Skoči na vsebino

MotoGP 2005


Jure007

Priporočene objave

EJ nisem gledal kvalifikacij... Kaj so bile razmere suhe in stabilne, al je blo vreme spremenljivo ???? ker sta imela Sete in Melandri velik naskok !!!! pa Hopkins je mel dober cajt !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EJ nisem gledal kvalifikacij... Kaj so bile razmere suhe in stabilne, al je blo vreme spremenljivo ????  ker sta imela Sete in Melandri velik naskok !!!! pa Hopkins je mel dober cajt !!!

- na kvalifikacijah je blo vreme suho in stabilno

- Sete in Marco nista imela ne vem kakšne prednosti; 6 desetink se meni zdi zelo malo na stezi, ki jo prevozijo v dveh minutah:

2. Melandri 1.59'873 = 119'873 sekund

3. Capirossi 2.00'480 = 120'460 sekund

Zdej pa mal matematike - razlika v procentih: 120'460/119'873=1,00489684...

Capirossi je torej za Melandrijem zaostal 0,49%, kar pa se meni zdi zelo malo :)

- Hopkins pa na kvalifikacijah večkrat doseže dobre rezultate - lani se mi zdi, da je enkrat celo imel pole position

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo je drugouvrščeni v razredu do 125ccm zaostal za prvim...mislim da okol 6 stotink :kva2: :OK:

No na kvalifikacijah je vseeno mal drugač sam se mi 6 desetink ne zdi ZELO malo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova proga, stari zmagovalec in stari problemi

(Povzetek)

Prva dirka motoristov v zgodovini na kitajskih tleh. Vsa moštva so prišla z enakimi možnostmi spoznavanja steze. To je na najlepši način izkoristil povratnik in zamenjava pri Kawasakiju, Olivier Jacque, ki je japončkom pripeljal prve stopničke. Rossi je bil razred zase, prebudil se je Marco Melandri. Težave z gumami je imel tudi Sete Gibernau, Suzukija pa sta od začetka navdušila, nato pa nekatere spravila v slabo voljo, saj je Roberts odstopil zaradi tehnične napake, Hopkins pa se je kmalu po štartu izgubil nekje v sredini. Računi pa se (znova :doze: ) niso izšli pri tovarniški ekipi Honde, v taboru Nickya Haydna in Maxa Biaggija.

Občutki, ki jih je Max s tretjim mestom na dirki na Portugalskem pustil, so nas (nekatere :whistle: ) navdajali, da je Max le prišel v formo, s katero bo lahko pokazal dobro in kvalitetno dirko, ki jo Max sigurno še zna odpeljati.

Kljub temu ga je dirkač, ki ima trenutno najboljši material, ki mu ga lahko ponudi Honda, štartal šele iz 14. mesta :slap: Seveda je s petim mestom močno izboljšal svoj rezultat kvalifikacij, nikakor pa ni to rezultat, ki ga je Max in ekipa pričakovala, saj so prišli po in izključno samo zmago :whistle:

"V mokrih, skoraj monsunskih razmerah in s problemi z nastavitvami ter le 14. štartnem mestu, bi bile lahko razmere še slabše, toda nikakor ne morem biti vesel s petim mestom. To ni to, po kar smo jaz in ekipa prišli sem na Kitajsko," je povedal Max.

"Zagotovo, da v mokrih razmerah pride do izraza dirkač. Seveda bi lahko zapiral idealno linijo hitrejšemu za seboj toda imel sem ogromne probleme, predvsem z lego motorja v zavojih, zato sem moral nekje po polovici dirke povsem popustiti, saj tudi nisem hotel tvegati nepotrebnega padca in izgubo še tistih nekaj točk. Ne gre nam dobro v nobeni smeri. Moramo se zamislti in nekaj ukreniti in to takoj."

Za teamskega kolega Nickya Haydna je bilo vse skupaj le grenko vprašanje mehanikom. S petega mesta se je Nicky pognal v dirko in jo peljal zelo dobro.

