi
salsa Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Ne pozabte kolk dolga je sezona....
Dolenc™ Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 A mi lahko nekdo pove kako pridem do posnetkov derk na moto gp uradni strani. K videm da veselo limate linke, jst nisem pa nč najdu :( . A moraš bit za to registreran? Sicer pa kr tko naprej z limanjem ker brez vas bi bli ludje k derke ne bi vidl :OK:
Jure007 Objavljeno April 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 18, 2005 Ker se je Aleks Hofmann pred dirko v Estorilu poškodoval, ga bo na naslednjih dveh dirkah najverjetneje zamenjal Olivier Jacque, ki je že po dirki v Estorilu preizkušal Kawasakija. Tehnični direktor Kawasakija je povedal: “Nismo se še odločili, je pa zelo verjetno, da bo Olivier dirkal na naslednjih dveh dirkah kot Alexova zamenjava.”
Ice Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 :topic: vas daje slabo vreme ali splosni pms? tema je namenjena MotoGP in ne podjebavanju medseboj. ce niste zmozni se vsaj okvirno drzati motociklizma ne vem kaj delate tukaj. :topic:
smeško Objavljeno April 21, 2005 Opozori Objavljeno April 21, 2005 :topic: vas daje slabo vreme ali splosni pms? tema je namenjena MotoGP in ne podjebavanju medseboj. ce niste zmozni se vsaj okvirno drzati motociklizma ne vem kaj delate tukaj. :topic: ← kaj? a zdej boste pa vsi tih? :whistle:
Jure007 Objavljeno April 21, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 21, 2005 (popravljeno) kaj? a zdej boste pa vsi tih? :whistle: ← No se bom pa jest opogumu, še z novico iz zadnje dirke :blush: Kot je povedal Sete Gibernau, ki je do padca na dirki vodil, je bila edina napaka, ki jo je storil ta - da je vodil. "“Edina napaka, ki sem jo storil, je bila vožnja v vodstvu od vsega začetka." Kot vemo, je Sete padel v prvem zavoju po ciljni ravnini, kjer je, kot je sam povedal celo v tistem trenutku v zavoj pripeljal počasneje kot kadarkoli takrat med dirko - a očitno ne dovolj. Sette je s padcem torej rossiju dovolil, da mu je prvak ušel na 25 točk razlike. Popravljeno April 21, 2005. Popravil Jure007
joe1 Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 (popravljeno) tako napako si sete ne bi smel privoščit vsak ve da rossijeva stran ni najboljša na dežju in da je vale tam ponavadi na 3-4 poziciji živ racku ne ve kaj je hotel pokazat s tem da je na polovici dirke vodil pred rossijem za 18 sek pa se vedno toliko tiščal :slap: zdaj bo pa mogel dat za mašo in boga prosit da še vale najmanj enkrat pa čim prej odneha od ene dirke da pride do ravnovesja :whistle: Popravljeno April 22, 2005. Popravil joe1
BONO Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Za vse aktivne in že upokojene dirkače imam eno vprašanje. Kako komentirate Nakanov stil zaviranja - da stiska ročico zavore z sredincem, prstancem in mezincem? :hmm: Jaz tudi pomisliti ne morem na to, da ne bi pri pri ostrem zaviranju stiskal ročico s kazalcem. :cry:
joe1 Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 in jst sem ze razmisljal o tem in v soboto na mobikrogu sem celo probal bremzat tako in mi ni vsec ceprav za bremzanje ne rabis toliko moci in stiskanja rocice ampak brez kazalca ne gre , ziher je ziher pa nevem cemu ma kazalec na rocici gasa, , a mu kaj pomen
a Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 in jst sem ze razmisljal o tem in v soboto na mobikrogu sem celo probal bremzat tako in mi ni vsec ceprav za bremzanje ne rabis toliko moci in stiskanja rocice ampak brez kazalca ne gre , ziher je ziher pa nevem cemu ma kazalec na rocici gasa, , a mu kaj pomen ← Bistvo tega je v tem da že ko končuje bremzanje rahlo doda gas da potem ko spusti bremzo ni tistega on/off . Občutek ma boljši z kazalcem in palcem za rahlo odpiranje gasa. Je pa težko in moraš se navadit na tak stil. V glavnem pa vsi dirkači odprejo malo gasa že ko končujejo zaviranje, da prenos moči ni občuten in ne pride do nepotrebnega zvijanja.......
hotschko Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 (popravljeno) Za vse aktivne in že upokojene dirkače imam eno vprašanje. Kako komentirate Nakanov stil zaviranja - da stiska ročico zavore z sredincem, prstancem in mezincem? :hmm: Jaz tudi pomisliti ne morem na to, da ne bi pri pri ostrem zaviranju stiskal ročico s kazalcem. :cry: ← jaz pa nisem dirkač, pa prav tako bremzam ... :hmm: ... a sm čudn :? ... :) B) Popravljeno April 25, 2005. Popravil hotschko
Jure007 Objavljeno April 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2005 (popravljeno) Max Biaggi v 200. štart Ko bo 1. maja na Kitajskem štart dirkačev razreda MOTOGP, bo imelo to posebni pomen za Italijana Maxa Biaggija. Max bo namreč tisto nedeljo že dvestotič štartal na dirki za svetovno prvenstvo. Biaggi je debitiral davnega leta 1991 na dirkališču v Jarami (Španija) v razredu 250ccm. Tisto leto je Biaggi štartal na treh dirkah sv. prvenstva, saj je takrat še vedno dirkal na Evropskem prvenstvu in tisto leto tudi osvojil naslov najboljšega v Evropi. Leta 1992 pa se je kot tovarniški dirkač pridružil Aprilii in tako začel uspešno športno pot in postal eden izmed najboljših motociklistov na svetu vseh časov. Že svojo prvo sezono je zabeležil tudi prvo zmago za svetovno prvenstvo in sicer na zadnji dirki sezone 1992 v Južni Afriki, na dirkališču Kyalami. Leta 1993 se je preselil v Hondino moštvo, kjer mu je uspelo zabeležiti eno samcato zmago. Nato pa se je leta 1994 zmagovito vrnil v moštvo Aprilia, kjer je prepričljivo kar 3x zapored osvojil naslov svetovnega prvaka v razredu 250ccm. Po treh letih se je zopet razšel z Aprilio, kajti Aprilia naj bi mu pod noge metala polena, češ, zmaguješ, ker imamo najboljši motor. To jim je naslednje leto dokazal, da so se motili, saj je še 4. zapored osvojil naslov sv. prvaka - tokrat z hondo. Od takrat, je bila Aprilia, do prihoda Valentina Rossija v dirkaškem povprečju. Leta 1998 je prestopil v klaso 500ccm v moštvo Honde Erva Kanemota in že na svoji prvi dirki v najmočnejšem razredu osvojil tako pole position kot kasneje tudi zmago pred takrat alfo in omego tega razreda - Mickom Doohanom. Leta 1999 je podpisal za Moštvo Yamahe in ostal v moštvu do leta 2002, in se 2003 zopet pridružil Hondi v ekipi Sita Ponsa. Na Kitajskem bo Max postal tretji še aktivni dirkač ob Alexu Barrosu in Lorisu Capirossiju, ki bo zapisal 200. štart v svetovni eliti moto dirkačev. Skozi kariero je Biaggi dosegel tudi nekatere rekorde: - Biaggi je edini dirkač, ki je kdajkoli osvojil 4 zaporedne naslove sv. prvaka v razredu 250ccm - Je edini dirkač, ki je štiri zaporedne naslove osvojil z dvema različnima znamkama motorjev v razredu 250ccm - V sezonah 1995 in 1996 je postavil rekord saj je kar 17-krat zapored v razredu 250ccm končal na stopničkah za zmagovalce. -Ko je leta 1998 zmagal v Suzuki v najmočnejši klasi, je postal prvi dirkač po 25ih letih, ki je zmagal v prvem poizkusu v najmočnejši klasi. Pred njemu je to uspelo Jarnu Saarinenu, ki je v svojem prvem nastopu v 500 klasi zmagal na Veliki nagradi Francije v Paul Ricardu, leta 1973. -V kraljevskem razredu je Max zabeležil 13 zmag. To ga postavlja ob bok Randyu Mamoli, ki imata največ zmag med tistimi, ki nikoli niso osvojili naslov sv. prvaka v kraljevskem razredu. - Vseh teh 13 zmag je Max zabeležil kar s štirimi različnimi motorji: Honda (4 cilindi, 2 takt) , Yamaha (4 cilindri 2 takt), Yamaha (4 cilindi 4 takt), Honda (5 cilindrov 4 takt) - Zadnjič, ko je Max manjkal na štartu na svetovnem prvenstvu je bilo leta 1992 v Franciji, ko mu je motor odpovedal na ogrevalnem krogu in tako ni mogel štartati. Od takrat naprej pa se je pojavil na štartu rekordno 186 krat zaporedoma. - V karieri je Max zabeležil 29 zmag v razredu 250ccm; le legendarni Toni Mang ima več zmag: ima jih namreč 33 :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Popravljeno April 25, 2005. Popravil Jure007
SiR Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 žalostno - na 250 tak car ,na GP pa ... hja ... nesrečna zvezda nad glavo, ko se je rodil zgleda ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se