"Zelo težavna dirka, še posebno v takšnih razmerah. Štartal sem dokaj vredu. V prvih nekaj krogih sicer nisem napredoval, nato pa sem začel stopnjevati svoj tempo in se lepo prebijal naprej, sam sem ujel tudi zelo lep ritem dirkanja, nato pa so se začele težave na motorju. Motor je kar naenkrat začel močno vibrirati nakar sem hitro izgubil nekaj mest. Zadnjih nekaj krogov sem že zelo težko lovil sebe in motor in vse kar sem si želel, da bi prišel na cilj in pobral vsaj nekaj točk. No to mi je na koncu tudi uspelo. Moramo se še veliko naučiti in iti naprej."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje se v Venara shopu že dobi najnovejši hondin vibrator :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje se v Venara shopu že dobi najnovejši hondin vibrator :devil:

:lol1: :lol1: Zih babam gate potrga sam, ko se prbližajo centru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- na kvalifikacijah je blo vreme suho in stabilno

- Sete in Marco nista imela ne vem kakšne prednosti; 6 desetink se meni zdi zelo malo na stezi, ki jo prevozijo v dveh minutah:

2. Melandri 1.59'873 = 119'873 sekund

3. Capirossi 2.00'480 = 120'460 sekund

Zdej pa mal matematike - razlika v procentih: 120'460/119'873=1,00489684...

Capirossi je torej za Melandrijem zaostal 0,49%, kar pa se meni zdi zelo malo  :)

- Hopkins pa na kvalifikacijah večkrat doseže dobre rezultate - lani se mi zdi, da je enkrat celo imel pole position

Malo :topic: , ampak vseeno, ker vidim da se rad poigravaš s številkami - izračunaj koliko % je bilo razlike med 1. in 2. uvrščenim na lanski dirki DP skuterji na Mobi krogu, če je bila skupna razlika dveh dirk (2x po 7 krogov, pri času kroga okrog 1:12) 0,004 sekunde (prva dirka 0,004, druga 0,000) :eek: :? :P .)

P.S.

Merjenje je elektronsko, s transponderji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim :grim :grim :grim :yea2:

Eckl se bo skoraj zagotovo poskušal znebiti Hoffmana. Zaradi slabih rezultatov Nemcev v vseh razredih se umika tudi RTL, ki si je z prenosi obetal velik biznis.

Sicer pa je O.J. dokazal kaj pomeni neobremenjenost voznika z rezultati v taki dirki. Fant je fenomenalno odpeljal saj ni imel kaj zgubiti. Zaradi tega fenomena mnogi wild-card dirkači na različnih dirkaj velikokrat posežejo po najvišjih mestih.

Sicer pa se moje prerokbe iz lanske sezone uresničujejo tudi letos. Kwaki niso za staro železo - pardon aluminij ! :grim :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bondov Jure,

Marco Melandri je prebujen že celo sezono. Je pa zelo zanimivo, kako sam ocenjuje svoje rezultate (nedeljsko dirko sem gledal na Berlusconijevi Italia 1, kjer je njihov Randy Mamola Loris Reggiani). Fant pravi, da s Hondo lahko dirka, medtem ko je imel z Yamaho veliko dela že, da jo je lahko sploh vozil. S prihodom Rossija k Yamahi so vsi ostali vozniki Yamah samo še bolj trpeli, ker se zanje nihče ni nič brigal v stilu železja za dekoracijo dirk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim  :grim  :grim  :grim  :yea2:

Eckl se bo skoraj zagotovo poskušal znebiti Hoffmana. Zaradi slabih rezultatov Nemcev v vseh razredih se umika tudi RTL, ki si je z prenosi obetal velik biznis.

Sicer pa je  O.J. dokazal kaj pomeni neobremenjenost voznika z rezultati v taki dirki. Fant je fenomenalno odpeljal saj ni imel kaj zgubiti. Zaradi tega fenomena mnogi wild-card dirkači na različnih dirkaj velikokrat posežejo po najvišjih mestih.

Sicer pa se moje prerokbe iz lanske sezone uresničujejo tudi letos. Kwaki niso za staro železo - pardon aluminij ! :grim  :grim  :grim

imaš prav, sam vendar, počakajmo na dirko naslednji teden, in upajmo na suho vreme.....potem bo slika malo drugačna.....pomoje je OJ izkoristil dežne razmere in sem mnenja, da v suhem, ga ne bi bilo blizu 5. mesta....

lp,

jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav, sam vendar, počakajmo na dirko naslednji teden, in upajmo na suho vreme.....potem bo slika malo drugačna.....pomoje je OJ izkoristil dežne razmere in sem mnenja, da v suhem, ga ne bi bilo blizu 5. mesta....

lp,

jure

Se čist strinjam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je tut vse blizu 5ega mesta bolse od Hoffmana

nevem zakaj niso Pitta obdrzal pol pa dal se Shinyo not

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da Hoffman nebi prišel niti blizu rezultatu O.J.-ja in mislim, da bo ostal pri ekipi Kawasakija le še do isteka pogodbe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da Hoffman nebi prišel niti blizu rezultatu O.J.-ja in mislim, da bo ostal pri ekipi Kawasakija le še do isteka pogodbe.

pa dobro, kaj res tako nejasno razložim............vem, da nebi prišel do blizu 2ga in tudi 10ga mesta.....in tudi OJ nebi, če ne bi blo mokro. V suhem bi se takisto fural v paketu okoli 15mesta....

počakaj na suho pisto, in potem glej OJ-ja če ga bo kamera kaj ulovila.....(da ne bo pomote, navijam tud zanj, sam pač tako je)....

lp,

jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imaš prav, sam vendar, počakajmo na dirko naslednji teden, in upajmo na suho vreme.....potem bo slika malo drugačna.....pomoje je OJ izkoristil dežne razmere in sem mnenja, da v suhem, ga ne bi bilo blizu 5. mesta....

Ja, v suhem tudi Nakana ne bi bilo blizu 5. mesta. Po tisti dolgi ravnini bi oba zelena (pa tudi yamahe in suzukija) krepko zaostala za hondami in duckoti.

Mi je pa všeč, da je OJ prišel do stopničk, saj si jih je zaslužil že leta 2002 v Nemčiji, pa če me spomin ne vara, ga je v predzadnem krogu iz vodilne pozicije v pesek odstrelil Barros. Zmago pa je tedaj podedoval kdo drug kot Rossi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikar ne bodite taki idealisti, to da nekdo dobi sedež na GP motorju ni odvisno samo od vozniških kvalitet. Hofman niti za povohat nebi dobil GP motorja, če bi bilo to odvisno od dirkaških kvalitet in če ne bi bil nemec (kot Eckl).

Videl sem že nekaj Hofmanovih padcev in mirno lahko rečem, da je takih dirkačev po svetu na tisoče, a samo Hofman sedi na GP motorju.

Tudi njegov padec s serijskim motorjem, ni taka smola, kot bi se rad sam prepričal, gre za zvrhano mero nezrelosti, dirkača ki ne loči med dirko in promocijsko vožnjo. Tak pa ne sodi med elito :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz vira zlo bliz Ekipe Eckl sm zvedu, da razmišljajo o treh dirkačih v nadaljevanju sezone, se prav da bi bil OJ 3. pilot v ekipi!!! :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tamada se bo na dirkalne steze vrnil že v Le Mansu. Japonček si je namreč pri padcu v Estorilu poškodoval zapestje, a je uspešno prestal operacijo in rehabilitacijo, ter tako končno dobil zeleno luč za nastop na dirki v Franciji.

Tamada še vedno čuti bolečino a kot je sam povedal, se dirke nebi udeležil, če se nebi počutil dovolj močnega, da se bo boril za najvišja mesta. Po dveh dirkah pred televizijo, mu adrenalina sigurno ne manjka... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz vira zlo bliz Ekipe Eckl sm zvedu, da razmišljajo o treh dirkačih v nadaljevanju sezone, se prav da bi bil OJ 3. pilot v ekipi!!! :naughty:  :naughty:  :naughty:

Salsa.... :xx: , to je ja noro.....zdaj te bomo gnjavili, da boš zelen :D

Veš mogoče, kaj je z Yanagawo, malce ga pogrešam v cirkusu...bo še kaj z njim in Ecklom ??:kva2:

LP iz Prlekije..., pa kar gasa dale...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec kvalifikacij:

1 V. Rossi Yamaha 1:33.226

2 C. Edwards Yamaha 1:33.449

3 M. Melandri Honda 1:33.465

4 S. Gibernau Honda 1:33.467

5 N. Hayden Honda 1:33.514

6 S. Nakano Kawasaki 1:33.536

7 C. Checa Ducati 1:33.727

8 L. Capirossi Ducati 1:33.773

9 O. Jacque Kawasaki 1:34.403

10 J. Hopkins Suzuki 1:34.550

11 A. Barros Honda 1:34.643

12 M. Biaggi Honda 1:34.722

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SHINYA NAKANO je mešal štrene vsem po vrsti! :OK: :OK: :OK: :OK:

Care, kolk komej čakam, da bo spet kwaka prpelu do stopničk...

go lil' shinya!!!!!!! :kva2: :kva2:

lp,

jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo jutri kakšna ploha znajo "zeleni" z O.J. -em iz tretje vrste na vrhu šmorn mešat ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!